Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Zato sto je ovo Srbija vrlo jednostavan odgovor ,i suvise je komplikovano nasem drzavnom aparatu da misli toliko unapred
 
Još jednom, biće gotove i saobraćajnice zajedno as mostom. Sporan je deo od Zrenjaninca do Pančevca zbog eksproprijacije. I sve vreme se radi i na pristupnim putevima. A to da je lakše, ovde pristupni putevi imaju močvarno tlo, imaju nadvožnjake... Niej baš toliko loše.

Sa druge strane, Most na Adi jeste rađen malo rasutijim redosledom. Ump je mogao da bude i napadnut iz više pravaca ali eto.. Nemamo odgovor koji bi bio iole stručan. Ali u odbranu tog mosta, moglo je po završetku da se popne sa njega i sa istog i da se siđe na drugom kraju reke.
 
Boza KG;110758225 je napisao(la):
386572_most1-fonet_origh.jpg


386574_most3-fonet_origh.jpg


386571_most5-fonet_origh.jpg


http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/376545/Kinezi-spojili-Zemun-i-Borcu
 
Можда да би отварали по деоницу сваких 3 месеца ово одлагање? Тврдим по неким фазама које сам испратио да је могло све да се стигне комотно, плус су много касније почели радови на саобраћајницама, појма немам зашто муте. Или ће услед економског колапса одустати од последње четвртине трасе, ако не и целе половине и умањити уговорне обавезе??? :)

Приступне саобраћајнице су делом већ изграђене до пута за Овчу. То се може видети на слици коју сам пренео пар страница раније са другог форума, такође и кроз извештај са терена цењеног колеге Лековића. Ко је довољно бистар да ми одговори? Ако се већ прошло са радовима, то значи да је то земљиште неспорно. Зашто чекати за тај део, због неке парцеле за експропријацију, која долази касније?
Него хајде да бацимо ново светло на причу, јер није то тек тако...нема везе, то може касније. Мало је озбиљније

Ако мисле да забране теретњаке кроз град, лева обала ће полудети, уско грло Зрењанинца ће стати, а тек је реконструкција Панчевца немогућа до тог датума у далекој 2015...ако се на њој задржи.
 
Novi put za Kostolac već oko 2 godine stoji nedovršen zbog jedne njive koja ga deli do raskrsnice. Ljudi mahom voze preko te njive do puta :) A ovde... Po gmapsu se vidi da je i deo tog puta odrađen, pa na jednom mestu presečen, sad je pitanje koliko je to stara mapa i da li se napredovalo. Možda bi smo mogli nekako da se potovarimo u neka kola i da obiđemo taj deo?

A što se tiče samog Zrenjaninca, ne bi me čudilo da ga preopterete i da se po tom pitanju ništa ne uradi. Kakva je šansa da taj put do tad postane 2+2? Ako već nije, nisam išao tim putem do sada...
 

Иза ограде

Испред ограде, будућа траса ка цара Душана.


Правац Борча...










И даље није спојен. Само сада нема функционера, нема камера, нема чак ни кинеза...

Само Борчанац, киша, и заштитни знак свих репортажа...Лабуд!



ЕДИТ - Мало сам смањио слике, изгледа да је успоравало страницу :oops:
 
И даље није спојен. Само сада нема функционера, нема камера, нема чак ни кинеза...
Само Борчанац, киша, и заштитни знак свих репортажа...Лабуд!

+1 :lol:
 
boca-ica":y6gdk26k je napisao(la):
И даље није спојен. Само сада нема функционера, нема камера, нема чак ни кинеза...
Само Борчанац, киша, и заштитни знак свих репортажа...Лабуд!

+1 :lol:
Borcanac kraljina :laugh:
 
http://www.lobi-info.rs/most-zemun-borc ... cno-kasni/
Одлично, хронолошки...
А вероватно следи и наставак, на мала врата велико кашњење. Да не кажем да вероватно неће бити ни отварања на дан ослобођења. Сем ако не отворе када буде готов онолико колико је спојен на овој скорашњој промоцији спајања :roll:
 
Borcanac, ti bar znas koliko sam ja skeptican kada je bilo koja vlast u pitanju. I pored toga, mislim da ce sam most, kao i deonice od 'lakat krivine' do mosta i od mosta do zrenjaninca biti pustene u saobracaj do kraja tekuce godine.
Sa jedne strane ja shvatam tvoje razocarenje, ali kamo lepe srece da su nam sva kasnjenja od 2 meseca do 12 meseci.
Ako pogledamo druge lokacije ovo tece zaista solidno. Pri tom i kada se do kraja 2015 zavrsi do pancevca imacemo gotov poliprsten sa banatske strane sto ispada da je od pocetne price 2010 do realizacije proteklo 5 godina. Necu apominjati uklete lokacije poput prokopa ili obilaznice, ali cu pomenuti UMP na NBG strani koji ko zna kad ce biti kompletiran, a gradi se vec prilicno dugo.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Е мој Лаки... Пантограф окачи на другој теми, а био сам тога свестан и пре... 1950е када је све почело до непознатог датума је ближи временски оквир :( А кашњење је већ преко опсега 2-12 месеци, званично :cry:

Наравно ја нисам разочаран много, има озбиљнијих ствари које могу да ме разочарају од стања у држави, до више година без титуле :) Ужасава ме и да приступ ових насеља чак није ни тема, уз пролонгирање изградње питање је када ће у опште и бити, без тога овај пројекат суштински није готов.
Већ сам помињао да ме увек растужи, што не знамо да одвојимо новац, да сами себи градимо, а не да нам други финансирају и скидају камате. А још више што за те паре чак то не умемо да урадимо сами.

Овај мост је нешто више вредности, него једногодишња субвенција за ГСП. А колико приче о томе...
Мислим да уз бољу организацију, овакве ствари можемо да градимо рутински, сваке године, сами себи, за свој грош. Па ако окаснимо...лакше бих поднео, овако не. Нисам задовољан сваком баченом коском, нисам ни једном. Своје коске сам проналазим, па и ако сам кер, оно бар, поносан сам кер.
 
Borcanac nas uvek razveseli svojim komentarima , ali meni je ovde jasno na sta je aludirao .

Sa tim u vezi , pare , koje ce navodno , arapi uloziti u savograd , mogle su biti usmerene u ovaj deo oko smt i verujem da niko nista ne bi imao protiv.

Projekat nije morao biti tako glamurozan , a koristi bi imali svi i drzava i arapi .

Ovako ulazimo u prepucavanje da li je starije kokos ili jaje
 
Aко развеселим коментарима, шта је тек са сликама :D

cam00173.jpg

cam00172.jpg

Као готов... :)

cam00169.jpg

Али отварање по спајању обала тек предстоји, можда и ватромет неки, па са моста, па испод на чамцу, па... 8)
 
Odlicne reportaze i komentari!
Da li neko zna nesto o planiranom vodovodu koji ide preko mosta?
Kad i ko ce da ga radi?
 






Пусто, и даље славе кинези, обезбеђење везује ограду да је ветар не однесе, са друге стране наши бију.

Али петљају нешто ипак и на мосту, код оних бочних конструкција, ова ка земуну је завршена а на другој страни се види усек неки
 
Evo nečeg stvarno zanimljivog. Iako je na ovom crtežu opisana opšta procedura gradnje, nema nikakvih detalja. Kako ustvari izgleda element koji fiksira glavni raspon tokom betoniranja? Ako već postoje privremena ležišta i podupirači, kako se tačno prenosi sva težina glavnog raspona na glavno ležište, odnosno vade ta ležišta i podupirači? Sad se najzad može videti bar deo odgovora na ova pitanja.

raspon1.jpg



Izgleda da ne postoji nezavisan, od početka fizički odvojen element za ukrućivanje. To je sam stub. Na kraju se čitav stub, koji na tom mestu ima unutrašnju šupljinu, iseče, i glavni raspon je slobodan. Ono što nije očigledno je da li se most od početka potpuno oslanja na glavna ležišta ili se naknadno spušta u njih, odnosno ko na sebe preuzima verovatno nepravilnu i promenljivu raspodelu pritisaka tokom sečenja stuba? Ili je to zanemarljivo? Na slikama sam se trudio da se mesta gde se odvija glavni deo ove operacije vide što bolje, mada to zbog ugla, velikog kontrasta i udaljenosti nije lako.

Uzvodni stub glavnog raspona na Zemunskoj strani je tek počeo da se iseca, dok je onaj na Borčanskoj strani dobrim delom već isečen. To pruža lepu priliku da se vidi ceo proces.


IMG_2127_resize.jpg

IMG_2133_resize.jpg

IMG_2131_resize.jpg


Ovo ispod je izbušena rupa i rezovi na nizvodnom, Zemunskom stubu.

IMG_2134_resize.jpg


A ovo je zimska idila na uzvodnom, Borčanskom stubu. Ovde su dalje odmakli. Svi ostali su izgleda i dalje u Kini, pošto se nigde ne vidi niko drugi, a ova trojica izgleda kuvaju ručak. Ili nešto drugo. Tek, lonac je tu.

IMG_2020_resize.jpg

IMG_2021_resize.jpg

IMG_2018_resize.jpg

IMG_2023_resize.jpg


Isto to, iz drugog ugla.

IMG_2112_resize.jpg

IMG_2095_resize.jpg

IMG_2101_resize.jpg

IMG_2100_resize.jpg

IMG_2104_resize.jpg

IMG_2109_resize.jpg


Jedan deo stuba nije do kraja isečen.

IMG_2108_resize.jpg
 
Е ово нисам очекивао! Можда ће целу ту буџу са стране да скину, сад већ нема никаквог смисла.
 
Ono što meni sad nije jasno je šta se u ovoj među fazi dešava sa pritiscima koji su posledica recimo termičkih naprezanja ili možda rada betona. Sudeći po svim dosadašnjim slikama, tokom betoniranja horizontalnih segmenata glavnog raspona, svaki stub i horizontalni segmenti koje on nosi su činili jednu monolitnu celinu. Ja sam očekivao da će se prvo delimično osloboditi ležišta na tim stubovima, tako da svaki segment može da "radi", pa tek onda spojiti obe polovine glavnog raspona betoniranjem glavnog segmenta. Ispalo je obrnuto. Tako da od trenutka povezivanja dva dela glavnog raspona (ako su oni uopšte čvrsto povezani?), on predstavlja jednu monolitnu celinu armiranog betona fiksiranu u dve tačke, počevši od šipova jednog stuba pa do šipova drugog. I tako će biti sve dok se na oba stuba do kraja ne iseče spoljašnji sloj betona oko ležišta. Dakle, šta se u međuvremenu dešava sa naponima koji su posledica raznih deformacija unutar betona? Gde se oni oslobađaju? Ili, uprkos izgledu, glavni luk ipak još uvek nije jedna celina?
 
Zuma":1zkzhnhn je napisao(la):
Ja sam očekivao da će se prvo delimično osloboditi ležišta na tim stubovima, tako da svaki segment može da "radi", pa tek onda spojiti obe polovine glavnog raspona betoniranjem glavnog segmenta. Ispalo je obrnuto.

:grand:

Није испало обрнуто, већ онако како си претпостављао, а како иначе пише у пропратном тексту шематског приказа завршних фаза градње које си окачио горе испред фотографија. Једноставно привремени бетонски ослонци су комплетно просечени тестерама скроз у круг и конструкција је слободна да се помера на главним клизним ослонцима и сада само треба "исчачкати" тај вишак материјала, што ова тројица што не празнују управо и раде...
Браво за слике, хоћемо још!! :) :D :mrgreen: :gobb:
 
Slike su odlične, a ne vidim šta nije jasno - ukrućenja su odradila svoj deo posla, i kada ih uklone most će izgledati isto kao na renderima.
 
Михаило":2irkeysb je napisao(la):
Е ово нисам очекивао! Можда ће целу ту буџу са стране да скину, сад већ нема никаквог смисла.

Мислим да неће дирати "буџу" поготову што су је обрадили са горње стране, а што би то радили ако је предвиђена за резање? Одговор сам чини ми се прочитао у некој ранијој изјави нашег инжењера који ради у надзору. Наиме како човек рече, пројектом је предвиђено да се омогуће пространи ослонци за хидрауличне дизалице којим би се периодично, код замене металних клизних лежишта, цела конструкција на главном стубу мало подизала у вис, таман колико је потребно за ремонт. Рекао бих да ће "буџе" томе да служе, а уз једну додатну естетску маску скроз у круг преко тог процепа, може да изгледа сасвим интересантно. :)
 
Veliki Vracar":250x5qg1 je napisao(la):
Није испало обрнуто, већ онако како си претпостављао, а како иначе пише у пропратном тексту шематског приказа завршних фаза градње које си окачио горе испред фотографија. Једноставно привремени бетонски ослонци су комплетно просечени тестерама скроз у круг и конструкција је слободна да се помера на главним клизним ослонцима и сада само треба "исчачкати" тај вишак материјала, што ова тројица што не празнују управо и раде...
Браво за слике, хоћемо још!! :) :D :mrgreen: :gobb:

OK, jasno. Dok sam pisao poruku i na slikama gledao kako isecaju čitave blokove betona nije mi uopšte palo na pamet da su mogući pomeraji uz sam stub tako mali da je dovoljan jedan jedini potpuni kružni rez testerom na oba stuba da bi se oslobodio glavni raspon.

Biće još par lepih slika, ali prvi pogled na mesto spajanja glavnog raspona i dva noseća stuba mi je bio zanimljiviji.
 
A da li bi ove uši sa strane možda koristili posle kada menjaju ploče oslonca? I da li ove ploče na kojima se oslanjaju glavne grede mogu da dozvole "rad"?
 
132006976_11n.jpg

sto mi nesto izgleda poznato ,kinesi auto put u izgradnji derzinski sa ssc
 
Još fotografija snimanih istog dana. Prva grupa je sa uobičajenog mesta.

Uz malo dobrog zimskog Sunca i Dunav uspeva pronađe ostatke svoje zelene boje :)

IMG_2001_resize.jpg


Priprema za polaganje oplate.

IMG_2009_resize.jpg


Malo detalja.

IMG_2010_resize.jpg


Malo zuma da se vidi odnos glavnog raspona i kolovoza koji se približava sa Borčanske strane. Takođe, razni drugi detalji koji se nisu previše često pojavljivali.

IMG_2012_resize.jpg

IMG_2013_resize.jpg

IMG_2014_resize.jpg

IMG_2041_resize.jpg

IMG_2042_resize.jpg

IMG_2044_resize.jpg

IMG_2049_resize.jpg

IMG_2050_resize.jpg

IMG_2051_resize.jpg
 
Vrh