Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

kako nelogična veza???

pa svako će radije tim putem da izbegne gužve i semafore na zrenjanincu nego kroz zrenjaninac.

ja bih zrenjaninac izbegao kad god je to moguće.
 
Nelogična u smislu da ide paralelno sa Zrenjanincem. Smatram da je trebalo da ide pod mnogo većim uglom, i da se sa Pančevačkim putem ukršta tek negde pred nadvožnjak.
Naravno, manja će gužva biti na SMT, ali mislim da ta trasa nije dobro odabrana.
 
Добра ствар је да радови нису отворени на свега 3 - 4 километра или око 5 са Земунском страном.

МЕКБЕЈН, у праву си делом. Али не због положаја за укључење са П.пута већ више због тога да ће на толикој траси моћи да се приступи на свега пар места. П.пут, Овчански, Зр.пут. И још су у перспективи укрштај са СМТ, петља код хотела Президент и веза за Борчу. Од ових у перспективи, код прве две нема живота а веза за Борчу није ни у плану ( сем те раскрснице ) што је можда и најозбиљнији проблем. Сем транзитног саобраћаја, којем није логична траса ( а видећемо и то ) становништво свих насеља је упућено 90% на петљу Зр.пут. Уско грло ЗР.пута и непостојање везе ка насељима ( упркос планираној раскрсници која се види на мапи око 4 километра ) биће највећи проблем.
 
Od petlje na Zrenjanincu do Panvecackog mosta , trasom Zrenjaninski put ima 8 km , a novom trasom SMT-a , preko Ovcanskog i Pancevackog puta ima 14 km . Razlika je 6 km . Ako idete od petlje na Zrenjanincu za Pancevo sigurno koristite SMT . Verovatno ce i sav kamionski saobracaj da se usmeri na SMT , a meni se cini da ce i veliki broj vozila koji su u tranzitu ( zr-bg ili zemun -bg ) da se odluci za taj pravac ( iako imaju 4 semafora na Pacevacom putu do mosta).
Medjutim veliki broj vozila iz naselja koristice , kao sto rece Borcanac , upravo Zrenjaninski put . Ocekujem veliku guzvu na delu gde Zrenjaninac ima samo dve trake , a pitanje je , da li ce se i kada , on prosirivati u tom delu .
Ono sto me nervira , a vec sam jednom o tome pisao , jeste petlja za Sportski centar Kovilovo , a recimo ukrstanje sa Ovcanskim i Pancevackim putem semaforizovana raskrsnica .
 
За ловце са вештом руком и добрим апаратом... нове позиције...
pb050045.jpg

pb050048-400.jpg

pb050049-400.jpg

pb050050-400.jpg

pb050051-400.jpg

Нека делегација.... ужасна светлост, лош моменат.
 
VISEDECENIJSKA greska se pravi ukrstanjem SMT i Pancevackog puta najjeftinijim "resenjem" - semaforizacijom! Pancevacki put je jedna od najprometnijih saobracajnica u drzavi sa skoro 20.000 vozila na dan. SMT ce nositi dosta saobracaja, pre svega teske samione, slepere koji sporo ubrzavaju a i teze koce i zaustavljaju na semaforima. Ukrstiti ovako dva vazna pravca uz pomoc cetiri stuba i malo elektronike nije resenje!

fotografija @Arnorian http://www.skyscrapercity.com
intenzitetsaobracaja.jpg
 
Dorcol":1o18v7sa je napisao(la):
VISEDECENIJSKA greska se pravi ukrstanjem SMT i Pancevackog puta najjeftinijim "resenjem" - semaforizacijom! Pancevacki put je jedna od najprometnijih saobracajnica u drzavi sa skoro 20.000 vozila na dan. SMT ce nositi dosta saobracaja, pre svega teske samione, slepere koji sporo ubrzavaju a i teze koce i zaustavljaju na semaforima. Ukrstiti ovako dva vazna pravca uz pomoc cetiri stuba i malo elektronike nije resenje!

fotografija @Arnorian http://www.skyscrapercity.com
intenzitetsaobracaja.jpg

Ajde da nesto i iskritikujem .

Karta saobracaja je super u smislu da se frekfencija istog vidi na celoj teritoriji Srbije . Zamerke su da je Beograd i okolinu trebalo detaljnije obraditi , jer ako je nesto vece od 20 000 vozila na dan , to moze da bude i 100 000 vozila kao sto je slucaj sa autoputem na NBG .

Druga zamerka su boje , koje su trebale da ide kao na duginim bojama , a ne da zuta predstavlja ozbiljan saobracaj od 10 000 i vise , a roza ili koja je vec boja , saobracaj manji od 1000. Najbolja varijanta bi bila sa crnom , nijansama sive i belom bojom ...
 
po toj logici bi svako veće mesto trebalo detaljnije obraditi - zbog saobraćaja unutar samih mesta, a to mislim da nije smisao ovoga, za boje se slažem
ono što odmah upada u oči - magistrala šabac - novi sad i novi sad zrenjanin veći protok od k10 što dovoljno govori kolika je potreba da što pre krenu sa autoputem
 
Podaci su najverovatnije dobijeni od brojača saobraćaja koji su postavljeni na važnim magistralnim pravcima, tako da nije realno očekivati podatke unutar gradova.

Meni u oči upada da nema podataka za obilaznicu i npr. stari smederevski drum.

U svakom slučaju pohvale za Arnoriana, ne znam što nije više ovde aktivan?
 
Dorcol":1ozv1va2 je napisao(la):
VISEDECENIJSKA greska se pravi ukrstanjem SMT i Pancevackog puta najjeftinijim "resenjem" - semaforizacijom! Pancevacki put je jedna od najprometnijih saobracajnica u drzavi sa skoro 20.000 vozila na dan. SMT ce nositi dosta saobracaja, pre svega teske samione, slepere koji sporo ubrzavaju a i teze koce i zaustavljaju na semaforima. Ukrstiti ovako dva vazna pravca uz pomoc cetiri stuba i malo elektronike nije resenje!

fotografija @Arnorian http://www.skyscrapercity.com
http://img84.imageshack.us/img84/2630/i ... racaja.jpg


Petlja je verovatno ostavljena za "bolja" vremena, kad se bude radio most na Adi Huji. JADNO. Jad i beda od planiranja. Bar
da su uradili jedan nadvoznjak i deo petlje za pravac SMT- Pancevo. Ne znam koje su cene takve polu petlje, ali u ovakvoj investiciji to ne bi bio veliki dodatni trosak.
 
Kompletan pančevački put i dobar deo zrenjaninskog su ogroman promašaj. Originalni projekat za pančevački je predviđao brzu saobraćajnicu na mestu sadašnje, ali naravno bez semafora i dve petlje na početku i pri sredini, za pristup servisnim saobraćajnicama sa strane.

Ruku na srce, u nekim boljim vremenima i to je moguće dograditi na taj način, jer izgrađeni objekti dozvoljavaju izgradnju servisnih saobraćajnica u najvećoj meri.
 
Gargoyle":3gb3lxr4 je napisao(la):
po toj logici bi svako veće mesto trebalo detaljnije obraditi - zbog saobraćaja unutar samih mesta, a to mislim da nije smisao ovoga, za boje se slažem
ono što odmah upada u oči - magistrala šabac - novi sad i novi sad zrenjanin veći protok od k10 što dovoljno govori kolika je potreba da što pre krenu sa autoputem

Mozda sam lose objasnio . Problem je u skali koja pokazuje broj vozila na dan . Ostali gradovi nemaju problem sa ovom skalom na mapi , jer saobracaj nigde ne prelazi 20 000 vozila na dan, osim u BG -u . A problem je to sto ne prelazi recimo na 25 000 ili 30 000 , nego na 160 000 vozila , koliko ima od Tosinog bunara do Gazele i to je verovatno najopterecenia deonica u drzavi . Od Gazele do Autokomande je 100 000 , pa od Autokomande do Konjarnika 60 000 itd .

A sto se tice magistrala Sabac - NS i NS - ZR slazem se , mada meni upada u oci cini mi NS - Becej koji ima zutu boju , a to je 12 000 vozila na dan .
 
ПРОСЕЧАН ГОДИШЊИ ДНЕВНИ САОБРАЋАЈ У 2012. ГОДИНИ (Прелиминарни резултати)

Tabela saobraćajnog opterećenja na državnim putevima IA reda
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/brojanj ... A_2012.pdf

за Добановце - аеродром "Никола Тесла" 33247
аеродром "Никола Тесла" - БГД (Нови Сад) 41652
БГД (Нови Сад) - БГД (Тошин Бунар) 92008
БГД (Тошин Бунар) - БГД (петља "Мостар") 132032
БГД (петља "Мостар") - БГД (Аутокоманда) 101919
БГД (Аутокоманда) - Бубањ Поток 48585

гр.АПВ (Нови Бановци) - Батајница (Циглана) 21854
Батајница (Циглана) - БГД (Нови Сад) 24044

БГД (Крњача) - Сибница 19652
Сибница - гр. АПВ (Панчево) 9844
гр. АПВ (Панчево) - Панчево 1 (Ковин) 8491

Жарково - Петља "Орловача" 26365
Петља "Орловача" - Рушањ 23515

Батајница - Добановци 15102
Добановци - Остружница 12999
петља "Орловача" - Бубањ Поток 9873


Tabela saobraćajnog opterećenja na državnim putevima IB reda
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/brojanj ... B_2012.pdf

Падинска Скела - БГД (Крњача) 10758

Остружница - Умка 12188
Умка - Барич 11362
Барич - Обреновац 9927

Tabela saobraćajnog opterećenja na državnim putevima II reda
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/brojanj ... I_2012.pdf

гр.АПВ (Нова Пазова) - Батајница (Угриновци) 9545
Батајница (Угриновци) - Батајница (Циглана) Градска деоница

Бели Поток - Авала 1 10168
Авала 1 - за Рипањ 9935

Кружни пут (Лештане) - Бубањ Поток 8148
Бубањ Поток - Бели Поток 14337
Бели Поток - Кружни пут (Кнежевац) 10154


Dodatak:

Нови Сад - Шабац 8218-8585-7835-7930-7681

Каћ - Зрењанин 7454-6894

Темерин - Нови Сад 6 (Темерин) 7988

Ужице - Пожега 10154
Пожега - Кратовска Стена - за Марковицу 8322-8068
за Марковицу - Бељина 10506
Бељина - Чачак 11914
Чачак - Прељина 14625
Прељина - Мрчајевци 10330

Мала Крсна - Пожаревац 8775

Мали Пожаревац (насеље) - Влашко Поље 9087
Влашко Поље - Младеновац 1 11886
Младеновац 1 - Младеновац 2 - Међулужје 8329

Баточина (Марковац) - Крагујевац 9181


link
http://www.putevi-srbije.rs/index.php?l ... temid=2754
 
Овде се значајно разликује саобраћај на Зр.путу од претходне мапе.
Каже једва преко 10 000 а мапа која је постављана каже преко 20 000. Мислим да је грешка у овој другој анализи, јер када се чукну два аута на П.мосту колона која се створи за пола сата је по 8 км дугачка, што значи да је бар 1600 возила присутно. Ако рачунамо да у застоју свако заузме по 10 метара и ако изузмемо она што су заглављена у улицама које се уливају у Зр.пут :D
 
Zavisi kad gledaš, u špicu uvek ima mnogo automobila. I ovaj put od požarevca do male krsne ume da bude preopterećen, pogotovu kad dođu gastrabajteri ili kada naiđe neko sporo vozilo poput traktora, starih kamiona i sl. Neke putevi sada već zahtevaju da se prošire.
 
Krnjaca - Padinska skela
u 2011. 11311,
u 2012. 10758. Nema greske.

Krnjaca - Sibnica
u 2011. 20761,
u 2012. 19652
 
gzthe":1p57jjaw je napisao(la):
Krnjaca - Padinska skela
u 2011. 11311,
u 2012. 10758. Nema greske.

Krnjaca - Sibnica
u 2011. 20761,
u 2012. 19652

Ono sto upada u oci jeste da se broj vozila smanjio .Toliko o ekonomiji i napretku .
Druga stvar , vezana za prosecan saobracaj na ovim deonicama , jeste mesto gde se nalazi brojac saobracaja . Mislim da je saobracaj do skretanja za Kotez , negde oko 40 000 vozila . Do skretanja za Ovcu negde oko 25000 , a da je ovo podatak od Borce do Padinske skele.
 
Поглед са низводне стране од јутрос:

4psz.jpg


1c4j.jpg


iicb.jpg


rpbp.jpg


l85h.jpg


На узводном распону на борчанској страни ради се 18. сегмент (остаје још само један), на земунској 16. (још 3), на низводном на борчанаској 16. (још 3), на земунској 15. (још 4):

14z8.jpg


Кад погледам колико су градитељи близу спајања распона још ми је нејаснији онај спин одлазеће градске администрације?! Шта ли су хтели, ко зна, можда да релативизују пропусте приликом експpопријације, ал то ми баш некако јадно... :kafa:

Овде се види да је на узводном распону остао још један сегмент:

y1y0.jpg


Чак су и премостили како се види тај преостали размак неким пешачким мостићем :)

А ево и колико је висок мост, може се проценити према овом броду који непосредно пролази испод главног распона:

esmm.jpg
 
Poceli su radovi na Zemunskoj strani. Ravna se teren pored naselja Galenika, prema lakat krivini.

h739.jpg

wdey.jpg

k5v0.jpg

icdw.jpg

fj4p.jpg

wxjp.jpg

pyyg.jpg

zdpl.jpg

63sx.jpg

orl6.jpg

ma58.jpg

wnxy.jpg

0ie6.jpg

b8fk.jpg

fy3z.jpg

si7j.jpg

u6wx.jpg
 
Temelj budućeg poptpornog zida koji služi da zaštiti obalu od erozije. Kao sto znamo lesni nanosi na Desnoj obali dunava su vrlo loše stabilnosti i nosivosti.
 
Био сам сигуран, али ништа без стручне потврде! +

Раније сам сликао баш огромну количину земље која се обрушила баш на том истом месту. Забрињавајуће је деловало.
Слика то не описује јер није других предмета у њој па се не наслућује колико је огромно ово деловало
p4150012.jpg


Сад сам мирнији :)
 
Vrh