Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Hvala direktore! A sta, ona st*** iz gimnazije gadjala radnike kamenjem? Necuveno, sramota....!
 
jedan brz, duhovit post replike sa fejsa izmedju nekoliko prijatelja sa obe strane mosta:

Prirodnom preprekom Bog rastavio a kinezi sastavili.
Genetski inzenjering na delu, nastaje nova vrsta BORMUNCI...ili ZENCANCI.
Zavisi sa koje strane se gleda...
 
Интересантно, у свим новинама пише другачије за спајање моста, мислим на дан !!!!!!
Ето у Новостима и Ало су рекли да је спајање у уторак увече (21.01.) и то су објавили у уторак пре подне у 9:20 часова, а речено је да ће увече бити и ватромет, по кинеском обичају.
Блиц, Телеграф, Курир, 24 сата, су објавили да је мост већ спојен. Ето новинарске обавештености.

Spajanje mosta Zemun - Borča u ponoć, uz vatromet?
M. T. K. | 21. januar 2014. 09:20 | Komentara: 5
Večeras bi trebalo da bude završen glavni deo velike saobraćajnice koja će povezivati Zemun i Borču. Građevincima potrebna temperatura "oko nule". Kinezi već po tradiciji pripremili i vatromet

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... z-vatromet

http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/kinezi ... foto/43957
 
Da su nam mediji dobri ja ne bih bio član ovog foruma. Kao neko ko se bavi pravnom naukom mogu ti reći da ogroman broj tekstova koj ise bavi mojom strukom nije na mestu. A tamo gde treba neko da se bavi istraživanjem tu imaš ogromnu rupu. Ovde je neko trebao da pozove nekog, pa da sedne u kola da ode tamo. Znači lupi dan i šačji na štampanje ili klikni na publish i idemo dalje.
 
Baš me zanima kuda će da prođu preko mosta,kada jedan segment od40-tak metara,sa zemunske strane nije završen.Koliko ja pratim ovaj forum,koji je najmerodavniji po ovom pitanju,taj segment sa zemunske strane je samo ošalovan,možda stavljen i deo armature,ali ne verujem da je bilo vremena da se izbetonira.Spojen će biti samo glavni raspon,što će se uveriti i svi gosti koji su pojurili da se slikaju za medije.Mada će moći da pređu,preko kosih šalunga,nadam se da kinezi,te šalunge neće naprskati uljem za oplate,jer bi bilo klizanja i bez leda.Jedina pozitivna strana u tom slučaju je,da je oplata nagnuta na unutra,tako da gosti ako skliznu,mogu da upadnu samo u unutrašnji deo oplate,ali ne i u Dunav.Ja bih lično sačekao da se završi i taj segment,pa tek onda vatromet.Tada bi moglo ljudski da se pređe na drugu stranu.Ovako će morati da koriste "kozje staze",da dođu do sredine mosta.
 
Pa rekoh ja na predhodnoj strani da je spojen samo najveci luk preko dunava a da most nije gotv i da lupaju ,i vjesto kadriraju fotke
 
Leković Đorđije":4fxfcl1e je napisao(la):
Baš me zanima kuda će da prođu preko mosta,kada jedan segment od40-tak metara,sa zemunske strane nije završen.Koliko ja pratim ovaj forum,koji je najmerodavniji po ovom pitanju,taj segment sa zemunske strane je samo ošalovan,možda stavljen i deo armature,ali ne verujem da je bilo vremena da se izbetonira.Spojen će biti samo glavni raspon,što će se uveriti i svi gosti koji su pojurili da se slikaju za medije.Mada će moći da pređu,preko kosih šalunga,nadam se da kinezi,te šalunge neće naprskati uljem za oplate,jer bi bilo klizanja i bez leda.Jedina pozitivna strana u tom slučaju je,da je oplata nagnuta na unutra,tako da gosti ako skliznu,mogu da upadnu samo u unutrašnji deo oplate,ali ne i u Dunav.Ja bih lično sačekao da se završi i taj segment,pa tek onda vatromet.Tada bi moglo ljudski da se pređe na drugu stranu.Ovako će morati da koriste "kozje staze",da dođu do sredine mosta.

Па и за мене је ствар готова...тек када је готова. Ватромет бих оставио за октобар када заврше све.

Све чешће по Земуну гледам групе кинеза у шетњи, да ли су се опустили мало, сада им комотније јер мисле да је најважније готово, или су то сада вишкови радника, појма немам али до сада се нису смуцали ван градилишта.
 
@Leković Đorđije

Na nedostajućem segmentu sa zemunske strane (smer ka Zemunu) izliveno je dno sanduka:

93zf.jpg


BlicTV
 
Noćas,znači između utorka i srede celokupna operativa je bila uposlena i vršeno je betoniranje e sada da li je betoniran taj segment na Zemunskoj strani ne znam (pretpostavljam da je to u pitanju :) ) ali uskoro ćemo saznati. Kinezi su naravno to simbolično spajanje obala proslavili uz vatromet koji je bio fantastičan i ukoliko dodjemo do nekih fotka bilo bi lepo videti.Danas je najavljen dolazak političara i opet slikanje,govori itd....Sve u svemu dobro je da se radi da će sledeće godine u ovo doba obale biti mnogo bliže jedna drugoj :gobb:
 
Сигурно јесте. Синоћ око 23:00 рефлектори и мешалица за бетон били су присутни са Земунске стране градилишта.
 
Bilo je reči o tome da se most završi do 20. oktobra 2014., međutim, B92 je objavio vest pod naslovom "Mostom Zemun-Borča od 27.12.2014.", što znači da će most kasniti dva meseca. :(
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=803090

Mostom Zemun-Borča od 27.12.2014.
Izvor: B92, Beta, Tanjug

Beograd -- Most Zemun-Borča biće završen do 27. decembra 2014, zajedno sa pristupnim saobraćajnicama od Zemuna do Zrenjaninskog puta, najavljuje ministar Antić.

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić obišao je gradilište mosta na Dunavu, između Zemuna i Borče, zajedno sa ministrom saobraćaja Aleksandrom Antićem, koji je najavio da će most i pristupne saobraćajnice do Zrenjaninskog puta biti završene do 27. decembra ove godine, dok će tzv. Severne magistralne tangente do Pančevačkog puta biti završen do septembra 2015.

Povodom završetka glavnog raspona mosta i spajanja obala, uz Nikolića i Antića gradilište je obišao i ambasador Kine u Beogradu Džang Vanšue, a prisustvovali su i predsednik i član Privremenog organa Beograda Siniša Mali i Nikola Nikodijević.

Ministar saobraćaja je rekao da je ovaj most jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata u poslednjih nekoliko decenija, koji će u najvećoj meri uticati na saobraćaj u Srbiji.

Podsetio je da je 6. januara sa kineskom kompanijom "Čajna roud and bridž korporejšn" (China Road and Bridge Corporation) potpisan aneks ugovora kojim je predviđeno da se projekat razdvoji na dva dela. Prvobitno, trebalo je do kraja 2014. da bude završen ceo projekat, ali je na delu od Ovče do Pančevačkog puta bilo dosta problema sa eksproprijacijom zemljišta.

Aneks je potpisan da ne bi država plaćala penale za kašnjenje celog projekta, tako da će u prvobitnom roku biti završen deo od Zemuna do Zrenjaninskog puta, obrazložio je Antić.


Na pitanja novinara, ministar je rekao da je planirano da se u budućnosti izgradi još jedan most preko Dunava, kod Vinče, i da će tek onda u potpunosti biti izmešten teretni saobraćaj iz Beograda.

Ministarstvo saobraćaja, napomenuo je, finansiraće izradu tog projekta koji je deo beogradske obilaznice.

Most Zemun-Borča je drugi beogradski most preko Dunava, a urbanističkim planom je predviđeno da se, pored mosta kod Vinče, gradi i most preko Ade Huje.

Teretni saobraćaj iz Banata biće izmešten iz grada i most će biti veza sa putnim koridorima 10 i 11, dodao je on.

Predsednik Nikolić je, čestitajući graditeljima koji su noćas završili glavni raspon mosta, rekao da je taj objekat simbol da Srbija može da sarađuje sa svima koji joj pristupaju otvoreno, pošteno i bez skrivenih namera.

"Srbija ne krije od partnera ništa, ali traži od njih da ni oni ništa ne kriju", rekao je Nikolić.

Navodeći da je ovo četvrti most koji prelazi pre onih koji se po njemu voze, a da je tri gradio, predsednik je rekao da mu je most Zemun-Borča ipak najdraži, jer ne spaja samo ta dva beogradska naselja već, kako je istakao, Srbiju sa mnogim državama i politikama.

On je, podsetivši da je Srbija juče otpočela pregovore sa EU i da će ove godine "otpočeti Južni tok", rekao da odavno u zemlji nije bilo toliko lepih stvari na početku godine, što obećava da Srbija može da ispuni cilj i da građani brže nego što se očekivalo počnu da osećaju plodove ove politike.

"Ovo obećava da možemo da ispunimo cilj da građani brže nego što smo očekivali počnu da osećaju plodove otvaranja prema svetu, prihvatanja sveta i današnje politike, koju Srbija uporno, sistematski i bez zastoja sprovodi", rekao je Nikolić.

On je naglasio i da Srbija sa Kinom ima ozbiljne, prijateljske odnose, kako je podvukao, neraskidive i dugoročne.

Ambasador Kine u Srbiji Džang Vanšue je čestitao izvođaču radova na postignutom uspehu, zahvalio se na podršci.

"Izgradnja mosta primer je uspešne saradnje u oblasti infrastrukture. Srbija i Kina mogle bi da uspešno sarađuju i u mnogim drugim oblastima", rekao je ambasador.

Kina poklanja veliku pažnju saradnji sa Srbijom, rekao je i dodao da će Kina finansirati pojedine infrastrukturne projekte u Srbiji sredstvima namenjenim za investicije u 16 zemalja centralne i istočne Evrope u iznosu od 10 milijardi dolara.

Siniša Mali je poručio da je most Zemun-Borča najveća investicija u oblasti infrastrukture na teritoriji Beograda i da ima nemerljiv značaj budući da spaja glavni grad i južni Banat.

Naglasivši da je reč o zajedničkom projektu grada i vlade, Mali je ukazao na to da most ima nemerljiv značaj za ovaj deo Beograda, budući da spaja Novi Beograd sa Palilulom i naseljem Borča, što će im omogućiti bolju komunikaciju, ali i za celu Srbiju.

''Ovaj most je značajan, jer će omogućiti da se ovaj deo dalje razvija kada je reč o privrednoj aktivnosti, jer gde je infrastruktura tamo je i zemljište prijemčivije za investitore", rekao je Mali.

Mali je zahvalio svima koji su učestvovali u projektu izgradnje mosta do sada, predsedniku Nikoliću, Antiću, ambasadoru Kine Džangu Vanšuu.

"Ovo je zajedničku projekat Vlade Srbije i grada i samo tako možemo da završavamo projekte koji su bitni za grad i Srbiju", poručio je Mali.

Most preko Dunava će biti dug 1.507 metara, širok 29,1 metar i visok 22,8 metara, sa ukupno šest kolovoznih traka i pešačko-biciklističkim stazama sa obe strane, a pristupne saobraćajnice biće dugačke 21,6 kilometara.

Radovi na mostu Zemun-Borča počeli su krajem oktobra 2011. godine, a izvođač radova je kompanija Čajna roud and bridž korporejšn.

Gradnja mosta vredna je 170 miliona evra, a od tog iznosa 85 odsto kreditira kineska Eksim banka, dok preostalih 15 odsto obezbeđuju država Srbija i Grad Beograd.

Ukupna vrednost mosta sa pristupnim saobraćajnicama je oko 260 miliona dolara.
 
Борчанац":3h20rtkt je napisao(la):
Све чешће по Земуну гледам групе кинеза у шетњи, да ли су се опустили мало, сада им комотније јер мисле да је најважније готово, или су то сада вишкови радника, појма немам али до сада се нису смуцали ван градилишта.
Борчанац, и они морају мало да се опусте, а поготово што се приближава кинеска Нова година, па кренули у куповину поклона за своје у Кини. Ни то није лоше, барем ће оставити део пара у Србији. :)
 
pexon1974":3ubyeal2 je napisao(la):
Kakva nesposobnost!
Pristupne saobraćajnice do septembra 2015.
Пексон1974, ово се односи само на саобраћајницу од Зрењанинског пута (петље) до Панчевачког пута. То је на молбу самих кинеза тако и договорено. Саобраћајница од моста до Зрењанинског пута ће бити готова кад и сам мост.
 
Гага":y4gok6oe je napisao(la):
pexon1974":y4gok6oe je napisao(la):
Kakva nesposobnost!
Pristupne saobraćajnice do septembra 2015.
Пексон1974, ово се односи само на саобраћајницу од Зрењанинског пута (петље) до Панчевачког пута. То је на молбу самих кинеза тако и договорено. Саобраћајница од моста до Зрењанинског пута ће бити готова кад и сам мост.
Koliko znam, odlaganje nije na zahtev Kineza, nego zbog nezavršene eksproprijacije.
 
Гага":3s4pva0h je napisao(la):
Борчанац":3s4pva0h je napisao(la):
Све чешће по Земуну гледам групе кинеза у шетњи, да ли су се опустили мало, сада им комотније јер мисле да је најважније готово, или су то сада вишкови радника, појма немам али до сада се нису смуцали ван градилишта.
Борчанац, и они морају мало да се опусте, а поготово што се приближава кинеска Нова година, па кренули у куповину поклона за своје у Кини. Ни то није лоше, барем ће оставити део пара у Србији. :)

A gde kupuju Kinezi? :)


Koliko sam video u repotraži RTS, kada u kadru nisu bile glavonje, na mostu su očeli da postavljaju i hidroizolaciju.
 
Гага":1knroicj je napisao(la):
Борчанац":1knroicj je napisao(la):
Све чешће по Земуну гледам групе кинеза у шетњи, да ли су се опустили мало, сада им комотније јер мисле да је најважније готово, или су то сада вишкови радника, појма немам али до сада се нису смуцали ван градилишта.
Борчанац, и они морају мало да се опусте, а поготово што се приближава кинеска Нова година, па кренули у куповину поклона за своје у Кини. Ни то није лоше, барем ће оставити део пара у Србији. :)

Када би се опустили довољно да оставе све паре, или више :)
Нису они тај наш неки менталитет, верујем да 90% није ни бурек код саобраћајне пробало а 100 метара им је од шљаке, стално сам туда и реално се нису могли видети нигде. Ни ту ни у Борчи ( ту сам виђао неке али не знам јесу ли трговци или ови наши неимари) али од кеса у рукама ништа :D


Него хоће ли да пусте бајсем преко полутке сада? 8)


П.С. Бојанк83 имаш приватну поруку
 
pexon1974":3ods235b je napisao(la):
Kakva nesposobnost!
Pristupne saobraćajnice do septembra 2015.
Приступне саобраћајнице као и неколико километара пута ће бити готови кад је и предвиђено.За 2015. годину остаје само део од зрењаниског до панчевачког пута.
 

Blagoje,zar ne bi trebalo ovako da izgleda segment,pre bilo kakvog izlivanja?Na onoj mutnoj slici iz blica,ne vidim nikakvu armaturu sa strane.Ili su pokrili šalung,da se ne vidi,zbog delegacija,ili je ono neki privremeni beton za parade.Ovi naši novinari su krš,što se tiče fotografija.Na internet stranama naših novina su tako male i bedne slike,kao da su slikane mobilnim telefonima od pre deset godina.Žali bože,onih fotoaparata koje nose sa sobom.Da li naši novinari žele ,tako bednim slikama da odbiju posetioce njihovih web strana.
Ništa bez slika naših forumaša.
Ja sam rekao da ću da slikam pristupne saobraćajnice sa borčanske strane,kada se zaledi zemlja,da se opet ne zaglavim u blatu,kad ono nikako da se zaledi.Urekao sam zimu.
 
Cek, pa sa ovakvim salungom ne mozes dobiti kutiju vec punu gredu. Dal je Moguce da se sa strana ne vidi jer je postavljena i unutrasnja oplata?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
jedno potpuno laičko pitanje:

zašto uvek bude prvo gotov most pa tek onda pristupne saobraćajnice? zar ne može da se tako planira da kad bude gotovo ono što je teže i komplikovanije (a valljda je to most preko Dunava) bude gotovo i sve ostalo?
 
Vrh