Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Lord":17o84ot9 je napisao(la):
Temelj budućeg poptpornog zida koji služi da zaštiti obalu od erozije. Kao sto znamo lesni nanosi na Desnoj obali dunava su vrlo loše stabilnosti i nosivosti.

Pa to ima svaki pa i Zemunski kej koj je pretvoren i u setaliste

Bilo bi glupavo u odnosu na uloženu vrednost rad i trud
da bude kao potporni zid iznad automobilskih puteva
koj sluze samo za zaštitu od erozije

Gde god sam video obalski potporni zid
isti je radjen ,,oplemenjivački,, kao više namenski javni prostor
 
Dobro, ne znamo na osnovu temelja kakav ce biti potporni zid, mozda i bude "plemenit" a mozda i obicna kosina bez mogucnosti pristupa. Po svemu sudeći ne verujem da će tu biti ikakvo šetalište ili uređena pešačka zona, tako da će verovatno biti kao ispod nadvožnjaka na autoputevima.
 
Izgleda da je malo ljudi bilo na ,,Širokoj stazi,,
koja se nalazi izmedju kineskog mosta i završetka Zemunskog keja

Ona je daleko ,,pitomija,, i može da podnese i bisiklističku stazu - a deli je samo jedn ,,rt,, od keja
Mereno google earth-om (ukupno oko 2,5 km)
Od keja (marina Radecki ) do početka Široke staze ima oko 350 m
od kraja Široke staze do mosta ima oko 880 m (1 km)
(bilo bi dobro ako neko ima prave mere sa terena)

Ovim merama Izgleda da spoj Kineskog mosta i zemunskog keja i nije baš tako daleko :)

Bila bi velika šteta da se ispune crne slutnje za upropoštavanje takve mogucnosti
praveci potporni zid ispod mosta kao ispod nadvožnjaka na autoputu

Kako cemo se onda opravdati Beogradu i narednim generacijama
ako treba stvarno samo malo dobre volje i truda uložiti :(
 
Danas su postavili čuvara na toj znamenitoj osmatračnici, nema više dragi moji buhuhuhuha
A fukće ko besan pas boga ti....
 
7t1o.jpg


wkyh.jpg


gz51.jpg


z0v3.jpg
 
Од београда до Панчевачке рафинерије сам ишао Панчевачким путем-панчевачком обилазницом уз Дунав, додуше за празник (11. новембар). Стигао сам за 20 минута од Вука.... семафори постоје на београдском делу панчвца, али су пристојно синхронизовани. Јесте био празник и није било скоро никога на путу, то сигурно утиче, међитим по коментарима овде, имао сам очекивања као да је семафор на у просеку 200метара, а у просеку су на 500 метара, првих 4 км.
Јесте велика грешка што нема денивелисаних раскрсница и пасарела али мени није изгледала катастрофално (ван шпица и за празник, ограђујем се).
 
Bio sam juče(nedelja),do mosta,i stanje je sledeće:
Asfalt je stigao do drugog kanala,znači da je asfaltirano oko 2 kilometra.Još jedan kilometar,tačnije do nadvožnjaka između borče i kovilova,je pripremljeno za asfaltiranje,to jest,postavljeni su ivičnjaci i šahtovi u toj dužini.Sledeće što sam primetio je da su počeli da rade biciklističko pešačke staze sa obe strane,što me je veoma obradovalo.Zatim sam primetio da su postavili do sada dva sloja asfalta,ali da će postaviti i treći sloj,tako da bi put trebao da bude dobar.Završeni su i stubovi,na mestu gde su se pravile prefabrikovane grede.Postavljene su zatim i skoro sve grede na svoje mesto.Ostalo je da se postavi još samo nekoliko greda.Tako da taj deo više nema prekid,nego izgleda iscela.Zatim su počeli da prave improvizovano penjanje,od malo ispod nasipa,na već izgrađeni deo mosta.Pretpostavljam,da žele da popnu mašine i dizalice na već izgrađani deo,pa da sa njega grade drugi deo,u pravcu zemuna,koji nije završen.Pokretna skela je postavljena na svoje mesto, u pravcu ka zemunu,tako da možemo da očekujemo da će uskoro početi da se kreće.Slike nisam stigao noćas da postavim,jer sam po povratku kući,postavljao stiropor.Pa sad ne vidim belu mačku.
 

Ovo je nadvožnjak između borče i kovilova.Nalazi se otprilike na polovini puta,između mosta zemun borča i zrenjaninskog puta.Do njega su urađeni ivičnjaci i šahtovi,znači da će uskoro biti asfaltirano oko 3 kilometara.Od nadvožnjaka ka borči je raščišćen teren i nasut pesak,ali nekako nema oblik puta nego veća nasuta širina.U daljinu se nije mnogo videlo,što zbog mraka,što zbog gomila peska i zemlje,i to mi ostaje zadatak,za neki drugi put,da krenem od nadvožnjaka ka borči,da vidim gde ide put,i koliko je urađeno.

Ovo je pogled sa mosta na drugom kanalu,koji se nalazi na oko 2,3kilometara od mosta zemun borča,ka nadvožnjaku između borče i kovilova,odnosno ka zrenjaninskom putu.Vidimo urađene ivičnjake u dužini od oko 1kilometar.Na samom mostu preko drugog kanala se i dalje nalazi samo pesak,i nešto se popreko kopa,verovatno provlače neke cevi kroz put.

Pogled sa istog mesta,sa mosta na drugom kanalu,ali ovog puta ka mostu zemun borča.Asfalt je tačno dovde stigao.

Evo nas na asfaltu,kojim smo nastavili do mosta.Ovo je slika ka mostu na drugom kanalu.Tu smo primetili da su nadogradili odvode,i da sada oni štrče,što nas je navelo na zaključak da fali treći sloj,što nam je jedan od mnogobrojnih čuvara,koje smo sreli usput i potvrdio.Obezbeđenje veoma ozbiljno čuva trasu,i ne može nigde da se priđe,a da se ne pojavi obezbeđenje.

Ovde se vidi početak izgradnje biciklističko pešačke staze.Staza se gradi sa obe strane puta.Ima finu širinu,kao širi trotoar.Mrak je već pao,pa je ovo slika sa blicem.

Ovo je slika sa nasipa ka izgrađenom delu mosta.I ako je mrak tri varioca vare ovo improvizovano penjanje na most.Pitali smo se kako vide u mrklom mraku šta vare,ali je to valjda iskustvo.Ovo je slika sa blicem na veću daljinu,pa je slika loša.Prašinu je podigao bager koji je prošao.Ovu rampu će verovatno da koriste za penjanje mašina i kamiona,a verovatno će da se koristi i kada se uskoro premosti dunav za prelazak i prevoz ljudi i materijala,sa obale na obalu.Rampu će verovatno koristiti i naše delegacije prilikom obilaska radova.
 
Leković Đorđije":2yjx5uzk je napisao(la):

Ovde se vidi početak izgradnje biciklističko pešačke staze.Staza se gradi sa obe strane puta.Ima finu širinu,kao širi trotoar.....

+ 1 :)

Vau,
ovo i tekako potvrdjuje potrebu da ispod Kineskog mosta bude kaskadno rešenje
kako bi moglo da se jednom poveže preko ,,Široke staze,, sa Zemunskim kejom.
To bi bio prvi biciklisticki Bg prsten :)
 
21-11-2013
Јутрос облачно, слаба видљивост, лоши услови за сликање, али има нешто лепо да се види :) :

txkg.jpg


1kf8.jpg


Још један сегмент на Борча-Земун страни!!! (и онда онај 20. преспојни од 2м дужине и ту смо :kk: :vops: )
Ако се урачуна овај метални мостић они га већ преспојише!

yvpu.jpg


ba64.jpg


icds.jpg


82lo.jpg


А овде још та фамозна два метра:

gtgo.jpg


Ради се, свака част, како ствари стоје спајање у децембру!

mnct.jpg


9qmh.jpg


Није тешко бити фин :mrgreen: :gobb: !!
 
tzoran1":3rm851ua je napisao(la):
Lepe slike sa mosta VV ali ona poslednja ti nije bilas neophodna....

Зашто?! Ја мислим да за добре резултате треба увек пружити руку! :kk:
А слика је од пре 14 месеци, моје подсећање да је требало остати фин, поготову кад има разлога, а да има ето види се изнад ове "спорне"... :grand: :kk: :gobb:
 
Улогу позитиваца на горњим сликама ја сам наменио Кинезима, и сматрао сам да њима треба пружити десницу руку јер ето главни распон спајају и пре нове године, тако да мени ту нема ништа спорно?! Можда сам се занео да ће пошто пишем ћирилицом цео свет да ме разуме... :mrgreen:
А за плавушана је само био савет да је требао остати фин као и пре 14м и да се оним спиновањем само избламирао :)
 
Veliki Vracar":1v4fs90j je napisao(la):
Улогу позитиваца на горњим сликама ја сам наменио Кинезима, и сматрао сам да њима треба пружити десницу руку јер ето главни распон спајају и пре нове године, тако да мени ту нема ништа спорно?! Можда сам се занео да ће пошто пишем ћирилицом цео свет да ме разуме... :mrgreen:
А за плавушана је само био савет да је требао остати фин као и пре 14м и да се оним спиновањем само избламирао :)


Десница рука??? :lol:
images.jpg


Шала на страну. Како год да тече посао. Од некога ко нас представља, треба увек захтевати пристојност и одговорност. Али и жестину у заштити наших интереса. Ако је то политичко затезање било да се не пролонгира изградња и не траже додатни износи...тада ок.
Будућег затвореника ( надам се ) не подржавам, али ако је то био мотив затезања...један од бољих потеза, ретко исправних ( опет, сумњам да је имао некада исправан мотив )
А за ћирилицу :pob: разумемо се.


Слике, поготово Лековићеве, одушевљавају. Бициклистичка стаза значи да постоје тенденције убрзаних дешавања на том простору, сигурно, јер никога ту нема километрима, а неког плана сигурно има. Брига остаје, јер планови још нису познати, бар мени и већини.
Надам се да ће се обистинити Боца-ица предвиђање/апел за спајање са кејом, ових стаза.
Надам се, такође, да се стиде они који су пре много страница, покушали да исмевају моје помињање тих, бициклистичко пешачких стаза.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=780895
 
Pored onoga što su napisali ispod teksta, uzeli su i sliku koju je ovde pre par dana postavio Veliki Vračar.
 
Da li ima negde dostupna studija o ekonomskim efektima ove investicije? Tu mislim na broj kamiona koji dolaze u Bg sa svih strana i prelaze preko Pancevackog mosta. Koliki broj kamiona ce odvuci ovaj most iz centra, koliko automobila, itd.
 
Борчанац":kyar0e41 je napisao(la):
. . .неког плана сигурно има.
Брига остаје, јер планови још нису познати, бар мени и већини . . .
nas pronalazak ,,matirana transparetnost,, :lool:
 
arsa.arsa":4ti3glx0 je napisao(la):
Da li ima negde dostupna studija o ekonomskim efektima ove investicije? Tu mislim na broj kamiona koji dolaze u Bg sa svih strana i prelaze preko Pancevackog mosta. Koliki broj kamiona ce odvuci ovaj most iz centra, koliko automobila, itd.

Tačan proračun, možemo da dobijemo tek kada se završi most. Ali, s obzirom da će Karađorđevom biti zabranjen saobraćaj za kamione (ako sam dobro shvatio) Sav tranzit će morati da ide obilaznicom i novim mostom. Ne verujem da će to biti čudo od mosta, ali će biti sigurno jedan i te kako osetan uticaj na smanjenje opterećenja pančevca.

I ako pljuju po lokaciji mosta, mislim da je dobra jer može da se koristi i za gradske linije a sigurno će skloniti tranzit i teška vozila. Ima 6 traka i vrlo verovatno da će dobro podneti i budući koridor 11 koji se kači na njega i obilaznicu kad se komplet završi.

Kasnije kad on postane opterećeniji sledi da se uradi vinčanski most, i jednog dana, bože zdravlja neki most između pančevačkog i zemunskog (daleka budućnost)
 
Vrh