Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

naravno i metro ali govorimo o saobracajnicama
 
prioritet, naravno kada pričamo o drumskoj infrastrukturi.

Ne znam tačne cifre, ali rekao bih (vrlo paušalno) da ova deonica koju sam pomenuo ne bi koštala više od 20% prve linije metroa.
 
Igor":2dj56ixy je napisao(la):
Koji nosaci kada petlja nije ni postojala, To sto se videlo su bili nosaci sadasnje petlje i nikako nije bio prioritetniji od most na adi.

Po prioritetima je po meni sada obilaznica i most kod vince
Ako racunas most kod vince kao nastavak obilaznice, onda svakako. Jedino je problem sto je ko zna kad planirana petlja kod bubanj potoka, a kamoli dalje od bubnja ka reci kao nastavak obilaznice. Ovde je od lakat krivine u zemunu (u neko buduće vreme od Borce) pa do kvantasa uradjen neki deo obilaznice, pa nema puta oko bezanijskog groblja(ali je planiran i tu put, cak je zemljiste groblja zakrivljeno), pa se produzava put do reke preko dr ivana ribara i tacno dolazi na petlju kod zarkova. To je spoj Borce i ibarske kojim bi se putovalo nekih 20-ak min.. A za stubove sam cuo od vise ljudi sa Zarkova da su se odavno napravili stubovi za nastavak te petlje ka reci, al mozda oni nisu u pravu.
 
Нису у праву, наравно, стубови су били за петљу. На том месту - на средини Аде - никада није био планиран мост. То је још једна од раширених београдских урбаних легенди, а својевремено је чак и "Политика" (средином деведесетих) објавила у потпису фотографије дезинформацију да је реч о стубовима будућег моста.
 
A ja bas mislio da je nekad planiran taj most :/ Onda bi bar bilo logicno da produze to parce od lakat krivine(od Kovilova/Borce) do kruznog toka kod Vojvodjanske i dr Ivana Ribara kad vec postoji cela raskrsnica kod kvantasa gde je trenutno lakat krivina.
 
Ja ću reći jednu jeres ovde.


Smatram da most u vinči nije potreban i ne vidim ko bi se uopšte vozio na njemu.

Pogotovo ako bi recimo napravili vezu pancevacki most- auto put, sto je i planirano UMP-om. U nekolj daljoj budućnosti spojiti autoput sa banatom preko SMP-a. Železnicu do daljnjeg gurati tunelima.
 
savagt":3csc2ddp je napisao(la):
Od svih mostova koji nam slede, mislim da je sa najvecim prioritetom most preko ade od bloka 70 do petjle kod zarkova - nastavak unutrasnje obilaznice, a inace je taj most daleko bio bitniji od mosta preko ade, ali o tome ne vredi pricati vise. Cak znam da su jos pre 20-ak godina napravljeni nosaci vijadukta od petlje na zarkovu do same reke kroz sumu i tu je sve stalo.
Онда би и даље имали пакао од саобраћаја од сајма (од Мостарске петље) до Аде Циганлије и на самом аутопуту кроз Београд.
Прочитај пажљиво задњу и пола презадње стране на подтеми "УМП, Мост на Ади".
 
MilisaV":18jfom91 je napisao(la):
Ja ću reći jednu jeres ovde.


Smatram da most u vinči nije potreban i ne vidim ko bi se uopšte vozio na njemu.

Pogotovo ako bi recimo napravili vezu pancevacki most- auto put, sto je i planirano UMP-om. U nekolj daljoj budućnosti spojiti autoput sa banatom preko SMP-a. Železnicu do daljnjeg gurati tunelima.
Што каже Шоми, први бих ишао на тај мост.
Kад идем послом у Вршац за час би се дошло иза Панчева. Са Бежанијске косе аутопутем до обилазнице (до петље "Добановци"), пa садашњом обилазницом све до и кроз будући тунел код Бубањ потока, па преко будућег моста преко Дунава код Винче све до иза Панчева и даље према Вршцу.
Или можда друга варијанта (нешто краћа и неповољнија), са Бежанијске косе, Сурчинском и Војвођанском улицом (она у Сурчину) кроз сам Сурчин до будуће петље на обилазници, па на обилазницу и даље опет са њом до иза Панчева и даље према Вршцу.
Или трећа варијанта, са Бежанијске косе трасом УМП-а па преко Моста на Ади, поред Аде на Обреновачки пут до петље "Остружница" па на обилазницу и даље .... горе већ написано.
:)



Није јерес, зар не.
 
Most u Vinči nema nikakvu alternativu, on je logičan nastavak BG obilaznice. Sva ta budženja na UMP, SMT i druga polurešenja gde te kad-tad dočekaju semafori i 60kmh su besmislena u kontekstu alternative obilaznici.
 
Гаго, да не буде ипак краће и брже т6 - Борча - П.пут...?
Што нас прескачеш, па нисмо шугави... треба и нама загађења од саобраћаја :D
 
@šomi303

ti bi još i koristio, ali koliko češto

ali koliko je ljudi koji žive u grockoj i okolnim naseljima, koji bi pri tome gravitirali ka pančevu,

malo, dovoljno možda za jednu skelu, nikako za most u profilu autoputa.


@gago

ne bi išao sigurno..

da postoji ceo ump, samo za vreme za koje dođeš do petlje dobanovci već bi bio na pančevcu.

a čak i da u bućunosti ne postoji ump, niko neće iz bilo kog dela beograda (šireg centra, ne okolnih naselja) ići na obilaznicu, pošto je mnogo daleko,

mnogo je bolje ovo što borčanac kaže, a ako bi baš imao želju da ideš na vinčanski most izašao bi na auto put kroz grad pa sa njime do bubanj potoka i dalje na vinčanski most...

čak i da postoji cela obilaznica, od petlje dobanovci do buduće petlje bubanj potok, svako ko bude upoznat će ići kroz grad jer je put kroz grad kraći i za 3km.

tako da to što pišeš automatski otpada kao mogućnost bilo kog ko živi na bežaniji. pa čak i onih koji žive dalje od bežanije.
 
Ja i ne vidim smt i ump kao alternativu obilaznici. Mada, taj deo severoistoka verujem da neće dobiti i obilaznicu. Za sada i nema potrebe ako se smp uradi?
Ali Vinča je preko potrebna, učiniće čudo za Pančevac!
 


Znam da je off ali da li neko zna nesto vise od ovom putu M24 od Smedereva ka Pancevu i dalje ZR. Obelezen je plavom bojom. Znam da je samo u nacrtima ali je u svim nacrtima! Cesto idem u Kovin iz Panceva i nije mi jasno sta su tu smislili pa ni u dalekoj buducnosti
 
Pokretna skela je skinuta pa most najzad možemo videti u celini i sa uzvodne strane. Kinezi rade tek povremeno i bez žurbe.

IMG_2021_resize.jpg


Letnja idila :)

IMG_2024c_resize.jpg


Završni radovi.

IMG_2044_resize.jpg


Postavljene su cevi.

IMG_2031_resize.jpg


Pogled sa druge strane ulice.

IMG_2051_resize.jpg

IMG_2054_resize.jpg

IMG_2055_resize.jpg


Deo puta od lakat krivine će izgleda imati vrlo široke pešačke i biciklističke staze sa obe strane kolovoza.

IMG_2062_resize.jpg
 
Борчанац":225socr7 je napisao(la):
Гаго, да не буде ипак краће и брже т6 - Борча - П.пут...?
Што нас прескачеш, па нисмо шугави... треба и нама загађења од саобраћаја :D

@Борчанац,
Нисам бре заборавио и не прескачем, али причали смо само о обилазници па нисам хтео одмах да спомињем и СМТ. А што се тиче загађења имате га брате мили и ви доста и од самог Зрењанинца. СМТ ће у многоме растеретити саобраћај и прочистити вам ваздух :) .

Да, знам да ће моћи и туда куда си навео, Бежанијска коса-Т6-Кинески мост-СМТ до Борче-Овче па лево на Панчевачки пут до петље, па онда може да се бира, или старим, а краћим путем кроз Панчево поред Пиваре (ах колико сам само пута био у њој, добар бре онај Вајферт) па након 300 метара лево на пут за Вршац. Или друга, а дужа варијанта, од Панчевачког пута (петље), обилазницом око Панчева и доста семафора од моста преко Тамиша до десног скретања према Вршцу.

Биће још лепше, када једног лепог дана ураде наставак СМТ-а од будуће лакат кривине право пут (СМТ) који ће пролазити између Јабуке и Панчева па до иза Панчева.
 
MilisaV":2c6a5dgs je napisao(la):
@gago

ne bi išao sigurno..

da postoji ceo ump, samo za vreme za koje dođeš do petlje dobanovci već bi bio na pančevcu.

a čak i da u bućunosti ne postoji ump, niko neće iz bilo kog dela beograda (šireg centra, ne okolnih naselja) ići na obilaznicu, pošto je mnogo daleko,

mnogo je bolje ovo što borčanac kaže, a ako bi baš imao želju da ideš na vinčanski most izašao bi na auto put kroz grad pa sa njime do bubanj potoka i dalje na vinčanski most...

čak i da postoji cela obilaznica, od petlje dobanovci do buduće petlje bubanj potok, svako ko bude upoznat će ići kroz grad jer je put kroz grad kraći i za 3km.

tako da to što pišeš automatski otpada kao mogućnost bilo kog ko živi na bežaniji. pa čak i onih koji žive dalje od bežanije.

@Милисаве,
За ту четврту варијанту сам и заборавио, а ето колико често причамо о УМП-у и обилазници, СМТ-у, на аутопут кроз Београд се више и не обраћа толико пажња (барем ја не обраћам толико пажњу на њега).

Ја сам само хтео да наведем примере могућих праваца према Панчеву и даље. За садашњи и једини правац нисам ни размишљао јер више неће бити смисла ићи тим правцем, барем из овог дела града.

Обилазницу ће углавном да користе путници у транзиту (северо-запад према југу и обрнуто) и људи из околних насеља. Јесте краће аутопутем кроз град, од Добановачке петље до будуће петље Бубањ поток, али сврха обилазнице је баш и то да одвуче транзитни саобраћај изван града и да је користи становништво са обода града.
Онај ко живи у Сурчину и околини ће сигурно пре ићи на обилазницу за Панчево и даље него да иде на аутопут кроз град. Чак сам сигуран да ће и људи из Добановаца и Батајнице више користити обилазницу до Панчева (кад се уради цела), него да иду кроз град (иако је км краће, али ниће бити временски краће.

Што каже Картограф, мост изнад Дунава у Винчи, нема алтернативу.

Рецимо у Немачкој обилазница око Минхена, једна од не завршених обилазница, још није урађен јужни део и ко зна кад ће, јер имају јако великих проблема око експропријације. Кад се иде из правца Аустрије (Салцбурга) за Штутгарт и даље, кроз Минхен се може проћи и кроз град и краће је (км) него обилазницом, али опет и, ко не зна, може да се погреши и омаши пречица, да би се поново изашло на аутопут А8. Зато кад идем тим правцем 95% користим обилазницу.
 
MilisaV":1h48axei je napisao(la):
Ja ću reći jednu jeres ovde.
Smatram da most u vinči nije potreban i ne vidim ko bi se uopšte vozio na njemu.
Pogotovo ako bi recimo napravili vezu pancevacki most- auto put, sto je i planirano UMP-om. U nekolj daljoj budućnosti spojiti autoput sa banatom preko SMP-a. Železnicu do daljnjeg gurati tunelima.

Мост преко Винче је понајпре планиран као теретна обилазница (и железничка и друмска) и треба да прихвати сав теретни друмски саобраћај који тренутно загушује густо градско ткиво трасом: Плави мост-Војислава Илића-Господара Вучића-Батутова-Димитрија Туцовића као и комплетан теретни саобраћај са Смедеревца.

Наравно, добар део теретног саобраћаја ће остати због Луке, али се сви надамо измештању исте у Панчево што тек онда мост чини сврсисходним.
 
Што је нагоре, нема шта да се лука измешта. Само Луку Београд затвориш за робни транспорт а све делатности са ње пребациш на постојећу луку Панчево уз евентуално неку реконструкцију и доградњу исте.
 
Evo jedne današnje iz svemira... vidi se trasa novog puta u celini, kao i mesta na kojima je moguć delay (eksproprijacija ili šta već jugozapadno od Ovče, pre nadvožnjaka preko pruge)... vidi se i da je Dunav do BG prilično lep i čist, a da ga Sava i dalje prlja svim i svačim iz svog sliva. HI-RES, fajl je preko 1.5 Mb:

vmpt9c.jpg
 
Izgleda da Pančevački most najviše zagađuje Dunav :lol:

Čovek je u iskušenju da pomisli da je kao neki stari pas od previše godina već počeo da se linja, međutim istina ima pomalo veze sa našim diskusijama o tome da li su za nove mostove stubovi u vodi problem ili ne. Fotografija sjajno ilustruje stepen turbulencije koju stubovi mosta unose u tok reke. Njihov uticaj počinje da se oseća čak i uzvodno od mosta, a nizvodno od stubova vode Save i Dunava naglo postaju potpuno izmešane, iako su se od još od Ratnog ostrva bez većih problema držale odvojeno. Turbulenciju kreiraju samo nepravilne i plitke obale, kao i stubovi mosta, a na drugim mestima je nema. Ovako turbulentna voda ipak jeste problem za rečni saobraćaj, a takođe je i razlog zašto otkačeni brodovi tu počinju da se obrću i daleko češće nego što bi statistički trebalo da se desi ipak zakače neki stub.

Inače, kad je u pitanju boja vode, uporedite Savu, Dunav i jezero na Adi Ciganliji. Klasična tri nivoa poređenja, kao u epskim narodnim pesmama.
 
Poplave u Bosni su opet donele ovakvu boju Savi, a bilo je i primera (mada znatno ređih) gde je Dunav blatnjav. Šteta što se ne vidi delovi BG obilaznice: Dobanovci - Ostružnica i petlja Batajnica).

Inače hvala Kartografu, jer ova slika je baš lepa.
 
Dorcol":2vdk6i09 je napisao(la):
Cela_Beogradska_obilaznica.jpg


Znam da je off ali da li neko zna nesto vise od ovom putu M24 od Smedereva ka Pancevu i dalje ZR. Obelezen je plavom bojom. Znam da je samo u nacrtima ali je u svim nacrtima! Cesto idem u Kovin iz Panceva i nije mi jasno sta su tu smislili pa ni u dalekoj buducnosti

Ni meni ovaj deo nije bio jasan a ni još uvek nije :D

Ono što je sigurno je da narednih 20 - 30 godina nećemo videti tako nešto, tako da ni ne vredi lupati glavu :)
 
Vrh