Problem je u tome što je vlast pravdala ovakav BNV tom računicom za optimalno rešenje železničkog čvora i obilaznica, a u stvarnosti su pokazali da su spremni da bez kapitalnih ulaganja u infrastrukturu grade ambiciozni BNV od 20+ spratova, kao da je skupa infrastruktura uključena u "paket" - a zapravo nije. Obećali su BNV kao okidač za rešavanje kapitalnih projekata infrastrukture, a zapravo se znalo da su spremni da poklone Savski amfiteatar svojim investitorima i da NE REALIZUJU kapitalne projekte, već da sve zabašure polurešenjima. Baš kao što ti @stf kažeš, koristeći činjenicu da već upropaštena železnica nema šta da izgubi - i sve trpi.
To se, draga gospodo, zove prevara, spinovanje i obmanjivanje javnosti. BNV je upravo to - jeftin trik mangupa i prodavaca magle.
A ovo što me ubeđuješ da će most kod Vinče morati da se izgradi "kad-tad", to je kao da me ubeđuješ da će beogradski metro morati da se izgradi kad-tad. To je u principu tačno, ali za nas ovde prilično irelevantno, jer ne znam hoće li te dve stvari biti za našeg vremena - sigurno neće biti za vakta današnjeg gradskog urbaniste (sam je rekao da Beograd od tog mosta diže ruke) niti njegove podlačke ekipe.
Jedino što mi se dopada kod ove beskrupulozne ekipe je što su u neku ruku realni, pa su prvi koji ne obećavaju metro, već običan tramvaj u strogom centru grada, svesni da im je realan domet u najboljem slučaju nekakav teški šinski sistem uz Savu i Dunav nastao konverzijom postojećih železničkih koridora.
Zato su sva obećanja preusmerili u Beograd na vodi, kao da ne vidimo da je u raščišćavanje sveukupno uloženo do 15 miliona evra, a ne nekakve milijarde. Pazi, obećavaju luks stanove i tržne centre, i to je sva ta svetla budućnost Beograda u koju veruju. Kao da to ne bi moglo da nastane samo od sebe čak i da vlasti ne rade praktično ništa (osim što nekome obezbede privilegovane uslove).
To se, draga gospodo, zove prevara, spinovanje i obmanjivanje javnosti. BNV je upravo to - jeftin trik mangupa i prodavaca magle.
A ovo što me ubeđuješ da će most kod Vinče morati da se izgradi "kad-tad", to je kao da me ubeđuješ da će beogradski metro morati da se izgradi kad-tad. To je u principu tačno, ali za nas ovde prilično irelevantno, jer ne znam hoće li te dve stvari biti za našeg vremena - sigurno neće biti za vakta današnjeg gradskog urbaniste (sam je rekao da Beograd od tog mosta diže ruke) niti njegove podlačke ekipe.
Jedino što mi se dopada kod ove beskrupulozne ekipe je što su u neku ruku realni, pa su prvi koji ne obećavaju metro, već običan tramvaj u strogom centru grada, svesni da im je realan domet u najboljem slučaju nekakav teški šinski sistem uz Savu i Dunav nastao konverzijom postojećih železničkih koridora.
Zato su sva obećanja preusmerili u Beograd na vodi, kao da ne vidimo da je u raščišćavanje sveukupno uloženo do 15 miliona evra, a ne nekakve milijarde. Pazi, obećavaju luks stanove i tržne centre, i to je sva ta svetla budućnost Beograda u koju veruju. Kao da to ne bi moglo da nastane samo od sebe čak i da vlasti ne rade praktično ništa (osim što nekome obezbede privilegovane uslove).