Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

"Roto" iz Alibunara počinje proizvodnju šahtova za kineski most
Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... neski-most

Fabrika "Roto" u Alibunaru najavila je velike planove za 2014.

Generalni direktor fabrike, Štefan Pavlinjek, istakao je da je zadovoljan ostvarenim rezultatima u protekloj poslovnoj godini, koja je delom protekla i u tehnološkom restruktuiranju fabrike i početku proizvodnje šahtova za fabriku cevi "Peštan". Pavlinjek je istakao da će "Roto" svoju proizvodnju usmeriti na potrebe većih projekata i krenuti sa proizvodnjom šahtova za kineski most u Beogradu, autoput Niš–Sofija i autoput Subotica-Budimpešta, navedeno je na sajtu opštine Alibunar.

Proizvodnu lepezu fabrike plastike i roto liva, obogatili su proizvodi za prečišćavanje vode, skupljanje kišnice i kanalizacione cevi. Pavlinjek ističe da će "Roto Land" grupa ove godine ozbiljno investirati u Alibunar, gde će izgraditi platformu za skladištenje gotove robe i kompletno rešiti logistiku.

Tome u prilog ide i činjenica da Srbija u pretpristupnoj fazi za ulazak EU očekuje puno novca za infrastrukturu, a tu je fabrika koja će moći da ponudi adekvatne proizvode. Kada je reč o tržištu i plasmanu robe, deo napora biće usmeren za prodor na istočnoevropska tržišta, posebno Rumunije, dodaje se na sajtu opštine Alibunar.
 
Da li se zna od kog materijala ce biti sahtovi , jer ako ne budu plasticni nece dugo ostati u funkciji
 
http://www.roto-alibunar.rs/roto-asortiman.html

Šahtovi su izrađeni od ekološki prihvatljivih polietilena, koji je pogodan za fekalije i čistu vodu. Imaju široku primenu u kanalizacijskim sistemima, kao vodomerne ili kablovske šahte i slično.

Kanalizacijski šahtovi

Polietilenski kanalizacijski šaht se koristi za izgradnju kanalizacijskog sistema.

Njegove prednosti su:
OTPORNOST- dug vek trajanja,vodootpornost ,otpornost.
Brza i jednostavna UGRADNJA ,kompletno rešenje, prilagođavanje visine.
Mala težina zbog čega se lako transportuje i instalira, jednostavna ugradnja novih cevi.
Otpornost na niske i visoke temperature /-65 C do +85 C/UV STABILNOST.
Omogućujemo servis i stručno savetovanje na terenu. Povoljna cena.

Šahtovi su proizvedeni od polietilena koji se može 100 % RECIKLIRATI. Izgradnja u skladu sa EU standardima. Domaći proizvod pa je brza i efikasna dostava.
 
A sto je najvaznije plasticni saht nije atraktivna sekundarna sirovina , pa nece biti na udaru nasih sakupljaca, nadam se, a time i manja sansa da vozaci ostanu bez gume u najboljem slucaju....
 
Kako bi bilo FANTASTICNO da se SMT produzi do cukaricke padine tunelom ispod Ade!
 
mekbejn":2kt4keg0 je napisao(la):
Bilo bi. Samo je ovo tvoje realno koliko i da ja kupim stan od 150 kvm :)
(mada ko zna, prilike se menjaju :))
Nije problem kupiti, ima ih u ponudi koliko hoces, problem je platiti tj. otplatiti kreditza tu kvadraturu :D
Nego zna li neko na kom polju je pokretna platforma posto Kineze sluzi vreme kao da nije januar....
 
Стање у уторак:

v7ud.jpg


oh6u.jpg


Дакле ради се пети распон, тј. завршава се прво поље дуго око 240м (види се да је постављено шаловање са чела), остала су још два таква. Можда су до данас прешли и на шести распон...
 
Из данашњег Телеграфа, спајање моста следеће недеље.

Хм, ко ће пре да услика спајање моста, Беобилд или неко од ткз. новинара ?

Most Zemun-Borča biće spojen sledeće nedelje
Predsednik Privremenog organa Beograda Siniša Mali izjavio je danas da do kraja godine može da počne izgradnja projekta "Beograd na vodi" i to gradnjom u Savskom amfiteatru, kao i da će sledeće nedelje biti spojen most Borča-Zemun

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/92 ... ce-nedelje
 
А ово је слика коју су окачили као илустрацију текста да се следеће недеље очекује спајање моста... :kafa: Колики је степен безобразлука потребан данас за рад у новинарству?
Tan2013-1-10_125029776_7-660x440.jpg
 
Naši mediji... ne uzimaj to k srcu, kreću kampanje :D naravno da se spaja most :p Most je gotov kao i onaj u ostružnici, nema veze što fali jedna polovina. :kafa:
 
Zapravo i jeste gotov posto su u pitanju dva zasebna paralelna mosta. I nemojte biti toliki hejteri, lepo je sto se posle pauze od 30-40 godina ponovo premoscavaju reke po Beogradu i Srbiji.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ignorišemo Most na Adi? :D Poenta je da most još nije gotov, ali biće. lepo napreduje, sve to stoji, samo nemojmo ga nazivati loše. Spojiće ga za nekoliko meseci.
 
Ne, nisi me razumeo. Iako sam veliki protivnik celokupnog resenja mosta na Adi, most je bio potreban i svakako mi je drago sto je i on jedan od objekata koji 'povezuje ljude' .
Pokusavam samo da unesem malo optimizma jer smo svi pomalo previse upali u kriticki ton.
Rec je bilo o 'POLA' zavrsenog mosta i pomenuta je Ostruznica. Mozda nam u smislu planiranog autoputa fali jos jedan ovakav na Savi kod Ostruznice, ali je cinjenica da je i ovaj postojeci povezao dve obale i omogucio ljudima da lakse stignu od tacke jedne do druge obale.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Dobro, priznajem ja da je i pola bolje od ničega. I Pešački bi mogao dosta da pomogne na nekim mestima. I nisam nezahvalan za učinjeno.
Takođe mi je jasno da zbog naroda koji, budimo realni, nije baš tako bistar mora da se otvara i pola mosta, mora da se napravi show inače nema podrške. Cheers :D
 
Most spojio Zemun i Borču
IZVOR: 24 SATA
Beograd -- Posle dve godine i tri meseca od početka radova, novi Kineski most je spojio Zemun i Borču.

99755683152de34a7a513b932304470_640x427.jpg


Foto: Tanjug, arhiva
Novu saobraćajnicu trenutno mogu da prepešače samo kineski radnici, kako zbog revnosnih čuvara sa obe strane Dunava, tako i zbog gomile žica, cevi, blokova i ostalog građevinskog materijala. Ipak, već sad je moguće zamisliti da će u oktobru ovuda prolaziti vozila.

Iako je most dugačak 1.507 metara, i prosečno visokoj osobi bi bilo potrebno oko 2.000 koraka da ga pregazi, sa vode izgleda još kraći tako da se stiče utisak da na njemu vozači neće stići ni da ubace u treću, a već će preći reku, pa ušteda goriva i vremena nije uopšte beznačajna.

"Živim u Altini, a često putujem kod rođaka u Zrenjanin. Kada se bude završio ovaj most kolima će mi trebati svega 60 kilometara do njih, a sada vozim punih 100 i to, što je najgore, kroz centar grada", kaže Miloje Zorić, koji je biciklom došao na zemunsku obalu da bi se uverio kako teku radovi na ovom gradilištu.
Izvor: b92
 
Na e- kapiji objavili da će sutra biti spajanje mosta

Sutra spajanje mosta Zemun-Borča
Utorak, 21. 01. 2014. Izvor: Beta
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... Bor%C4%8Da

kineskimost070411.jpg


Most Zemun-Borča preko Dunava, koji gradi kineska kompanija CRBC, u sredu će biti spojen, najavilo je Ministarstvo saobraćaja Srbije.
Kako je najavljeno, svečanosti povodom spajanja glavnog raspona mosta prisustvovaće predsednik Srbije Tomislav Nikolić, ministar saobraćaja Aleksandar Antić, ambasador Kine u Beogradu Džang Vanšue i predstavnici Privremene uprave Beograda Siniša Mali i Nikola Nikodijević.

Radovi na gradnji mosta dugog 1.482 metra počeli su u oktobru 2011, a rok za završetak je kraj oktobra ove godine. Most Zemun-Borča će biti drugi most, posle Pančevačkog, koji će u Beogradu povezati obale Dunava.

Most izmedju Zemuna i Borče je prvi projekat koji Srbija prema državnom sporazumu s Kinom radi sa učešćem kineskih kompanija. Vrednost potpisanog ugovora je 170 mil EUR, od kojih se 85% finansira iz kredita kineske Eksim banka, dok su preostalih 15% obezbedili Republika i Grad. Kamata na kredit je 3%, grejs period je pet godina, a rok otplate 15 godina.
 
Njet samo sam preneo slike sa 24 sata imas link ispod i ovo je lazno spajanje drugi luk nije spojen tako da dunav nije premoscen
 
Vrh