Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

raya584":2q0krk4t je napisao(la):
Pozdrav ljudi! Svaka čast za fotke! Imam jedno pitanje, ne znam da li je neko već postaljao ovo pitanje nisam video. Interesuje me šta će biti sa ovim putem? Da li planiraju da naprave neku spojnicu sa Pančevačkim mostom? To bi bilo dobro. Hvala.

evo linka

http://i204.photobucket.com/albums/bb28 ... a/mapa.jpg
Što se tiče te trase puta koji bi faktički prolazio negde ispod nasipa nije regulacionim planom ni predvidjen,u jednom od službenih glasnika grada Beograda ima detaljno razradjen regulacioni plan za taj deo pored nasipa gde se pominju razni sadržaji sredjivanje bare čapljara lovni turizam nautičko naselje itd itd.to je sve u dalekoj budućnosti ali želja da se taj netaknuti deo prirode sačuva negde postoji.Inače ovaj projekat mosta nema predvidjeno isključenje niti mesto za skretanje sve do petlje detelina na Zrenjaninskom putu.
Pozz
 
Hvala svima na plusićima!

Inače, kad se dugo živi u sistemu skoro totalne korupcije najveća opasnost je apatija. Čak i najuporniji će vremenom izgubiti entuzijazam i odustati jer se suočavaju sa zidom gde god da se okrenu. Zbog toga su uvek potrebni i novi ljudi i povremena podrška starima. Mala doza emocija i obraćanje pažnje i na ono što je lepo, nikako ne može da škodi. Ili poneki eksperiment sa formom prezentacije, zbog raznovrsnosti i privlačenja ljudi. Ako ne znaju šta sve lepo imaju, ili bi bez velikih ulaganja mogli imati, onda se neće moći ni susprotstavljati interesima velikog kapitala, projektima koji se uvek predstavljaju kao najbolji, a obično i jedini mogući. Bez pravovremene popularizacije alternativa, teško nama! U siromašnoj državi, u kojoj ih narod ne može izdržavati a tržište nije ni veliko ni slobodno, mediji pišu samo naručene članke jer MORAJU da rade za onoga ko plaća. Tu nema izbora. Takođe, kroz vrlo selektivne izbore najboljih pogleda, nerealne teksture, ulepšavanje okoline i stilizaciju koja blage veze nema sa stvarnim stanjem, renderi su više od pola sredstvo za prikrivanje, a ne otkrivanje buduće realnosti, a vrlo zlokobne marketinške tehnike standardni deo svih modernih projekata u kojima se vrti veliki novac. Bez pokušaja da se uz malo više uloženog truda uspostavi neka vrsta ravnoteže između privatnog i javnog interesa, koga u sistemu punom korupcije jednostavno nema ko drugi da brani, nećemo dobro proći. Jedino ovakve, slučajno sastavljene Internet komune ne zavise ni od koga.
 
Bravo care, odlicno receno!
+ ko vrata

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Зума, велики укњижени плусићћћ.
Мислим да је онај "приватни" паркић код зграде Кнауфа ! Ту у једној од споредних уличица, сваког викенда током пролећа и лета, момци жељни показивања и доказивања, организују уличне илегалне трке са својим "љутим машинама", такозване 1 на 1 !!!!
 
raya584":1f9sxcal je napisao(la):
Pozdrav ljudi! Svaka čast za fotke! Imam jedno pitanje, ne znam da li je neko već postaljao ovo pitanje nisam video. Interesuje me šta će biti sa ovim putem? Da li planiraju da naprave neku spojnicu sa Pančevačkim mostom? To bi bilo dobro. Hvala.

evo linka

http://i204.photobucket.com/albums/bb28 ... a/mapa.jpg

Ako misliš na put pored nasipa, on u nekim delovima već postoji na mestima gde ima kuća, iako je u pitanju vrlo uska i krivudava asvaltna traka. Kakav će put tu konačno biti zavisi od nekog budućeg projekta za čitavu ovu oblast, mada je moguće da se posle završetka Kineskog mosta neće dugo čekati. Ako misliš na vrh nasipa, tamo već postoji neka vrsta puta, odnosno staze od zemlje i šljunka spojene sa Pančevačkim mostom, jedino što to nije i ne treba da bude za automobile (mada kad je suvo mogu bez problema tuda da prođu).

Problem je do sada predstavljala samo činjenica da je do ovog mesta trebalo dugo putovati. Trebalo je savladati zagušeni centar grada, pa se probiti do Pančevačkog mosta, pa onda sledi jedno bogami poduže putovanje naokolo, kroz uske i nepregledne ulice. Sve je to zahtevalo previše vremena da bi se ponavljalo svaki dan. Otuda nedostatak potražnje. To je ustvari i jedini razlog zašto je leva obala Dunava ostala ovako lepa i pošteđena naše uobičajene verzije "razvoja" sve do sad. Međutim, ubrzo će i ova obala reke postati neposredni komšiluk za sve iz Zemuna i Novog Beograda, a to je ne samo ogroman broj ljudi, već i budući centar čitavog Beograda. Zbog toga treba očekivati opšti pokret ka zauzimanju pozicija, zemlje i prava na izgradnju raznih "popularnih" biznis objekata (sve nešto osećam da nam fali JOŠ neki "napredni" hotel i tržno-poslovno-zabavni centar od milion kvadrata) pomoću kojih je na najbrži način moguće unovčiti korupciju i ekstra vrednost svih vrednijih lokacija u Beogradu.

Zbog toga bi bilo poželjno što pre formirati bar neku okvirnu ideju, ili makar skup opštih vrednosti ili kriterijuma, o tome šta bi u blizini leve obale Dunava trebalo biti, odnosno šta treba podsticati.

Meni trenutno pada na pamet samo da bi smo morali zaštititi plavno područije između nasipa i Dunava, kao i da duž samog nasipa sme da ide jedino pešačka i biciklistička staza. Treba se setiti tužne sudbine nasipa i zemljišta do Save u okolini bloka 45 i uzvodno. Deo između nasipa i Dunava je VEĆ u dobroj meri popunjen vikendicama koje su u procesu pretvaranja u ozbiljne stambene objekte, prave se i putevi, infrastruktura, itd. Iako, naravno, ništa od svega toga ne smelo da se dešava, ali eto. Posle će da dođe i legalizacija, pa pojeo vuk magarca i niko nije kriv. Očigledno nije problem uzeti pare od ljudi, iako ne bi ni mogli da tamo budu da neko hoće da radi svoj posao i sprovodi zakon. Razumem probleme u hvatanju lopova, oni se kriju, ali nevidljiva kuća je mistična pojava. Tu je, ali je niko iz vlasti ne vidi. Svaka čast. Selektivna magija je vrhunska umetnost.
 
Прибојавамо се заузимања земљишта као на дивљем западу...
Део од насипа до реке морао би бити неприкосновен, али између два моста ту су већ стотине објеката...
За годину дана, биће касно за идеју, било какву. И шта нам треба, и шта заштитити...
Мост је капија, отвор, или у овом случају можда и развалина за продор. Не само још један пут.
 
20131205-D90-73467-56-1024x680.jpg

20131205-D90-73535-23-1024x680.jpg

http://www.ms.gov.rs/aktuelnosti-2/m...-obale-zemuna/
 
Moram da citiram članak:

"Куриозитет ове посете је у томе што је министар, користећи импровизовану скелу коју користе радници и инжењери компаније ЦРБЦ, први званичник Србије који је прешао преко мостовске конструкције на другу обалу Дунава."

Improvizovane skele i mogućnost prelaska sa obale na obalu korišćenjem pomoćnog mosta postoje već duže vreme. I niko da se pojavi. Ali dva dana pošto sam u Beobuildu napisao da je to moguće, evo zvanične šetnje, sa naglaskom na tome ko je bio prvi :)

Lepo je znati da se Beobuild prati i na tom nivou. Ne treba imati ništa protiv, ovakve stvari su u principu sasvim u redu, jer demokratski sistem tako funkcioniše. Onim političarima koji svoj posao rade kako treba, umerena promocija jeste zaslužena nagrada koja im sa punim pravom pripada. Ali onda bi smo mogli očekivati i da će neko obratiti pažnju i na razne probleme koji se ovde spominju. Malo neobavezne dvosmerne saradnje? I korist i obaveze? Bilo bi lepo da se neko iz gradske adminstracije bar ponekad prijavi na Beobuild i da par informacija o tome šta se dešava i šta bi smo mogli očekivati. Poneki savet bi samo mogao da im bude od koristi. Besplatne resurse treba koristiti ako već postoje.
 
Ih.. pa Beobuild( ako izbacimo deo političke promocije pojedinh partija )ima interesantnu ulogu,da vas podsetim da je za vreme predhodne vlasti jedino na Beobuildu bilo tolerisano da se otvoreno kritikuje pravac razvoja grada u svim segmentima..sada je veći pritisak zbog predizborne kampanje,ali i oni shvataju da su ideje i kritike koje mogu da pokupe na ovom forumu jako bitne ..i treba istaći da su se forumaši ove ili one opcije zaista potrudili da forum ne skrene samo na jednu stranu jer bi onda dijalog i konkurencija koncepta i ideja bio nemoguć.
Mislim da sve opcije treba da se predstave i sagledaju dobre i loše strane ,nazovite to kritikom ili konkurencijom koncepta a to je dobro. :kafa:
Uostalom ljudi koji samo čitaju ovaj forum sa strane ,mogu da da pročitaju opcije i kritike pa sami mogu da lakše donesu neki zaključak ili da se informišu o stavovima ili tehničkim stvarima koje ne mogu da pročitaju u medijima...
 
Da izvineš, ovu vlast boli spolovilo za Beobild jer je njen prosečni glasač na nivou komentatora u Kuriru, a Beobild je 3 klase iznad toga.
 
Ah ne brini ti za njih "oni-vlast" su već ovde.. tu na "3 .nivou" kako ti kažeš.Realno,važnije je da nas posećuju iz nivoa gradske vlast ili opzicije od nekog prosečnog glasača jer se politika i pravac razvoja sprovodi na tom nivou,ionako većina građana se ne razume u ove rabote o pravcima razvoja grada,oni razmišljaju kako do hrane,posle,pada li sneg..zato nije ovo forum koji posećuju mase, već zainteresovani stručni krugovi urbanisti,arhitekte,građevinci,železničari,pravnici i vlasti i opozicije,bankari,novinari i sl. da vide kako do novog koncepta ili kako im se kotira bivši koncept..a prate nas i u regionu.Ali mnogo je važnije da nas posećuju što je i slučaj stručni ili oni koji treba da postanu stručni ljudi u raznim segmentima razvoja grada,jer je to nivo inteligencije koja treba da izlazi sa novim idejama ali i kritikama..i jako je bitino da pomognu političaraima da sagledaju što više uglova razvoja o kojima nisu imali prilike da razmišljaju..
 
mekbejn":1zpvgbz7 je napisao(la):
Da izvineš, ovu vlast boli spolovilo za Beobild jer je njen prosečni glasač na nivou komentatora u Kuriru, a Beobild je 3 klase iznad toga.



Изнад чега и кога 3 класе?
Није питање само за тебе Мекбејн, него опште?
Овде има добрих људи, активиста, људи који губе време мозгајући како да сви у пакету направимо најбоље решење за све. Али у свакој групи има свега. Више пута се то овде наглашавало, да ли је то баш тако, или смо субјективни, без везе је и наглашавати. Много има група које то мисле за себе, да су напредни и да су дела иза њих, не би чак ни веровао колико и које су. А притом су ти коментари у медијима јако цензурисани ( колико сам ја чуо, нисам никада пробао) али знам људе који јесу. Тако да су ту испливали само коментари који се "издвајају квалитетом"
Мало нас је и није у реду да се потцењујемо или себе уздижемо. Сигуран сам да је свако овде ко је дао свој допринос, то урадио не очекујући признања.

Не мора неки политичар да узме идеју, или да неки новинар искористи причу. И без тога, корист је овде велика јер се размењују знања и искуства, Диже се ниво знања од уста до уста. Ја сам овде много научио о превозу, изградњи, планирању, стандардима и неретко сам информисао друге из мог окружења. Од када сам се регистровао кроз причу сам уводио друге о разним темама, и где могу да прочитају детаљније, а сада већ озбиљан број људи из мога окружења чита редовно неке теме.

Значи када би од 3000 регистрованих, 100тињак активних и 15ак ван серијских играча овде потакло епидемију информисања, читања, полемике, активизам. Тада тек би Беобилд имао тај квалитет којим се издваја и чинио би озбиљно опште добро, којим би се вредело похвалити.

Значи да се ради и ћути, никога не треба ниподаштавати, а квалитета код нас стварно свуда има. Само треба да се искристалише, окупи, да се друштво мења. То је ето моја молба свима, овако звучи препотентно и самодовољно, а у том проглашеном успеху и мотиви су мањи...
 
Eto i sam sam se uhvatio u zamku generalizovanja.
Polazim od pretpostavke da je Kurir đubre od novine i da ga uglavnom čitaju neobrazovani i/ ili zaslepljeni politikom.
A komentari reflektuju čitaoce, naravno ne u idealnoj srazmeri, jer kako i sam kažeš cnezurisani su.

A Beobild bi svakako mogao bolje, ali i ovakav kakav je sad je, usuđujem se reći, iznad proseka bilo kog medija / portala / foruma u Srbiji.
 
Само кад се разумемо :wink:
Ништа лоше нисам мислио. А ја прелистам све медије, тако да у 15 минута разлике могу бити и мудар и примитиван :D
Шалим се, осим пропаганде, нико се ту не издваја квалитетом. А и сви преносе мање више исте ствари, као декретом!

Можда може да се каже да је овде потенцијал већи, али то је можда и више од 3 класе, па дође срозавање оцене 8)
 
Sa sigurnoscu se moze potvrditi da su vec bili pokusaji politickih pritiska iliti neka vrsta Lobija na beobuild...
 
spatiotecte":3aym9zs9 je napisao(la):
Sa sigurnoscu se moze potvrditi ...
Dovoljno je svakome da se uveri u tačnost
kada povremeno ,,vaskrsne,, neka tema koja je zamrla zbog velikog broja otovrenih i jasnih kritika
te kad opet dobije iste, ode ponovo na,, ladjenje... što i jeste lobiranje

Dal zbog tajenja ili ne postojanja vizije izgleda buduceg krajolika
Spoljne Magistralna Tangente, Mosat Zemun - Borča
u opciji su svakojake zamisli a verujem i razni lobi
na primer
Ako postiji Savski kej koj povezuje sve nj. mostove
zašto ne postiji ili zašto se krije plan povezanost Zemunskog keja i nj. mosta

Možda je vec stavljena šapa na taj potez kako bi se kasnije
kao ekskluzivno (priobalno) zemljište sa izlazom na reku prodavalo uz veliki profit

Kako god bilo, biciklistička staza je ne izostavan element Bgd
i spojice se njom most sa kejom po prirodi većne Beogradizacije
ako ne od danasnjih ,
onda sigurno od strane nekih buducih Beogradjana :)
 
Pa mozes to nazvati bilo kojim imenom.. jer suprotne su, ali i slicne motivacije..ne mora neko da ima direktnog finansijskog interesa sta podrazumeva lobiranje,da bi se zalagao za neku stvar .Tako da ne bih se slozio nikako da smo svi lobisti,a lobiranje se po pravili obavlja ispod zita,a ne javno pa zato i citamo o korupcionaskim aferama..cesto su bili i zajednicki apeli,i kritike i predlozi..procene..ili ljudi jednostavno vole Beograd :kafa:
 
Iako postoji više značenja u kojima se ove reči upotrebljavaju, razlika između lobiranja i aktivizma je obično u tome što je lobista ekspozitura nekog spoljašnjeg interesa (to mu je primarni motiv delovanja), dok je ovo drugo najčešće izraz ličnih ubeđenja. Dakle razlika je u tome šta je primarni cilj aktivnosti neke osobe, odnosno ko je ili šta je odgovorno za konačni izbor onoga što će osoba raditi.
 
Pitanje u vezi povezivanja dva kraka glavnog raspona: spajanje se izvodi izlivanjem betona, a da li spajanje zavisi od spoljašnje temperature (kao kod čeličnih konstrukcija), obzirom na dimenzije?
 
Тренутно стање (пре три сата) на главном распону:

ftei.jpg


32cq.jpg


Као што се да приметити померена оплата на узводној конструкцији, значи остају још она преспојна два метра и готово!! :gobb:

rjg8.jpg


gce4.jpg


ym2f.jpg


sfh2.jpg
 
Meni, kao laiku, deluje da ovo ide na vreme. Kako napreduje druga polovina na Borčanskoj strani?
 
Vrh