Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

ja se takodje u potpunosti slazem sa postom Erysimum Cheiri, ovo trabunjanje o minutima odavde do tamo i nazad je samo cepidlacenje sa zna se kakvim namerama. Da ne pricamo o tome kako su isto radili na dan slave i od Juge u pravcu borce, a iz Borce u pravcu grada.
Sa druge strane dutovati sa Slavije novim mostom stvarno i ne treba da bude opcija, ja ne vidim kako toliku razliku u udaljenosti neko moze opravdati, ali sa NBG i polazne tacka arena, koriscenje oba mosta postaje zaista velika opcija. Pa od arene vodi autoput do silaska na deo ka lakat krivini i direktno na most. Broj kamiona u centru da ne pominjemo.
 
Na Google Maps se vec moze koristiti most i sve kalulacije preko njega
 
Samo još da odobre deonicu od bivše Lakat krivine do Cara Dušana.

Na here.com postoji deonica u izgradnji, a na PlanPlus-u ništa.
 
Prošao jutros oko 11h
Semafor na lakat krivini ka mostu na onom horizontalnom razboju ne radi.
Takodje, iz nekog razloga rasveta nakon mosta ka Borči upaljena. Da se primetiti da na otprilike svakom trećem stubu jedna sijalica ne radi.
Dosta pešaka, čak i Kineza, onako porodično.
Neki, nakon završetka pešačke staze, nastavljaju dalje razdelnim ostrvom?!
Pogled na mostu, savršen!
Nekako mi nedostaje bankina na onom razdelnom ostrvu posle mosta.
Takodje, deluje logično da je sledeća rekonstrukcija Zrenjaninca, treba tu dva puta po tri trake raditi.
 
astrodule":1ine44o6 je napisao(la):
Samo još da odobre deonicu od bivše Lakat krivine do Cara Dušana.

Na here.com postoji deonica u izgradnji, a na PlanPlus-u ništa.

Tako je. Ni penjanje ka NS na batajnickoj petlji nije pusteno. Prijavili kinezi samo svoje :)
 
Novi most evidento donosi još više saobracaja na preopterecenom starom Batajničkom putu
a čije proširenje ne postoji ni u najavi što je ne prirodno

Drago mi je za rekonstrukciju Zrenjaninca ali Batajnićki put se guši i svakim danom sve češce se mili po njemu
Prirodni zahtev po puštanju Pupinovog mosta
jeste i njegove dodirne saobracajnice da se ljudski urade
a naj zapušteniji i naj više vapi Batajnički (stari NS) put
 
A što bi iko koristio Batajnički put pored autoputa za Novi Sad?

Taj put neka postane lokalni za sva ta stovarišta između Zemuna i Batajnice.

Kad završe Batajnički bulevar, mislim da bi mogli i da ukinu dosta semafora na sadašnjem potezu od bivše Lakat krivine do Batajnice.
 
boca-ica":ukcqnld8 je napisao(la):
Novi most evidento donosi još više saobracaja na preopterecenom starom Batajničkom putu
a čije proširenje ne postoji ni u najavi što je ne prirodno

Zasto ne zabrane teretni saobracaj ka njemu sa mosta vec preusmere na put E75?
 
Zrenjaninski put ima da bude unisten pod teretnim saobracajem,pokoj mu dusi.Ne znam sto nisu mogli da zavrse deo saobracajnice od ZR petlje do Pancevackog puta u isto vreme kad i most..

untitled.jpg
 
[/quote]Takodje, deluje logično da je sledeća rekonstrukcija Zrenjaninca, treba tu dva puta po tri trake raditi.[/quote]

Bilo ranije price o tome a jedan od onih sporazuma (tj.sta je babi milo,dok se ne potpise ugovor)potpisanih sa kinezima odnosi se na izgradnju motoputa BG-ZR.
Pretpostavljam de ce se u sklopu toga resavati i usko grlo kod Borce.
 
[/quote] Broj kamiona u centru da ne pominjemo.[/quote]
Uz sve druge benefite koje nosi jedan most preko Dunava , mislim da je ovaj za BG najvazniji.
 
e, dobro je u odn. sinoć,Samo da se još priključi raskrsnica uLK... radi se.... :D :D :D
 
Veliki Vracar":yfu897l4 je napisao(la):
Браво Erysimum Cheiri, управо хтедох на сличан начин да прокоментаришем ово цинично упињање англофилских медија и појединаца па и овде на форуму да мало умрљају ову сјајну причу, али све си рекао па да се не понављамо... :kk:

Istina je da u prilogu o merenju vremena putovanja postoji jedan značajn propust - što 14h nikako nije špicu Beogradu. Da je npr. merenje rađeno između 16 i 18 sati, rezultati bi bili daleko drugačiji.

No, uprkos tome, paranoidno pravljenje teorija zavere od jednog priloga u Dnevniku je još besmislenije. Naročito, kada se ima u vidu da je TV N1 direktno prenosila Samit Kine i zemalja CEE, da je to bila centralna tema svih informativnih emisija tokom trajanja samita, a i da su oštro napenalili hrvatskog premijera Milanovića što je iskulirao skup u Beogradu.
 
Немојмо у теорије завере, ајмо мало са чињеницама.

Овај мост је изграђен у року. Цена је разумна и буџет није значајно пробијен што је за овакве пројекте скоро па реткост.

Са друге стране имамо наше искуство са западним кредиторима и градитељима. Са Алпином, Бешком, мостом преко Аде, коридором 10... Заједничко за све те пројекте су вишегодишња кашњења, повећање цене и до 200%, судски спорови, политички притисци...

И људи молим вас, излишно је уопште и дискутовати о кредибилитету или објективности ЦНН-а у Србији.
 
Homer :kk: Uz Igora glas razuma na forumu. Inače idu nam te teorije zavere od ruke...
 
Momci kao prvo sve pohvale na reportažama i svakodnevnom izveštavanju sa gradilišta,a bogami i iz unutrašnjosti mosta :)

Činjenica je da se dosta na Beobuild- u govorilo o onom "nadgrobnom spomeniku" koji su nadležni uklonili, što govori u prilog da političari,njihovi savetnici,botovi sigurno prate dešavanja na društvenim mrežama.

Nisam iz tog kraja, ali koliko vidim dosta će predstavljati problem čepovi na Zrenjanincu i na Batajničkom drumu, pa ne bi bilo zgoreg da što više fotkate kad ste u prolazu i ukazujete na probleme, te se može desiti da nadležnima dodje iz "dup... u glavu" da se pozabave sa tom problematikom. :gobb:
 
Ja ne razumem ovu poplavu kritika.
Most i put su otvoreni pre dva dana i u toku je prekomponovanje saobraćaja u gradu i okolini. Od prekosutra počinje preusmeravanje kamiona, a vozači se navikavaju na nove mogućnosti. Rampe u Batajnici još uvek nisu završene.
Trebaće vremena da saobraćaj uđe u "nominalan režim" i do tada možemo samo da posmatramo kako se sam taj proces odvija.
Valjda i to neko prati i beleži, jer je i to vredan izvor podataka i ne događa se tako često.
 
Mi belezimo i pratimo makar kroz fotografije i neka iskustva dok ekipa iz sekretarijata i direkcija radi "po osecaju" :bash:
 
relja":3mtpetjw je napisao(la):
Ja ne razumem ovu poplavu kritika.
Most i put su otvoreni pre dva dana i u toku je prekomponovanje saobraćaja u gradu i okolini.

Cinjenica je da mi Srbi nismo strpljiv narod.
 
APEL ŽITELJA PADINSKE SKELE: Uvedite nam direktnu liniju do Ušća preko Pupinovog mosta! Stanovnici Padinske Skele kao najveće mesne zajednice na teritoriji Opštine Palilula žele liniju koja bi ih napokon spojila sa centrom Beograda, i zbog toga su odlučili da se obrate Telegrafu za pomoć
Leva obala Dunava je generalno rečeno u zapećku što se tiče Beograda, a Padinska Skela je u zapećku zapećka. I to potpuno neopravdano. Podsetiću vas da mi ovde imamo sedište PKB, da ovde imamo Imlek i Frikom, da punimo budžet ove države i grada – počinje I. M. razgovor sa nama.

Oni žele da se to promeni, a misle da Pupinov most može da pruži mogućnost za krupan iskorak.
http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/13 ... ovog-mosta
 
Homer Jay":1acmxnw4 je napisao(la):
No, uprkos tome, paranoidno pravljenje teorija zavere od jednog priloga u Dnevniku je još besmislenije. .

Нејасан ми је разлог за ово твоје рафинирано обраћање, осим ако ниси запослен на некој од телевизија, па си се осетио прозваним :roll: Што се тиче ове јадне и израубоване етикете "теорија завере" (која се одмах скотрљала кроз неколико постова ниже, твојих фанова како се сами изјаснише :p ) одавно је демоде а и не служи ничему, већ само да грубо зачепи уста неистомишљенику и да се он дискредитује алузијом на сумњив ментални склоп, склон параноји или недај боже нечем још језивијем... :?
Иначе моја примедба се односила на гомилу хејтера по разноразним форумима који се такмиче у пљувању овог пројекта, а када се мало боље погледа нема ниједног разлога осим што су га ето градили Кинези. TV N1 ја нисам помињао, већ англофилске медије, али ако су препознати у тој улози нисам ја крив.. :mrgreen:
 
Vrh