Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Зашто извини, предпоставио сам да си на брзину написао, а ето и умор те стиже.
А да је касно и јесте, али ето ја још морам да радим, срећом па радим од куће, па је некако лакше. :)
 
Михаило":3jz0i4iy je napisao(la):
Nebulozno je da zbog jedne raskrsnice sa pešačkim prelazom cela deonica ima ograničenje 50. Pa zna se kako se to radi, ograničenje 200m pred raskrsnicu, kamera i gotovo.
Uravo tako.
80 km/h, od lakat krivine pa sve do 200 m pred prvu raskrsnicu. I onda opet 80 do Zrenjaninca.
 
Takodje
+1:)
Pažljivim pregledom nisam uspeo da ,,provalim,, mesto odakle bi biciklom
mogao da sidjem nakon mosta na Borčanskoj strani
i dodjem do obale Dunava (radi pecanja) oko samog mosta :roll:
 
Možda bude od pomoći. :)



PS: ''Sremske'' ide malih početnim slovom. :p
 
Ta fotografija je stara, dobar deo drveća na slici je uklonjen. Jednostavno se ide preko mosta dok se on ne spusti na zemlju, pa onda pored njega nazad, do vode. Već sada postoji zemljana staza, a kad se ukloni pomoćni most, nova zemljana staza će se pojaviti i tu. To se lepo vidi na slici uzetoj iz poslednjeg videa sa Lobi Info portala.

f3s27k.jpg


(http://i62.tinypic.com/f3s27k.jpg)
 
Usput, ZAŠTO je posečeno toliko zaštitno drveće u inundacionom pojasu (između nasipa i reke)? Razumem ono na trasi mosta, ali i svo drveće unaokolo? To nikome nije smetalo, niti su se tu bilo kakvi radovi obavljali. Ko je to uradio, i može li se dotična osoba nekako kazniti?

Uporedite trenutno stanje, na prethodnoj fotografiji, i ono od ranije, na ovoj.

b5nn7o.jpg
 
dzonihsv":2ef9ifmq je napisao(la):
Možda bude od pomoći. :)

Hvala :kk: :) :kk:
+1 :)
Slaviće te na svim ribolovačkim forumima :D

Zuma
bitan detalj za putešestvije do vode
je privremeni mostić preko kanala
i druga tačka ,,ako ga odnesu,, gde treba proci ispod mosta radi drugog pristupa :D

Da slažem se da su drvožderi bili vredni
nije isključeno da se priprema teren kao na Savi za nelegalno ,,sojeničko naselje,,
mada je neverovatno zbog ne dostatka bliže pristupnice
kako vec nazivaju život na reci ,,slobodom,, onda je bitan samo most
,, do slobode preko vode,, :laugh:
 
boca-ica":1h8a5yc3 je napisao(la):
Zuma
bitan detalj za putešestvije do vode
je privremeni mostić preko kanala
i druga tačka ,,ako ga odnesu,, gde treba proci ispod mosta radi drugog pristupa :D

U pravu si. Ali ne očekujem da će ga odneti jer nema razloga za to. Nama treba, a njima je to dodatni i sasvim nepotrebni posao, pa ne vidim kome bi išlo u korist. Mada bi neko ipak morao Kinezima da javi da ga ne diraju. Pretpostavljam da postoji neka ugovorna obaveza da moraju sve da počiste za sobom, pa da im se kaže da most preko kanala mogu da ostave.

Da slažem se da su drvožderi bili vredni
nije isključeno da se priprema teren kao na Savi za nelegalno ,,sojeničko naselje,,
mada je neverovatno zbog ne dostatka bliže pristupnice
kako vec nazivaju život na reci ,,slobodom,, onda je bitan samo most
,, do slobode preko vode,, :laugh:

Tek sad nam počinje posao na zaštiti plavnog pojasa leve obale Dunava. Trebalo bi animirati uvek ratoborne Zemunce, jer je ovo neka vrsta, nadam se, zaštićene vizure sa starog Zemunskog keja koji postoji već 100 godina, pa su obe obale Dunava jedna vizuelna celina i jedna od glavnih turističkih atrakcija Beograda. "Divljaci" na levoj obali Save će biti čista šala u poređenju sa ovim. Ogromno naselje sojenica, pa čak i pravo selo, već postoji, a tu su i šljunkare i šumsko preduzeće koje nemilice seče i odvozi drveće. Kad god sam prolazio nasipom, nijednom se nije desilo da ne čujem testere i obaranje drveća.
 
Zuma":211jvqx4 je napisao(la):
Usput, ZAŠTO je posečeno toliko zaštitno drveće u inundacionom pojasu Ko je to uradio, i može li se dotična osoba nekako kazniti?

f3s27k.jpg


Колико ја видим на фотографији, посечени појас је пошумљен новим стаблима (правилан размак у редовима младих стабала), што је уобичајени поступак на шумским газдинствима. Претпостављам да су посечене тополе, вероватно женске, које изазивају алергије па постоји и акциони план њиховог постепеног уклањања. Стара стабла се продају дрвној индустрији а од профита се врши пошумљавање новим, неалергеним брзорастућим врстама.

Пре пар година су потпуно оголили шумом пребогату Грочанску аду што је изазвали сличну бојазан. Међутим, ипак су посадили ново дрвеће које ево данас већ има добрих 7-8 метара висине. Скоро су "ошишали" други део острва и урадили и његово пошумљавање.
 
Off topic:

to sa topolama je uobičajeni postupak u većini područja pored nasipa, makar severno od Dunava.
Jednostavno se planski sade i seku. Ja sam kao tinejdžer zarađivao džeparac okopavajući te mladice a da ih vidiš sad kolike su :)
Neki ljudi se čak ovim poslom i privatno bave, posade topole i čekaju 30 godina, naravno oni kojima za to vreme plac nije neophodan za druge stvari (osim roštiljanja :))

E sad ne znam da li je to slučaj pored mosta, ali liči da jeste
 
Nadajmo se da je tako. Jer deo koji je zasađen predstavlja tek četvrtinu ogoljenog zemljišta, a maglovito se sećam da drveća u najvećem delu prostora oko mosta nije bilo ni kad sam prvi put došao da pogledam radove na levoj obali, na samom početku gradnje. Pošto je ovo plavno područije, zemlja je plodna i nema potrebe "odmarati" je između sadnji (ako se to uopšte radi kad je u pitanju drveće), pa mi nije baš jasno zašto gubiti novac tako što se posle seče godinama čeka na novu sadnju? Takođe, ivice ogoljenog prostora ne daju baš utisak strogo planske, geometrijski pravilne seče jednog šumskog gazdinstva. Ali ko zna, moguće je da baš ovako treba, i da ste u pravu.

Zatim, zamena alergenih stabala na mestu gde niko ne stanuje niti ikoga ima, samo da bi se "spasili" automobilisti koji će kroz tih par desetina metara projuriti u uglavnom zatvorenim kolima sa 100 km/h? Da li to znači da je u ostatku grada zamena alergenog drveća već završena, pa je jedino ovaj prostor ostao kao prioritet? Naravno da su i topole mogući razlog, ali mi to objašnjenje za seču ipak deluje malo nategnuto, iako moram da priznam da je to teško proceniti.

U svakom slučaju uskoro ćemo videti šta planiraju da urade sa obalskim prostorom oko mosta.
 
Jeste plansko sečenje/sađenje. Video sam više puta radnike Srbijašuma tu (kao i kod Crvenke), kako sa mehanizacijom, tako i pešaka. Jednom je drugar i proćaskao sa jednim likom/radnikom i koliko sam skontao, mahom su sve topole koje koriste za izradu papira i seku ih na 10-ak godina.
 
Ako se drveće planski seče i ponovo sadi, onda nemam nikakvih primedbi. Ali bilo bi loše da nije tako, jer površine koje su u pitanju uopšte nisu naivne. Evo snimka iz avgusta 2012. gde se vide ogromne razmere seče uzvodno od mosta. Nadam se da su i ovde već zasadili novo drveće, pošto su od ove fotografije prošle već dve godine, a most će uskoro biti gotov.

11.jpg
 
Ne znam da li je već bilo reči o ovome, ali sad je trenutak da se pokrene priča:
da li su predviđeni bukobrani na mostu?

Danas sam bio do Zemuna i prošetao do kraja novog keja, do mesta sa kog se lepo vidi most.

Saobraćaj na mostu će praviti buku (teški kamioni, veća brzina i broj vozila) i ta buka će se neminovno prenosti preko površine Dunava.
Kada su u pitanju gradski mostovi tipa Brankov, Gazela i sl, onda se to ni neprimećuje jer je ta buka sastavni deo gradske buke.
Ali, znam kako je kada se prilazi bliže Ostružničkom mostu i Obilaznici: sve glasnije se čuje buka vozila.
Koliko će se promeniti doživljaj mirnog Zemuna gde vrevu prave šetači, gosti i muzika iz restorana i kafića, jednom kada bude pušten saobraćaj?

Zato mislim da bi trebalo postaviti bukobrane na mostu.
 
relja":vzyavyft je napisao(la):
...da li su predviđeni bukobrani na mostu?
...Danas sam bio do Zemuna i prošetao do kraja novog keja, do mesta sa kog se lepo vidi most...
Sto bi rekli različita perspektiva i različita percepcija :)
Na žalost retko ko ima mogucnosti da odvoji dovoljno vremena da u jednom potezu prošeta i do
kraja novog keja, široke staze i samog mosta.
Nesto malo stambenih objekta mogu se naci samo od mosta do prve raskrsnice sto se meri metrima
ostatak su iskljucivo poslovni tj industriski objekti.
Udaljenost stam. objekata naselja Galenika su približno udaljeni
kao obilaznica kroz Bataju gde nema potrebe za bukobranima a grad. zelenilo ili domacini tih malobrojnih objekata
ispred mogu da zasade tuje i sl. zeleneilo sto će im donekle pomoći :)
 
Борчанац":2ac2fbah je napisao(la):
Мислим да бука са ове саобраћајнице просто нема чему/коме да смета. Далеко је од свега.

Него да се мало вратим на ограничење и раскрсницу која га смањује на 50 уместо да има дужу трасу од бар 80 км на сат. Кад већ нема ни шупе на том потезу од Земуна до Зрењанинца.

100 - 200М од проблематичне раскрснице има могућности да се ствар уради денивелисано и то до 4 траке поуздано могу да се протерају под мост који се ту налази. Погледајте на слици горе колико комби заузима простора паркиран у хладу, средњи пролаз је канал а следећи опет слободан. Писао сам о томе на страни 159, када се одбије цена семафора, уређења раскрснице, неће бити превелики издатак провући до 200 метара пута да се то избегне.

Извините што се понављам али мени је некако неприхватљиво учинити то од овог пута. Хајде да је то тамо где има неког живота, рецимо раскрсница преко Овчанског пута. Али овде у сред кукуруза смањити на 50 :roll:



Ево и бонус слике са надвожњака преко пруге и Себеша, кад никако да се неко исцима у ову недођију, сем цењеног Џонија ХСВ ( нисмо заборавили то давно добро дело :wink: ) Уместо нас нека Гугл делује :)

 
Борчанац":3gtn6gm4 je napisao(la):
......
Мислим да бука са ове саобраћајнице просто нема чему/коме да смета. Далеко је од свега.
....

Ja nisam ni mislio na buku sa saobraćanice (cele) već samo na buku sa mosta, koja će se preko vode Dunava prenositi do Zemuna, tj do šetališta i restorana na Keju.
 
Cini mi se da precenjujes buku sa mosta u odnosu na Zemunski kej ali i blizu priobalnu stambenu gradnju koja je udaljena oko 1.5km pa do preko 3km

Deo buke apsorbuje i odbiju betonske ograde uz saobracajnice pogotovo zato sto su prilicno visoke.

140718-STNG-64.jpg
 
Igor":2iswg4h6 je napisao(la):
Cini mi se da precenjujes buku sa mosta u odnosu na Zemunski kej ali i blizu priobalnu stambenu gradnju koja je udaljena oko 1.5km pa do preko 3km

Deo buke apsorbuje i odbiju betonske ograde uz saobracajnice pogotovo zato sto su prilicno visoke.

140718-STNG-64.jpg

Videćemo, voleo bih da nisam u pravu
 
Vrh