Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Što se tiče radova na zemunskoj strani,mislim da će oni da idu mnogo brže,jer je sastav terena mnogo bolji.Zemunsko brdo je od zemlje "peskuše",koja je vrlo dobra kao osnova za gradnju.Na borčanskoj strani se peskuša nalazi na 2 do 3 metra dubine.Na zemunskoj strani je sve suvo,a na borčanskoj je takoreći močvara(gde god malo zagrebeš,voda).Na zemunskoj strani će saobraćajnica biti u nivou sa okolnim terenom,dok je na borčanskoj strani,saobraćajnica preko glave(kada se stoji pored).Ako ništa drugo,na zemunskoj strani postoji ona uzana betonska uličica,pa će se nekako doći do zemuna.
 
U teoriji zašto bi se grad mešao u odnos kineza-ratko mitrović. Grad samo treba da naplati penale za kašnjenje, a posle oni sami nek se preganjaju ko je kriv.


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
У основи си у праву...али они траже паре, или пробијање рокова, шта са тим?

Од кашњења мене више брине то што ће мост да се направи, а прилика пропусти. Овако су се и од стране званичника најављивали планови за новонастали простор. Стотине хиљада подстанара овде би могле имати приступачније квадрате, привреда да упосли до 70 000 радних места за сада мање од деценије и друге приче. Сада би питање шта је са тим и докле се стигло ( то јест зашто су лагали ) треба поставити овима што су те реченице изговарали.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/302221 ... -i-fabrike

Године пролазе а неспособност да се сагледа будућност леве обале не престаје. Имамо најаве новог града, брзог мењања крвне слике, станови, индустрија...бла,бла...
До отварања моста мислим да је минимум потребно изаћи са планом тог простора и основне инфраструктуре. Планом продаје земљишта и усмеравање инвестиција. Ако неке експанзије и не буде, штете од уређеног и испланираног простора не може да буде а испланирати празан простор и етапно га опремати према интересовању не може да кошта превише.
То је сигурно далеко важније од рокова, јер прилика може брзо да пропадне.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/414947 ... kraja-2014
А они још договарају договорено и врте се у месту...
 
"I Koridor i Zemun-Borča u roku"
IZVOR: B92
Beograd -- Ministar saobraćaja Aleksandar Antić rekao je da očekuje da će most Zemun-Borča biti završen na vreme i da će u tome pomoći i kineski ambasador u Beogradu.

"Imamo nekoliko realnih problema u tom projektu, ali verujem da će sve biti završeno na vreme i u roku uz pomoć kineskog ambasadora. To će biti dodatni pritisak na kompaniju koja je izvođač radova", rekao je Antić gostujući u Kažiprstu B92.

On je objasnio da postoji zahtev da se radovi produže do 2015. godine, ali da on veruje da je moguće završiti posao u predviđenom roku - do kraja 2014.

Antić je, nakon emisije Kažiprst, obišao gradilište mosta Zermun-Borča, projekat vredan 255 miliona dolara, i kazao da će deo mosta od Zemuna do zreninske petlje sa pristupnim putevima biti gotov do kraja 2014, a da će deo do Pančevačkog puta biti završen 2015. zbog problema sa eksproprijacijom zemljišta.

Prilikom obilaska radova rečeno je da je sporno šet od ukupno 400 parcela za eksproprijaciju.

Antić je na pitanje da li će kineska strana tražiti nadoknadu troškova zbog probijanja roka odgovorio da će Ministarstvo saobraćaja i kineska kompanija Putevi i mostovi (CRBC) razgovarati o tome da li postoje objektivni razlozi za dodatne troškove.

Antić je naveo da se rešavaju i svi problemi oko rekonstrukcije Žeželjevog mosta u Novom Sadu.

"Ovih dana će grad Novi Sad u svoje vlasništvo od republike dobiti sporne parcele i tako će se nastaviti procedura izdavanja svih dozvola, skupiće se sva dokumentacija kako bi se tender raspisao do 15. ili 16. decembra. Tu i dalje ima problema, jer konzorcijum koji je dobio taj posao ne pokazuje sposobnost da posao privede kraju, ali i na tome radimo i razgovarao sam o tome sa šefom Delegacije EU u Srbiji Majklom Devenportom", rekao je Antić.

Ministar saobraćaja je rekao i da bi Koridor 10 trebalo da bude završen do kraja 2016. godine, jer je tako predviđeno ugovorima.

"Ne volim da govorim o rokovima, a ministar saobraćaja ne pravi puteve, već to rade Koridori i nadležna preduzeća. Radimo na tome da sve funkcioniše kako treba. Neću da jedno govorim danas, a drugo stura, već hoću da radim na organizaciji. Radimo 12 sati dnevno na tome da se poštuje rok za završetak radova koji je u ugovorima", rekao je Antić i ukazao na neke probleme od kojih je i stečaj Alpine.

On je naveo da će za desetak dana biti raspisan tender za nastavak radova na kraku Koridora 10 od Niša ka granici s Bugarskom.

Ministar saobraćaja je rekao i da će se subvencije za Železnice Srbije smanjivati i da će u narednom budžetu biti manje za 10 miliona evra, a najavio je i da će u sistemu železnica formirati novo preduzeće za infrastrukturu, dok će posebno preduzeće biti zaduženo za putnički i teretni transport.

On je precizirao da će preduzeće za infrastrukturu železnica već sledeće godine biti na usluži ne samo Železnicama Srbije, već i svim zainteresovanim kompanijama koje žele da koriste domaće pruge.

Govoreći o svojim kritikama Aerodroma "Nikola Tesla", Antić je rekao da se "vide neki pomaci".

"Većina građana misli da je aerodrom sjajan u odnosu na mnoge stvari u Srbiji, ali oni su profitabilna organizacija, imaju monopol, dobijaju dobre plate, a ako je sve tako onda sve mora da funkcioniše savršeno. Ozbiljno su shvaćene moje sugestije i sada već funkcioniše sve mnogo bolje", rekao je Antić.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=769173
 
Iz nekih blizih uglova
20131024-D90-72330.jpg

20131024-D90-72601.jpg

20131024-D90-72363.jpg

20131024-D90-72349.jpg

20131024-D90-72365.jpg

20131024-D90-72558.jpg

20131024-D90-72606.jpg


Izvor
http://www.ms.gov.rs/aktuelnosti-2/...-ce-zemun-borca-biti-u-roku/nggallery/page/1/
 
Нешто ми ивичњаци на овој слици не иду под конац, поготово на левој траци где су ова два аутомобила, ивичњаци са унутрашње стране !!!

20131024-D90-72601.jpg
 
Ivicnjaci se ravnaju da budu u liniji gdje ide asfalt sa unutrasnje strane tesko da mogu posto je dosta felericnih cesto
 
Taj pravac je za pohvalu. Vidis da je jako puno zumirano. Kad gledas golim okom to je neprimetno.
 
Nadamo se da je neprimetno :) , mada koliko sam ja shvatio , bitnije je da visine budu ok . tj da asfalt ima taj pad od 1do 3 % tako da voda moze da se sliva na pravu stranu ...

Malopre sam prosao Ovcanskim putem i izgleda da se priprema i nasipanje terena za buducu saobracajnicu radi i od Ovcanskog puta ka petlji na Zrenjanincu .
 

pogled ka mostu bez zuma.


ka zrenjaninskom putu

Ne znam zašto ovi šahtovi moraju stalno da štrče na putu.Zar nisu mogli da budu van puta.Mnogo je lakše asfaltiranje,i kasnije grebanje i ponovno asfaltiranje.

ka mostu

ka zr. putu

sve betonske grede su gotove.sledi njihovo postavljanje,po završetku poslednja dva stuba.

jedan stub se završava.Ostaje samo još jedan.

Ovde se vidi stub koji je pri kraju.Pored njega nedostaje još jedan.

Ovde se vidi završen prvi segment u smeru ka zemunu.Oplata je već skinuta.Pokretna skela se i dalje nalazi sa druge strane.Nije još prebačana na ovu stranu,za smer ka zemunu.Izvinjavam se na lošem kvalitetu slika,jer je sunce bilo poodavno zašlo,a kod poslednje slike je bio mrkli mrak.
edit:Zaboravio sam da napomenem da je asfaltirano otprilike pola puta do drugog kanala,a pola od druge polovine je ili spremno za asfaltiranje ili se radi.Od mosta do drugog kanala ima 2,3 kilometara,znači da je asfaltirano oko 1150 metara,a oko 575 metara se priprema.Znači da će za koji dan asfalt da dođe do drugog kanala,koji je na planu na 4011-tom metru od zemuna.
ps:ne pokušavajte iz Borče Prelivačkom pa preko njiva prečicom,jer su zemljani putevi preorani dubokim oranjem.Morao sam kilometar da guram bajs kroz duboko oranje(ne preporučujem,osim ko hoće da bilduje).
 

Ne znam zašto ovi šahtovi moraju stalno da štrče na putu.Zar nisu mogli da budu van puta.Mnogo je lakše asfaltiranje,i kasnije grebanje i ponovno asfaltiranje.

To su valjda slivnici za odvod kisnice.?
 
Leković Đorđije":31mhsbay je napisao(la):
Ovde se vidi završen prvi segment u smeru ka zemunu.Oplata je već skinuta.Pokretna skela se i dalje nalazi sa druge strane.Nije još prebačana na ovu stranu,za smer ka zemunu.Izvinjavam se na lošem kvalitetu slika,jer je sunce bilo poodavno zašlo,a kod poslednje slike je bio mrkli mrak.
edit:Zaboravio sam da napomenem da je asfaltirano otprilike pola puta do drugog kanala,a pola od druge polovine je ili spremno za asfaltiranje ili se radi.Od mosta do drugog kanala ima 2,3 kilometara,znači da je asfaltirano oko 1150 metara,a oko 575 metara se priprema.Znači da će za koji dan asfalt da dođe do drugog kanala,koji je na planu na 4011-tom metru od zemuna.
ps:ne pokušavajte iz Borče Prelivačkom pa preko njiva prečicom,jer su zemljani putevi preorani dubokim oranjem.Morao sam kilometar da guram bajs kroz duboko oranje(ne preporučujem,osim ko hoće da bilduje).

Baš im treba vremena da prebace pokretnu skelu i krenu pristupnicu ka Zemunu... Pogotovo ako se izme u obzir da im je 15 dana minimum za svaki segment a ima ih 15.
 
Ђорђије, колико је пута до сада асфалтирано, овде делује као да има неки километар?
 
wwwdodajslikucom.jpg


Ја сам више изнервиран био због сплетки, него забринут. И трудим се да сплеткароши буду једнако третирани. Тако да ево и теби слика од Ђорђија, да умину бриге. :)

А ево мало о мосту од феноменалног сајта лоби - инфо.рс који прати рад и оставља и линк ка Беобилду
http://www.lobi-info.rs/istina-novog-mosta-borca-zemun/
 

Petlja "detelina".Slikano sa zrenjaninskog puta u pravcu mosta Zemun Borča.

Slikano sa istog mesta,suprotna strana zrenjaninskog puta,u pravcu Pančeva.

Na ovoj strani,su skoro gotovi,svi stubovi nadvožnjaka preko zrenjaninskog puta.

Deo petlje koji treba ukoso da pređe preko jednog od mnogih kanala.U toku je betoniranje propusta za vodu.

Deo petlje koji prolazi gde je nekad bila šuma.Trasiran i nasut peskom.

Petlja slikana iz pravca Kovilova.

Prvi stub,koji je u završnoj fazi.

Deo petlje koji treba da se spoji sa Zrenjaninskim putem.Po razmaku koji je ostavljen između nasutog dela i zrenjaninskog puta,pretpostavljam da će tu biti proširen zrenjaninac.

Ovde smo u blizini petlje detelina,gde se gradi nadvožnjak "zbeg",preko zrenjaninskog puta.Šipovi su gotovi.Slede naglavne grede.To je strana ka mostu.

Ovo su gotovi šipovi sa druge strane,u smeru ka Pančevu.

Pored tih šipova nalaze se šipovi drugog stuba,koji je već dobio i naglavnu gredu.

Pored ta dva stuba nalazi se i ovaj treći koji je pod vodom,pa ne vidim da li ima naglavnu gredu.

Slika slikana sa istog mesta kao i prethodna samo u drugom smeru,ka kovilovu.Postojeći kanal koji ide uporedo sa zrenjaninskim putem se produbljuje.Da li će tako ostati,videćemo.
Da rezimiramo:
Cela petlja "detelina",je trasirana,skinut površinski sloj zemlje,nasut pesak,i čim nadvožnjak petlje bude gotov,cela petlja će biti brzo gotova.Nadvožnjak "zbeg",je u fazi izrade stubova.Petlja je povelika,pa će za celo njeno sagledavanje morati da se koristi slika iz vazduha(satelit,avion,zmaj,padobranci,ili onaj helikopter na daljinski,koji nismo dugo videli na forumu).
 
Hvala na slikama. + :kk:

Samo jedna mala ispravka. Na slici se vidi izlivena podloga za naglavnu gredu. Na nju tek treba da se postavi armatura naglavne grede koja će se povezati sa armaturom od šipova .

Leković Đorđije":3papiunx je napisao(la):

Pored tih šipova nalaze se šipovi drugog stuba,koji je već dobio i naglavnu gredu.
 

Bio sam danas na ovčanskom putu,i evo slika odatle.Naši izvođači su počeli da nasipaju pesak od ovčanskog puta ka zrenjaninskom.Nasuto je oko 2 kilometara prvog sloja peska.Ostalo je oko 500 metara,da se spoji sa nasutim delom,koji je nasut iz pravca zrenjaninskog puta,ka ovčanskom putu.Kada sam došao do mesta gde se susreće novi put sa ovčanskim putem,bio sam prijatno iznenađen kada sam video nasuti pesak.Nisam očekivao toliki napredak.
Ovo je pogled sa ovčanskog puta ka zrenjaninskom putu,bez zuma.Pesak počinje 100 metara od ovčanskog puta.

Slika sa istog mesta,zumirana.

Slika sa istog mesta,ali u drugom smeru,ka pančevačkom putu.Vidimo da na ovom potezu još nisu počeli radovi.Znači da su zemljani radovi došli tačno do ovčanskog puta.

Slika je sa početka peščanog dela,u pravcu zrenjaninskog puta.Kamioni neprekidno voze pesak iz Krnjače na trasu.I ako je nedelja uveče 10 kamiona voze pesak.

Slika sa istog mesta,sa početka peščanog dela ka ovčanskom putu.Kamioni ovde dolaze sa desne strane sa zrenjaninskog puta.Ovih deset kamiona brzo obrnu turu jer voze asfaltnim putevima dobrom brzinom.

Jedno vreme sam stajao,nisam znao kako da krenem trasom zbog ogromne prašine,ali sam se dosetio,pa sam krenuo sa druge strane puta,lošijim putem,koji je napravio buldožer.

Slika sa iste pozicije,samo u smeru ka zrenjaninskom putu.

Zalazak sunca je bio predivan.

Pošto se put sa desne strane zavšio,morao sam da pređem na pesak.Pesak je bio mekan,i morao sam da guram bicikl.Tamo gde je pesak bio mokar mogao sam čak i da vozim bajs.
Da je leto,izuo bi se,pa bi išao bos.Mora da bi bila uživancija.Pesak je čist,bez trunke zemlje.

Ista pozicija ali pogled unazad.

Pogled ka kraju trase gde se istovaruje pesak i gde rade dva buldožera.Jedan je stariji,a drugi mlađi.Ovaj mlađi buldožer se kreće veoma brzo,pa radnici moraju da beže,kada isti ide u rikverc,da ne bi bili ugrađeni u put.Kasnije sam stigao do ovih buldožera,ali sam zaboravio i tu da napravim par slika,jer sam se zapričao sa radnicima.Da ponovim,ostalo je još 500-tinak metara,do spajanja dva peska.Saznao sam još da bi radovi mogli da idu i brže,ali da nema dovoljno peska.Trasa "guta"enormne količine.
Edit:

Za one koji ne znaju gde je ovčanski put,dopunska slika.Crvena strelica pokazuje dokle su stigli radovi.Vrlo brzo će cela trasa biti nasuta.
 
Da dopunim prethodnu reportažu sa trenutnim stanjem na samom mostu. Vreme je bilo malo oblačno, pa su slike nešto mračnije.

Slikano 03.11.2013. godine.

Radovi na mostu Zemun - Borča.


Konzole glavnog raspona su sve bliže spajanju, a bočnih raspona - stubovima 3 i 6:

cl93.jpg



Po završetku 15 polja gornje konstrukcije mosta sa borčanske strane (u smeru ka Borči), pokretna skela je vraćena na početnu poziciju i očekuje se njena montaža za izradu preostalih 14 polja gornje konstrukcije u suprotnom smeru (jedno polje je ranije završeno):

tz56.jpg



Uz stub broj 6 u smeru Zemuna je podignuta skela na kojoj je već počelo postavljanje oplate za poslednji (20.) segment bočnog raspona preko koga će se on osloniti na stub broj 6:

nxrn.jpg



Na konzolama stuba glavnog raspona sa borčanske strane (stub broj 5) u toku je izrada 17. segmenta (od 19) za saobraćajnicu u smeru Zemuna i 16. segmenta u suprotnom smeru. U prethodnih 15 dana obe konzole su napredovale za po jedan segment što je nešto sporije od dosadašnjeg proseka. Na ovim konzolama ostala su da se urade dva, odnosno tri segmenta:

dlrs.jpg



Nešto brže su u ovom periodu napredovale konzole stuba glavnog raspona sa zemunske strane (stub broj 4). Trenutno je u toku izrada 16. segmenta (od 19) za saobraćajnicu u smeru Zemuna i 15. segmenta u suprotnom smeru, što znači da su u prethodnih 15 dana za oba smera urađena po dva segmenta na svakoj od konzola. Na ovim konzolama ostala su da se urade tri, odnosno četiri segmenta. Stub broj 3 je potpuno završen i spreman da prihvati 20. segment bočnog raspona:

r80x.jpg


0dt1.jpg


ef1p.jpg



Kada obe konzole glavnog raspona dođu do 19. segmenta, luk glavnog raspona će se spojiti 20. segmentom:

sl8r.jpg


w0bl.jpg



Nastavljeni su radovi na montaži skele na kojoj će se izliti prva dva polja gornje konstrukcije mosta sa zemunske strane (između stubova 1 i 3). U toku je montaža skele za mostovsku konstrukciju u smeru Zemuna:

xler.jpg


6hl1.jpg


r7tc.jpg


5j4v.jpg


4ykg.jpg


rwll.jpg


0rux.jpg
 
blagoje & Leković Đorđije
i opet po +1 :)
Bile bi intetesantne i sličice obale od podnožija Kineskog mosta sa Zemunske strane do marine Radecki

Verujem da će se urediti podnožije mosta sa Zemusnske strane sve sa stepeništem
a kad se mašine vec nadju na samoj vodjenoj ivici
nece biti veliki problem napraviti bar jednu malu pešaćku (biciklističku) stazu
 
Plašim se da će loše rešenje između Zrenjaninskog i Pančevačkog puta da generiše dosta novog saobraćaja na Zrenjanincu.
Tj. da je loša / nelogična ova veza i da će većina i dalje da ide Zrenjanincem.

Doduše kako će to izgledati videćemo odmah posle puštanaja mosta jer ta veza ionako neće odmah biti urađena :)
 
Vrh