Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Шта говори супротно? Па имаш пренету вест и на овој страници. Све једно ја се ослањам на оно што сам видео, све може да се заврши на време и без компликација. Зато ми и пуцају живци због ових игара, а те игре рокова не могу без кинеза, тако да нису чисти.

Шта се испоставило?
Зар није било због високе ограде на самом мосту :)

Наравно да све прихватам са резервом. Најближи сам ставу који је написао Благоје са ове стране. И у опште мутним радњама, ако треба да сумњам на некога, то ће најпре бити страни елемент јер у односу на нашу корумпирану фирму, њима је то државни систем. ( не мислим баш тако, али ако квалификујемо без доказа :D )
 
veb983":27eoutij je napisao(la):
Ahahah sit se nasmejah sprdnji, kao 2012 kaze da ce se ubrzo javiti instant forumash da pljuje i gle cuda, lik se javlja posle pola sata sa dugackim postom na cirilici a zatim se ponovo javllja 2012 posle 5 min i kao: sta sam vam rekao, show :lool:
Sry za offtopic, nisam mogao da se suzdrzim da ne zapljeskam predstavi :mrgreen:
:kafa:
извини ако ти смета, али ја када пишем српски увек користим ''cirilicu'', а латиницу сам користио само када сам морао, у нижим разредима основне школе
 
Vidim da se zakuvalo, pa da dodam malo ulje na vatru. :p

Obzirom da na forumu nije prenet kompletan tekst iz Blica, bilo bi korektno da za one koji su pročitali samo deo, postavim i nedostajući deo. Pa neka sada svako na osnovu celovitog teksta donosi zaključke:

....... Mnogo veći problem je to što kineska firma na sve načine sabotira izgradnju, kritikuje dodatno angažovanje radnike i pokušava na sve načine da natera firmu “Ratko Mitrović” da probije rokove.

- Ne želimo da ispostavljamo odštetne zahteve prema Srbiji zbog nerešene ekspoprijacije. To su nam rukovodioci CRBC otvoreno zamerili jer time žele da dođu do dodatnog novca. Naš trud da dodatnim angažovanjem ljudi i radom u dve smene nadoknadimo kašnjenja kineski partner smatra kontraproduktivnim jer mu izbijamo adut da može da ispostavi odštetne zahteve zbog probijanja rokova. Kineski partner čini sve da nam radove maksimalno uspori, jer nameravaju da povuku još novca iz kredita - upozoravaju u “Ratku Mitroviću”.
 
ja bih proverio da li je 2012 i vladanc zapravo ista osoba..


mnogo velika slučajnost je to što je 2012 prejudicirao da će da se dogodi zapravo i dogodilo.


iako možda zastpaju različite interese, 2012 se mnogo promenio u poslednjih godinu dana pa me ne bi čudilo da ima dva naloga.
 
@MilisaV
vladanc je registrovan 21og maja 2008, te mislim da je stvarno ispala slucajnost i da 2012 nije kreirao drugi nick.
 
Milisav jel vi to mene ogovarate.... :wink: ,ajd sta cet jos da vam proreknem..ne slavim za dz.slavu sv.prorok Ilija 8)vec sam to uradio sa ump,prokop,z.cvor,obilaznica,vinca hmm..za metro jos je rano da vas palim.. :kafa:
khalilgibranprorok.jpg
 
Slikano 19.10.2013. godine.

Radovi na mostu Zemun - Borča.


Lepo vreme pogoduje izvođačima radova na mostu i radovi napreduju, rekao bih, zadovoljavajućim tempom. Sa borčanske strane je završena gornja konstrukcija svih 15 polja dela mosta u smeru Borče, a koja se gradila metodom pokretne skele (od stuba broj 21 do stuba broj 6). Pokretna skela je transportovana unazad do početne pozicije za izgradnju gornje konstrukcije mosta u suprotnom smeru i očekuje se početak njene montaže na polje 2, obzirom da je polje 1 gornje konstrukcije ranije izliveno upotrebom fiksne skele i oplate:

c80b.jpg


s3on.jpg


bqqp.jpg


4e61.jpg



Na konzolama stuba glavnog raspona sa borčanske strane (stub broj 5) u toku je izrada 16. segmenta (od 19) za saobraćajnicu u smeru Zemuna i 14. ili 15. segmenta u suprotnom smeru (ne vidi se dobro). Pored stuba broj 6 počelo je postavljanje skele koja će prihvatiti bočnu konzolu i na kojoj će se izlivanjem 20. segmenta bočni raspon povezati sa stubom broj 6:

ey3s.jpg


0a3g.jpg



Napreduje i konzola stuba glavnog raspona sa zemunske strane. Kada obe konzole dođu do 19. segmenta, luk glavnog raspona će se spojiti 20. segmentom:

icyh.jpg


0hvm.jpg



Trenutno je na konzolama stuba glavnog raspona sa zemunske strane (stub broj 4) u toku izrada 14. segmenta (od 19) za saobraćajnicu u smeru Zemuna i 13. segmenta u suprotnom smeru, pa je trenutak spajanja konzola glavnog raspona diktiran tajmingom završetka 19. segmenta za oba smera na zemunskoj strani:

q08m.jpg


3mak.jpg


hn85.jpg



Intezivirani su radovi sa zemunske strane mosta. Završen je stub broj 2, a izrada stuba broj 3 se privodi kraju i biće spreman da prihvati konzolu bočnog raspona kada to bude trebalo:

7ypm.jpg


f811.jpg



Počelo je postavljanje fiksne skele koja će držati oplatu u kojoj će se izliti dva segmenta gornje konstrukcije mosta sa zemunske strane (između stubova broj 1 i 3):

h6m5.jpg


yift.jpg


34au.jpg


3f4j.jpg



Most će se sa zemunske strane oslanjati na stub broj 1 koji je ranije urađen:

3gfy.jpg


ma3t.jpg


zegy.jpg



I kao što smo navikli od Velikog Vračara, zaštitni znak fotoreportaža koje prate izgradnju mosta Zemun Borča (...i na kraju Džej) :) :

e52o.jpg
 
Да не каже неко да сам увек критичан... мало оптимизма. 8)

После дивних нових слика, активних и пожртвованих форумаша, ево и један подсетник.
Овако је било некад... :D
bg-most-borca-zemun.jpg


Сада је ипак мало другачије и имамо чему да се радујемо.
 
Naravno da imamo cemu da se radujemo. Imamo tu srecu da prisustuvjemo izgradnji dva nova mosta otvaranjem potpuno novog prostora na levoj obali dunava. Ovako velike i znacajne projekte bg nije video 30 godina i samo stariji forumasi pamte doba poslednje velike izgradnje ukoliko izuzmemo stanicu vukov sopmenik kao "novijeg" datuma.
 
А ту је и олакшање у виду измештања транзитног саобраћаја, који ће догодине да се осети. Као и да ће насеља на левој обали продисати...
А тек се надамо крупним стварима у граду, држави... Упркос чудним изјавама у задње време, мора једном и нама да крене!
 
Борчанац":1c0aj00f je napisao(la):
А тек се надамо крупним стварима у граду, држави... Упркос чудним изјавама у задње време, мора једном и нама да крене!

Konačno dašak optimizma na postovima. Ja tako pomislim svaki dan :) . Dok ne pročitam post 2012 :lol:
 
Ah pa i tebe je zarazio moj optimizam od ranije,mene jos nije napustio...verujem da me ovi novi nece razocarati kako im je krenulo posebno sa zeleznicom. :kafa:
 
@Kokili

Pa sta ti je vidis da je covek skroz apolitican a ti ga jos "teras" da pominje politiku a postovi su mu tako procisceni od politike i ovih i onih. Pa zamisli jos da znamo ko su i imena da im cujemo pa kud ide ovaj svet :grand: ;)
 
Igor":3hcscnhb je napisao(la):
@Kokili

Pa sta ti je vidis da je covek skroz apolitican a ti ga jos "teras" da pominje politiku a postovi su mu tako procisceni od politike i ovih i onih. Pa zamisli jos da znamo ko su i imena da im cujemo pa kud ide ovaj svet :grand: ;)
Ih sada moje prorociste treba da radi 24 h..mnogo je :wink:
 
Како сте кренули са овакви сликама...Лисичији јарак ће постати један од јаче посећених аеродрома у региону :D

Велике похвале!

Види се јасно цела до сада изграђена траса, као и велика петља са Зр.путем.
 
Auuu kakve slike. Bravo za sve!

Evo malo sa Dorćola:

Uploaded with
 
Most Zemun-Borča ne kasni
N. V. | 21. oktobar 2013. 22:14 | Komentara: 0
Kinezi tvrde da radovi između Zemuna i Borče teku po planu. Tvrde da im je ostalo da završe još 30 osto radova, dok domaći izvođači nisu ispunili ni petinu svojih obaveza

NA mostu Zemun - Borča, Kinezima je ostalo da završe još 30 osto radova, a domaći izvođači nisu ispunili ni petinu svojih obaveza! Tako barem tvrde kineski građevinci...



Povodom vesti o napretku, odnosno kašnjenju na mostu koje su se čule po medijima, oglasila se i kineska kompanija "Čajna roud end bridž korporejšn" (CRBC).

- U poslednje vreme mediji su dosta pisali o mostu Zemun - Borča i dinamici odvijanja radova na ovom projektu - navodi se u saopštenju pomenute kompanije. - Upravo zbog pažnje koju projekat uživa poslednjih nekoliko meseci, rešili smo da objavimo podatke o radovima koji su do sada završeni kako bi domaća javnost imala što bolji uvid u trenutnu situaciju.

Kako navode u CRBC, ukupna dužina projekta mosta Zemun - Borča sa pripadajućim saobraćajnicama je 21,2 kilometra i osim mosta preko Dunava obuhvata još i most preko železničke pruge i most preko kanala Sebeš. Sva tri mosta gradi kompanija CRBC, a saobraćajnicu dužine 19,1 kilometra domaća kompanija "Ratko Mitrović-Niskogradnja".

- Prema podacima kompanije "Luis Berger" koja obavlja poslove nadzora na ovom projektu, zaključno sa 1.10.2013. odnosno po isteku 63,9 odsto roka za izgradnju, kompanija CRBC je završila 70 odsto svojih radova, a kompanija "Ratko Mitrović-Niskogradnja" 18,5 odsto - stoji u saopštenju CRBC.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-ne-kasni
 
Zar nas gradski funkcioneri nisu ubeđivali da kasni,kada će da se izvine kineskom izvođaču?
 
Vrh