Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Kako je moguce azurirati Google maps?
Fali deo saobracajnice od 'lakat krivine' do Cara Dusana i od Zrenjaninske petlje do petlje Sportskog centra Kovilovo.
 
Мораш да уцрташ пут па ће они одобрити. Мислим да се користи map maker, али нисам сигуран, давно сам то радио..
 
Svaka cast na slavskom rapolozenju. Mozeta i prase da okrenete.

Lepo rece Milanovic, mi smo izgradili sami 10 takvih.
Da li je jednoj evropskoj zemlji koja je do mosta na Adi izgradila sve svoje mostove, razlog za slavlje sto su joj Kinezi izgradili i finansirali most. To je vise razlog za duboko razmisljanje ili cak za alarm.

Premalo benefita, premnogo gubitaka. Sa postojecim/planiranim iskorscenje mosta ce biti 15%-20%. Da bi se to povecalo na 50% treba provuci novu magistralu kroz Krnjacu.
Takodje je ovo dokaz da mi nemao plan, niti smo u stanju da ga napravimo. Ni ekonmski, ni urbanisticki, logisticki, niti gradjevinski.

Sa druge strane, izgradnja ovog mosta nije se dogodila zbog saobracaja. Pravi razlog izgradnje mosta i ovih dugackih traka kroz njive je utilizacija zemljsta PKB-a koje je negde u isto vreme pripao gradu. Znaci to je bio Djilasov plan da pribavi Gradu komercijalno zemljiste koje je raskrcmljeno kroz privatiziciju. I to je bio dobar plan sa stanovista grada, ali ne tako dobar sa stanovista urbanizma i gradjana. Djilas se tu poneo kao domacin ili promucurni privrednik koji radi za firmu zvanu Beograd doo.
Njegova logika je bila, bolje da to krcka sledecih godina grad nego Delta, Agrokor, Mubdala i ostali paraziti.

Kako ce nova firma da krcmi tu dodatu vrednost uskoro cemo da vidimo. Siguran sam ce to biti nova epizoda Zikine dinastije.
 
Na RTS u emisiji u kojoj gostuje kineski ambasador su rekli u prilogu o mostu da je projektovana brzina preko mosta 80 km/h.
 
Pa koga zanima samo par stvari da kažem.Sa poslom sam na Slaviji a živim u Borči i redovna trasa je 48,33 do pančevca pa 96
do Borče.U zavisnosti od gužve putovanje traje od 40 minuta do sat vremena.E sada reših da probam preko Pupina i to je bilo ovako.U 16:04 uhvatio 78 na Slaviji i do opštine,gužva osrednja čukanje dva vozila kod železničke stanice,sve u svemu kod opšine Novi B. sam oko 16:20 već u 16:24 nailazi 85-ica (uz to čujem od ljudi da je čekaju 20 min. znači imo sam sreće) i sada idemo prema Borči tačno u 17:05 smo kod petlje i onda nastaje haos svi prelaze u jednu traku i tih 3km.prelazimo za 15 minuta u kuću ulazim u 17:20.Utisak je sledeći samo ko poslom ide u Zemub ili Nbg je ok sve ostalo je gubljenje vremena.Ukoliko ne reše Zrenjaninac nastaće neverovatan haos u saobraćaju.
 
Da li je uopste u skorijoj buducnosti u planu da se sredi (revitalizuje) zrenjaninski put?
 
Da li je uopste u skorijoj buducnosti u planu da se sredi (revitalizuje) zrenjaninski put?

Da samo čekaju da prvo šleperi dokrajče ovaj i ovako bedni asfalt i da se naprave duboke rupe te ili da reportažama ili nekim velikim protestom stanovnika Borče neko nešto uradi. Iskreno drago mi je što imaju dve trake jer jedna turbo zeta može elegantno da blokira čitav pravac u svrhu protesta.
 
Treba shvatiti da putovanje preko Pupinovog mosta i Severne magistralne tangente moze da ispadne duze jer trenutno ne postoji nijedan put koji je spaja sa borcom osim zrenjaninca.

Tako da fakticki se dosta kruzi jer ako krenete od Borce ka bilo kojoj destinaciji koja se nalazi na Jugu Beograda (a da ne zelite da koristite Pancevac), morate da krenete u kontrasmer dakle severno do tangente pa da se SMT-om spustate do Pupinovog mosta i da nastavite dalje ka juznim delovima Beograda.
 
astrodule":2ew259fr je napisao(la):
N1 TV je merila vreme od hotela Jugoslavija do raskrsnice Borča-Ovča. Ka tamo su išli 33 minuta preko Pupinovog mosta, a vraćali su se preko Pančevca i Brankovog mosta za 28 minuta !?!? Sve je to bilo oko 14h.

http://rs.n1info.com/a21387/Vesti/Da-li ... mosta.html

Da bi test i statistika bila validna, moraju dva automobila da krenu u istom periodu razlicitim trasama i da se nadju na odredjenoj tacki i posle toga u obrnutom smeru isto. Tako vise puta dnevno i videce se razlika.
Takodje uticaj novog mosta ce se nesto osetiti i na Pancevcu tako da to treba uzeti u obzir.
I naravno kao sto neko rece, daj da vidimo test u ponedeljak ili petak u spicu.
 
Sada isao do 45 bloka i nazad, kako kze kilometar sa 4km manje (20 vs. 24), 10x manje semafora.
U povratku ka Borci primetih da od onog nadvoznjaka sto ne vodi nigde ka detelini u dozini od 100tinjak metara ne radi rasveta (cini mi se da je radla kad sam isao za NBGD)... tja. dugo je i trajala, nadam se da ce to srediti
 
astrodule":2c4q8gsr je napisao(la):
N1 TV je merila vreme od hotela Jugoslavija do raskrsnice Borča-Ovča. Ka tamo su išli 33 minuta preko Pupinovog mosta, a vraćali su se preko Pančevca i Brankovog mosta za 28 minuta !?!? Sve je to bilo oko 14h.

http://rs.n1info.com/a21387/Vesti/Da-li ... mosta.html


OK, samo - da li bi se preko Pančevca i kroz Despota Stefana stiglo za isto to vreme da nema Pupinovog mosta koji je primio deo saobraćaja koji je do juče išao istim tim putem preko Pančevca?
Trebali su da mere vreme pre 18. decembra...
 
Pa caka je u tome sto preko Severne Tangente je duze ali posto nema semafora i ukrstanja, ispada da je duzina putovanja djene djene kao preko Pancevca.
 
Jel se moze popeti na most preko nasipa iza naselja Crvenka, video sam dok se gradio da je neka rampa tu bas bila, pa reko jesu li je skinuli ili to i dalje stoji?
 
spatiotecte":q5s008eh je napisao(la):
Treba shvatiti da putovanje preko Pupinovog mosta i Severne magistralne tangente moze da ispadne duze jer trenutno ne postoji nijedan put koji je spaja sa borcom osim zrenjaninca.

Tako da fakticki se dosta kruzi jer ako krenete od Borce ka bilo kojoj destinaciji koja se nalazi na Jugu Beograda (a da ne zelite da koristite Pancevac), morate da krenete u kontrasmer dakle severno do tangente pa da se SMT-om spustate do Pupinovog mosta i da nastavite dalje ka juznim delovima Beograda.
Sto svi racunaju koliko se putuje do Borce kojim putem? Sta je sa ogromnim skracenjem puta recimo od Zemuna do Zrenjanina?
 
Срећан нам нови мост! :pob: Захвалио бих се свим људима који су нас у претходне две-три године на овом форуму почастили са занимљивим репортажама и фотографијама. :kk:

relja":1p1hu8f3 je napisao(la):
varos kapija":1p1hu8f3 je napisao(la):
p1050429.jpg
Ni zastave ne umemo da okacimo kako treba...

Ne "mi", nego oni čiji je posao da to znaju, primete i isprave.
Da naš protokol (verovatno neki Megatrend eksperti) ne zna kao se postavlja NAŠA zastava, to je ... porazno.
Teši me da bar nije ispao diplomatski skandal sa zastavama Kine okačenim naopačke...

Ипак су обе заставе истакнуте правилно у вертикалном положају. Горње поље на нашој застави иде на посматрачеву леву страну, док се кинеска ротира за 45° у правцу казаљке на сату.

200px-Flag_of_Serbia_hv.svg.png


Већина других земаља ротира заставу за 45° у правцу казаљке на сату. И наша се тако заротира, али се онда лице преврне у лево, попут руске, пољске, чешке, америчке, аустралијске, словеначке, бугарске... Када се негде у низу вертикално истакну заставе више земаља и примете "нелогичности", делује као да су погрешно постављене, али то обично није случај.
 
Ovaj most ce puno znaciti nama koji iz Panceva idemo za NS. Obicno je to poslovni put tako da se krece za NS oko 8-9h a povratak iz NS za Pancevo je oko 17h. U odlasku nece biti zaglavljivanja na pancevcu - 29tom - tunelu - brankovom a u povratku nema vise cepa kod usca ili u gorim situacijama one guzve na autoputu koja pocinje jos od geneksa. Sad lepo ujutru zrenjaninskim putem na petlju detelinu pa pravac NS i u povratku isto 'ladovina. Ovo ce biti jos dodatno olaksano jer idemo kontra od vecine saobracaja. Svi ujutru idu ka gradu zrenjaninskim putem, a mi idemo van grada i obratno kad se vracamo. Jos kad budu zavrsili krak od zr do pancevackog puta..... Razmislite koliko ima i ovakvih slucajeva i koliko je to vozila manje na pancevackom mostu i u po gradskom jezgru koji bi tu bili samo u tranzitu. Svima ce biti lakse. Nekima manje, nekima vise.
 
Ovi CNN-ovi "experti" što računaju koliko treba od Hotel Jugoslavija do Borče bolje da su izračunali koliko će novi most značiti za borčansku obalu Dunava, jer se stvara jedan veliki prostor za dalje širenje Beograda... Most je u funkciji povezivanja tog prostora sa trasom prema Novom Sadu i Zemunom. Ako se pogleda mapa vidi se da je uz obalu neizgrađeno, jer je to zapravo bilo "slepo crevo" iza Borče, Koteža itd... Sada je to zapravo najbolji deo tog "novog" prostora.

Niko nije ni gradio most za CNN "experte" da se glupiraju i idu od Juge do Borče preko Zemuna i mere vreme (!?). Tablodiarstvo i senzacionalizam. Jasno je da će američki mediji da se upiru da dokažu kako je, eto to bemsileno i nepotrebno, pošto su ga finansirali kinezi.
 
N moze taj most da resi sve guzve po Beogradu. Najvise oristi miaju oni koji putuju Borca-zemun/Novi Beograd. Za Pancevce benefit bice najveci akda zavrse kompetnu tangentnu. Ne znam zasto ne ostave tranzit kroz Beograd dok se taj deo zavrsi, ovako svi sleperi bice na Zrenjanicu, unistice ga
 
Браво Erysimum Cheiri, управо хтедох на сличан начин да прокоментаришем ово цинично упињање англофилских медија и појединаца па и овде на форуму да мало умрљају ову сјајну причу, али све си рекао па да се не понављамо... :kk:
 
Juce se provozao mostom :)
Fontana -Borča

Standardna prica do Zrenjaninca super, na Zrenjanjincu krkljanac, ipak mi je bolje tako nego od Fontane, preko Save, 29. Novembra, Pančevca i.... opet Zrenjaninca .
 
Прошао мостом, приметио сам да има пешака који иду разделним острвом, то је вероватно почетна радозналост. Видео сам и неосветљене бициклисте, дивљаке који возе преко 130, све у свему саобраћајна култура 0.
 
Aegir":1r0udcky je napisao(la):
....

Ипак су обе заставе истакнуте правилно у вертикалном положају. Горње поље на нашој застави иде на посматрачеву леву страну, док се кинеска ротира за 45° у правцу казаљке на сату.

200px-Flag_of_Serbia_hv.svg.png


Већина других земаља ротира заставу за 45° у правцу казаљке на сату. И наша се тако заротира, али се онда лице преврне у лево, попут руске, пољске, чешке, америчке, аустралијске, словеначке, бугарске... Када се негде у низу вертикално истакну заставе више земаља и примете "нелогичности", делује као да су погрешно постављене, али то обично није случај.

Plus od mene, dan kada čovek ne nauči nešto novo je izgubljen dan.
Ipak, ako su već takva pravila, trebalo je izabrati neki drugi način postavljanja zastava, kako bi i naša i kineska bile orijentisane na isti način.
Izvinjavam se za off i onima koje sam nazvao "Megatrend eksperti" :)
 
Vrh