Današnje stanje sa gradilišta:
Radovi su na samoj lakat krivini i ostalo im je par metara da naspu tucanikom koje su iupravo dovozili šleperi.
Zbog gužve na LK dalje sam morao preko Ratarskog puta-pogled ka mostu-vide se i postavljene vodovodne cevi.
Ka lakat krivini sve je probijeno i spojeno peskom uz nasut tucanik za oba smera puta.
Na većem delu kroz njivu sa zapadne strane ostavljena mnogo veća širina peska od potrebne za trotoar.
Možemo maštati da je to za buduću servisnu saobraćajnicu neke komercijalne zone ili je samo bio potreban toliki pesak za stabilizaciju nasipa.
Dovoze se i raspoređuju ivičnjaci td će i to početi valjda uskoro.
Idemo dalje ka mostu-ovde je vododovna cev ukopana direktno u zemlju van trotoara.
Vodovodna cev je i sa druge strane-meni se čini većeg profila. Pesak je već pušten preko.
Na spoju sa nekadašnjom stazom završavaju iskop za budući trotoar i dovode sve na isti nivo.
Na delu od staze do CD uradili su doni stoj trake ka mostu do Pežoovog salona.
Duž budućeg bulevara ka LK sa staze do ovde su stigli i sa kišnom kanalizacijom.
Drugu traku od CD ka LK na ovom delu za sad ništa sem raščišćavanja sa strane.
Ovde su od CD ka stazi počeli iskop i postavljanje kišne kanalizacije
Pogled na put ka mostu-postavljeni ivičnjaci obe trake, a urađeni su i temelji na stubove budućeg osvetljenja između.
Na ovom čošku i dalje raskopani kanali od istalacija, deluje da ih povezuju sa ovima što idu duž CD.
Budući slivnici će biti uz same ivičnjake-deluje da će ih uklopiti kako treba.
Sa ove strane i nove betonske bandere pa su povezali onih par kućica sa istočne strane.
A u međuvremnu tu je ekipa Telekoma i upravo su prebacivali linije na nove stubove pa će ukloniti uskoro i ovaj poslednji drveni.
I sa druge strane ima novih betonskih bandera, valjda će eukoro doći i EPS ekipa pa da mogu da se uklone ove betonke posred trake.
Ima Kineza-rade spojnu ploču sa putem-deo ka Borči je već urađena sa dva sloja i armaturama uz uklapanje prvog šakta i slivnika u beton. Sa druge strane urađena prva ploča betona i taman su dovozili armaturu za drugi sloj ploče.
Most ko most, ništa značajnije novo.
Ispod mosta zanimljiva akcija-ronilac je prvo navodio bager za iskop zemlje oko preostalih metalnih stubova, a potom je i zaronio sa crevom pod kompresorom-verovatno bez toga ne bi mogli da ih išćupaju pošto teža mehanizacija ne može da priđe od blata uzvodno.
Potporni zid završen i nasut većim delom kamenjem uz njega; nizvodno već nabacuju i zemlju da stabilizuje les ispod mosta.
Prokopali su put sa nizvodne strane mosta, a vidi se i budući servisni ulaz u obalnu konstrukciju mosta.
Voda stigla do ovde pre nego li je budu kačili na most-valjda? a već je tu i budući hidrant.
Toliko za ovaj put-radovi idu i to je dobro-jedino i dalje stoji da raskrsnica sa Cara Dušana praktično nije ni počela da se radi/sem par podzemnih instalacija po čoškovima i to bi mogao da bude problem čak i ako je celu zatvore zbog radova na jesen da bi stigli-videćemo... :kafa: