Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Pa ona je iznenadila radnike a novinare je pozval da i mi vidimo iznenadjenje ,sarkazam
 
Moraju da pregovaraju o aneksu 4 i odštetnim zahtevima, a to je 2,5 miliona Evra plus 30 miliona dolara, pa verovatno i žele da nađu zamerke zbog povoljnije pozicije u pregovaranju o ceni. Most je skoro završen a tek sad je otkriven problem bezbednosti? Negde imam par starih slika Kineza koji na Zemunskoj strani istovremeno zavaruje i balansira na mestu gde bi mu i najbolji cirkusanti pozavideli. Naravno, bez ikakvog obezbeđenja, nema čak ni običnog konopca. Jeste simpatično da se ministarka zabrinula da neko ne ode u Dunav između dve trake, ali ne znam koliko u ovoj fazi ima smisla terati ih da prave recimo drvenu ogradu ili nešto slično.

Takođe, šta god da je od tehničkih zamerki u pitanju, pretpostavljam da bi to valjda neko video i ranije, pa se izgleda radi o skorašnjim radovima, a to onda znači o domaćim firmama, ne o Kinezima. Čuo sam da je njih na mostu ostalo svega tridesetak, i tamo se više ne mogu lako videti. Završni radovi su dati domaćim podizvođačima pa je moguće da stvarno postoje neki problemi u kvalitetu. Recimo, čuo sam da je onaj zidić ispod mosta beskonačno dugo radila domaća firma sa čitavom gomilom naših radnika, sve dok Kinez nije poludeo i sve ih oterao. Zatim je doveo svega par svojih ljudi koji su onu poslednju nizvodnu trećinu čas posla sami završili.
 
Slike od juče.

Pristup ispod mosta sa nizvodne strane.

IMG_3023_resize.jpg


Dalji deo pomoćnog mosta. U daljini se vidi put. A ovo što se ovako ponosno uzdiže na levoj strani slike, to je mesto ostavljeno za nas.

IMG_3024c_resize.jpg


Bliži deo pomoćnog mosta.

IMG_3027_resize.jpg


Nabacuje se zemlja u rov iskopan zbog postavljanja oplate, sa spoljne strane betonskog zida ...

IMG_3029_resize.jpg


.. naravno, uz sortiranje. Otpad levo, zemlja desno.

IMG_3030_resize.jpg

IMG_3031_resize.jpg


Lomljeni kamen je raspoređen, ali samo uz zid, tamo gde ispod njega postoji betonska podloga.

IMG_3037_resize.jpg


Odrezani delovi cevi izgleda ostaju, verovatno da bi dodatno stabilizovali obalu.

IMG_3038_resize.jpg


I pogled sa mesta koje je malo dalje. Zelenilo nam polako zatvara vidik. Ali ono što se nazire i dalje dobro izgleda, pogotovo kad svetlo dolazi sa druge strane, sa zapada.

IMG_3070c_resize.jpg

IMG_3073_resize.jpg

IMG_3074_resize.jpg

IMG_3080_resize.jpg

IMG_3078_resize.jpg
 
Pošto je leto, a izgradnja se bliži kraju, vreme je za opuštanje.

Dunavska idila. Sa stubovima.

IMG_3045_resize.jpg


Da pokušam da predstavim novi sport. Uzevši u obzir neprijatno komešanje vode oko ravne prednje i zadnje ivice (ako se usudite prići previše blizu), ko će brže da sastavi desetak krugova oko stuba :)

IMG_3047_resize.jpg

IMG_3048_resize.jpg

IMG_3050_resize.jpg

IMG_3051_resize.jpg

IMG_3059_resize.jpg

IMG_3057_resize.jpg

IMG_3058_resize.jpg

IMG_3061_resize.jpg


A da je lepo, jeste ...

IMG_3054_resize.jpg

IMG_3052_resize.jpg

IMG_3053_resize.jpg
 
Зума, сликао си са видиковца, потом из Прегревице...раздаљина је 60-70 метара али због ограде има неколико км од тачке до тачке.
Питање је...јеси ли открио рупу која постоји у огради ка слепој улици, или радиш на тежи начин? :)

Све похвале за слике!
 
Današnje stanje sa gradilišta:

20140825_125004.jpg

Radovi su na samoj lakat krivini i ostalo im je par metara da naspu tucanikom koje su iupravo dovozili šleperi.
20140825_125849.jpg

Zbog gužve na LK dalje sam morao preko Ratarskog puta-pogled ka mostu-vide se i postavljene vodovodne cevi.
20140825_125919.jpg

Ka lakat krivini sve je probijeno i spojeno peskom uz nasut tucanik za oba smera puta.
20140825_130342.jpg

Na većem delu kroz njivu sa zapadne strane ostavljena mnogo veća širina peska od potrebne za trotoar.
20140825_130349.jpg

Možemo maštati da je to za buduću servisnu saobraćajnicu neke komercijalne zone ili je samo bio potreban toliki pesak za stabilizaciju nasipa.
20140825_130602.jpg

Dovoze se i raspoređuju ivičnjaci td će i to početi valjda uskoro.
20140825_130611.jpg

Idemo dalje ka mostu-ovde je vododovna cev ukopana direktno u zemlju van trotoara.
20140825_130934.jpg

Vodovodna cev je i sa druge strane-meni se čini većeg profila. Pesak je već pušten preko.
20140825_131249.jpg

Na spoju sa nekadašnjom stazom završavaju iskop za budući trotoar i dovode sve na isti nivo.
20140825_131327.jpg

Na delu od staze do CD uradili su doni stoj trake ka mostu do Pežoovog salona.
20140825_131349.jpg

Duž budućeg bulevara ka LK sa staze do ovde su stigli i sa kišnom kanalizacijom.
20140825_131540.jpg

Drugu traku od CD ka LK na ovom delu za sad ništa sem raščišćavanja sa strane.
20140825_131725.jpg

Ovde su od CD ka stazi počeli iskop i postavljanje kišne kanalizacije
20140825_131843.jpg

Pogled na put ka mostu-postavljeni ivičnjaci obe trake, a urađeni su i temelji na stubove budućeg osvetljenja između.
20140825_131904.jpg

Na ovom čošku i dalje raskopani kanali od istalacija, deluje da ih povezuju sa ovima što idu duž CD.
20140825_131958.jpg

Budući slivnici će biti uz same ivičnjake-deluje da će ih uklopiti kako treba.
20140825_132145.jpg

Sa ove strane i nove betonske bandere pa su povezali onih par kućica sa istočne strane.
20140825_132242.jpg

A u međuvremnu tu je ekipa Telekoma i upravo su prebacivali linije na nove stubove pa će ukloniti uskoro i ovaj poslednji drveni.
20140825_132251.jpg

I sa druge strane ima novih betonskih bandera, valjda će eukoro doći i EPS ekipa pa da mogu da se uklone ove betonke posred trake.
20140825_134121.jpg

Ima Kineza-rade spojnu ploču sa putem-deo ka Borči je već urađena sa dva sloja i armaturama uz uklapanje prvog šakta i slivnika u beton. Sa druge strane urađena prva ploča betona i taman su dovozili armaturu za drugi sloj ploče.
20140825_132619.jpg

20140825_132624.jpg

Most ko most, ništa značajnije novo.
20140825_132720.jpg

Ispod mosta zanimljiva akcija-ronilac je prvo navodio bager za iskop zemlje oko preostalih metalnih stubova, a potom je i zaronio sa crevom pod kompresorom-verovatno bez toga ne bi mogli da ih išćupaju pošto teža mehanizacija ne može da priđe od blata uzvodno.
20140825_133126.jpg

Potporni zid završen i nasut većim delom kamenjem uz njega; nizvodno već nabacuju i zemlju da stabilizuje les ispod mosta.
20140825_134044.jpg

Prokopali su put sa nizvodne strane mosta, a vidi se i budući servisni ulaz u obalnu konstrukciju mosta.
20140825_134113.jpg

Voda stigla do ovde pre nego li je budu kačili na most-valjda? a već je tu i budući hidrant.

Toliko za ovaj put-radovi idu i to je dobro-jedino i dalje stoji da raskrsnica sa Cara Dušana praktično nije ni počela da se radi/sem par podzemnih instalacija po čoškovima i to bi mogao da bude problem čak i ako je celu zatvore zbog radova na jesen da bi stigli-videćemo... :kafa:
 
Борчанац":26n2plq9 je napisao(la):
Зума, сликао си са видиковца, потом из Прегревице...раздаљина је 60-70 метара али због ограде има неколико км од тачке до тачке.
Питање је...јеси ли открио рупу која постоји у огради ка слепој улици, или радиш на тежи начин? :)

Све похвале за слике!

Nema rupe u ogradi. Tražio sam i po čitavoj ulici, ali ništa. Međutim tako sam otkrio prolaz koji je samo malo dalje. Iako čovek mora da se vrati na glavnu ulicu, ipak na kraju ispada da je čitav kružni put na taj način tačno 670m, a ne par kilometara. Od vidikovca istim putem ideš nazad sve do okretnice linije 17. Zatim se sa same autobuske stanice uđe u školsko dvorište. Treba da prođeš sa leve strane glavne školske zgrade. Zatim se naiđe na neku baraku u kojoj se izgleda takođe nalaze učionice. Kad se prođe desno od nje, naići ćeš na vrlo neugledan prolaz u ogradi. Iza njega je neka vrsta internog prolaza za one zgrade između ulice Pregrevica i škole, odnosno školskog igrališta. Ako iza prolaza u ogradi kreneš pravo pa levo, kroz taj interni prolaz između zgrada, na kraju ćeš izaći na sam kraj slepe ulice, desno od mosta.
 
Зграде у Земуну изграђене на траси магистрале

463-lead-photo-1409108112-IMG_0491.JPG


http://pistaljka.rs/home/read/463

Прича о томе како су се стамбене зграде нашле тик поред магистралног пута са шест трака почиње 3. новембра 1997. године, када је Томислав Николић као директор Јавног предузећа Пословни простор Земун потписао уговор са инвеститорима
...
то су, како Стефановић каже, објекти грађени стихијски и без поштовања прописа, стамбене зграде су неуобичајеном одлуком градске управе Београда из 2011. године легализоване. Секретаријат за послове легализације објеката издавањем решења о грађевинској и употребној дозволи за објекте није се оглушио само о Генерални план Београда већ и о Закон о јавним путевима. У члану 29 овог закона стоји да заштитни појас са сваке стране јавног пута првог реда мора да буде широк 20 метара. Решење о спорној легализацији потписао је 28. јануара 2011. тадашњи секретар Предраг Вучић
...
„Понуђено је сужавање тротоара како би се добио шири појас између зграда и саобраћајнице у коме би било засађено зеленило, као и постављање звучне и вибрационе баријере, односно заштитних зидова између саобраћајнице и зграда”, тврде у министарству.
 
Zuma":188amzqi je napisao(la):
Борчанац":188amzqi je napisao(la):
Зума, сликао си са видиковца, потом из Прегревице...раздаљина је 60-70 метара али због ограде има неколико км од тачке до тачке.
Питање је...јеси ли открио рупу која постоји у огради ка слепој улици, или радиш на тежи начин? :)

Све похвале за слике!

Nema rupe u ogradi. Tražio sam i po čitavoj ulici, ali ništa. Međutim tako sam otkrio prolaz koji je samo malo dalje. Iako čovek mora da se vrati na glavnu ulicu, ipak na kraju ispada da je čitav kružni put na taj način tačno 670m, a ne par kilometara. Od vidikovca istim putem ideš nazad sve do okretnice linije 17. Zatim se sa same autobuske stanice uđe u školsko dvorište. Treba da prođeš sa leve strane glavne školske zgrade. Zatim se naiđe na neku baraku u kojoj se izgleda takođe nalaze učionice. Kad se prođe desno od nje, naići ćeš na vrlo neugledan prolaz u ogradi. Iza njega je neka vrsta internog prolaza za one zgrade između ulice Pregrevica i škole, odnosno školskog igrališta. Ako iza prolaza u ogradi kreneš pravo pa levo, kroz taj interni prolaz između zgrada, na kraju ćeš izaći na sam kraj slepe ulice, desno od mosta.








Није било мишљење већ информација :)
Ја сам прошао овуда и уштедео тих 670 метара у најбољој варијанти. Надам се да у међу времену пролаз кроз ограду није затворен.
Сви који хоће да сагледају што више са што мање потрошеног времена треба да покушају. Ја сам пар пута лутао около, некад ти није до тога на сунцу 8)
Ускоро неће бити тих проблема јер до краја године мост ће бити готов па ћемо сликати са најлепше локације...изнад реке. Имао сам ту част, призор је прелеп и ускоро лако доступан.

Што се тиче министараке и актуелности које њена посета доноси...
Надам се да нећемо плаћати додатних 30 милиона долара + 2,5 милиона еура, већ ако има пропуста и одступања од плана да извођач плати лепо пенале. Ако не... сматраћу министарку одговорном и неспособном, па чак и лажљивом! Свуда ћу то увек истицати, упорно као увек :)
 
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=892835

Društvo | sreda 27.08.2014 | 16:31
Stan sa pogledom na šest traka
Izvor: B92

Beograd -- Stanari tri zgrade u Zemunu umesto parkinga ili zelene površine pod prozorima danima vide građevinske mašine, a kad one završe rad, tu će biti šest traka puta.

Pored zgrada u Banatskoj 83 prolaziće kamioni, jer je tuda planirana trasa pristupne saobraćajnice za most Zemun-Borča.

Saobraćajnice za most će možda morati da budu sužene, jer ove zgrade imaju sve potrebne dozvole, a oko 80 ljudi iz ovih stanova nisu imali predstavu da će im jednog dana ispod prozora prolaziti teretni saobraćaj, iako je to odavno planirano.

"Nijednog momenta ni investitor od koga smo kupili stan, ni advokati koji su gledali papire, ni agencija koja nam je prodavala stan, niti je bilo ko upozorio, ni banke koje su kontrolisale kada su davale kredite, niko nas nije upozorio da je zgrada na samoj trasi magistralnog puta", kaže jedna stanarka.

Ovim problemom prvi su počeli da se bave novinari sajta Pištaljka, kojima je Ministarstvo za građevinu poručilo da "ne može snositi posledice nerešenih odnosa izazvanih određenim koruptivnim radnjama".

Prema Generalnom urbanističkom planu iz 2003. godine, već tada se znalo da će ovom trasom proći saobraćajnica.

"Zgrada je izgrađena 2010. godine, a 2011. je legalizovana. Zgrade su uknjižene, čini mi se, u aprilu 2012. godine. Svaka ima sve legalno, svi papiri su čisti, potpuno", kažu u Zemunu.

Očigledno je da ovde ništa nije čisto. Kada su se uselili, stanari su imali velika dvorišta, s mestima za parkiranje. Posle ovoga, uopšte neće imati kolski prilaz kućama, već će morati da kruže 6 km da bi ušli u svoj dom.
 
A pogledajte koji su ljudi bili u opstini zemun na pistaljci
 
direktor":3kmf9kjf je napisao(la):
A pogledajte koji su ljudi bili u opstini zemun na pistaljci

Eh direktore, pa nekada radikali a danas evropejci Toma i Vučić uz kuma Šešelja naravno.

Kriminalne dozvole, prodavanje parcela, gomila nelegalnih kuća, i dan dan one stoje u mnogim delovima Zemuna.

Evo primera iz mog komšiluka šta su Šešeljevci uradili devedesetih bul. Mihajla Pupina, pa dalje ulice Prve pruge pravo ka zemunskom keju, ovde se ne vide, sve te zaokružene kuće, da ima imalo pameti bile bi odavno srušene.

Platićemo mi skupu cenu svih ovih silnih legalizacija...

capture.jpg


Izvinite za off, morao sa ovo da postujem.

A vezano za ove što će im balkoni gledati na buduću prometnu saobraćajnicu, ne žalim ih ni malo, štaviše drago mi je, znaju oni vrlo dobro šta su kupovali.
 
Koliko ja vidim, nisu zgrade bile isuviše BLIZU magistrale, one su bile pozicionirane baš na NA NJOJ. Ovo sam snimio 19. Avgusta, nakon postavljanja ivičnjaka, pošto je gledajući niz njih odmah bilo očigledno da trasa magistrale krivuda da bi zaobišla grupu zgrada sa druge strane ulice. Slikao sam sa velikim zumom da bi se lako video odnos trase i zgrade Pežoa u pozadini. Posle mosta, magistrala skreće prvo desno, da bi na mestu gde je bila njiva ponovo skretala levo. Iako je krivina mala, da nema Pežoa i privatnih zgrada iza njih, ovo krivudanje bi bilo nepotrebno.

IMG_2975_resize.jpg~original


Pogled sa druge strane ulice. Pravac pružanja ograde mosta je zakošen u odnosu na liniju ovog pogleda, dakle udara u zgradu Pežoa, a ne ide pored nje, ka mestu gde je foto aparat.

IMG_1516c_resize.jpg~original


Takođe, na slikama iz medija se ne vidi toliko dobro kako je to tamo stvarno izgledalo.

Ovo je početak kraja mirne ulice na periferiji, 21. Novembar 2013.

IMG_8817_resize.jpg~original


Prostor ispred kuća im je izgledao ovako.

IMG_8817c_resize.jpg~original


A ovo je 29. Jul 2014.

IMG_1534_resize.jpg~original


Ranije, pre početka radova, kad god sam prolazio obično se moglo videti da ljudi sede na ovoj četvrtastoj terasi u prizemlju. Ovo dole je valjda ulaz u garažu ...

IMG_1535_resize.jpg~original


Čak ni za crevo nije bilo mesta.

IMG_1536_resize.jpg~original
 
Ajme meni, pa tu živi i bebica. Mogu da zamislim kako odrasta u zdravoj sredini.
 
Naravno da smo banana i teško možemo puno da se pomerimo pošto je stanje već takvo da nema puno pomoći u pola grada. Zemun naravno za koplje ispred svih, svako dvorište ima legalizovanu stambenu zgradu, a ovde su gricnuli i deo granice NBG na postu Bivisa.
 
Ja kad vidim ovakve krovove, ježim se, odmah znaš da je tu nešto mutno. Bilo kako bilo, kad bi pohapsili sve u lancu odlučivanja za ovaj i druge slične slučajeve - grad bi nam opusteo.
 
Kartograf":1q56ic1n je napisao(la):
Ja kad vidim ovakve krovove, ježim se, odmah znaš da je tu nešto mutno. Bilo kako bilo, kad bi pohapsili sve u lancu odlučivanja za ovaj i druge slične slučajeve - grad bi nam opusteo.

Не да је мутно него је мутно на квадрат.
Ту где су ове зграде тј. станови у низу, су требали да се граде комерцијални објекти и није никад ни било предвиђено за градњу станова. Инвеститор је смуљао папире !

Цео овај део је комерцијална зона:


Са врата право на магистралу!
С. Ј. МАТИЋ | 29. август 2014. 15:19 | Коментара: 4
Муке становника Банатске улице због градње приступних саобраћајница моста Земун - Борча. Срушили им двориште, а прозори им се налазе буквално изнад будуће зауставне траке пута

...............................
- Инвеститор је на јавној површини направио ограду и замазао нам очи, како би продао станове - прича Горјанка Панајотовић. - Ипак, кључно је зашто му је Град легализовао ове три зграде током 2011. године, када је 2009. усвојен Детаљни регулациони план за трасу саобраћајнице. Иначе, њихова градња је почела 2010. На месту где су зграде саграђене је комерцијална, а не стамбена зона и ту је требао да буде заштитни појас за улицу. Тиме је омогућено инвеститору да нас превари, јер смо ми гледали да ли има уредне папире и да ли је некретнина укњижена. Да му нису легализовали, нико од нас не би купио стан.

Да нешто није како треба станари три зграде су схватили када је у насељу Галеника пукла водоводна цев. Тада су им стигли огромни рачуни од по 5.000 динара по члану породице. Рекламирали су проблем и сазнали да „Водовод“ никада није дао сагласност за прикључак зграда на мрежу.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BB%D1%83

У чланку нису навели, на жалост, ко је био инвеститор.
 
Na Bingu srećom i dalje postoje stari snimci visoke rezolucije, pa se lako može videti i ograda o kojoj ova žena priča. Iskoristio sam te fotografije da skiciram trasu puta koje je verovatno bila originalno predviđena, kao i onu koja će stvarno biti realizovana.

Ovako su ranije izgledale obe stambene zgrade i susedna privatna poslovna zgrada na kojoj danas stoji znak Pežoa.

Banatskaulica.jpg


Ono što pretpostavljam da je bila originalno zamišljena trasa, dakle magistralni pravac koji ide pravo i ne krivuda ako baš ne mora, označio sam punom plavom linijom. Žutim krstićima su označene privatne zgrade na obali koje su srušene. Za razliku od njih, zgrade sa druge strane ulice Cara Dušana nisu hteli da ruše iako su se tu našle na vrlo sumnjiv način. Pa, da bi se one zaobišle, trasa koja će STVARNO biti realizovana je označena crvenom linijom. Kako ovo misle da urade nemam pojma. Da li će da smanjuju broj traka, možda da se liše pešačkih staza ...?

PristupnatrasaKineskogmosta_resize.jpg


Krivudanje prethodno označeno crvenom linijom se vidi i na sledećim fotografijama. Sa jedne strane ...

IMG_2975_resize.jpg


.. i sa druge. I ovde sam povukao crvenu liniju da bilo lakše uočiti krivine. Trasu već sada možemo videti prateći liniju pružanja nasute podloge budućeg kolovoza.

IMG_2051ce_resize.jpg


Pretpostavljam da glavni problem ovde ipak nisu bile ove dve stambene zgrade koje novinari spominju, nego velika privatna poslovna zgrada na kojoj piše Pežo. Kako se ona našla tačno na trasi magistrale i ko je njen vlasnik?
 
Vrh