Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Da , samo sto je to sve na dugackom stapu , zbog vrednosti investicija . Samo dva mosta na Dunavu kod Vince i St. Pazove kostaju najmanje deset puta vise od ove saobracajnice koja bi povezivala Kovilovo i Glogonj , a mogla bi da su uradi bukvalno za godinu dana . Mislim da ti ljudi zasluzuju takvo nesto u skorije vreme , a ne za jedno 50 godina .
 
Ma daleko od toga se ne slažem, samo kažem da postoje makar kakvi planovi.
A kad pogledaš realno, od centra Jabuke do puta kod Jabučkog rita ima oko 4 km. Smešno.
1+1 put i taj most, nije velika para. Samo mislim da bi tu Pančevo trebalo da uloži više para nego BG.
 
Ma da. Mogao bi biti odnos 70 % Pancevo , 30 % Beograd . Kada smo vec kod primera , pre pola godine bio sam u Kovacici . Putovao sam duze duze nego do Zrenjanina , iako je Kovacica duplo bliza Beogradu vazdusnom linijom .
kako je juzni Banat jedna od najsiromasnijih regija u drzavi ,sto je po meni katastrofalan podatak , taj put bi sigurno ublazio mnoge probleme koji tamo posoje .
 
Moze crvena linija na bingu da i drugi skontaju o cemu pricate mogli bi svi po malo da daju pokraina ,prepublika ,gradovi
 
bboris7":2jsftqnn je napisao(la):
Ma da. Mogao bi biti odnos 70 % Pancevo , 30 % Beograd . Kada smo vec kod primera , pre pola godine bio sam u Kovacici . Putovao sam duze duze nego do Zrenjanina , iako je Kovacica duplo bliza Beogradu vazdusnom linijom .
kako je juzni Banat jedna od najsiromasnijih regija u drzavi ,sto je po meni katastrofalan podatak , taj put bi sigurno ublazio mnoge probleme koji tamo posoje .
Ma da, na žalost mnoge bi se stvari mogle rešiti sa malo više dobre volje.

A za Južni Banat, šta da ti kažem, to mi je bolna tačka :(
A samo zamisli koliko je Pančevo nekada bio bogat grad, pa Vršac, pa čak i Kovin (a i Bela crkva solidno turistički razvijena).
 
Ova spoljašnja veza koja bi nastala spajanjem Pančevo sever i auto puta kod Stare Pazove, je zapravo najbitnija za tranzit ka severu, jer bi se time omogućilo da najveći deo tranzitnih vozila preko Smedereva i Kovina izbegne brdovitu deonicu na prilazima Beogradu (čak i obilaznicu), i gužve oko samog Beograda i da umesto toga tranzitira kroz ravnicu oko Pančeva, što je naravno mnogo povoljnije i ekološki i ekonomski, a istovremeno bi omogućilo da auto put u samoj zoni Beograda postane protočniji za one kojima je cilj Beograd, ili sa juga tranzitiraju ka zapadu, tj. Šidu.
 
[imghttp://www.stavi-sliku.info/image/Yqd][/img]
put.jpg
 
Evo za direktora . Plava linija je buduci SMT na banatskoj strani . Tamnija crvena boja je ono o cemu pricamo , a ne bi bilo lose ni da se uradi ova svetlija crvena
 
Ja mislim da je nama potrebno još dosta mostova :) Samo na Dunavu fali nekoliko... Ja bih tu prvo napravio jedan generalni plan saobraćajnica za celu srbiju, pa onda da vidimo ima li nekog da želi da zakupi to na npr 50 godina. Što da ne? nek se plaća mostarina, posle 50 godina bi nam ostalo dosta toga. Braničevo nije povezano sa Banatom. Mislim da je to velika šteta, i oba regiona stagniraju i propadaju... A nije da nema potencijala za oba da budu dobrostojeća!
 
miki_ns":1pop8usg je napisao(la):
Ova spoljašnja veza koja bi nastala spajanjem Pančevo sever i auto puta kod Stare Pazove, je zapravo najbitnija za tranzit ka severu, jer bi se time omogućilo da najveći deo tranzitnih vozila preko Smedereva i Kovina izbegne brdovitu deonicu na prilazima Beogradu (čak i obilaznicu), i gužve oko samog Beograda i da umesto toga tranzitira kroz ravnicu oko Pančeva, što je naravno mnogo povoljnije i ekološki i ekonomski, a istovremeno bi omogućilo da auto put u samoj zoni Beograda postane protočniji za one kojima je cilj Beograd, ili sa juga tranzitiraju ka zapadu, tj. Šidu.

Miki mislim da treba sacekati dve , tri godine da se zavrse obilaznica od Batajnice do Bubanj potoka , Most na adi sa pristupnicama i most Zemun - Borca sa pristupnicama , pa da onda vidimo kakvo je stanje . Da ne spominjem autoput Bg- Obrenovac- Pozega .
Ako se ekonomska situacija u zemlji stabilizuje Pancevo sever-Stara Pazova bi bar u poluprofilu moglo da se realizuje . U ovom trenutku zamisao je da se taj tranzit krece preko novog mosta Zemun- Borca.
 
put.jpg


Ja sam nekada davno predlagao nešto ovako... pošto je krak obilaznice i most kod Batajnice daleka budućnost ovo bi mogao da bude dobar kompromis - Obuhvatilo bi se Pančevo i Južni Banat bi "prodisao".
 
radax
Prava stvar ,
logično zaokruživanje tangente :kk:
 
Ovo bi bilo odlicno koliko bi se skratio put ali nazalost glasovi razuma se slabo slusaju u ovoj drzavi osim ako se poklopi sa necijim IMT
 
Nego,šta li će biti sa nivoom Dunava.Da li neko ima informaciju,da li će biti poplavljen pomoćni most,mosta Zemun-Borča?Večeras su pomenuli,drugi najveći nivo dunava,da li u istoriji ili tako nešto.
 
То ће бити тек за неки дан, када плавни талас стигне до Београда. Иначе, из Ђердапа је испуштена велика количина воде како би што безболније апсорбовали ону која тек стиже из Горњег Подунавља.
 
sizif":3v9xiz30 je napisao(la):
То ће бити тек за неки дан, када плавни талас стигне до Београда. Иначе, из Ђердапа је испуштена велика количина воде како би што безболније апсорбовали ону која тек стиже из Горњег Подунавља.

na isti dan (7.6.2010) pre 3 godine ista vest http://www.glas-javnosti.rs/clanak/srbi ... od-poplava
 
tranzit.jpg


Radax kao sto rece Boca tangenta je logicna , ali nije to toliko hitna tangenta ( jer ne znamo ni kada ce poceti most Vinca) s obzirom da se sa zavrsetkom mosta Zemun - Borca taj tranzit moze odvijati trasom , koju sam na ovoj skici oznacio crnom bojom . Naravno da se semafori u Pancevu i na Pancevackom putu sinhronizuju . Most Vinca kao sto sam vec rekao je na dugom stapu , a kako imamo alternativu za tranzit ( Smederevo , Kovin ,Pancevo ,Zemun )onda je ,cini mi se , bolje ono malo para sto se ima , iskoristiti za ovo o cemu sam pricao na pocetku i bar taj deo banata povezati sa SMT-om.
 
Leković Đorđije":1zvwokxb je napisao(la):
Nego,šta li će biti sa nivoom Dunava.Da li neko ima informaciju,da li će biti poplavljen pomoćni most,mosta Zemun-Borča?Večeras su pomenuli,drugi najveći nivo dunava,da li u istoriji ili tako nešto.

Ne verujem da ce pomocni most biti ugrozen , jer ako se to i desi veliki deo Beograda ce biti ugrozen , tako da ce most biti najmanja steta . Sreca u ovom trenutku je da su i Sava i Tisa bez velikih vodostaja .
 
Pozdrav svima evo malo novih slika a novina je da imamo i slike iz Krnjače gde se radi most preko pruge










 
Bravo borcha011, +
Napreduje most, nema šta.

A ova proširenja na stubovima me i dalje zbunjuju... da li su privremena, da li će služiti kao osnova za neki drugi deo konstrukcije, koja im je svrha?

borcha011":3a0b1onk je napisao(la):
 
Most sa pilonima :D
....
pa čak i da su na svom sajtu, koji povremeno ažuriraju sa vestima iz štampe
http://crbcserbia.com/index.php?option= ... 2&Itemid=8
postavili pogrešne rendere, valjda bi prvo izgradili te pilone na stubovima, pa onda nastavili sa rasponima?

Lupiću i ostaću živ, ne znam i nisam ubeđen, ali mi deluje kao da su ta proširenja samo privremena, kao ojačanja oslonaca konzola pre nego što se spoje u gredu, da ravnomernije i povoljnije prenose težinu lukova na stubove. Rasponi se izlivaju na samim stubovima, ne oslanjaju stopama se na stubove (kao kod Brankovog, npr)
bojank83":x4gto68n je napisao(la):
Verovatno sam promašio ideju, i voleo bih da čujem i druga mišljenja.
 
Vrh