Obala Dunava ispod lesne zaravni ne pripada placevima pa stanari nemaju nikakvog osnova da zauzimaju ili polažu pravo na javno zemljište. Dakle zaštita od buke bi koristila, redom: stanarima na ivici, ljudima na budućem šetalištu pored reke, budućim ugostiteljskim objektima na ivici, ljudima u (nadam se) budućem park-vidikovcu na ivici, rekreativcima i turstima u čamcima po čitavom ovom delu Dunava, svemu što kasnije bude bilo na LEVOJ obali Dunava, kao i načinu korišćenja obližnjeg ostrva, koje već samo za sebe ima znatne potencijle, a niko ga još nije ni spomenuo. A i na levoj i na desnoj obali je i neka vrsta plaže (pa makar za sad bila samo za roštilj, kvašenje nogu, i sunčanje ostatka tela). Plus što treba štititi kompletan imidž i prednosti ovog dela grada. Tako da bih rekao da ima razloga ozbiljno razmišljati o ovome.
Bukobrani su obično visoki zbog toga što je gradsko zemljište skupo, pa su prve zgrade veoma blizu, a onda je visina neophodna zbog dobijanja potrebnog ugla zaštite. Ovde nema zgrada čiji viši spratovi gledaju pod velikim uglom i nadole na bučnu ulicu. Jedino što bukobran treba da postigne je zaštita prizemnih zgrada na ivici lesnog odseka (jer su one najviša tačka zaštićenog prostora). Pošto je most već na tom nivou i ne baš tako blizu, to je ugao od svega desetak stepeni u odnosu na ravan horizonta. Budući da su betonske barjere već prilično visoke, bukobrani ili uopšte ne bili potrebni, ili ne moraju biti viši od pola metra ili metar. Savršeno ravna i niska linija koju kreira vrh bukobrana na svega pola metra iznad betonske ograde uopšte ne bi narušila siluetu ovako dugačkog mosta.
Vidik ne bi bio narušen pešacima i biciklistima jer bi se bukobrani dodali između pešaka i automobila, kao na prethodnoj slici. Iz putničkih kola bi se i bez njih malo šta videlo, a sem toga obično je jedina osoba u njima zauzeta vožnjom. Niski bukobrani ne bi smetali autobusima i svim većim vozilima koja su obično i viša, a ionako jedino ona imaju dovoljan broj dovoljno dokonih ljudi koji bi da gledaju unaokolo dok se voze.