Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Sa druge strane, i sami likovi su - šuplje "kutije", treba im ojačanje dok se ne spoje u raspon... ko će ga znati...
 
Ајде и ја да лупим. :)

С обзиром на позицију овог додатка рекао бих да се ради о ојачању у циљу неутралисања неких бочних сила.Е сад,да ли је у питању ветар или могућност појаве торзијоног померања конструкције или пак нешто треће или комбинација свега тога...Лорд ће га знати. :)
 















Видљив напредак на више делова
Бетонирање преко воде, стуб у води са Земунске стране, греда на обали у Земуну...
 
Bočne sile se sasvim dobro prihvataju ovim zidom koji zatvara kutiju unutra (koji ima vrata da može da se prolazi kroz njega.) Ta pregrada takođe prihvata i torziju u pravcu grede mosta (torzija od nejednakog opterećenja po širini, recimo neki specijalni slučaj kada bi se gomila punih teretnjaka kretala žutom trakom, a da nema nikog drugog na mostu). Ono zašta bi mogla da služe ta ukrućenja je da stabilizuje nosač dok je on konzola (u fazi montaže je konzola dok se ne spoji). Da smanji bočno pomeranje kraja konzole (uzvodno-nizvodno). Obično su kutijasti mostovi više široki nego što su visoki, pa do tog fenomena teško da može da dođe jer su daleko krući u bočnom pravcu nego u pravcu koje nose vertikalno opterećenje (gore dole). Ovo je jedan od retkih mostova koji je više visok nego što je širok, pričamo samo o jednom segmentu naravno, jer su konstrukcije oba segmenta praktično potpuno nezavisne (jedan segment ne utiče na drugi). Čak bi ukrućenje bilo mnogo efikasnije da su ga spojili na sredini između dva segmenta ali su namerno ostavili razmak da bi obe konstrukcije bile što nezavisnije. Ovo ukrućenje bi vrlo lako moglo da se izbegne da su privremeno, za vreme montaže, spajali levi i desni deo čeličnim cevima u kao kada se gradio pilon na adi, što bi bilo svakako skuplje rešenje ali se ne bi narušavao izgled. Ne znam čemu ta težnja da se konstrukcije potpuno razdvoje, kao da su imali proračun samo za jedan segment pa su uradili copy paste i potrudili se da budu što nezavisniji da ne bi komplikovali stvari. I ne verujem da će srušiti ta ukrućenja iako ona neće imati nikakvu funkciju kada se kontinuira most.
 
Znači zaključak. Grade se u stvari dva mosta jedan kraj drugog.? Bolje da su napravili jedan u Zemunu i jedan u Vinci.
 
Hvala Lord, ključ je u terminu "ukrućenje" (da prostiš)

@ pa može se i tako reći, ali kao što vidimo glavni rasponi se oslanjaju na zajedničke stubove.
Kraći rasponi se oslanjaju na sopstvene stubove (vidimo da su oni bliže levoj obali - u paru), jer im na tim mestima veći stubovi nisu ni potrebni.
 
Mislim da je bilo dosta građenja po pola mosta! I beška, i ostružnica, pa tu nastane posle problem, a pošto ima pola mosta onda je volja za drugom polovinom minimalna. Ceo most i kraj, i jeftinije je na duže staze.

A ova ojačanja meni više deluju kao sigurnosni delovi za slučaj udara broda. Mislim da ovakve izbočine lakše prihvataju udar. Ali jadni brodovi ako se zakače tu! :) Bolje da su stavili neki čelični deflektor, što se možda i desi? (kosa konstrukcija koja skreće brod)
 
Gorstak89":3byg2nt9 je napisao(la):
A ova ojačanja meni više deluju kao sigurnosni delovi za slučaj udara broda. Mislim da ovakve izbočine lakše prihvataju udar.

A šta ćemo sa ostalim stubovima koji su dosta tanji i ima ih više, i ako se nekontrolisano otkači barža (što se dešava kod nas), procentualno veće su šanse da udari u ostale (tanje) stubove? Svi stubovi su proračunati da izdrže udar broda, posebo ti tanji, tako da je glupo zbog toga ojačavati najveći stub.
 
Vektorske sile ?
( u odnosu na različitu visinu obala) :roll:
 
Лорд је све објаснио наравно, хвала му.

На моју велику несрећу, да ће да праве пилончиће, арматура би била изведена, овако је сигурно да неће. Међутим, заиста је аљкаво!!!
 
Отворио сам битку на два фронта и замало да прођем као немац, на Борчанској страни замало да срна из жбуна скочи на мене, заобишли смо се за метар, да сам само брже потегао апарат, прелепа је.
Терен је и змија пун, вероватно оних водених.


Добра хидро изолација на пропустима за воду, који су већ пуни
Крећемо из далека..





ово су све кадрови код некаквог надвожњака код другог канала, где би требало да је планирано ка Борчи да се иде некад


мост на другом каналу


Панорама


сам пут, саобраћајница


панорама





Даље нисам хтео зато што ме је чувар, уплашен за посао, замолио.
Питао сам кинезе и рекли су да би ме пустили да имам прслук и шлем, видећемо други пут...
 
Svaka cast za slike! Treba da ti dotiramo jedan slem i prsluk :) A sto se tice Udara broda, ne bih se slozio da je veca sansa na malima jer brodovi tuda ne prolaze, plovni put je bas tu gde su veliki stubovi. I to je samo nagadjanje. Moze biti bilo sta... cekamo da nam vreme kaze o cemu se radi :)
 
Gorstak89":1atwlq4y je napisao(la):
A sto se tice Udara broda, ne bih se slozio da je veca sansa na malima jer brodovi tuda ne prolaze, plovni put je bas tu gde su veliki stubovi.

Jeste tu je plovni put, ali otkačena barža, ko za inat baš i ne prati plovni put :D

11. 11. [b:1atwlq4y je napisao(la):
2012[/b]. 21:10h | Telegraf, Blic":1atwlq4y]Košava otkačila dve barže na Dunavu, jedna udarila u Pančevac: Ovo je već četvrti slučaj u 2012. godini da barže nekontrolisano otplove iz sidrišta. Proletos je jedna sa tovarom teškim 1.000 tona udarila u stub i ozbiljno protresla Pančevački most.

Blic – 11. mart[b:1atwlq4y je napisao(la):
2010[/b]. 09:56":1atwlq4y]Barža teška nekoliko stotina kilograma usled jakog vetra otkačila se juče oko 17 sati na beogradskoj obali Dunava i nekontrolisano krenula na suprotnu stranu. Kako se uputila ka Pančevačkom mostu policija je iz predostrožnosti zaustavila saobraćaj. Međutim, barža se zaglavila između dva noseća stuba mosta, a jednim delom se nasukala na levu obalu gde je "zakačila" tri restorana.

10. Jun. [b:1atwlq4y je napisao(la):
2008[/b] | (16:05 -> 16:10), Izvor : Studio B":1atwlq4y] Barža pod teretom koja se otkačila se danas oko 14,00 časova, zaustavljena je na 600 metara od Pančevačkog mosta. Na Pančevačkom mostu saobraćaj je obustavljen u oba smera u trajanju od nekoliko minuta

A Pančevački most ima samo 4 noseća stuba, i skoro svaka barža ga zakači a zamisli na kineskom mostu gde stubova ima duplo vise.
 
bulgaria.jpeg.size.xxlarge.letterbox.jpeg


Evo kakva je zaštita sutubova na mostu Vidin-Calafat.
Ovako nešto bi trebalo da naprave i na ovom mostu.

Ovde je to moralo ovako jer su na temeljnim stubovima radili pilone. Nisu radili ograđivanje reke kao kod mosta Zemun-Borča. Ne mogu da se setim kako se to zove ali slično kesonu ali nije pod pritiskom.

Ovde imamo betoniran stub iz temelja ali opet to mora da se obezbedi od udara brodova i barži.
 
Lord":1arpo0g5 je napisao(la):
Gorstak89":1arpo0g5 je napisao(la):
A sto se tice Udara broda, ne bih se slozio da je veca sansa na malima jer brodovi tuda ne prolaze, plovni put je bas tu gde su veliki stubovi.

Jeste tu je plovni put, ali otkačena barža, ko za inat baš i ne prati plovni put :D

11. 11. [b:1arpo0g5 je napisao(la):
2012[/b]. 21:10h | Telegraf, Blic":1arpo0g5]Košava otkačila dve barže na Dunavu, jedna udarila u Pančevac: Ovo je već četvrti slučaj u 2012. godini da barže nekontrolisano otplove iz sidrišta. Proletos je jedna sa tovarom teškim 1.000 tona udarila u stub i ozbiljno protresla Pančevački most.

Blic – 11. mart[b:1arpo0g5 je napisao(la):
2010[/b]. 09:56":1arpo0g5]Barža teška nekoliko stotina kilograma usled jakog vetra otkačila se juče oko 17 sati na beogradskoj obali Dunava i nekontrolisano krenula na suprotnu stranu. Kako se uputila ka Pančevačkom mostu policija je iz predostrožnosti zaustavila saobraćaj. Međutim, barža se zaglavila između dva noseća stuba mosta, a jednim delom se nasukala na levu obalu gde je "zakačila" tri restorana.

10. Jun. [b:1arpo0g5 je napisao(la):
2008[/b] | (16:05 -> 16:10), Izvor : Studio B":1arpo0g5] Barža pod teretom koja se otkačila se danas oko 14,00 časova, zaustavljena je na 600 metara od Pančevačkog mosta. Na Pančevačkom mostu saobraćaj je obustavljen u oba smera u trajanju od nekoliko minuta

A Pančevački most ima samo 4 noseća stuba, i skoro svaka barža ga zakači a zamisli na kineskom mostu gde stubova ima duplo vise.


Neka me neko ispravi ako pogrešno shvatam stvari, ali:

Barže, prazne ili natovarene teretom, su usidrene u blizini Luke Beograd i grada uopšte, a Luka Beograd se nalazi uzvodno od Pančevačkog mosta. To je početni uslov da otkačenu baržu Dunav ponese prema stubovima Pančevca.

Koliko barži se nalazi usidreno uzvodno od gradilišta Mosta Zemun-Borča?
 
@edgeman verovatno mislis na čelične talpe

@relja neverujem da ih ima toliko koliko ima oko Pančevca, najvise ih ima prema google earth-u "preko puta" Luke Beograd (na levoj strani Dunava) i kod Ade Huje (na desnoj strani Dunava). Ali moja poenta je bila da barža ili brod koji je izgubio kontrolu može da udari u bilo koji stub a ne samo u onaj na ivici plovnog puta. Zato bez pogovora svaki mora da bude otporan na udar.
 
Nema pogovora, samo nešto mislim da su manje šanse od udara otkačene barže u most Zemun Borča, nego u Pančevački.
 
Kako prolaze Kinezi sa viokim vodostajem Dunava? Niko nista ne javlja ni na jednom sredstvu informisanja pa radovi valjda teku normalno.
 
Vrh poplavnog talasa je nizvodno od Novog Sada značajno izgubio na visini, tako da je kod Zemuna tek bio oko nivoa redovne odbrane od poplava, a od juče krenuo i da opada.
 
Браво Борчанац за слике :kk: , видим да си одговорио на питање око водостаја на градилишту овом репортажом. Добро су димензионисали помоћни мост, има ту 2,5-3 м до преливања тако да се ради без проблема. Фасциниран сам и временом (5 и 22 мин. ујутру :shok: :kk: ) кад су снимљени кадрови. Дивим се и теби али и Кинезима јер видим на сликама да већ увелико раде у то време! Свака част и још једном хвала што нас редовно извештаваш!! :gobb:
 
Veliki Vracar":2i1nar8b je napisao(la):
Браво Борчанац за слике :kk: , видим да си одговорио на питање око водостаја на градилишту овом репортажом. Добро су димензионисали помоћни мост, има ту 2,5-3 м до преливања тако да се ради без проблема. Фасциниран сам и временом (5 и 22 мин. ујутру :shok: :kk: ) кад су снимљени кадрови. Дивим се и теби али и Кинезима јер видим на сликама да већ увелико раде у то време! Свака част и још једном хвала што нас редовно извештаваш!! :gobb:

Водостај је мањи био него неки месец раније када сам поставио слике. 5 и 22? Ни ја нисам толико поремећен, било је доста касније, јел то податак са слике неки, сигурно апарат није подешен.
Кинези вероватно усред врућина почињу раније са радом. Били су баш активни око пола 8.
 
Da podatak o vremenu snimanja kao i mnoge korisne stvarcice o parametrima podesavanja aparata su u EXIF fajlu.
Video sam da je na snimku sunce jako polozeno na istoku pa mi se ucinilo da je vreme realno tj. oko pola sest kako i pise. Podesi vreme :mrgreen: ! Pozdrav jos jednom i hvala za najvecu vrednost foruma a to su slike!! :kk:
 
Vrh