Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Za popljackane pare u poslednjih 20 godina privatizacijama , cak nekih politicara koji su i sada u vlasti , osoba koje se slobodno setkaju i privatnim avionima voze svoje prostitutke i elitne dame, moglo je da se izgradi hiljadu bolnica. Mada se slazem da zemlja kojoj zdravstvo nije prioritet nema nikakve sanse.
 
Cemu toliki pesimizam?
Sreca je u malim stvarima, pustite malo da se i ovaj narod poraduje, dosta sa pesimizmom i tamnim stranama zivota, bar na par dana pustite druge probleme i radujte se velikom koraku za Beograd i Srbiju, ne desavaju se ovakve stvari svaki dan. Ako vec vi ne mozete i ne zelite, pustite druge da uzivaju i da se raduju.
O problemima mozemo danima da pricamo i da ih nabrajamo, a razlozi za radost i slavlje su nazalost retkost, pa dajte da jos malo uzivamo i iskoristimo priliku koja nam je data :)
 
Aman ljudi, na svakoj temi (koliko god bila pozitivna), nađe se neki partibrejker. Ako još kvalitetno istroluje, eto nama 50 bezveznih postova. Uostalom, nije normalno da svi imamo isto mišljenje.

Ok, forumaš "dosen" je više puta istakao svoje mišljenje - idemo dalje!
 
Tihi_SRB":3d2o7n9w je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?v=vMSb9ygTDNE&feature=player_detailpage

Pogledajte situaciju na 4:45 minuti. Takvima treba noge prebiti pa vise da ne voze.


Uh, verovatno mu je bio u mrtvom uglu, zato treba uvek pored retrovizora i okrenuti se. Mada tesko s obzirom sa koje strane mu je uleteo. Mozda mu se sveti sto ga je sasekao , ima i takvih bu****. A i pored svega, spojili su se sad Sremci i Banacni, poznati doktori za voznju... Mozda im je bas zato i ogranicenje 50 :D

RU vs PA


Uzgred, gledam koliko kamiona ide ovom magistralom, zaista je ovaj projekat od velikog znacaja za BG, vise nego sam most i kako sve to izgleda. Koliko je samo vremena BG vapio za ovim mostom.
 
^^^Није то, погледај супротни смер, ид**** на бранику.
 
Да, ево скрин пошто је све у делићу секунде
auto.jpg
 
Na Zvezdari u 9h od Plavog m. do ATŠ nijedan kamion :pob: Fenomenalna stvar za Bgd. Odmah se vidi pozitivan uticaj Pupinovog mosta.

Za dosena, nema potrebe za sleperom u centru. U izuzetnim situacijama, davace se posebne dozvole. Gradska uprava je trebalo da najavi 6 meseci ranije zabranu za slepere kako bi se svi pripremili. Ovako je bilo iznenadjenje. Bice tu frke oko Car.ispostava. Bio sam jutros na T6 ima malo vise guzve, nista strasno. Cim se kompletira Bat. petlja i novi Bat.bulevar bice manja guzva i na lakat krivini i na raskrsnici sa CD. Bas me zanima kakva je situacija na Zrenjanincu
 
Zato kod Tempa malopre neko veliko zakrcenje sleperima. Izgleda da kamiondzijama nije bas jasno kuda treba da idu ili ce uobicajeno biti toliko velika kolona - cela rampa, pa sve do iskljucenja za Tempo.

Trebalo bi to da izregulisu nekako.
 
Na zrenjaninskom putu ce biti povecanih guzvi dok se ne zavrsi pravac ka pancevackom putu. Tek tada treba komentarisati guzve na zrenjaninskom putu.
 
Ma treba da se odblokiraju sredstva da se tih 2 i nesto kilometra zrenjaninca pretvore u 2+2 i da se resi problem.
Nije to neka suma a imovinsko pravni odnosi su cisti jer je tu zacrtana saobracajnica sa 4 traka odavno.
 
Erysimum Cheiri":3j7nre9k je napisao(la):
Zato kod Tempa malopre neko veliko zakrcenje sleperima. Izgleda da kamiondzijama nije bas jasno kuda treba da idu ili ce uobicajeno biti toliko velika kolona - cela rampa, pa sve do iskljucenja za Tempo.

Trebalo bi to da izregulisu nekako.

Haha, sve je jasno tim kamiondzijama, oni čekaju da udju na Carinsku ispostavu Terminal kod Tempa/Kvantaša. Pošto je od danas nemoguće doći do Car.ispostava kod Žel.stanice i Sajma, svi su primorani da idu na CI kod Kvantaša ili Luku Beograd. Biće haos neko vreme. Neverovatno je da se niko iz raznih uprava nije našao da unapred razmisli o posledicama zabrane za šlepere. Ozbiljna neodgovornost i nesposobnost Gradske vlasti, Ministarstva saobraćaja i Ministarstva finansija(carina), da predvide posledice jedne odluke i eventualno unapred donesu neka resenja. Ne znaju da misle i planiraju 2 koraka unapred a kamoli više. Bar da su najavili.. Rešenje je Intermodularni CT u Batajnici, trebao je da bude izgradjen pre svega ovoga.
 
ZBOGOM, KAMIONI Od danas teretna vozila zaobilaze Beograd

Završetkom Pupinovog mosta otvara se nova tranzitna trasa. Karađorđeva i Ulica kneza Miloša biće mnogo prohodnije, ali će Zrenjaninski put do avgusta biti zagušen, dok se ne izgradi saobraćajnica do Pančevačkog puta.

553049_obilaznica-oko-beograda-borca-zbeg-iskljucenje211214ras-foto-dimitrije-goll-49_f.jpg





http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/521196 ... ze-Beograd
 
dziggy":3nodejsg je napisao(la):
A i pored svega, spojili su se sad Sremci i Banacni, poznati doktori za voznju...

RU vs PA

Da da da!!!!!!!

Apokalipsa počinje. RU vs. PA direktno :lol: :lol: :lol:
 
e, nemoj da zovem sad onog Pančevca da vam objasni kako Bečka škola vozi :p

(šalu na stranu, ne dirajte PA tablice, ne zvao se ja Mekbejn, osvietiću ih :p)
 
Zvezdara64":z43e0q6m je napisao(la):
Erysimum Cheiri":z43e0q6m je napisao(la):
Zato kod Tempa malopre neko veliko zakrcenje sleperima. Izgleda da kamiondzijama nije bas jasno kuda treba da idu ili ce uobicajeno biti toliko velika kolona - cela rampa, pa sve do iskljucenja za Tempo.

Trebalo bi to da izregulisu nekako.

Haha, sve je jasno tim kamiondzijama, oni čekaju da udju na Carinsku ispostavu Terminal kod Tempa/Kvantaša. Pošto je od danas nemoguće doći do Car.ispostava kod Žel.stanice i Sajma, svi su primorani da idu na CI kod Kvantaša ili Luku Beograd. Biće haos neko vreme. Neverovatno je da se niko iz raznih uprava nije našao da unapred razmisli o posledicama zabrane za šlepere. Ozbiljna neodgovornost i nesposobnost Gradske vlasti, Ministarstva saobraćaja i Ministarstva finansija(carina), da predvide posledice jedne odluke i eventualno unapred donesu neka resenja. Ne znaju da misle i planiraju 2 koraka unapred a kamoli više. Bar da su najavili.. Rešenje je Intermodularni CT u Batajnici, trebao je da bude izgradjen pre svega ovoga.
Nisam sto posto siguran ali mislim da kamiondžija ne bira gde će da carini robu već je to određeno nekim pravilima tj. ako treba da carini robu na železničkoj ili luci on će verovatno dobiti dozvolu da ode do tamo tj moći će da ode tamo jer mu piše da je mesto carinjenja luka ili železnička. Mislim da je tako konsultovao sam se sa drugom koji je špediter i ima nekoliko kamiona.
 
Da nije možda gužva zbog pretprazničnog uvoza? Katolički Božić i neradni dani na zapadu su za koji dan, pa su se nagomilale isporuke?
Nagađam...

Kakvo je stanje na ostalim terminalima?
 
dosen":3nf3cz79 je napisao(la):
@ ostali

Vama prepustam da slavite Kineski most i mozda slavte Beograd, ja se drzim onoga sto vidim, to sto se vidi nije lepa slika.
Za pare koje su slupane u na petlju kod Zbega moglo je da se doda 20-ak posto lezajeva na Institutu za majku i dete. Veceras su sva odeljenja na Institutu prebukirana, i decu salju u lokalne bolnice, a majke dvogodisnje dece salju kuci, zbog nedostatka prostora. Na odeljenjima je neopisiva vriska i pakao, koji je tesko opisati. Tesko da mozete da slavite takav grad.


Ех, зашто ово пишеш? Видим из постова на другим темама да ниси безвезе тип и да имаш по правилу разумне и ОК ставове. Али, сигурно знаш да се неразвијеност најскупље плаћа, зар не? Земља која нема путеве нема ни за дечје болнице. И Африка, да би могла да лечи децу, сад гради путеве и пруге. А у међувремену су Африканци, пошто путева немају, превозили храну на пијаце - авионима. Што много кошта, као и пролазак камиона из Панчева за Шид кроз Карађорђеву.

Овај мост, реално, касни 40 година, од времена Паје и Јарета. Да је тада направљен, имали бисмо више пара данас.
 
danas puno slepera na kruznom putu, ne idem cesto tim putem ne znam dali je obicno ovakva guzva ili je to zbog toga sto kamioni idu na novi most. Video sm par slepera i u karadjordjevoj, verovatno su isli do luke
 
http://mondo.rs/Camera/1/1
Savski trg, kamera na Pošti kod Železničke stanice: u jednom ciklusu rada semafora prošlo je tri šlepera, jedan u smeru Luke, dva u smeru Gazele.
 
@Dosen

1. Utopija je kada se gleda gde se sta trosi, a gde je potrebnije..Ako se razmislja u tom pravcu, doci cemo do jedne velike istine,
da su ljudi sebicni i da je licimerno pricati o solidarnosti i brizi, jer dok mi glancamo nase gedzete, deca umiru gladna sirom planete...

2. Most preko Dunava ne moze da bude "promasaj" taman da je od "blata i zlata" pravljen, jer bi onda bi onda imao upotrebnu vrednost

Andrić:

"važniji od kuća, svetiji, opštiji od hramova"; "svačiji i prema svakom jednaki, korisni, podignuti uvek smisleno, na mestu na kome se ukrštava najveći broj ljudskih potreba, istrajniji od drugih građevina" ...

"Od svega što čovek u životnom nagonu podiže i gradi, ništa nije u mojim očima bolje i vrednije od mostova."
 
puno komentara o novom mostu, kako na forumima tako i u zivomk razgovru sa ljudima. Srbi nikada nisu potpuno zadovoljni. jedni padaju u euforiju, drugi blate. Istina je kao i uvek nasredini.Po meni pupinov most je vrlo dobro resenje, ali ne treba padati u euforiju, nije reseno dosta toga. Bez celovitog saobracajnog resenja za grad Beograd, za sada ovo je preraspola guzvi sa jednog na drugo mesto.
 
Most (obilaznica) je pokretac da se problemi rese, jer je najveca karika na tom potezu i sire...
 
@Srles Naravno da ne odredjuje vozač kamiona Car.isp. :D Uprošćeno: špediter/transporter ili uvoznik, zavisno koja im Car.ispostava negde u Srbiji odgovara, traže od carine na granici da bude upućeni na nju. E sad, ako šleperi zbog zabrane ne mogu više da idu na CI Žel.st i CI Sajam moraće na CI Terminal ili CI Luku. Znači veće gužve na ovim CI. I na Zrenjanincu. Tu nisam pomenuo robu koja je vozom stizala na ŽS. Zato je potreban Intermodalni Car.Terminal u Batajnici. Još juče
 
Vrh