Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

trialin":14x9ygkx je napisao(la):
Zoran Milanović: Ima jedan most kraj Beograda. Mi smo takvih 10 napravili

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dOZKfhUvKB0[/youtube]

Eto, svi su glupi samo je on jedini pametan... Pa, ako su srbi budale, šta misli onda o svim ostalim premijerima koji su došli. Vidim onaj most na Pelješcu napraviše evo ima već 10 godina... Tu im EU mnogo pomaže da to završe i birokratski i finansijski.

Smešno je da ih je isprovocirao Šešelj i da zbog Šešelja (wtf) ovaj nije došao na regionalni samit. A posle se setite šta su nama pričali kada su, mimo dogovora, švercovali Kosovo na regionalne samite mnogo manjeg značaja... Te Srbija će se samo-izolovati ovo-ono...

Mada, drago mi je da imaju ovakvog premijera - da ne budemo mi najgori.
 
nebojsar":171h3jhg je napisao(la):
J

Još jedan utisak o nama kao naciji je recimo ostavljeni priključak za Borču, za naselje od 100+k stanovnika nije bilo para da se odradi raskrsnica i pristupni put a za SC Kovilovo je odrađena petlja vredna xx miliona/milijardi dinara. Em bi rasteretili Zrenjaninac em bi nam most bio bar 4km bliži.

p.s. Sada sam napisao pismo redakciji blica upravo o ovom poslednjem, nadam se da će dospeti u neki tekst/članak i da će imati nekog efekta.

Voleo bih da cujem neko smisleno objasnjenje nadleznih za pravljenje ovog pristupnog puta za neki hotelcic sa pedesetak kreveta par stotina metara od velike petlje.. i to je Srbija.
 
Most izgleda mnogo lepše nego što sam očekivao gledajući slike sa Beobuild-a. Možda mi je otpočetka izgledao ne previše upadljivo zato što se nekako paralelno gradio Most na Adi, ali sada kada je gotovo zaista je vidljivo da je u pitanju grandiozna građevina. Uvek sam imao neki dobar utisak na prilazu mostu kod Beške, a ovaj me baš podseća na taj most! Sama širina Dunava i most preko njega, ne ostavlja prostora ravnodušnosti.

Lepo je što su u Beogradu, uz sva sporenja, za relativno kratko vreme sagrađena dva velika mosta, posebno kada se ima u vidu koliko je to nedostajalo ovom gradu. Zaista lepo.
 
relja":2zo69fnb je napisao(la):
Da li u blizini mosta postoji neka dominatna tačka, neki antenski stub za mobilnu telefoniju npr, nešto na šta bi mogla da se montira web-kamera?

e,taj rad, :kk: ,o tome sam slično napis'o pre neki dan, znam ono,neki operateri Naxi,Informatika ili možda neko od mobilaca sa svojih punktova. Ne znam kako možemo ovako sa foruma da malo "podgrejemo stvar"? :)
 
Hrvati su sami resili da ne dodju na samit u Beogradu, njihov izbor, nece nam nedostajati.
 
Stigao i ja iz Banata u goste u Srem ! Utisci fenomenalni, svi voze 80-100km-h ! Onaj mali znak ogranicenje 50 je valjda za SKEJT BOARD ! Saobracaj izuzntno dobar! Za minut prodje i do 50 vozila ! Ali ... problem sa neuskladjenim semaforom u Cd tj naj na uglu sa Banatskom! Stajao sam dva zelena svetla na mostu , zato sto gospoda iz Bataje ulaze u raskrnicu i blokiraju prolaz jer im stoji crveno kod okretnice! Vide da nema mesta al uporno ulaze u raskrnicu i blokiraju saobracaj ! Podhitno KAMERE ! I da se usklade semafori sa Banatskom inace ce biti kolapsa !
 
Evo prilike da poguramo stvari, vezano za pokrivanje kamerama:

-----------------------
Vi -
Da li je u planu pokrivanje kamerom novi Pupinov most ?

KBCnet operater 2 se pridružio/la chatu

KBCnet operater 2
Postovani, hvala Vam sto ste nam se obratili ovim putem. Trenutno postavljanje kamera na toj lokaiciji nisu u planu, ali smo otvoreni za sve predloge i sugestije koje nam mozete poslati na office@isp.kbcnet.rs
Vi -
Hvala na odgovoru
--------------------------

Ako se posalje dovoljno zahteva, siguran sam da ce imati interes da postave.
Ja sam vec poslao email :)
 
banacanin dovla":dn8gim8z je napisao(la):
Stigao i ja iz Banata u goste u Srem ! Utisci fenomenalni, svi voze 80-100km-h ! Onaj mali znak ogranicenje 50 je valjda za SKEJT BOARD ! Saobracaj izuzntno dobar! Za minut prodje i do 50 vozila ! Ali ... problem sa neuskladjenim semaforom u Cd tj naj na uglu sa Banatskom! Stajao sam dva zelena svetla na mostu , zato sto gospoda iz Bataje ulaze u raskrnicu i blokiraju prolaz jer im stoji crveno kod okretnice! Vide da nema mesta al uporno ulaze u raskrnicu i blokiraju saobracaj ! Podhitno KAMERE ! I da se usklade semafori sa Banatskom inace ce biti kolapsa !

Тако се може рећи за већину прометних раскрсница у граду где није прилагођен семафор. Уопште ми није јасно што не продуже интервал зеленог и црвеног светла тј. паузе колико држи док не прођу, па се онда пусти зелено. То је неких пет секунди по интервалу.
Увек ће бити пајсера који прођу кроз црвено и блокирају раскрсницу. Који ђаво имаш казну за блокирање раскрснице када нико не спроводи исту.
 
nmilic":1p9pc7zk je napisao(la):
Mozda je prerano komentarisati, ali me zanimaju vasi utisci, uticaja mosta, na saobracaj preko Zrenjaninca, Pancevackog..

Mislim da će na Zrenjanincu ujutru i popodne biti spora dugačka kolona. Pancevac rastereceniji sigurno. SAvska, Karadjordeva, oko Kalemegdana, Ruzveltova kao i ostatak centra primetno rastereceniji. Ponovili su odluku o zabrani kamiona u centru. Od 22.12. se primenjuje

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=12&nav_id=938181
http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2014&mm=12&nav_id=937730
 
Sva čast graditeljima za izgrađen most, jedan projekat od velike važnosti za građane Srbije je uspešno završen i predat na upotrebu! :kk:

Takođe svaka čast kolegama forumašima, zahvaljujući njihovom entuzijazmu, njihovim postovima i slikama, bili smo na dnevnom nivou obavešteni o kretanju radova na ovom kapitalnom objektu! :gobb:

Što se tiče susjeda, ne mogu da nađem neki novi most tamo koji je duži od 500m, a ne mogu ni na netu da nađem tragikomičnu sliku spajanja takozvanog domovinsko mosta u Zg, jedinog mosta koji je od 1990. izgrađen u tom gradu, gde je razlika na spoju prilazog puta i mosta bila oko 1,2m:

Otvaranje mosta je tek u sedmom pokušaju bilo uspješno.

Prema navodima hrvatskih medija, loša koordinacija izvedbe je prouzročila visinske razlike između mosta i prilaznih cesta od do 1m.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Domovinski_most

Domovinski most otvoren je nakon nekoliko odgoda. Otvorenje je bilo predviđeno za ožujak, a odgodilo ga je uklanjanje posljedica nastalih zbog propusta u radovima priključenja Radničke ceste na Domovinski most i loše koordinacije izvođača radova i investitora.
Spojna cesta na nekim je mjestima bila niža i do 1,20 metara od razine mosta zbog neusklađenosti starog i novog projekta. Nakon toga otvorenje je ponovno bilo odgođeno jer most nije imao uporabnu dozvolu zbog cestovnog spoja prema naselju Kosnici.
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/otvo ... tskoj.html

Inače širina Save kod Zg i tog mosta je skoro duplo manja od širine čukaričkog rukavca!
 
petak 19.12.2014
BG: Izmeštanje teretnjaka iz centra od 22. decembra
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=938181

Preusmeravanje teretnog i tranzitnog saobraćaja iz centra Beograda, čime će pre svega biti rasterećene Karođorđeva i Ulica Kneza Miloša, počeće od ponedeljka 22. decembra, najavio je gradski menadžer Goran Vesić

"U prvo vreme ti kamioni biće vraćani na novootvoreni Pupinov most i neće biti kažnjavani, a kasnije, kada se vozači kamiona naviknu na novu saobraćajnu trasu, biće postupano po zakonu", rekao je Vesić gostujući na Studiju B.

On je istakao da su se otvaranjem Pupuninog mosta konačno stekli uslovi za veliku rekonstrukciju Karađorđeve ulice i dodao da su Karađorđeva ulica i Savamala postale mesto okupljanja Beograđana i gostiju prestonice.
 
Oko 12:00 casova sam se vracao iz Panceva za Beograd, Novi Beograd i prosao sam novom saobracajnicom.

Zrenjaninski put kroz Borcu je u ocajnom stanju, signalizacija je na vrlo niskom nivou, bahatost vozaca je primetna, a i guzva je poprilicna. Od Pancevackog mosta do petlje za Pupinov most ima 10 semafora, veci deo saobracajnice je 2+2 ali taj kraci deo koji je 1+1 je veliki problem.

Nova saobracajnica od petlje do Pupinovog mosta je u celoj duzini 3+3 sa ogranicenjem 50 km/h. Vec sada ima poprilicno vozila. Rasveta je upaljena i sada preko dana, dosta sijalica ne gori. Nekoliko bandera je malo u koso postavljena. Kamioni uglavnom voze srednjom trakom, tako da ostala vozila idu krajnje levom. Autobusi i kamioni preticu sporije kamione tom krajnje levom trakom, a krajnje desna traka je prazna, ne kultura vozaca opet primetna. Posto celom duzinom nove saobracajnice nema pesacke i biciklisticke staze, ima dosta pesaka koji setaju trotoarom koji je postavljen kao ostrvo izmenju saobracajnica. Tamo gde je kraj pesacke i biciklisticke staze koja ide od Zemuna, pred samim mosticem preko kanala ima dosta pesaka koji pretrcavaju saobracajnicu 3+3. Kada se priblizite Pupinovom mostu vec sada ima nekoliko vozila parkiranih na tom trotoaru koji deli saobracajnicu, a jedan muskarac je cak izleteo sa kolima ispred mene jer se je okretao preko tog trotoara. Izgleda covek hteo samo kolima da predje novi most i da se vrati za Zemun. Po prelasku mosta krajnje leva traka zakrcena jer duzina trake za skretanje levo prema Zemunu je kratka, tako da je i leva traka za pravo ka autoputu BG - ZG zakrcena.

Od semafora na raskrsnici sa ulicom Cara Dusana do semafora sa ulicom Autoput za Novi Sad (lakat krivina) kvari utisak jedan kraci deo na pocetku koji je uzi, a cini mi se da je 2+2.

Kvalitet nove saobracajnice je po meni dobar.
Ogranicenje brzine bi trebalo da bude bar 80 km/h.
Svetlostni signal ili ogranicenje brzine 50 km/h ili cak i manje postaviti pri kraju mosta sa Zemunske strane kada idete od Borce i na taj nacin upozoriti vozace da uspore i zbog semafora na raskrsnici sa ulicom Cara Dusana, a i zbog mogucih zastoja i kolona stojecih vozila zbog semafora.
Izmedju traka u suprotnim smerovima treba postaviti odbojnu ogradu.
Za pesake napraviti stazu do petlje sa Zrenjaninskim putem ili bar neki mostic za pesake preko saobracajnice 3+3 na tom mestu gde je kraj pesacke i biciklisticke staze.
 
Koliko vidim u Karađorđevoj i u bulevaru Vojvode Bojovića i dalje saobraćaju teški kamioni, cisterne i šleperi. Da li neko zna kada će im biti zabranjen pristup centru grada ???
 
roger, preusmeravanje teretnog saobraćaja iz centra Beograda, počeće od ponedeljka 22. decembra.
 
Postavljanje znaka za ograničenje brzine na 50kmh na deonici od mosta do Zr. puta predstavlja teško delo protiv bezbednosti saobraćaja, i upravljač puta mora biti pozvan na odgovornost.
 
Идиотлук, заиста. А да нема негде, после моста, неки мали, стидњиви знак за излазак из насељеног места??
 
Danas 12-13h

Da vidimo kakva je situacija na semaforima. Prvo LK:
dsc0324.jpg

dsc0326.jpg

dsc0333.jpg

dsc0327.jpg

dsc0325.jpg

dsc0331.jpg


Dosta saobraćaja prema i od mosta. Dobra prolaznost na semaforu.


U CD:
dsc0335.jpg

dsc0339.jpg

dsc0346.jpg
dsc0342.jpg

dsc0336.jpg

dsc0337.jpg

dsc0341.jpg

dsc0345.jpg

dsc0348.jpg

dsc0347.jpg


Dobra prolaznost na potezu most-LK. Vidite koliki je saobraćaj. Ja bih rekao neočekivano veliki.
Smer Bataja-Zemun katastrofa. Vidite kolika je kolona prema Galenici.
Semafor iz Banatske prebačen na treptući režim.

E sad mali poklon od mene - Kovilovo:
dsc0350.jpg

dsc0351.jpg

dsc0352.jpg

dsc0353.jpg

dsc0355.jpg

dsc0356.jpg

dsc0357.jpg

dsc0358.jpg

dsc0359.jpg

dsc0360.jpg

dsc0361.jpg

dsc0362.jpg

dsc0363.jpg

... vidite dokle je asfaltirano prema pančevcu - stotinak metara iza barijere.
Dalje je beskraj peska.
dsc0364.jpg

dsc0365.jpg

dsc0366.jpg

dsc0367.jpg

dsc0368.jpg

dsc0369.jpg

dsc0370.jpg

dsc0371.jpg

... Čačani zasluženo odmaraju.
dsc0372.jpg


Prema zrenjaninskoj petlji:
dsc0373.jpg

dsc0374.jpg

dsc0375.jpg

dsc0376.jpg

... obimni zemljani radovi. Onaj dvojac sa prethodne slike uklanja ova brda zemlje.
dsc0377.jpg

dsc0378.jpg

dsc0379.jpg

dsc0380.jpg

dsc0381.jpg

dsc0382.jpg

dsc0383.jpg

dsc0384.jpg

dsc0385.jpg

dsc0387.jpg

dsc0388.jpg

dsc0389.jpg

dsc0390.jpg

dsc0391.jpg

dsc0392.jpg

dsc0393.jpg

dsc0394.jpg

dsc0395.jpg

dsc0397.jpg

dsc0398.jpg

dsc0400.jpg


Svi za Zemun:
dsc0401.jpg

dsc0402.jpg

dsc0404.jpg

Deluje da više vozila ide prema Zemunu nego Zranjaninu.

Ko bude išao do SC Kovilovo može da se regularno okrene i vrati. Dalje nema asfalta.
 
GOJE":22xlvkw2 je napisao(la):
Postavljanje znaka za ograničenje brzine na 50kmh na deonici od mosta do Zr. puta predstavlja teško delo protiv bezbednosti saobraćaja, i upravljač puta mora biti pozvan na odgovornost.

Tako je, 80 km na sat bi bila optimalna brzina.

Za testove maksimalne moguce brzine na ovom pravcu obratiti se meni. :lol: :p :wink:
 
Sjajna reportaza, bas me zanima koliko se rasteretio centar, 29ti, kao i Kalemegdan i Savamala, verujem vidno.
 
Ova linija 85 bi, po meni, trebalo da sabraća "UMP"-om od Mosta na Adi do Tošinog bunara i dalje, duž Nikole Dobrovića sve do T6 i dalje ka Pupinovom mostu (naravno, kada se konačno izgradi to parče od buvljaka do Tošinog bunara).
Takva linija bi povezala dva obodna naselja, ali bi se ukrštala sa puno drugih linija.
Putnici bi bili brzo prevoženi (ne bi bilo klackanja kroz Zemun), i mogli bi da presedaju na gotovo svakoj stanici na potezu od Mosta na Adi do T6.
 
Stanje oko 15h ,prosao od d c.d ka zrenjanincu ! Sporni semafor u Banatskoj ISKJUCEN tj trepce !!! Nema zagusenja na semaforima a i T raskrsnica deluje ok !
Na putu more automobila ! Pice u sve tri trake prosek 80-100 ! Niko nedivlja ,nema ludaka koji voze 50 ! To nek vozi taj sto je postavio znak! Mada mislim da je to za privremeno, jer je mali i neupadljiv ! Al ako nas prate na forumu nek razmisle glavom !
 
Totalno je bezveze 3+3 ograničavati na 50km/h i to još van naseljenog mesta. Lepo segmetiraš trake.
Brza - max. 100km/h(preticanje) ili 80km/h sem na mostu gde treba da je max 80km/h i to iz Zemuna a prilazima raskrsnicama i rampi isl. gde to treba ograničiti 50km/h. oni koji idu iz Banata treba da uspore već pred most i najkasnije na pola mosta tj. pred ulaz u Zemun. Isto važi i za srednju samo što ona da ide max. do 80km/h a regulatno 60km/h, dok desna traka može za spore kamione 40-60km/h i buseve. Po snegu i ledu 60km/h a ako baš napada i manje alo to je ekstrem.

Praktično se vozi kroz atar kad se pređe most i zašto bi bilo 50km/h ograničenje. Nema bre ni pešačkog ni semafora a biciklistička neupotrebiva. Samo treba neko da poštuje ovih 50km/h pa ćemu se mu se neko zabiti otpozadi i eto problema. Nekad je brže bezbednije.

I zlatno pravilo - ne menjaj taku ako nisi video dobro da li je ona u koju ulaziš slobodna i prohodna tj. problem markiranja vidika višim vozilima. Ovo u kombinaciji sa brzinom je jednako katastrofi i obično se dešava prilikom prelaska iz levih u desne trake npr. iz srednje u kranju desnu a ispred imaš npr. kamion koji te markira da vidiš da li desno od njega slobodno -primer.

I još nešto LK više nije LK već TR -> T raskrsnica.
Nadam se da će jednog dana da izvuku to parče pored pošte do Ugrinovaćke preko Baranjske. Deo u Baranjskoj bi mogao da se izvuče u 2+2 tako što bi se išlo do same ograde pošte bez velikog trotoara ili da se ograda pomeri malo unutra ako je moguće.
 
trialin":10zvireb je napisao(la):
Zoran Milanović: Ima jedan most kraj Beograda. Mi smo takvih 10 napravili

човек има очи као зликовац. и овај "недолазак" није њихов избор већ немачки.

али човек прича са таквом достојанством, тако лепо прича, све на месту, барем у овом интервју-у...
овај наш АВ је чиста карикатура.
 
Једва чекам да среде Карађорђеву, мало је глупо да док чекаш да уђеш у миксер поред прође миксер или шлепер :D
 
Vrh