Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

relja":237oxm4o je napisao(la):
Ja ne razumem ovu poplavu kritika....

Treba sacekati da se vidi sta se dogadja sa saobracajem, ali sve primedbe cini mi se ostaju.

Jos uvek ne vidm kako nekom kamionu mozete da zabranite da ide do Luke Beograd.
I kako kamion da od Luke Beograd dodje do recimo Zeleznicke stanice, Sajma, arapskog trznog centra...
Ako policija gleda otpremnice, onda mogu da se naprave duple.
Naterati kamion da ide od Panceva do Bubanj potoka preko Krnjace, Borce, Crvenke, Zemuna, Novog Begorada, Gazele.. ne vidim da to ima logike. Mozda ce da slikaju za televiziju vracene kamione prvih mesec dana, onda ce sve biti po starom.
Negde sam cuo da Pancevcem prodje dnevno 100 000 vozila,za ZB most je procenjeno 15 000 prelazaka. Da li to znaci rasterecenje Zr. puta, s obzirom da ce se na Zrenjanicku zbog obilazenja pojacati saobracaj.

Narodu treba baciti kosku tipa rasterecenje saobracaja, do Zemuna za 15 minuta i sl... sustina cele price je u pripremanju zemljista do puta za prodaju. To je tipicna domaca tajkunska filozofija, koja vise ni ekonomski nije odrziva zbog kraha modela ulaganja u nekretinie. Potencijalna dodata vrednost je napravljena, ali u pogresnom sektoru.

Zato nije cudo sto most nije upotrebljen za povezivanje leve obale Dunava, gradski saobracaj, logican tok tranzita, vec je trasa napravljena da optimalno pokrije nove komrcijalne povrsine. Ponavljam za vecinu gradjana i vecinu tranzita ovaj pravac je NEUPOTREBLJIV.

Pare su nemilice trosene za nepotrebne stvari, nadvoznjake, puteve koji idu nigde itd. A nisu resene osnovne stravi.
Svaki dolar ili evro koji danas potrosimo na gluposti i na korupciju, tresnuce nas u glavu za pet godina desetorostruko. A nasu decu mnogo vise. Ne znam da li ste svesni, na medjunarodnom planu pravila igre su se promenila, vise nema oprastanja suverenih dugova. Pogledajte kako prolaze u Hrvatskoj oni koji su se zaduzili da renoviraju kupatilo.
 
dosen":2ulyb87s je napisao(la):
Naterati kamion da ide od Panceva do Bubanj potoka preko Krnjace, Borce, Crvenke, Zemuna, Novog Begorada, Gazele.. ne vidim da to ima logike.

Sa ovim se i ja slazem
 
Pa kuda ce da nece i dalje kroz centar?

Pritom slusam i vozace makar one koje su intervjuisali a to je pored brzine i bezbedniji i laksi prolaz posto je kroz centar grada bilo bas nezgodno po uskim ulicicama sa sve sleperima.
 
@VV post o "ciničnom upinjanju medija i pojedinaca pa čak i na forumu" je ocrnjivanje onih koji ne dele tvoje mišljenje. Sugerišeš da nešto nije u redu sa tim osobama ili medijama koji imaju i neke primedbe ili kritike. Jesi paranoičan i sklon t.zavere. O tvom karakteru i osobinama nije mesto na forumu a briga i mene. Ali kad kreneš da sereš po ljudima koji ne misle kao ti, treba ti začepiti usta
 
Ne prijaju (a verujem i drugima) postovi koj se ,,junače,, na način kao ovaj iznad
ko god ima takve porive a ne želi da koristi za tu svrhu PP
evo upravo lepe prilike da dodje u Kalenić
pa da na pravi način ,,olakša dušu,, ako ga išta mori...
 
@Dosen
Kamionima može da se zabrani prolazak kroz Beograd, i kontrola može da se sprovede - postave se patrole na ulazima i izlazima iz Beograda, i pošto je pitanje ozbiljno, upoređuju se putni nalozi pokazani, skenirani/fotografisani (tabletom, npr) i učitani u jedinstvenu bazu podataka, na ulazu i izlazu iz grada za taj kamion, postave se kamere i beleže brojevi tablica... (ja nisam pandur, pa znam kako bi to moglo da se reši :p ).
Tranzit je jedno, transport između Luke i određenih tačaka u gradu je druga stvar, i prilično sam siguran da to može da se reguliše..

Ne tvrdim da je ovo sa Pupinovim mostom idealno. Bez mosta na Adi Huji, kompletirane obilaznice, problem ostaje, ali makar imamo jedan prelaz perko Dunava više, rasterećen Pančevac...ovo sa zemljištem na levoj obali sada, kada je most završen, deluje logično, ali meni preterano paranoično.
Zašto - zato što nema drugog mesta da se spoje Zemun i leva obala, osim na tom mestu, a da se ne ruši dobar deo Zemuna zbog gradnje pristupnih puteva.
 
@Дошен
Помешао си транспортна и доставна возила, таман посла да од Луке иду шлепери до тржног центра
 
Bas su bezveze komentari da je SMP put koji nespaja nista i nevodi nikud ! Pa kuda da provuku magistralu kroz Borcu ! Svaki vlasnik kuce bi trazio milione za svoje parce dedovine,kao po obicaju pa bi se islo i na sud i razvlacilo sew! SMP tj nova obilaznica je vec povukla dobar saobracaj! Logicno je da ko ide iz pravca Banata da ce tuda ici , pa i svi kamioni i sleperi koji idu za Zg , Srem pa i za Nis i Cacak ce ici tuda pa na obilaznicu - druga varijanta mu je bila Pa-Kovin,Smed kroz naselja , nevidim sto bi se prevoznici bunili, manje cimanja , manje potrosenog goriva ! A ovi sto idu do luke ice preko Pancevca a ako idu za Nis ice na Pancevo a za Srem nazad na Zr petlju pa na Kineski most !
Voleo bi neko da izbroji saobracaj za 1h u spicu i van ! Moja procena je van spica 30-50 u min tj aj nek je i 2000 na sat vremena x druga strana mosta a u spicu sigurno vise ! Tako da je onih 15000 malo
 
Nije stvar u tome kako spreciti kamiondzije da udju u grad, vec da li to sme i moze da se uradi.
Svaki grad ima zone koje treba snabdevati sa sleperima/kamionima kao i tranzitne zone. U Bg postoje jasno definisane zone i u opste nisu nelogicne. Nisu problem sleperi i nedostatak jos sedam mostova vec optimizacija saobracaja. U Londonu sleperi voze do Oxford St i to ogromnu kolicinu robe, ali postoji pravilo kako, kada i ko ulazi u grad i kako se vrsi tranzit. Znaci problem je upravljanje. I to veliki problem.

Kako mozete zabraniti prolaz kamiona do Luke Bg. zeleznickog robnog terminala, Sajma. Da sam ja vlasnik Luke Beograd, ja bih tuzio grad i ne bih dobio pare. Ali sadasnji vlasnik ce tuziti drzavu i dobice pare.

Koliko ja vidim problem sa sleperima postoji na zavrsetku Pancevca do iskljucenja u zonu Viline Vode, oko Kalemegdana, u Karadjerdjevoj, Savskoj, pored Sajma... Vecina ovih tacaka moze alternativno da se resi, sa relatvno malim ulaganjima i da se istinski smanji guzva na tim pravcima.. Recimo zavrsiti spust sa Pancevackog mosta do Djure Djakovica i Vilinih voda, proseci transferzalu izmedju Brankovog mosta i Gazele kroz SA itd.

Mislim da je ova medijska prica o ukidanju kamiona u centru, vezana za BnV, gde se ukida sve sto je prepreka za ovu privatnu nekretninu. Medjutim pritisak domacih stranackih finansijera ce biti jaci od stranih finansijera, tako da ocekujem, da ce vlast da promeni lokaciju za slikanje, znaci zaboravicemo Karadjordjevu i farbanje fasada, u skorijem periodu.
 
Pa, postoje znaci za zabranu prolaza vozila preko 3.5t, postoje putokazi za tranzit...
Opšte je poznata patrola saobraćajne policije kod Geneks apartmana koja zaustavlja vozače kamiona i kontroliše putne naloge...

Mehanizmi postoje, pitanje je samo plana sprovođenja, tj. da vlasnici mogu svoju robu da razvoze unutar grada bez problema sa policijom.
 
To za Pancevac stoji, taj spust je morao biti uradjen davno davno , al cisto sumljam da ce ga i napraviti ! Eto vidite koliko je smanjena guzva sa novim uklj na Pancevac ! A i onaj prolaz ispod Pancevca je super za tranzit ! Malo pametnog ulaganja puno znaci! Al kamioni kad prodju kalemegdan pa dalje pored sajma imaju jos minimalno 15km do Petlje Orlovaca i tu opet stvaraju guzve ! Zato i hoce da ih izmeste !
 
Znam da postoje znaci. Pojavio se znak u mojoj ulici u krnjaci gde postoji jos 5-6 privatnika sa malim halama, skladistima pogonima.
Svima dolaze sleperi bar dva puta mesecno. Niko nikoga nije pitao, niti se konsultovao. Ulice su propisnog profila tako da nikom nije bio problem taj vid saobracaja. Osim lokalnog politicara (koji je bio u svim partijama, pogodite koja je poslednja) koji ima kucu na pocetku ulice. Znak se skida i vraca vec desetak puta. U poslednje vreme policija cuci pored znaka ispred kuce politicara.
Slazem se da je lepo imati ulicu gde nema kamiona, ali ne mozite jednostavno ukinuti pravo, posao, imovinu, prihode drugog, da bi vas interes bio prvi. Isto tako ne mozete otvoriti fabriku do komsijine dneve sobe. Tu mora da postoji svima poznato i dogovoreno pravilo, pravo, procedura i izvrsenje. To je sve funkcija drzave ili upravljaca. To kod nas ne postoji, vec samo zakon (trenutno) jaceg. Ista je prica i sa saobracajem. Privatna drzava, troskovi zajednicki. Kvalitet nikakav.
 
Sve to u redu, ja te potpuno razumem, ali - mi pričamo o gradskom jezgru u kojem se i ovako smanjuje broj skladišta i proizvodnih pogona (ako ih uopšte više i ima), i kroz koji i ne treba da prolaze kamioni veće nosivosti od 3.5t, a ne o Krnjači...
 
relja":2rgfh4w3 je napisao(la):
Sve to u redu, ja te potpuno razumem, ali - mi pričamo o gradskom jezgru u kojem se i ovako smanjuje broj skladišta i proizvodnih pogona (ako ih uopšte više i ima), i kroz koji i ne treba da prolaze kamioni veće nosivosti od 3.5t, a ne o Krnjači...
Pa to je poenta, mora da se skapira da šleper više nije jedinica mere tereta,nego "second hand" prevoz tipa kurirske službe,znači pretovar u koMbije ili sl. do tih 3,5t. E sad što će to podići finalnu cenu nečega,pa u velikim gradovima mora "skupo" da se živi, JBG...
 
Upravo tome sluze obodni distributivni centri koji snabdevaju regione i gradove. Mesto logistici nije u centru grada a do luke se moze stici preko novog mosta pa na pancevac.
 
Igor":179qbctp je napisao(la):
Upravo tome sluze obodni distributivni centri koji snabdevaju regione i gradove. Mesto logistici nije u centru grada a do luke se moze stici preko novog mosta pa na pancevac.
:kk: ljudi se moraju preštimavati na urbanu flozofiju.
BDW, za neku liniju za ljude iz P.Skele čini mi se da je logičnije da početna stanica bude kod "Konja",ne samo do Ušća !? :?:
Kombinacijom sa 85-icom još u Zemunu, i Skela i Borča bi pokrili i Brdo i centar.
 
Zvezdara64":ufz4lcfo je napisao(la):
@VV post o "ciničnom upinjanju medija i pojedinaca pa čak i na forumu" je ocrnjivanje onih koji ne dele tvoje mišljenje. Sugerišeš da nešto nije u redu sa tim osobama ili medijama koji imaju i neke primedbe ili kritike. Jesi paranoičan i sklon t.zavere. O tvom karakteru i osobinama nije mesto na forumu a briga i mene. Ali kad kreneš da sereš po ljudima koji ne misle kao ti, treba ti začepiti usta

Ајој ал ми зачепи човече, сад не могу ни да бекнем! Ни да мрднем, ни да ...... :( Шта ћу сад овако зачепљен, нисам присто ни богу ни људима.. Овако јако зачепљивање може да обави само организована завера :mrgreen: и то она теоретска, те су најопасније :lool:
Комшија Звездарац, ја као Велики Врачар, највишља тачка наше општине (неби ту без разлога била постављена и опсерваторија :D ) ипак ћу се као непоправљиви Србенда придржавати оне Владике Рада - "Ко на брду ак и мало стоји, више види но онај под брдом..." тако да нема вајде од тих чепова. Мисли ти комшо шта ти је воља, ја такође, да си ми жив и здрав, ај уздравље.. :kum:
 
Гизмо, укњижен плусићћћ за слике које је Игор поставио. Ако те не мрзи постави и видео снимак да мало уживамо из дрон перспективе.
Јеси ли окачио српску заставу на дрон сокоћало ? :wink:
 
Сад би Туристички савез Београда могао да уведе туристичко разгледање ново изграђеног дела саобраћајнице Т6, Пупиновог моста и наравно СМТ саобраћајнице. Намлатили би се пара, ионако им сад они туристички аутобуси чаме у гаражи.
Зато је сад линија 85 пренатрпана "туристима". Ја чекам да се разиђе гужва па у обилазак овог, још увек неоткривеног дела Београда :)

Чланак из данашњих Новости:

Репортери „Новости“ се провозали на линији 85: Лакше мало, мајсторе, па не видесмо мост!
К. МАЛЕШЕВИЋ | 20. децембар 2014. 19:11 | Коментара: 1
Већина кренула на туристичко разгледање по неколико кругова. Од Бановог брда до Борче 3 крцати аутобуси ишли су по сат и по


ТРАСА ДУГА СКОРО 27 КИЛОМЕТАРАНОВА линија градског превоза саобраћа од Бановог брда до Борче трасом дугачаком чак 26,5 километара (38 станица), док у супротном смеру иде чак 26.968 метара (35 станица)! На овој линији саобраћаће десет возила у интервалима од 14 минута, аутобуси ГСП „Београд“, али и „Ласте“.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%81%D1%82
 
@Gaga
Snimak je postavljen kako na forumu a tako i u vesti na prvoj strani :)

Evo ga jos jednom
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HpfhzMavATM[/youtube]
 
Ма видео сам тај снимак и уживао сам. Мислио сам на нешто дужу варијанту снимка, знам да је Гозмо сигурно има. :) Једино још нисам погледао на његовом сајту, то ћу касније.
 
Veliki Vracar":3ntsa6yz je napisao(la):
Homer Jay":3ntsa6yz je napisao(la):
No, uprkos tome, paranoidno pravljenje teorija zavere od jednog priloga u Dnevniku je još besmislenije. .

Нејасан ми је разлог за ово твоје рафинирано обраћање, осим ако ниси запослен на некој од телевизија, па си се осетио прозваним :roll: Што се тиче ове јадне и израубоване етикете "теорија завере" (која се одмах скотрљала кроз неколико постова ниже, твојих фанова како се сами изјаснише :p ) одавно је демоде а и не служи ничему, већ само да грубо зачепи уста неистомишљенику и да се он дискредитује алузијом на сумњив ментални склоп, склон параноји или недај боже нечем још језивијем... :?

Иначе моја примедба се односила на гомилу хејтера по разноразним форумима који се такмиче у пљувању овог пројекта, а када се мало боље погледа нема ниједног разлога осим што су га ето градили Кинези. TV N1 ја нисам помињао, већ англофилске медије, али ако су препознати у тој улози нисам ја крив.. :mrgreen:

I ko sad koga ovde pokušava da diskredituje!? Ja sam samo rekao da se od jednog bezazlenog TV priloga, koji čak većim delom i nije u negativnom tonu, pravi čitava konstrukcija o pokušajima izvesnih "anglofilskih medija" da diskredituju Pupinov most.

To je, u nedostatku boljeg izraza, bullshit na kvadrat! Niti znam šta su anglofilski mediji, niti sam primetio bilo kakav izraženi ili jasan antagonizam prema Pupinovom mostu u medijskom izveštavanju. Što se komentara tiče, najveći broj komentara na apsolutno sve vesti u Srbiji je hejterski i negativan, tako da ni ovaj projekat, nažalost, nije izuzetak.

Ono što najmanje želim jeste da se Beobuild pretvori u još jedan srpsko-kafanski forum gde ćemo svi lepo da se naguramo u svoje ideološke ralje i pljujemo se preko žice.
 
Homer Jay":6nsjnbre je napisao(la):
I ko sad koga ovde pokušava da diskredituje!?

Па шта тебе брига и ако ја хоћу да дискредитујемТВ Н1 (а они ме уопште не занимају) у ком си ти односу са њима, ниси ми уопште јасан?! :shok:
 
Овај мост је једна од ретких ствари око које постоји потпуни национални консензус. Зато поједини медији и нису могли да агитују отворено јер би се потпуно открили и постигли би само контраефекет.
Зато су примењене тарзанијско-њузовске методе синхринизованог спрдуцкања око неких неправилности (које то у ствари и нису биле али је небитно за целу причу) и онда су корисни идиоти одрадили остатак посла.

Мало подсећа на извештавање из Сочија где није била вест ко јо освојио коју медаљу већ како је монтирана клозетска шоља.
 
Ne znam čemu cela ova prepirka oko N1 i njihovog poređenja, kao i cela priča da li je most koristan. Most je svakako bio preko potreban! Ovi iz N1 su samo uporedili vremena, ali onako ofrlje i na brzinu. Prosto su samo rekli sad možete ovuda za ovoliko vremena i ovuda za ovoliko. I to je nešto što treba zapravo zapamtiti iz cele reportaže "imate izbor ovuda ili onuda odlučite sami zavisno od situacije". A svako će birati ono što mu je u datom momentu praktičnije, ako neko iz Krnjače ide za Sr. Mitrovicu sigurno neće više ići kroz grad, a ako ide za Požarevac sigurno neće ići preko Zemuna. Ali poenta je da sad konačno može da bira i šta god da izabere biće mu lakše nego ranije, u prvom slučaju jer ima lakši put do zapadnog izlaza iz BG, u drugom jer mu je novi most rasteretio Pančevac.
 
Vrh