"Grejs period" znaci da se u tom periodu ne racuna kamata. Da pojasnim:Nikola":2chpj1q9 je napisao(la):Pise do 45 odsto, znaci da moze i 0 posto. Verovatno se misli najmanje 45 odsto. Zato sam rekao nelogicno..
Znaci otplata pocinje 2013. i zavrsava se kroz 15 godina 2028 ? Da li se onda otpacuje 145 miliona pocevsi od 2013. ili malo vise. Tj da li je isla kamata na povucena sredstva do 2013.?
kako si dosao do te racunice,negde san cuo da ce godisnja rata biti 15 miliona(pola-pola placace grad i republika),onda ceza 15 godina biti placeno 225 milionaink":l13ckh1o je napisao(la):Po mojoj racunici to znaci da treba da vratimo ukupno 265 miliona - sto nije sjajno al nije bas ni tragicno.
Slazem se s tobom, ali bilo bi stvarno odobro da ovaj most ima mesta i za sinski saobracaj. Nadam se nece propustiti tu priliku, sto bi bilo od izuzetnog znacaja za razvoj 3. Bg-a.jovanovm":2gpj0rl1 je napisao(la):Inače, mislim da je ovaj projekat trenutno važniji za dugoročni razvoj Beograda i od obilaznice i od metroa....
Ne znam zasto ljudi nonstop nesto mastaju o tom "trecem Beogradu", ne verujem da cemo to videti pre 2050. Najozbiljnije...Siniša":2g08wft0 je napisao(la):Slazem se s tobom, ali bilo bi stvarno odobro da ovaj most ima mesta i za sinski saobracaj. Nadam se nece propustiti tu priliku, sto bi bilo od izuzetnog znacaja za razvoj 3. Bg-a.jovanovm":2g08wft0 je napisao(la):Inače, mislim da je ovaj projekat trenutno važniji za dugoročni razvoj Beograda i od obilaznice i od metroa....
Odakle ti to da mastam o 3. Bg-u. To sam dao samo kao mogucnost ukoliko ikada dodje do nejgove gradnje. Moj glavni cilj je bio da taj most treba da ima i sinski saobracaj sa ili bez 3. Beograda. Kao sto taj most treba da rastereti drumski saobracaj, tako bi trebalo rasteretiti i sinski. Drugo, ako ikada pocne gradnja 3. BG-a (neka bude ka sto si napisao posle 2050), prvo treba ucrtati plan za sinski saobracaj, pa tek onda krenuti u njegovu gradnju i ravnati se po tome. Tako ce se dobiti najjeftinija trasa za buduci sinski saobracaj. Toliko.hazard":26mutqb0 je napisao(la):Ne znam zasto ljudi nonstop nesto mastaju o tom "trecem Beogradu", ne verujem da cemo to videti pre 2050. Najozbiljnije...
Не верујем да ћемо то икад видети. Становништво Београда се неће повећавати у толикој мери да ће бити потребе за ширењем на страну на којој ће бити најскупља градња јер су подземне воде високе. Једино ако Кинези који граде мост ту и остану, па их дође још гомила, па...hazard":2v3rbls2 je napisao(la):Ne znam zasto ljudi nonstop nesto mastaju o tom "trecem Beogradu", ne verujem da cemo to videti pre 2050. Najozbiljnije...Siniša":2v3rbls2 je napisao(la):Slazem se s tobom, ali bilo bi stvarno odobro da ovaj most ima mesta i za sinski saobracaj. Nadam se nece propustiti tu priliku, sto bi bilo od izuzetnog znacaja za razvoj 3. Bg-a.jovanovm":2v3rbls2 je napisao(la):Inače, mislim da je ovaj projekat trenutno važniji za dugoročni razvoj Beograda i od obilaznice i od metroa....
Kakvi imigranti u Srbiji :laugh:, kad ima toliko drugih zemalja kojima ce faliti radna snaga, koje su daleko razvijenije i gde vec postoje imigrantske zajednice? Osim ako ne mislis na imigraciju iz CG i BiH, mada ja njih ne racunam bas kao takve...oni su dolazili i dolazice, to je vec ustaljeno stanje. Kako stvari stoje, natalitet je prenizak (nazalost) sto ce znaciti opadanje stanovnistva Srbije, Beograd ce da odrzi broj stanovnika jer ce svi hrliti ka njemu, ali ne vidim da cemo imati neko ogromne povecanje stanovnistva. Taj "3. Beograd" ce eventualno biti samo prosirenje Borce ovakve kakva je, mesto gde ce ljudi graditi kuce (jer se ne isplati zbog zemljista mnogo sta vece podizati) za jeftino. Kaludjerica 2, samo vece...jovanovm":kvvw1j1i je napisao(la):Da, jer u zemlje koje se razvijaju uopšte ne dolaze imigranti. Gradovi takođe ne rastu u zemljama u razvoju, a u Srbiji (i celoj bivšoj Jugoslaviji) postoje urbani centri koji su pandan i konkurent Beogradu.
Inače, širenje grada je drugu obalu će se desiti pre ili kasnije. Legalno ili nelegalno, ovaj most je jedini preduslov da se to desi. Bez metroa funkcionišemo (ali neefikasno), bez mosta nema uopšte funkcionisanja. Da ne spominjem značaj za perspektivu konurbacije sa Pančevom.
Bio na poslu pa nasao neki "online credit calculator" i ukucao cifre... Nemam sad link da t postavim al mozes lako i ti da nadjes nesto tako preko google-a. Drugim recima, moguce je da mi je sumnjiva racunica i to priznajem bez oklevanja.perhan":esxrirz1 je napisao(la):kako si dosao do te racunice,negde san cuo da ce godisnja rata biti 15 miliona(pola-pola placace grad i republika),onda ceza 15 godina biti placeno 225 milionaink":esxrirz1 je napisao(la):Po mojoj racunici to znaci da treba da vratimo ukupno 265 miliona - sto nije sjajno al nije bas ni tragicno.