dosen
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.04.2009.
- Poruke
- 550
- Pohvaljen
- 596
relja":237oxm4o je napisao(la):Ja ne razumem ovu poplavu kritika....
Treba sacekati da se vidi sta se dogadja sa saobracajem, ali sve primedbe cini mi se ostaju.
Jos uvek ne vidm kako nekom kamionu mozete da zabranite da ide do Luke Beograd.
I kako kamion da od Luke Beograd dodje do recimo Zeleznicke stanice, Sajma, arapskog trznog centra...
Ako policija gleda otpremnice, onda mogu da se naprave duple.
Naterati kamion da ide od Panceva do Bubanj potoka preko Krnjace, Borce, Crvenke, Zemuna, Novog Begorada, Gazele.. ne vidim da to ima logike. Mozda ce da slikaju za televiziju vracene kamione prvih mesec dana, onda ce sve biti po starom.
Negde sam cuo da Pancevcem prodje dnevno 100 000 vozila,za ZB most je procenjeno 15 000 prelazaka. Da li to znaci rasterecenje Zr. puta, s obzirom da ce se na Zrenjanicku zbog obilazenja pojacati saobracaj.
Narodu treba baciti kosku tipa rasterecenje saobracaja, do Zemuna za 15 minuta i sl... sustina cele price je u pripremanju zemljista do puta za prodaju. To je tipicna domaca tajkunska filozofija, koja vise ni ekonomski nije odrziva zbog kraha modela ulaganja u nekretinie. Potencijalna dodata vrednost je napravljena, ali u pogresnom sektoru.
Zato nije cudo sto most nije upotrebljen za povezivanje leve obale Dunava, gradski saobracaj, logican tok tranzita, vec je trasa napravljena da optimalno pokrije nove komrcijalne povrsine. Ponavljam za vecinu gradjana i vecinu tranzita ovaj pravac je NEUPOTREBLJIV.
Pare su nemilice trosene za nepotrebne stvari, nadvoznjake, puteve koji idu nigde itd. A nisu resene osnovne stravi.
Svaki dolar ili evro koji danas potrosimo na gluposti i na korupciju, tresnuce nas u glavu za pet godina desetorostruko. A nasu decu mnogo vise. Ne znam da li ste svesni, na medjunarodnom planu pravila igre su se promenila, vise nema oprastanja suverenih dugova. Pogledajte kako prolaze u Hrvatskoj oni koji su se zaduzili da renoviraju kupatilo.