Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

boca-ica":cx5ure7x je napisao(la):
Super su. . .
+1 :)
za kvalitet ne brini važno da te nisu skroz pojeli komarci , kazu da su tamo ko rode. . . :laugh:

Да, као свуда уз реке, крволоци... :D Код насеља није баш као у дивљини, прскају их, али има.
Нисам срећом улазио дубље, већ са обода насеља, слике би биле добре али ја можда не би 8) други пут...
 
svaka cast za slike,izgleda da braca kinezi rade punom parom,sjajni si,a koliko vidim i most ce biti super
 
Ekipa išla na mos'

Петак, 24. мaj 2013.

Почело премошћавање главног тока Дунава

1554544_obilazak_v.jpg


Градоначелник Београда Драган Ђилас и министар саобраћаја Милутин Мркоњић обишли су данас радове на изградњи моста Земун–Борча. Обиласку су присуствовали и градски менаџер Александар Бијелић, градски архитекта Дејан Васовић, помоћник градоначелника Данило Башић и Татјана Поповић, в.д. директора Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

На оба главна стуба завршени су „нулти” сегменти, са којих се помоћу кранова гради главни распон моста преко пловног пута Дунава. На свим деловима градилишта ангажовано је око 500 радника.

– Желели смо данас, после годину и по дана откако су започети радови на мосту, да покажемо шта су заједно урадили град Београд и Република Србија. Цео пројекат напредује у складу са роковима, стубови су већ постављени у води, а урађен је и део саобраћајнице и мостовске конструкције. Два главна стуба се увелико граде, почели су радови и са земунске стране и очекујемо да овај мост и цела ова саобраћајница буде предата на коришћење, не само грађанима Београда већ и свим становницима Србије, како је и било планирано, крајем 2014. године. За сада немамо никаквих проблема, осим проблема експропријације, који су иначе присутни и на свим пројектима овог типа – рекао је градоначелник Ђилас.

Министар Милутин Мркоњић нагласио је да Влада Републике Србије мора да створи услове да се решавају проблеми експропријације земљишта и да ће то бити убрзо.

– Кинеска компанија која гради овај мост већ конкурише за обилазницу око Београда, за део од Стражевице до Бубањ потока. Град Београд и Република Србија ће заједно ући и у овај пројекат што ће заокружити цео овај процес и онда ће Београд заиста бити велеград – казао је министар Мркоњић.

Татјана Поповић истакла је да се мост гради предвиђеном динамиком и да ће Дунав бити премошћен у марту идуће године.

Премошћавање пловног пута Дунава одвијаће се са оба главна стуба. На „нултим” сегментима се постављају по два висећа крана, који ће држати калупе до изливања бетона. Када поједини бетонски сегменто довољно очврсну, кран ће се померати на тај нови сегмент и прихватати следећи калуп за изливање бетона. До спајања изнад средине пловног пута Дунава потребно је урадити по осамнаест оваквих бетонских сегмената, а план је да прва конструкција главног распона буде завршена у марту следеће године.

На земунској обали, на заравни изнад Дунава где је почетак мостовске конструккције, завршена је наглавна греда за први стуб, а за други стуб у току је њена израда. На борчанској обали завршено је седам сегмената горње конструкције моста, тако да је до сада избетонирано 300 метара леве конструкције на борчанској страни, а до краја ове године лева конструкција ће доћи до главног распона на средини реке.

Са земунске стране, прва два стуба носиће јужну прилазну конструкцију дужине 97 метара, а на њу се од трећег до шестог стуба наставља главна мостовска конструкција изнад пловног пута, која је дугачка 362 метра. Од шестог до двадесет првог стуба протеже се инундациона или обална конструкција дужине 726 метара, а преостали део моста до тридесетог стуба чини северна прилазна конструкција дужине 297 метара.

Изградња приступних путева на првих шест километара од моста до Зрењанинског пута одвија се према планираној динамици. Завршен је труп саобраћајнице у највећем делу, а тренутно се изводе бетонски пропусти преко постојећих канала. У изградњи су и прелази преко Великог канала и канала Визељ, а почело је и побијање шипова за петљу на Зрењанинском путу.

Поред насеља Крњача, на другом крају приступних путева уз Панчевачки пут изводе се наглавне греде стубова за 550 метара дугачку мостовску конструкцију преко железничке пруге Београд–Панчево.

Мост Борча–Земун са саобраћајницом Северна тангента треба да омогући бољу дистрибуцију транзитног и изворно-циљног саобраћаја на ширем подручју града, чиме ће се створити услови за растерећење саобраћајне мреже централног подручја. На овај начин стварају се и услови да се изградњом градске магистралне саобраћајнице на левој обали Дунава обезбеде услови за развој овог подручја града и на тај начин стави у функцију градско грађевинско земљиште.

Траса овог саобраћајног коридора почиње саобраћајницом Т6 од Новосадског пута преко Улице цара Душана. Северна тангента прелази реку Дунав и правцем север-североисток долази до Зрењанинског пута, одакле траса наставља правцем према североистоку обилазећи насеље Овча. У висини источне границе насеља Овча, коридор се спушта на југ према Панчевачком путу, на који се прикључује денивелисаном раскрсницом и повезује са трасом Спољне магистралне тангенте, која прелази мостом преко Дунава на шумадијско подручје града. До изградње следећег моста на Дунаву, у садашњој фази радова саобраћајница ће се у нивоу спојити са Панчевачким путем.

Izvor: Grad Beograd
 
Video snimak uz vazduha radova na petlji Zrenjaninski put, pristupne saobraćajnice do mosta i most Borča Zemun...

Ekskluzivno za sve čitaoce blog/portala leve obale Beograda video snimak iz vazduha mosta Borča – Zemun i pristupne saobraćajnice u našoj produkciji. Prošle nedelje svi mediji su pozivali da se sa njima “provozate” novim mostom preko Dunava pomoću 3D animacije, mi vas pozivamo da “poletite” sa nama i pogledate kako u stvarnosti izgleda most Borča – Zemun i Zrenjaninska petlja...

Izvor:http://www.lobi-info.rs/most-borca-zemun-i-petlja-zrenjaninski-put-iz-vazduha/

Uskoro će biti i slike sa istog leta...
 
Bravo bojank83
Iako je malo truckavo ;-) jasno se vidi cela situacija buduce saobracajnice i mosta.
Imam jedno zapazanje vezano za zemunsku stranu. Utisak mi je da ce ovde biti problema kao `onomad` kod Hipodroma...
 
Jelio to imamo jos jednog helikopteristu na forumu fin snimak
 
laki72":25pjp3y8 je napisao(la):
Bravo bojank83
Iako je malo truckavo ;-) jasno se vidi cela situacija buduce saobracajnice i mosta.
Imam jedno zapazanje vezano za zemunsku stranu. Utisak mi je da ce ovde biti problema kao `onomad` kod Hipodroma...

turbulencija, turbulencija :D ovo je snimak iz prvog pokusaja i bez ponavljanja... bice toga jos... :) uskoro i jedna sa GoPro kamerom :)
da definitno se mnogo manje radi na Zemunskoj strani, ali logično je ima manje posla ali puno problema zbog građevina...
inace ideja je bila da ljudi vide i dozive kako to izgleda iz vazduha...

direktor":25pjp3y8 je napisao(la):
Jelio to imamo jos jednog helikopteristu na forumu fin snimak
za sad pilot nije na forumu, ali bice... :D
 
Моторни змај!?
Лисичији јарак аеродром, евро минут, па ко воли...

Боки хвала +
 
+ za snimak, najbolje do sada sto sam video, zaista impresivno!
 
Šta reći, osim + i bravo za let i snimak iz zmaja!
 
Snimak je informativan sa dobrim namerama. Samo da autor ne pomisli da smo svi ljubitelji vestackih dissolve efekata. Budzenje oduzima svojim nametanjem i kicastim igrarijama. Tako je i u ostalim vizuelnim sferama. Svako ume da pritisne dugme i da utakne efx. Tranzicija treba da bude minimalna, kako bi sadrzaj imao glavnu rec. Izvinjavam se na smetnji, ovo je samo dobronamerna sugestija uz dalje odrastanje. Vi ste svi ovde profesionalci i u tom skladu treba da se prikazujete.
 
bojank83":3he67862 je napisao(la):
laki72":3he67862 je napisao(la):
Bravo bojank83
Iako je malo truckavo ;-) jasno se vidi cela situacija buduce saobracajnice i mosta.
Imam jedno zapazanje vezano za zemunsku stranu. Utisak mi je da ce ovde biti problema kao `onomad` kod Hipodroma...

turbulencija, turbulencija :D ovo je snimak iz prvog pokusaja i bez ponavljanja... bice toga jos... :) uskoro i jedna sa GoPro kamerom :)
da definitno se mnogo manje radi na Zemunskoj strani, ali logično je ima manje posla ali puno problema zbog građevina...
inace ideja je bila da ljudi vide i dozive kako to izgleda iz vazduha...

direktor":3he67862 je napisao(la):
Jelio to imamo jos jednog helikopteristu na forumu fin snimak
za sad pilot nije na forumu, ali bice... :D

@bojank83 - svaka čast na snimku! Međutim jeli bi mogao da učiniš jednu uslugu nama forumašima iz nemačke (a nema ih malo :) ), ubuduće stavljaj neku neutralnu open source muziku kao podlogu. Youtube nam blokira video snimke određenih muzičkih grupa. Ja sam morao prvo da uspostavim proxy kanal kako bi video video ;)
 
bojank83":9wma47do je napisao(la):
Video snimak uz vazduha radova na petlji Zrenjaninski put, pristupne saobraćajnice do mosta i most Borča Zemun...

Ekskluzivno za sve čitaoce blog/portala leve obale Beograda video snimak iz vazduha mosta Borča – Zemun i pristupne saobraćajnice u našoj produkciji. Prošle nedelje svi mediji su pozivali da se sa njima “provozate” novim mostom preko Dunava pomoću 3D animacije, mi vas pozivamo da “poletite” sa nama i pogledate kako u stvarnosti izgleda most Borča – Zemun i Zrenjaninska petlja...

Izvor:http://www.lobi-info.rs/most-borca-zemun-i-petlja-zrenjaninski-put-iz-vazduha/

Uskoro će biti i slike sa istog leta...
Uz malo problema ispalo je dobro,jasno se vidi trasa puta i budućej mosta zato jedan+ :gobb:
 
Mogu da usvajaju koliko hoćeš,ali GUP nije usvojen,niti će..ovakav.
 
bojank83":1zyedn12 je napisao(la):
Video snimak uz vazduha radova na petlji Zrenjaninski put, pristupne saobraćajnice do mosta i most Borča Zemun...

Ekskluzivno za sve čitaoce blog/portala leve obale Beograda video snimak iz vazduha mosta Borča – Zemun i pristupne saobraćajnice u našoj produkciji. Prošle nedelje svi mediji su pozivali da se sa njima “provozate” novim mostom preko Dunava pomoću 3D animacije, mi vas pozivamo da “poletite” sa nama i pogledate kako u stvarnosti izgleda most Borča – Zemun i Zrenjaninska petlja...

Izvor:http://www.lobi-info.rs/most-borca-zemun-i-petlja-zrenjaninski-put-iz-vazduha/

Uskoro će biti i slike sa istog leta...

ФАНТАСТИЧНО!! Од мене си добио један од највећих плусева које сам доделио!

Овакве репортаже су савршен пример!! Слично нам треба за петљу Батајница...скидам капу Јанауксасу, али ја из фотографија са земље ништа не видим...

Зато треба или овако извештати или фарбати план (готово, асфалтирано, бетонирано, земљани радови), као што сам раније и предложио на теми о обилазници.
 
Prvo da se zahvalim svima na pohvalama :)

Sto se tice komentara da ima puno seckanja i efekata, nazalost je moralo tako da se uradi jer je iz jednog leta snimljeno. Sledeca reportaza ce biti snimana iz vise uglova i kadrova i sa vise kamera, pa ce sigurno biti kvalitetnije.

Uglavnom ostao sam vam duzan slike sa istog leta :)
Ko želi da pregleda sve slike kompletna galerija je na sajtu - www.lobi-info.rs

most-borca-zemun-kineski-most-06.jpg

most-borca-zemun-kineski-most-11.jpg

most-borca-zemun-kineski-most-18.jpg

most-borca-zemun-kineski-most-19.jpg

most-borca-zemun-kineski-most-34.jpg

most-borca-zemun-kineski-most-36.jpg
 
Свака част за слике, али и за прелазак пута преко Зрењанинца!

Путеви се активно раде, цела траса ври, више пута сам се уверио. Никако не посустају!
Него, да ли неко зна колико смо далеко од асфалтирања?
 
Svaka čast, za prvi put je i više nego odlično!
A i uvek me slike iz vazduha posebno oduševe.
 
Ne razumem se pa da pitam s kakvog leta su slike?
Mislim cime si leteo pa si slikao?
Slike su fantasticne
 
Да ли зна неко каква је предвиђена динамика за Зрењанински-Панчевачки? Мноого се плашим за тај правац. То граде исто наши, (као и мост- зрењанински)? Да ли се финансира исто из кинеског кредита?
 
Slike iz vazduha su stvarno super . Ovaj deo od mosta do Zrenjaninca nismo ni mogli drugacije da vidimo , cini mi se nego samo na ovaj nacin i sve izgleda odlicno .
Ono sto mi je palo na pamet kao jedna dobra ideja , gledajuci sve ovo na google erthu , jeste gradnja jedne saobracajnice o kojoj niko do sada nije ni pricao .
Ona bi isla od nove saobracajnice , recimo od SPC Kovilovo do puta koji povezuje Glogonj i Jabuku. Duzina saobracajnice bi bila nekih 8 km i naskuplji deo bi bio most preko Tamisa . Tako bi se citav juzni Banat saobracajno preporodio . Naravno tu ne bi profitirali samo stanovnici Glogonja i Jabuke nego i Sefkerina , Kovacice , Crepaje , Debeljace , Kacareva , Padine , Idvora , Uzdina itd . Gruba procena oko 50000 ljudi , koji zive nadomak metropole , a kao da zive u srednjem veku . Dacu poredjenje Batajnice i Glogonja , koji su podjednako , vazdusnom linijim , udaljeni od centra grada , a Batajnica ima negde oko 40000 ljudi i stalni priliv stanovnistva a Glogonj oko 5000 i tendeciju smanjenaj stanovnistva .
 
Vrh