Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435661#p435661:13m8rz58 je napisao(la):
Zuma » 24 Feb 2017 08:31 pm[/url]":13m8rz58]Čudna koincidencija. Taman su ispunili i poslednji kvadratni milimetar slobodnog prostora gde bi mogli odlagati iskopanu zemlju, čak toliko da su je počeli bacati i u zakonom zaštićeni objekat, kad ono dođe vreme da se najzad "sanira" rukavac Ade Huje (sa biser obrazloženjem: zbog zapušene cevi do koje "ne može" a se dođe)?

IMG_2331_resize.jpg

Kako mi izgleda plan BnV trebalo bi da obnove ovaj deo konstrukcije ložionice koji je uklonjen pri gradnji Gazele, ovo od čega su ostali delovi noseće konstrukcije. A za tu zemlju su negde u blizini mogli da naprave ciglanu :)
 
Ne moze cigla da se pravi bas od svake zemlje, treba glina, A ova zemlja je kontaminirana svim i svacim i nije za zid kuce gde neko treba da zivi.
 
Radovi na obaloutvrdi su nastavljeni i danas:

Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Ovaj bager prebacuje smeće u Savu sa druge strane šlepa:
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Ogromne količine svakojakog đubreta Sava nanese svakodnevno. Plašim se da će stubovi terasa koje planiraju ovde skupljati to đubre na isti način.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Iz ovog mini bazena ispumpavaju vodu:
Pogledajte prilog 1
Nije lako ovim radnicima, voda je izuzetno hladna:
 
Bice tu ona najavljena nova radna mesta u BnV, uklanjaci nagomilanih grana i ambalaze na stubovima promenade, dezurni cuvari na pruznom pelazu u okviru BnV, opsluzivaci pametnog WC-a na setalistu (baba sera)... :D
 
Смеће које плута реком се пре скупљало између усидрених шлепова и бродова, кад су они уклоњени, онда се скупљало око плутајуће станице речне полиције. Више нема ни ње а када ови бродови и шлепови заврше радове, смеће ће ићи право на део старе обалоутврде између трамвајског и Бранковог моста. Град, тј. Београд воде би требале да се позабаве са овим проблемом и да некако организују чишћење реке од плутајућег смећа узводно од моста на Ади.
 
Izgleda da terasa koja se gradi poprima oblik ove sa rendera, videcemo sta ce na kraju ispasti...
 
Skinut je deo zaštitne ograde, vidi se da su krenuli da povezuju plato sa biciklističkom stazom tj.
ostatkom promenade.

Ovde se već može lepo videti buduća širina gornjeg nivoa šetališta.

16938500_1230188320434549_8464304341579473285_n.jpg


16996218_1230188373767877_2705496401882380113_n.jpg


16939568_1230187490434632_5533648786553603038_n.jpg


16996504_1230187503767964_5197000313765425365_n.jpg



Slikao Kalenić sa SSC-a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435674#p435674:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 24 Feb 2017 09:18 pm[/url]":25kisp4a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:25kisp4a je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":25kisp4a]
Je l misliš i na onaj ''trik mangupa'' koji namerno ponovi jedno 100 puta u temi na kojoj smo kako nema povrata PDV-a kada se kupuju kvadrati u BnV...zatim se ispostavi da ima tog povrata...
Služiš se podmetanjima botovskog nivoa. Nikolas27 je prvi doneo na forum informaciju da je povrat PDV-a regulisan tako što su uredili da investitor, nosillac građevinske dozvole za izgradnju Viste i prodavac stana budu jedno te isto pravno lice.
Pre toga ovo nije bio slučaj, jer u inicijalnoj fazi gradska vlast se maltene hvalila kombinatorikom po kojoj netransparentni inostrani izvori direktno uplaćuju sredstva izvođačima radova, kompletno bajpasujući BNV d.o.o, što je po rečima naših zvaničnika bilo džentlmensko rešenje da se Investitor Spasilac zaštiti od kraduckanja domaćih aktera (a ne, nije to bila posledica netransparentnog investiranja u BNV, majke nam mile...)
Lažeš.
Izmišljaš.
Manipulišeš.
Uništavaš takvim pisanjem Forum na kojem si jer si uporan sa tim tvojim lagarijama.

Oko Viste...sve si to iskonstruisao u svojoj glavi, izmislio si...ovako si to uradio:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425415#p425415:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 28 Dec 2016 06:32 pm[/url]":25kisp4a]...Ovo oko povraćaja PDV-a: koliko se ja sećam, u ovom trenutku za BW Vista postoji samo fazna građevinska dozvola za probne šipove...
Sad je interesantno pitanje, šta ako teoretski nosilac građevinskih dozvola u narednim fazama bude neko drugo pravno lice? Da li onda gubiš pravo na povraćaj PDV-a?
viewtopic.php?t=3725&start=75#p425415

Sam izmisliš neku ''teoretsku mogućnost'', i onda u narednih 100 svojih postova to što si izmislio počinješ da predstavljaš kao gotovu stvar i kreneš da lupetaš kako nema povraćaja PDV-a i sl. Sam izmisliš, to što si izmislio kreneš da predstavljaš kao istinu...i onda kreće lupetanje na bazi izmišljene istine (u USA bi rekli ''alternativne činjenice''). :bash: :bash: :bash:
Evo, to si i sada opet uradio, izmislio si da je bilo neke promene, nekog ''rešavanja u hodu'':
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435674#p435674:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 24 Feb 2017 09:18 pm[/url]":25kisp4a]...U toj inicijalnoj fazi je to očigledno bio problem za povraćaj PDV-a, ta informacija je krenula da kruži po forumima i ja sam je samo ponovio...
I sad sam ja kriv za širenje takvih vesti, a ne BNV d.o.o. koji je stvari rešavao u hodu, pa kada ih je rešio onda smo mi ovde ispali mrzitelji i širitelji glasina...
Izmislio si da je BnV d.o.o. nešto ''rešavao u hodu'' po tom pitanju, pa je kao nešto promenio u odnosu na to kad su počeli BW Residence u odnosu na BW Vistu. Kačeno je na Forumu:



Sa kim se potpisivalo za BW Residence? Sa BnV d.o.o.
Ko je investitor za taj objekat? BnV d.o.o.
Šta je onda tvoje pisanje oko nekakvog ''rešavanja u hodu''? To je lupetanje politički isfrustriranog čoveka koji laže u svojim postovima na BeoBuild Forumu. Time se uništava ugled/značaj BeoBuild Foruma kao izvora relevantnih informacija. Ti svojim lagarijama uništavaš Forum na kojem si jer srozavaš njegov nivo kao kredibilnog izvora informacija. Uništavaš ga jer drugi forumaši nemaju vremena/volje da ovako svaki put pokažu kako se služiš laganjem i izmišljanjem, Igor isto ne stiže sve...i onda tvoje laganje ostane uglavnom bez odgovora.

Evo još jedan primer iz tvog prošlog posta kako lažeš/izmišljaš:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435674#p435674:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 24 Feb 2017 09:18 pm[/url]":25kisp4a]...kombinatorikom po kojoj netransparentni inostrani izvori direktno uplaćuju sredstva izvođačima radova, kompletno bajpasujući BNV d.o.o, što je po rečima naših zvaničnika bilo džentlmensko rešenje da se Investitor Spasilac zaštiti od kraduckanja domaćih aktera (a ne, nije to bila posledica netransparentnog investiranja u BNV, majke nam mile...)
A, istina oko finansiranja BnV d.o.o. je na sajtu APR-a, evo onog dela kada je u pitanju finansiranje od strane većinskog vlasnika:
Удео: 68 %
Уплаћени новчани капитал
06.08.2015. - 2.644.173,4 RSD
18.09.2015. - 2.403.758.000 RSD
29.03.2016. - 2.451.900.000 RSD
24.11.2016. - 2.468.358.000 RSD

Ali nema veze...slobodno ti nastavi sa lupetanjem o netransparentnom investiranju u BNV, majke ti mile...
Šta ima veze...to što sam ja sada odgovorio, ili što ti ponekada neko drugi odgovori...nemoj se sada obeshrabriti, samo nastavi k'o da ništa nije bilo jer preostalih 95 puta od 100 ti niko neće imati volje da odgovori, i eto...ostaće tvoja lupetanja bez odgovora. :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435674#p435674:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 24 Feb 2017 09:18 pm[/url]":25kisp4a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:25kisp4a je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":25kisp4a]
- Prva faza, 6-8 meseci, 2.5 miliona evra.
- Druga faza: 24 meseca, 62.5 miliona evra.
Likvidacija postojeće stanice Beograd glavna. Izgradnja stanice Beograd centar. Izgradnja TPS Zemun. Rekonstrukcija stanice NBG.

Da li primećuješ da je od tada otprilike prošlo 6+24 meseca, a da ništa iz druge faze nije urađeno?
Da li primećuješ da nisi u stanju da razumeš napisano?
Na toj tabli je pisalo koliko vremena treba da traje svaka od tih faza nakon što započne. Ne da će započeti za 6-8 meseci, ili za 24 meseca...nego da od tog dana kada započne, trebaće toliko meseci da se završi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435674#p435674:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 24 Feb 2017 09:18 pm[/url]":25kisp4a]Jel vidiš da priznaješ da imam sasvim OK stav :)
Rekao sam da je taj stav utopija...i da je dokaz za to stanje u SA do pre 2-3 godine.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435674#p435674:25kisp4a je napisao(la):
stanislaw » 24 Feb 2017 09:18 pm[/url]":25kisp4a]A koju maglu ti prodaješ? Kao, loša strana toga da Beograd na Vodi sačeka rešavanje infrastrukture je da to uzima više vremena... A "Srbija ne može da čeka"... Rođače, kome se žuri da se izgrade zgrade krmače u Savskom amfiteatru?
Napišem godišnje postova koliko ti mesečno...i ja kao nešto agitujem, ''prodajem''... :bash:
Ti si taj koji ovde uporno i dosadno ponavlja svoje izmišljotine i laži.

Inače, kakvo je to sada kritikovanje ''krmača'' u SA???
Zar nije preovlađujući stav da niiiišta visoko ne treba zidati u prostoru SA, nego baš te ''krmače'', i da budu dalje od reke.
Ono...prizemlje, 5-6 spratova maksimalno i to je to. Sad ti kritikuješ ''krmače''? Onda, ti si za visoke zgrade, fancy rečeno za kule?
Ali, sakriće se Hram Sv. Save... :bash: :bash: :bash:

Loša strana je da je to utopija, a ne prosta stvar hoćemo li brzo ili sporo graditi u SA. Čekanje nekih boljih vremena je ono što smo imali sve ove decenije unazad kada je u pitanju prostor SA. Ti (ne samo ti), bi sada da se čeka još...da se potroši narednih 15-20 godina da se izgradi BAS, Lasta, Prokop, most na Dunavu kod Vinče i svašta nešto...pa kad se sve to završi, e ae onda da vidimo šta možemo u SA.
To je utopija jer umrećemo i ti i ja, a ne bi dočekali da vidimo prvi kvadrat izgrađen u SA.
 
Ух, страшно, ко би уопште могао да живи у Београду да ово није почело сад да се гради, ју, ужас... Има да нам сване са неколико ружних зграда.

Обуздај мало реторику: цивилизован човек "лажеш" каже на лепши начин, другим речима. Није ти ово форум о ђунтама, ЈТД моторима и пумпама високог притиска па да се изражаваш као аутомеханичар.
 
Bukira svaka cast na fotografijama!

Mislim da bi na sve graditelje koji se nesebicno zrtvuju trebalo ostaviti neku uspomenu za buduce generacije. Da bi mogle da vide kakav je bum ovde napravljen 2015-2020. Naravno trebalo bi obeleziti sadasnju gradsku upravu, gradonacelnika, premijera, arhitekte, zidare i slicno. Ovo je najbolji projekat koji je Srbija imala verovatno u istoriji.
 
Predlažem spomenik svim zaslužnim osobama na sred Promenade!
 
Ма шта наприча у три реда, Радовићу. Прави Лакедемоњанин: трудиш се да речима буде уско, а мислима широко.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435798#p435798:2vxelgm5 je napisao(la):
neshaoct » 25 Feb 2017 04:59 pm[/url]":2vxelgm5]
Lažeš. Izmišljaš. Manipulišeš.
Sam izmisliš neku ''teoretsku mogućnost'', i onda u narednih 100 svojih postova to što si izmislio počinješ da predstavljaš kao gotovu stvar i kreneš da lupetaš kako nema povraćaja PDV-a i sl.

Polako, Nesho iz Beograda. Smiri se.
Ako ja "izmislim teoretsku mogućnost" da kupac ne može biti siguran da li stan kupuje od firme koja je nosilac građevinske dozvole, s obzirom da ta građevinska dozvola još nije ni izdata, to onda nije izmišljotina, već teoretska mogućnost. To nije laž, a takav rečnik "lažeš" ostavi za političku tribinu, a ne za forum do kojeg ti je navodno toliko stalo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435798#p435798:2vxelgm5 je napisao(la):
neshaoct » 25 Feb 2017 04:59 pm[/url]":2vxelgm5]
Izmislio si da je BnV d.o.o. nešto ''rešavao u hodu'' po tom pitanju, pa je kao nešto promenio u odnosu na to kad su počeli BW Residence u odnosu na BW Vistu. Kačeno je na Forumu:

Da li je tebi uopšte poznato da su se kompletni id*** iz vrha gradske vlasti doslovce hvalili pred novinarima da investitor sa stranih računa direktno prebacuje pare direktno izvođačima radova, bajpasujući BNV d.o.o, odnosno da je tako namerno dogovoreno da bi Investitor Spasilac bio zaštićen od domaćeg kraduckanja?
Ako sumnjaš da je tako bilo, ako misliš da to izmišljam, slobodno reci, potrudićemo se da ti obezbedimo link da se sam uveriš.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435798#p435798:2vxelgm5 je napisao(la):
neshaoct » 25 Feb 2017 04:59 pm[/url]":2vxelgm5]

Čekaj, Nesho iz Beograda. Okačio si sken Ugovora o rezervaciji stana u BW Residences za soma evra.
Ugovor o rezervaciji nije kupoprodajni ugovor. Razlikuješ li ta dva?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435798#p435798:2vxelgm5 je napisao(la):
neshaoct » 25 Feb 2017 04:59 pm[/url]":2vxelgm5]
Ti (ne samo ti), bi sada da se čeka još...da se potroši narednih 15-20 godina da se izgradi BAS, Lasta, Prokop, most na Dunavu kod Vinče i svašta nešto...pa kad se sve to završi, e ae onda da vidimo šta možemo u SA.
To je utopija jer umrećemo i ti i ja, a ne bi dočekali da vidimo prvi kvadrat izgrađen u SA.

Ali nisi mi odgovorio koji je motiv te hitnosti oko Savskog Amfiteatra. Svejedno se grade silni stambeni projekti u starom Beogradu (Central Garden, Voždove kapije...) kao i tržni centri (Rajićeva, Višnjička, IKEA, Lidl...) i ti investitori uplaćuju za uređenje gradskog građevinskog zemljišta. U čemu je onda hitnost Beograda na vodi? Izbegao si odgovor, pa hajdemo još jednom:

1) Ti lično čekaš da kupiš stan tamo
2) Vučiću se žuri da ispuni predizborno obećanje
3) Investitoru Spasiocu se žuri da namlati pare

Kada izabereš tačne od ponuđenih odgovora, još objasni kakve to ima veze sa javnim interesom Beograda i Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435670#p435670:137b1zi6 je napisao(la):
stanislaw » Fri Feb 24, 2017 9:52 pm[/url]":137b1zi6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435638#p435638:137b1zi6 je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 07:48 pm[/url]":137b1zi6]Možemo govoriti o tome da li je sam projekat od nacionalnog interesa za Grad i Republiku (Lex specialis),po mom mišljenju od interesa je za grad u indirektnom smislu zbog pokretanja infrastrukturnih projekata u smislu izmeštanja infrastrukture iz SA,rešavanja pitanja otpadnih voda itd.
Tu smo priču već raspredali na forumu, umesto da se kapitalni projekti realizuju (most kod Vinče, dovršetak železničkog čvora, kolektori, blablabla) ovim projektom BNV stvara se samo atmosfera hitnosti koja ni na koji način sa sobom ne donosi rešenje svih ovih projekata, već čini da se celoviti projekti zamenjuju provizorijumima:
* Svečano otvaranje železničke stanice Beograd Centar, bez ulaza, stanične zgrade, asfaltnog puta - šikaniranje putnika,
* Konvoji cisterni kroz useljene zgrade Beograda na vodi, umesto mosta kod Vinče,
* Izlivanje kanalizacije iz BNV-a ispod Savanove, umesto izgrađenih crpnih stanica, kolektora i interceptora

I tako dalje i tako dalje. Ukratko, za tebe je benefit ako se narod maltretira polurešenjima i provizorijumima samo zato što neko hoće da se k* sa ekspresnom izgradnjom Beograda na vodi, a nema preduslove da leti (za realizaciju svih ovih infrastrukturnih projekata).

Reci mi koliko je investiciona vrednost ovih"bla bla projekata" i koliko je potrebno vremena da se oni realizuju?

Prokop- kažeš šikaniranje putnika? Šta bi to značilo? Po meni da SVI putnici moraju da krenu ili da moraju da sidju u Prokop? Ja sam npr.prošle nedelje išao Štadler flirtom na relaciji NS-BG i veći broj putnika je sišao na stanici N.Beograd,mogućnost izbora,bolja povezanost sa ostalim delovima grada,manji broj putnika ćeš videti na Prokopu iz poznatih razloga, neki forumaši su na temi Prokop čak i prebrojavali putnike. Šikaniranje bi bilo kad putnici ne bi imali izbor na kojoj će stanici da sidju,nego kad bi ISKLJUČIVO BILI VEZANI ZA PROKOP.

Da li zaista veruješ u konvoje cisterni kroz useljene zgrade BNV-a? Zašto se pre više od godinu dana od useljenja (maj 2018g) pominje alternativno rešenje? Pa upravo da se to ne bi desilo.

Izlivanje kanalizacije? Pogledaj vertikalne zelene linije koje idu od Brankovog mosta do Gazele?
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
To ti je pojas čišćenja reke od tzv "opasnih materijala"(o tome šta se pod tim podrazumeva imaš na 9 strani srpske verzije ugovora).Postoji kao "provizorijum" prešičćivači koji se mogu postaviti na ispuste koji mogu da opskrbe i preko 100.000 domaćinstava (ranije sam postavljao na temi,koliko mogu da se setim postoji firma iz Hrvatske koja ih proizvodi)."Provizorujum" obzirom da se projekat izlivanje fekalija ne može rešiti sa godinu-dve dana radi se o investiciji cca 500miliona evra),ali nije tačno da ne postoje PLANOVI ZA REŠAVANJE PROBLEMA KANALIZACIJE U GRADU:
Pogledaj plan direkcije za gradjevinsko zemljište:

Šta tamo piše: " biće propisano od strane direkcije za vode da se može SAMO POTPUNO PREČIŠĆENA VODA ULITI U DUNAV,što znači da projekat ne može bez kompletnog projekta PPOV dobiti gradjevinsku dozvolu". Jel to provizorijum ili trajno rešenje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435814#p435814:z1b1jmdb je napisao(la):
Zuma » Sat Feb 25, 2017 6:14 pm[/url]":z1b1jmdb]Predlažem spomenik svim zaslužnim osobama na sred Promenade!
Mozda spomen sobu u muzeju koji ce biti u okviru SA. Ma kakvu sobu, celo krilo sa maketama, non stop projekcijama svih sezona i serijala BEOGRAD NA VODI ... a na promenadi staza slavnih (zasluznih) sa nihovim imenima. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435823#p435823:2fnmundw je napisao(la):
milos.tro » 25 Feb 2017 06:42 pm[/url]":2fnmundw]
Reci mi koliko je investiciona vrednost ovih"bla bla projekata" i koliko je potrebno vremena da se oni realizuju?

Verovatno ćemo se složiti da su u svakom gradu, pa tako i u Beogradu, ulaganje u javne infrastrukturne projekte i privatni građevinski projekti dva paralelna procesa i da oba procesa moraju da kontinuirano teku (s tim što su privatni projekti preduslov da se u javnu kasu sliju neki novci koji bi se koristili za javne projekte).
Prema tome, Beogradu su neophodni projekti kao Central garden, Voždove kapije, bivši savezni MUP, da bi se upravo tim novcem rešavale goruće stvari kao što su gradska železnica, autobuska stanica itd. Dovde se valjda savršeno slažemo.

E sad dolazimo do Beograda na vodi. BNV je ekstreman projekat zato što iziskuje ogromna ulaganja za izmeštanje svega i svačega, da bi se do kraja uopšte realizovao. Naša država je projekat tako postavila da se SVE mora izmestiti iz Savskog amfiteatra do 2020. godine. Hoće li nam izgradnja prve faze BNV-a pomoći u ostvarenju tog cilja? Koliko će BW Residences i BW Vista zaraditi za izmeštanje infrastrukture do 2020. godine? Zaradiće nula, jer profit od prodaje stanova treba da bude dalje reinvestiran u saradnji sa Investitorom Spasiocem, a naknada za GGZ biće u celosti prebijena sa troškovima inicijalne infrastrukture u granicama BNV.

Znači, investicije grada Beograda do 2020. godine žive od projekata kao što su Central garden, Voždove kapije itd. Sva hitnost i frka oko 1. faze BNV do 2020. godine gradu ne donose ama baš nikakav cash flow, a sa druge strane donose ogromne glavobolje kao što su autobuska, železnička stanica itd. Čemu ta hitnost? Uostalom odavno smo saglasni da su stvari pogrešno postavljene, odavno je poznat i tvoj stav da je BNV trebao da fazno bude davan na tendere, a ne ova finta sa Investitorom Spasiocem, koji je, kako danas stvari stoje, dao 60 miliona evra za tridesetogodišnji monopol za ogroman prostor, što su smešni novci.

Dakle važeči ugovor za BNV je postavljen na premisi da trajno uređenje ove lokacije iziskuje tih milijardu evra za trajno rešenje infrastrukture, tako da nema druge nego da se uđe u tridesetogodišnji odnos sa investitorom, jer nema teoretske šanse da se ova milijarda pokrije u nekom kraćem investicionom ciklusu. Ali čekaj malo, našoj strani je nakačena obaveza da se infrastruktura iseli za pet godina! 30 godina minus 5 godina jednako je 25 godina. Valjda je onda jasno da to znači da će period provizornih rešenja u Beogradu trajati do 25 godina!
Šta je još sporno u našoj diskusiji?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435823#p435823:2fnmundw je napisao(la):
milos.tro » 25 Feb 2017 06:42 pm[/url]":2fnmundw]
Ja sam npr.prošle nedelje išao Štadler flirtom na relaciji NS-BG i veći broj putnika je sišao na stanici N.Beograd
Šikaniranje bi bilo kad putnici ne bi imali izbor na kojoj će stanici da sidju,nego kad bi ISKLJUČIVO BILI VEZANI ZA PROKOP.

Novi Sad nije toliki problem, a šta ćemo sa Požarevcem i uopšte svim destinacijama sa juga? Flirt ne može da staje u Rakovici, dakle ti putnici su osuđeni na bespuće u Prokopu!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435823#p435823:2fnmundw je napisao(la):
milos.tro » 25 Feb 2017 06:42 pm[/url]":2fnmundw]
Postoji kao "provizorijum" prešičćivači koji se mogu postaviti na ispuste koji mogu da opskrbe i preko 100.000 domaćinstava (ranije sam postavljao na temi,koliko mogu da se setim postoji firma iz Hrvatske koja ih proizvodi).

Čekaj, hajde da vidimo kako bi to izgledalo da se prečistač za 100.000 domaćinstava postavi sa spoljne strane ispusta ispod Savalove. Koliko često to mora da se prazni, analogno pražnjenju septičke jame? Na šta bi se osećao prostor oko Savalove?
Hoće li neko stvarno da to TU instalira?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435827#p435827:2hx6bnzj je napisao(la):
tzoran1 » 25 Feb 2017 07:07 pm[/url]":2hx6bnzj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435814#p435814:2hx6bnzj je napisao(la):
Zuma » Sat Feb 25, 2017 6:14 pm[/url]":2hx6bnzj]Predlažem spomenik svim zaslužnim osobama na sred Promenade!
Mozda spomen sobu u muzeju koji ce biti u okviru SA. Ma kakvu sobu, celo krilo sa maketama, non stop projekcijama svih sezona i serijala BEOGRAD NA VODI ... a na promenadi staza slavnih (zasluznih) sa nihovim imenima. :D
file.php
Bistu? Nešto kao na Tašu?

69956163.jpg
 
A sad nešto manje ozbiljno od priznanja zaslužnim građanima. Da li prvo rešiti infrastrukturu, ili prvo početi gradnju pa se nadati da će se infrastruktura rešiti paralelno? Pre pokušaja sa analizom, sa onim što će možda biti, da vidimo praksu, ono što se VEĆ desilo. Pa ne moramo pogađati. Imamo primer koji nam je pred očima, tj odustajanje od gradnje mosta na Dunavu.

Šta mislite, koliko Srbija ima železničkih mostova na Dunavu? Ako ne računamo dva na granici sa Hrvatskom, u Srbiji imamo samo DVA železnička mosta. To je sve! Čitavo naše bogatstvo, i sav oslonac naše privrede i naše države u železničkom transportu. Jedan u Beogradu, drugi u Novom Sadu. Pačevački most se našao u sred grada, pa je očigledno da teretne kompozicije NE SMEJU da idu kroz tunele i centar milionskog grada. To znači da ako odustanemo od gradnje mosta u Vinči i zatvorimo prugu oko Kalemegdana (što se prelaže ili je verovatno već odlučeno), ostajemo NA SAMO JEDNOM MOSTU U SRBIJI! Da li nekom dopire do svesti šta će se desiti ako se nešto desi tom, jedinom preostalom mostu u Novom Sadu? Neki rat, terorizam koji MORAMO očekivati, hitno održavanje, bilo šta? Praktično se Srbija cepa na dva dela. Samo zbog prestanka transporta nafte, kao osnovnog energenta, ubrzo će domino efektom da stane najveći deo Srpske privrede. A gde su još hemikalije, hrana i sirovine?

A mi imamo da, samo da bi neki privatnik napravio još par stambenih zgrada na svojoj privatnoj zemlji, pristajemo da kompletna privreda Srbije od sada zavisi od JEDNOG JEDINOG mosta u Novom Sadu? Pa kako to nazvati? Ludilom?

I još, da je to sve ... ali ... onda imamo prodaju PKB-a, tj zemljišta nephodnog za širenje grada i najproduktivnijeg biznisa proizvodnje hrane, prodaju Telekoma Srbija sa osnovnim komunikacionim likovima čitave države, pa gradnju gigantske luke UZVODNO od grada, pa zatrpavanje toksičnog otpada sa teškim metalima u PRIOBALJE, tj tako da bude deo vodenog ciklusa grada, pa industrijski i ranžirni centar na Makiškim izvorištima vode ... pa ... alo ... ima li mozga igde u blizini?
 
Zašto taj železnički most kod Vinče nije sagrađen u proteklih 40 godina?
Pruga kroz Savski anfiteatar, oko Kalemegdana i Dorćola je više od 50 godina opasavala centralni istorijski deo grada.
Rafinerija u Pančevu je počela sa radom 1968. godine, Hemijska industrija u Pančevu je počela sa radom 1962. godine,
od tad opasne materije prolaze kroz Beograd. Sad od jedanput svima smeta železnički transportni saobraćaj u Beogradu.

Ranžirna stanica Beograd (Makiš) je počela da se gradi 1956. godine, a sa radom je počela 1970. godine, tako da i taj projektat je već decenijama star i stanica tamo nije postavljena zbog BNV.

Prokop je počeo da se gradi pre 30 godina, tako da već tad je odlučeno da će železnička stanica biti izmeštena i ne znam kako je to BNV kriv za izmeštanje.

Autobuska stanica je od uvek bila 'polu montažni objekat' tako da je i ona privremeno rešenje već decenijama.

Kanalizacija se izliva u Savu, Dunav, u rukavac kod Ade Huje isto već decenijama i do sada izgleda taj ekološki užas nikom nije smetao, kolektor interceptor se gradi već decenijama, a izgrađeno je možda najviše 30% celog projekta.

50 godina niko nije pokušavao da uredi ruglo u Savskom anfiteatru, trenutna vlast je odlučila da pokuša nešto da uradi, njihove rešenje ima i dobrih i loših strana ali mislim da je ipak mnogo bolje da se taj deo urbanizuje nego da čekamo još mnogo godina u rešavanje tog rugla u centru grada.

50 godina čekamo i na uređenje bloka 18 na NBG koji je po meni uz park na Ušću trebao da bude najlepši deo Beograda jer ima veliki park ka reci a planira se izgradnja i više kulturnih i javnih objekata koji su potrebni ovome gradu (primer opera). Da li i za to treba da čekamo narednih 50 ili 100 godina jer će se uvek pojaviti neki kritičari kojima nešto neće odgovarati?

A što se tiče infrastrukture biće i ona polako rešavana, pa kod nas se nikada ništa nije rešilo preko noći tako da ne znam otkud sad neka zabrinutost za kapitalne infrastrukturne projekte.
 
Zašto se do sada nije radila infrastruktura može lako da se objasni, a deo odgovora imaš u mojoj prethodnoj poruci, ali je nebitno za problem. Kakav god da je razlog, za loše odluke, nedostatak para, druge prioritete ili nerad, lošu infrastrukturu ne možemo JOŠ VIŠE opterećivati, sa iracionalnim obrazloženjem malog deteta koje se duri: "Kad nisu oni uradili, zašto bih ja? Ima vremena. Sutra ću uraditi domaći zadatak. Sad hoću da se igram."
 
Ja smatram da je BNV i uređenje bloka 18 i 26 na NBG kao domaći zadatak koji treba uraditi što pre, a ne kao igru koja može još da čeka.


Loša infrastruktuta je 'rana' ovog društva već decenijama tako da ni to nije ništa novo.
Ako misliš da treba stopirati izgradnju Beograda zbog loše infrastrukture, ok, svako ima pravo na svoje mišljenje.
Možda si čaki i upravu ali onda ne treba samo stopirati izgradnju BNV nego svih projekata dok se prvo ne reši infrastruktura jer ne utiče loše na infrastrukturu samo izgradnja BNV.
 
@Stanislave,da ti ne editujem post da ne gušimo temu:

Ovde si postavio pitanje hitnosti samog projekta i zarade od objekata prve faze?

Nije tačno da je zarada nula,postoje prihodi od poreza na promet nekretnina,poreza i doprinosa u gradjevinarstvu (po nacrtu plana za ceo projekat cca 360miliona evra),zatim prihodi od pdv-a od budućih brojnih komercijalnih sadržaja itd.Upravo iz tih razloga se Gradu ili RS,svejedno,žuri zbog tih prihoda kao i činjenice da će se daljom izgradnjom kada se isplati onih 150miliona evra pozajmice,profit RS biti 32%.

Ne mislim da će autobuska i železnička stanica doneti glavobolje,naprotiv, najvažnija je izgradnja infrastrukture (pristupne saobraćajnice - prokop, peroni,parking- autobuska stanica, završetak ump-a tošin bunar-most na adi) da bi mogle da funcionišu,da omoguće BRZ PROTOK LJUDI ka i od pomenutih objekata (ovde se ne radi o enormnim ulaganjima).O zidanim i montažnim objektima sam govorio ranije na temi.

Kad si pomenuo Požarevac,imam par prijatelja koji redovno koriste autobus do Beograda (nisam čuo da neko koristi voz).A kada će koristiti voz? Pa verovatno kad im bude brže i jeftinije da ga koriste. :wink:

Što se tiče prečišćivača postoje i rade se po narudžbi i za preko 100.000 domacinstava,sigurno da postoji način njihovog održavanja,ne verujem da baš mora da se čisti kao septička jama,ovde se ipak radi o znatno naprednijim tehnologijama. :wink:
 
U zemljama varšavskog pakta koje su od SFRJ imale niži standard i na koje smo mi sa visine gledali veća izgradnja metro linija je počela davnih godina, Budimpešta 50., Prag 60., Bukurešt i Bratislava 70., Varšava 80. godina prošlog veka. A Beograd nažalost ni u 2017. godini nema metro.

Kod nas jednostavno izgradnja infrastrukture sporo ide, nema odlučnosti, želje i volje za tim ni kod naroda i ni kod političara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435846#p435846:3nuzlhlr je napisao(la):
Stomatolog » 25 Feb 2017 08:32 pm[/url]":3nuzlhlr]Ja smatram da je BNV i uređenje bloka 18 i 26 na NBG kao domaći zadatak koji treba uraditi što pre, a ne kao igru koja može još da čeka.

Loša infrastruktuta je 'rana' ovog društva već decenijama tako da ni to nije ništa novo.
Ako misliš da treba stopirati izgradnju Beograda zbog loše infrastrukture, ok, svako ima pravo na svoje mišljenje.
Možda si čaki i upravu ali onda ne treba samo stopirati izgradnju BNV nego svih projekata dok se prvo ne reši infrastruktura jer ne utiče loše na infrastrukturu samo izgradnja BNV.
Kakve veze ima to što loša infrastruktura nije ništa novo? SADA se krenulo u krajnje agresivnu kampanju gradnje objekta u starom delu grada sa DRASTIČNO većom gustinom od tradicionalne. Što znači da SADA - na kasnije - mora da se reši infrastruktura, nezavisno od prethodnih grešaka ili razloga za sporo rešavanje. Shvataš li da prvo MORAMO da znamo da li će nam IKADA trebati još jedan most preko Save? Da SADA moramo znati trase metroa? Ne mogu prvo da se zauzmu koridori i prostor za njih, pa da se onda, kasnije, nešto kao razmišlja o tim problemima. To je budalaština.

Pa zatim imamamo problem železničke stanice, autobuskog transporta, kargo terminala, rešenja kanalizacije, novog mosta kod Vinče i obilaznice, novih tunela ispod grada ... sve su to OGROMNI projekti koji ponekad i radikalno menjaju stanje u gradu, a sasvim su sigurno izrazito komplikovani zbog velike međuzavisnosti njihovih rešenja i mnogih aspekata života u gradu, tj njegovog budućeg razvoja. To se ne može raditi usput i improvizovati, uz gradnju BNV-a. Ne sme se desiti da se napravi nebitna zgrada, kao BNV kula, pa se onda sve ove odluke od suštinske važnosti za čitav grad prilagođavaju toj zgradi, umesto obrnuto. A tek je problem sa dimamikom radova. Mi rupu u mostu ne možemo popraviti godinama, pa je onda pitanje koliko će nam trebati za pravljenje kompletnog mosta, dakle svega što u principu postoji oko rupe u mostu.

Dakle, odluka o razvoju ovog dela grada se stalno odlagala zato što su svi bili svesni da to podrazumeva kompleks infrastrukturnih odluka, investicija i gradnji u kojima svaka greška ima enormne i katastrofalne posledice. Ovo je čvorna tačka grada, zato je od posebne važnosti. Ako je neko već rešio da se upusti u to, onda je morao PRVO da reši sve što takvom razvoju prethodi. Pa kad bude siguran da sve što se tiče nove infrastukture ponovo radi, ONDA se ide u razvoj TOG dela. U međuvremenu se samo očisti đubre i napravi obalsko šetalište i park. To ne zaustavlja "razvoj grada" zato što nas niko ne bije po ušima da počenemo razvoj baš na ovako posebno komplikovanom mestu pre nego što se ne odrade svi pripremni poslovi. Ionako sve to mi plaćamo, a eventualni prihod od BNV možemo očekivati tek za 30 godina. Bez ovog tereta bi i zemljište bilo skuplje i lakše bi videli šta je ovde najbolje graditi. Tako da su svi argumenti za OVAKVU gradnju u OVOM trenutku sasvim iracionalni i sebični. Kreiraju profit samo nekim ljudima, a grad ima samo štetu. Na drugim mestima, koja ne prejudiciraju buduća infrastrukturna rešenja, i gde već sada postoje dovoljni infrastrukturni kapaciteti, nema razloga da se čeka, pa nema ni velikog zastoja u razvoju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435849#p435849:1ikcoiag je napisao(la):
milos.tro » Sat Feb 25, 2017 8:51 pm[/url]":1ikcoiag]@Stanislave,da ti ne editujem post da ne gušimo temu:

Ovde si postavio pitanje hitnosti samog projekta i zarade od objekata prve faze?

Nije tačno da je zarada nula,postoje prihodi od poreza na promet nekretnina,poreza i doprinosa u gradjevinarstvu (po nacrtu plana za ceo projekat cca 360miliona evra),zatim prihodi od pdv-a od budućih brojnih komercijalnih sadržaja itd.Upravo iz tih razloga se Gradu ili RS,svejedno,žuri zbog tih prihoda kao i činjenice da će se daljom izgradnjom kada se isplati onih 150miliona evra pozajmice,profit RS biti 32%.

Ne mislim da će autobuska i železnička stanica doneti glavobolje,naprotiv, najvažnija je izgradnja infrastrukture (pristupne saobraćajnice - prokop, peroni,parking- autobuska stanica, završetak ump-a tošin bunar-most na adi) da bi mogle da funcionišu,da omoguće BRZ PROTOK LJUDI ka i od pomenutih objekata (ovde se ne radi o enormnim ulaganjima).O zidanim i montažnim objektima sam govorio ranije na temi.

Kad si pomenuo Požarevac,imam par prijatelja koji redovno koriste autobus do Beograda (nisam čuo da neko koristi voz).A kada će koristiti voz? Pa verovatno kad im bude brže i jeftinije da ga koriste. :wink:

Što se tiče prečišćivača postoje i rade se po narudžbi i za preko 100.000 domacinstava,sigurno da postoji način njihovog održavanja,ne verujem da baš mora da se čisti kao septička jama,ovde se ipak radi o znatno naprednijim tehnologijama. :wink:


Milose, ti kao da zivis u nekoj drugoj drzavi a ne u Srbiji pa verujes u sve lepe izjave politicara.
320 miliona : 30 godina=10,6 mil godisnje (auuu koji prihod grada i RS i to pod uslovom da se nesto ne promeni)
Sto se tice prihoda od pdv-a od komercijalnih sadrzaja, buduci stanovnici BnV ako ne kupe pivo u TC u kraju kupice ga u nekoj drugoj beogradskoj prodavnici pa ce platiti pdv tamo.
Za prihod RS od 32% postoji mnogo nacina da zajednicka firma u vecinskom vlasnistvu investitora Ace (Al Abra ka dabra ili kako se vec zove pa cu ga skraceno zvati Aca), Aca kao vecinski vlasnik ispumpa sav prihod i RS dobije NULA ZIRO NISTA,.
Pristupne saobracajnice za Prokop se rade, ali najbitnija veza preko autoputa nesto sporo ide. Bice za desetak godina Boze zdravlje. I autobuska stanica LASTA I BAS nesto sporo ide, a to bas nije bilo ideja da budu privremeno resenja. Privremeno resenje je streha na Autokomandi.
Sta cemo sa putnicima vozova iz Nisa, Kraljeva, Krusevca... koji nemaju krajnje odrediste Novi Beograd. Neka sidju na NBGD pa busom ili tramvajem nazad u grad.
Za preciscavanje otpadnih voda ponovicu moj predlog od pre godinu dana. Ako moze u emiratima, moze i ovde. Posluzice privremeno dok se ne zavrsi interceptor i fabrika za prec. u Velikom Selu :D
 
Vrh