Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

loyola":19wucrfu je napisao(la):
Ove zastave na kranovima su uzasne. Jutros sam prosao tuda oko pola 10, lasta je uveliko dovozila ispane mozgove.
Niko danas nije pominjao onu traku za bicikliste

A sta tacno za traku za bicikliste. Ako se pominje deo na raskrsnici sa CD, onda ok. Ako se misli na produzetak ka Borci i onom sto su mediji perfidno preneli onda nema potrebe da se bilo sta pominje.
 
Danas 19-20h.

Smer ka Borči pušten u 17h, a kontra u 18h.

Prvi utisak - za početak izuzetan saobraćaj.

dsc0262.jpg

dsc0263.jpg

dsc0269.jpg

dsc0273.jpg

dsc0274.jpg

dsc0278.jpg

dsc0281.jpg

dsc0282.jpg

dsc0284.jpg

dsc0285.jpg

dsc0289.jpg

dsc0291.jpg

dsc0293.jpg

dsc0296.jpg

dsc0297.jpg


Kolona, u daljini, iz smera Borče:
dsc0308.jpg


dsc0313.jpg

dsc0314.jpg

dsc0315.jpg

dsc0318.jpg

dsc0319.jpg

dsc0320.jpg

dsc0321.jpg

dsc0322.jpg


Skretanje ka mostu iz smera Batajnice - kada stanu dva šlepera blokiraju pravac ka Zemunu.
 
Moj utisak sa lakat krivine je bio da bi bilo kakav kružni tok teško prihvatio onoliki obim saobraćaja.
Nisam stručnjak, ali mislim da su semafori bolje rešenje za lakat krivinu.
 
pexon1974":3ewyjkwm je napisao(la):
Moj utisak sa lakat krivine je bio da bi bilo kakav kružni tok teško prihvatio onoliki obim saobraćaja.
Nisam stručnjak, ali mislim da su semafori bolje rešenje za lakat krivinu.

Ma cini ti se . Kada nema pesaka , dobar tj. dovoljno veliki ( precnik ) kruzni tok je puno bolji od semaforizovane raskrsnice .

Inace , prosao sam most oko 20 casova i prvi utisak je neocekivano veliki saobracaj , kao sto rece Vlasta .

Podloga na mostu nije sjajna , kasnije je ok .

Trake su odlicne sirine , mada u jednom trenutku postoji neko vrdanje , ne znam zasto je to tako isprojektovano .

Osvetljenje je odlicno .

Iako se putuje od mosta do zrenjaninca samo 7 do 8 minuta , zbog jednolicnosti , put se cini nekako dug .

I naravno sve pohvale za graditelje i da nas sluzi dugo...
 
Večeras sam se vraćao sa posla i Bat. drum je pun šlepera koji jezde ka Novom mostu. Neka nam je bog u pomoći.
Inače Vlasto svaka ti čast na entuzijazmu, sada odmori malo. :vops:
 
Valjda će to da se smanji kada se urade silazne rampe u Batajnici?
 
Zoran Milanović: Ima jedan most kraj Beograda. Mi smo takvih 10 napravili

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dOZKfhUvKB0[/youtube]
 
Fenomenalne slike vecernje reportaze ! Sve pohvale za Vlastu ! Ps Dobro je sto je jak saobracaj i treba da se koristi punom parom! Steta sto nije kompletirano do Pancevackog puta! Mogli bi bar na prolece da prvo urade do Ovce pa do Septembra IIdeo !
 
Ja sam celom trasom prosao par puta veceras i onako malo su mi pomesani utisci. Prvo da se razumemo, most i cela petlja , sve je fenomenalna stvar, rođena sestra mi živi na Galenici i ovo je za nas istorijski dan. Put je vise nego kvalitetan poredeci sa onim sto se inace srece u Beogradu. Što se tice samog puta u pravcu ka ZR petlji put dva puta ima formu blage duple krivine iz nekog razloga, kao da je neko pogresio u merenjima pa su morali nesto da pomere nekoliko metara, sto moze da bude mozda nezgodno prilikom preticanja.

Ogranicenje 50, zaista smesno, vec sam video da se testiraju vozila na 100+. Ono sto je vrlo pohvalno video sam bicikliste uvece i dosta pesaka na pesackoj stazi.

Po meni najgori utisak ZR put od petlje do "Putnika" tj. skretanja za Ovču. Svega par km puta je moglo odavno da se proširi a tamo je već danas bio užasan čep. Šta će biti kada se sav teretni saobraćaj premesti to niko ne može ni da nasluti. Još jedan utisak o nama kao naciji je recimo ostavljeni priključak za Borču, za naselje od 100+k stanovnika nije bilo para da se odradi raskrsnica i pristupni put a za SC Kovilovo je odrađena petlja vredna xx miliona/milijardi dinara. Em bi rasteretili Zrenjaninac em bi nam most bio bar 4km bliži.

p.s. Sada sam napisao pismo redakciji blica upravo o ovom poslednjem, nadam se da će dospeti u neki tekst/članak i da će imati nekog efekta.
 
trialin":3cirsixy je napisao(la):
Zoran Milanović: Ima jedan most kraj Beograda. Mi smo takvih 10 napravili
Вазда су кроз историју највеће...кхм, Хрвати били они који су били свесни свог српског порекла.
 
nebojsar":242geyd2 je napisao(la):
Ja sam celom trasom prosao par puta veceras i onako malo su mi pomesani utisci. Prvo da se razumemo, most i cela petlja , sve je fenomenalna stvar, rođena sestra mi živi na Galenici i ovo je za nas istorijski dan. Put je vise nego kvalitetan poredeci sa onim sto se inace srece u Beogradu. Što se tice samog puta u pravcu ka ZR petlji put dva puta ima formu blage duple krivine iz nekog razloga, kao da je neko pogresio u merenjima pa su morali nesto da pomere nekoliko metara, sto moze da bude mozda nezgodno prilikom preticanja.

Ogranicenje 50, zaista smesno, vec sam video da se testiraju vozila na 100+. Ono sto je vrlo pohvalno video sam bicikliste uvece i dosta pesaka na pesackoj stazi.

Po meni najgori utisak ZR put od petlje do "Putnika" tj. skretanja za Ovču. Svega par km puta je moglo odavno da se proširi a tamo je već danas bio užasan čep. Šta će biti kada se sav teretni saobraćaj premesti to niko ne može ni da nasluti. Još jedan utisak o nama kao naciji je recimo ostavljeni priključak za Borču, za naselje od 100+k stanovnika nije bilo para da se odradi raskrsnica i pristupni put a za SC Kovilovo je odrađena petlja vredna xx miliona/milijardi dinara. Em bi rasteretili Zrenjaninac em bi nam most bio bar 4km bliži.

p.s. Sada sam napisao pismo redakciji blica upravo o ovom poslednjem, nadam se da će dospeti u neki tekst/članak i da će imati nekog efekta.

Naknadno bi se petlja tesko uradila, ali naknadno prikljucak hoce.

Jedno pitanje samo, ovo za duplu krivinu te nisam razumeo?
 
Drakche":cxpv4veg je napisao(la):
Zašto se sve severno od Dunava zove Borča?
Mislim, razumem zašto, ali ima li ovaj zapadni deo kod mosta nekakvo ime?
Borča mi zvuci - pa, kao Ovča i Krnjača.

Dobro zapažanje!
Prvo naselje na severnoj obali Dunava e zapravo Crvenka, mada i ona ulazi u sastav MZ "Stara Borča".
 
Koliko vidim po Vlastinim fotografijama nista od dekorativne rasvete. Steta, uvek nesto moraju da ostave nezavrseno.
Inace Vlasto svaka ti cast! Mozda bi mogao sada da se prebacis na druge projekte? :D
 
Drugari, cestitam vam pustanje u saobracaj novog mosta!
Pored prisutnih svinjarija koje smo ovde svi zajedno prokomentarisali, nesporno je da smo danas dobili vazan infrastrukturni objekat!
Danas zaista imamo cemu da se radujemo.
Ja cu u to ime, iako ne praktikujem, popiti jednu 'ljutu'. Ziveli :)
 
Delija":2ks89ua1 je napisao(la):
trialin":2ks89ua1 je napisao(la):
Zoran Milanović: Ima jedan most kraj Beograda. Mi smo takvih 10 napravili
Вазда су кроз историју највеће...кхм, Хрвати били они који су били свесни свог српског порекла.

"Вазда су кроз историју највеће...кхм" + увек били и остаће вечити комплексаши.
Поготово овај Милановић, пошто је појео г...о не доласком на самит у Београд. "Њихова лепа" се на самиту није нигде ни споменула.

"Извјешће" :p Вечерњег листа о отварању Пупиновог моста:

Milanović: Ima jedan kineski most kraj Beograda, a mi smo 10 takvih napravili
Ja sam hrvatski premijer, nisam ni srpski ni mađarski, tako da imam određene i moralne obveze i očekivanja, poručio je Milanović.
Milanović je odgovarao na pitanje dopisnika Večernjeg lista je li mu žao što nije išao na skup u Beograd, na kojemu se govorilo o velikim kineskim investicijama u srednju i istočnu Europu. Posebno je li mu žao kad vidi kakvi investicijski projekti dolaze u Mađarsku i Srbiju, a zaobilaze Hrvatsku.

- Ja sam hrvatski premijer, nisam ni srpski ni mađarski, tako da imam određene i moralne obveze i očekivanja. Žao mi je što je do toga došlo. Nije mi drago. Ali kad je već tako, tamo su išli prva potpredsjednica Vlade, išao je i ministar pomorstva. Čujte, u zadnje dvije i pol godine, koliko sam sudjelovao u tome, nije se realiziralo ustvari ništa. To su politički razgovori. Ja to poštujem - rekao je premijer Milanović. On je sudjelovao na ranijim skupovima Kine s 16 zemalja istočne i srednje Europe, koji su održani u Varšavi i Bukureštu, a skup u Beogradu propustio je jer srpske vlasti nisu javno osudile ratnohuškačku retoriku privremeno puštenog optuženika za ratne zločine Vojislava Šešelja.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/milanov ... ili-980069


Коректан чланак у Јутарњем листу:

VRIJEDNA INVESTICIJA
VIDEO: KINEZI SRBIMA NAPRAVILI MOST Vučić: 'Izgradit ćemo više pruga i autocesta nego bilo koja druga europska zemlja'

BEOGRAD - Premijeri Srbije i Kine Aleksandar Vučić i Li Keqiang svečano su u četvrtak otvorili most preko Dunava između Zemuna i prigradskog naselja Borča, vrijedan 260 milijuna dolara, izgrađen uz 85 posto kredita kineske Eksim banke i 15 posto sredstava države Srbije i Grada Beograda.

Most je nazvan po srpskom znanstveniku i izumitelju Mihajlu Pupinu, a gradile su ga kineske tvrtke.

http://www.jutarnji.hr/video--kinezi-sr ... a/1257888/
 
Stomatolog":2ptz5x11 je napisao(la):
nmilic, da li to znaci da je razdaljina Tosin Bunar - Metro Krnjaca novom saobracajnicom 33 - 12 = 21km, a kroz grad 12km?

Koliko je ogranicenje brzine na novoj saobracajnici po znakovima koji su postavljeni?
Koliko vidim preko mosta je ogranicenje 50 km/h!?

Zavisi od koje tacke, ali oko 20 tak km, google maps zna: (https://www.google.rs/maps/dir/44.8...4f4495ad:0x5cc91066e5388f98!1m0!1m0!3e0?hl=en)

kroz grad je 12km:
(https://www.google.rs/maps/dir/44.8...0.4082661,13z/data=!3m1!4b1!4m2!4m1!3e0?hl=en)

A ja ne vidoh, da se brzina dozvoljava preko 50? E sad logika da je to ulica, naseljeno mesto (?) verovatno cemo dobiti i zvanicno od saobracajaca... U svakom slucaju put je toliko sirok da jednostavno "tera" na vece brzine.

Cini mi se da je skretanje za Borcu, nekako "skromno", skoro da iznenadi...Ne znam da li je do osvetljenja, krivine ili mozda mog nepoznavanja puta :shok:

Daj boze da ce situacija: neizgradjeni deo obilaznice, pogurati nadlezne da srede najuzi deo Zrenjaninca, jer je prelaz sa novog na stari sokantan :cry:
 
Izvor: Beobuild.rs

Pupinovim mostom preko Dunava

141218-PUPINMOST-07b.jpg


Posle tri godine intenzivnih radova na obalama Dunava otvoren je još jedan beogradski most, odlukom grada nazvan Pupinov most. Beograd polako ostvaruje svoje razvojne ciljeve u tom pogledu, pošto su u prethodne tri godine u glavnom gradu realizovana dva zavidno velika ovakva projekta. Otvaranjem novog mosta na Savi, i sada ovog na Dunavu, ozbiljno je načet decenijski problem mostova u Beogradu.

Celu vest kao i fotoreportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/716.html


Veliki pozdrav i veliko hvala nasem clanu foruma Gizmo koji nam je napravio ovako dobre fotografije i video :kk:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HpfhzMavATM[/youtube]

141218-PUPINMOST-02.jpg

141218-PUPINMOST-09.jpg


Celu vest kao i fotoreportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/716.html
 
Cestitke svima na novom mostu i poseban pozdrav svim forumasima koji su nas odusevljavali sa sjanim foto reportazama sa gradilista :pob: :gobb:
 
Da li u blizini mosta postoji neka dominatna tačka, neki antenski stub za mobilnu telefoniju npr, nešto na šta bi mogla da se montira web-kamera?
 
Mozda je prerano komentarisati, ali me zanimaju vasi utisci, uticaja mosta, na saobracaj preko Zrenjaninca, Pancevackog..
 
Takođe bitan je i uticaj na čep kod Ušća, Brankov most, terazijski tunel, Bulevar despota Stefana, Dunavsku, Cara Dušana, pun krug oko Kalemegdana.
 
Данас је Свети Никола па се не може дати права слика а од следеће недеље креће предновогодишња гужва тако да ће тешко дати праву слику
 
Vrh