Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Problem je u tome što je vlast pravdala ovakav BNV tom računicom za optimalno rešenje železničkog čvora i obilaznica, a u stvarnosti su pokazali da su spremni da bez kapitalnih ulaganja u infrastrukturu grade ambiciozni BNV od 20+ spratova, kao da je skupa infrastruktura uključena u "paket" - a zapravo nije. Obećali su BNV kao okidač za rešavanje kapitalnih projekata infrastrukture, a zapravo se znalo da su spremni da poklone Savski amfiteatar svojim investitorima i da NE REALIZUJU kapitalne projekte, već da sve zabašure polurešenjima. Baš kao što ti @stf kažeš, koristeći činjenicu da već upropaštena železnica nema šta da izgubi - i sve trpi.

To se, draga gospodo, zove prevara, spinovanje i obmanjivanje javnosti. BNV je upravo to - jeftin trik mangupa i prodavaca magle.
A ovo što me ubeđuješ da će most kod Vinče morati da se izgradi "kad-tad", to je kao da me ubeđuješ da će beogradski metro morati da se izgradi kad-tad. To je u principu tačno, ali za nas ovde prilično irelevantno, jer ne znam hoće li te dve stvari biti za našeg vremena - sigurno neće biti za vakta današnjeg gradskog urbaniste (sam je rekao da Beograd od tog mosta diže ruke) niti njegove podlačke ekipe.
Jedino što mi se dopada kod ove beskrupulozne ekipe je što su u neku ruku realni, pa su prvi koji ne obećavaju metro, već običan tramvaj u strogom centru grada, svesni da im je realan domet u najboljem slučaju nekakav teški šinski sistem uz Savu i Dunav nastao konverzijom postojećih železničkih koridora.
Zato su sva obećanja preusmerili u Beograd na vodi, kao da ne vidimo da je u raščišćavanje sveukupno uloženo do 15 miliona evra, a ne nekakve milijarde. Pazi, obećavaju luks stanove i tržne centre, i to je sva ta svetla budućnost Beograda u koju veruju. Kao da to ne bi moglo da nastane samo od sebe čak i da vlasti ne rade praktično ništa (osim što nekome obezbede privilegovane uslove).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435417#p435417:1lrgn2xd je napisao(la):
Stomatolog » 23 Feb 2017 11:30 pm[/url]":1lrgn2xd]
Najveći deo dugovanja za uređenje građevinskog zemljišta nastao od 2004. do 2011. godine.
I sada u 2017. godini imamo ogroman broj nelegalnih gradilišta.
Znači nije problem samo u nekoj političkoj opciji, sve političke opcije koje su do sada vladale su se ponašale neodgovorno.

Nije prava reč neodgovorna vlast, već štetočinska vlast koja učestvuje u uništavanju svog grada, koje sprovode njihovi ljudi, a ne tek tamo neke barabe (da nisu njihovi, valjda bi policija privodila radnike sa zapečaćenih gradilišta, pa ne bi više bilo zabranjenih radova).
 
@stanislaw
Motam i ja tebi da repliciram...
Tacnije da te ispravim najdobronamernije.
Ne unistavaju oni svoj grad (ni svoju zemlju) !!!
Ovo nije njihov grad ni njihova zemlja!
Da je njihov ne bi ga tako besomucno unistavali!
Ovo radi ljudski sljam koji ce zarad svog LICNOG interesa, sve drugo unistiti, rasprodati ili devastirati.
Njima nisu bitne posledice ni kvalitativno, ni kvantitativno. Njih nezanima "kraduckanje"!
Lesinari iza kojih nista ne ostaje.

Nacin nakoji vrbuju za predstojece izbore (koji uzgred nisu ni raspisani)...
Pa to je tek vrhunac.
Ko bi se setio da piramidalno poslovanje 'implementira" medju svoje simpatizere i aktiviste (botove i ostale)?
Samo bolesno pokvaren um ili ekipa takvih.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A prošle vlasti su se u proteklih 60 godina bolje odnosile do grada?
 
Neke gore, neke bolje...
Ovolika doza samovolje i odluka koje ce dugorocno da osakate grad nije bila prisutna ni kod okupacionih vlasti...
Pa nama obalutvrdu koju izgradise okupatori izpade bolja, dugotrajnija i smislenija od sminkeraja koji nam prodaje aktuelna ekipa i koji se urusava sam od sebe, pa se renovira svakih nekoliko meseci...
Ova vlast ne preza da krsi propise na svakom koraku i u svakoj oblasti!

Koja je vlast do sada dosla na tako genijalnu ideju da organizuje odvoz zagadjenog zemljista u Dunav?

Koja do sada je pomislila da svome finansijeru omoguci 'viziju' gradnje u Makiskom vodozastitnom pojasu?

Koja vlast do sada je toliko bahata da jedno stepeniste do prvog sprata fakturise 120.000€ !!!!???

Da samovoljno bez makar neke rasprave ponisti decenijske strategije razvoja grada, tek onako po sistemu "moze nam se"???

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koje stepenice kostaju 120 000€ moze fotka 22 stepenika od cega su imaju pozlatu mozda ■□●○•
 
Incest nad Beogradom!

Niko nikada nije suspendovao GUP, niko nikada nije ovako ucutkao strucnu javnost, veozao ruke medijima i ugasio svaki kriticki ton, kako bi sproveo svoja zlodela i napuinio dzepove.

Gromoglasna tisina dok svi zajedno tabanamo u provaliju. Vecina ne sme rec da kaze, oni drugi su ucutkani.
 
Toliko o pruzi 6 topola. Ostavili su parče koloseka iza Hale 14 za manevrisanje do NIS-a u Radničkoj. Šteta što nisi izbliza slikao odbojnik na kraju koloseka, ali izgleda da je u pitanju sklepotina na koju je prikucan autentični drveni prag iz pruge...

Inače, deo ove pruge koji se nalazi u granicama Beograda na vodi sada je uredno otkopan od one silne nabacane zemlje, šine su na par mesta sečene, samo što nije demontiran i taj deo. Mehanizacija ŽGP-a videna juče kako prolazi kraj glavne železničke stanice.
 
Problem je u tome što nijedna vlast nije u mogućnosti da za tri godine potroši 1.5godišnji budžet na realizaciju svih infrastrukturnih projekata sa pratećim objektima koji imaju direktnu i indirektnu vezu sa Beogradom na vodi,bez popriličnih zaduživanja.

Ovde se postavlja pitanje šta podrazumeva realizaciju tih projekata koji bi to bilo optimalno rešenje? Da li je bitno da u tako kratkom periodu imamo i infrastrukturu i prateće objekte? NIJE.

Kada govorim o Prokopu mislim da je najvažnije da imamo iZGRADJENE PRISTUPNE SAOBRAĆAJNICE i time uspostavimo transfer putnika iz svih delova grada iz i ka Prokopu.Da li je neophodna da baš sad i odmah imamo zgradu sa komercijalnim i pratećim sadržajima,hotel i tome slično?
Planovi su da se radovi na pristupnim saobraćajnicama završe do 2019g.

Isto vazi i sa buduću autobusku stanicu,do kraja godine je planirano da se urade SVI PERONI,parking mesta,zarši deo ump-a ka Tošinom Bunaru koji je takodje bitan zbog transfera putnika iz i ka stanici. A to da li će kupovati karte,obavljati fiziološe potrebe,obedovati u montažnim ili zidanim objektima je manje važno.

Pitanje rešenje kanalizacije se ne može ISKLJUČIVO posmatrati sa aspekta projekta BNV-a,nego kako jedno šire pitanje na nivou celog grada


I naravno pitanje ko će da finansira izgradnju novog mosta na lokaciji SSM,da kažem rekonstrukciju, u vrednosti od 65miliona evra? Šta će ona u planu Direkcije,zar to ne treba da finansira arapski investitor pošto je obuhvaćen regulacionim planom BNV-a i predstavlja infrastrukturu unutar plana?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435488#p435488:1yh8tn4e je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 11:48 am[/url]":1yh8tn4e]Problem je u tome što nijedna vlast nije u mogućnosti da za tri godine potroši 1.5godišnji budžet na realizaciju svih infrastrukturnih projekata sa pratećim objektima koji imaju direktnu i indirektnu vezu sa Beogradom na vodi,bez popriličnih zaduživanja.

U pravu si Miloše, ne može za godinu ipo dana da se tek tako pljusne milijardu evra u kapitalne objekte infrastrukture Beograda, ali kad je već tako, onda ne treba da lažu narod kako će u super kratkom roku em da dignu prvu fazu BNV-a, em će to gistro "da pokrene brojne investicije u projekte infrastrukture koji decenijama nisu rešavani".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435488#p435488:1yh8tn4e je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 11:48 am[/url]":1yh8tn4e]Da li je bitno da u tako kratkom periodu imamo i infrastrukturu i prateće objekte? NIJE.

Ključno je pitanje, ako se složimo da možda ni pet godina nije dovoljno za most preko Vinče, železnički čvor, interceptor, blablabla, zašto je onda prorazredni nacionalni interes da se u BNV-u za pet godina po svaku cenu podignu stambene kule i mega tržni centar? Teška je konkurencija među svim prethodnim vlastima za jedan tako eklatantan, nitkovski primer izvrtanja nacionalnog interesa, a sve pod maskom borbe za moderniju Srbiju u evrointegracijama...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435488#p435488:1yh8tn4e je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 11:48 am[/url]":1yh8tn4e]
Kada govorim o Prokopu mislim da je najvažnije da imamo iZGRADJENE PRISTUPNE SAOBRAĆAJNICE i time uspostavimo transfer putnika iz svih delova grada iz i ka Prokopu.Da li je neophodna da baš sad i odmah imamo zgradu sa komercijalnim i pratećim sadržajima,hotel i tome slično?
Planovi su da se radovi na pristupnim saobraćajnicama završe do 2019g.

Nije odmah neophodna zgrada sa hotelom i komercijalnim sadržajima, ali probudite se ljudi, mi govorimo o Prokopu kome nedostaje ulaz iz pravca grada, o stanici kojoj nedostaju peroni 1 i 2 (zjapi provalija na njihovom mestu). Ako će do 2019. godine da se rade pristupne saobraćajnice, ko će da plati popunjavanje provalije na mestu ulaza u stanicu i prva dva perona? Hotel i komercijalne sadržaje ne potenciram ja, već upravo vladajuća vrhuška koja samu sebe ubeđuje u bajku da će tim komercijalnim sadržajima FINANSIRATI izgradnju stanične zgrade i peronas, a to je prvorazredna zabluda jer se vrte u vrzinom kolu - ko će investirati milione u rupu gde nikoga nema, jer je celokupna železnica već devastirana, putnici rasterani, a ono malo putnika velikim delom VEĆ preusmereno na stanicu do koje nema asfaltnog puta?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435488#p435488:1yh8tn4e je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 11:48 am[/url]":1yh8tn4e]
Isto vazi i sa buduću autobusku stanicu,do kraja godine je planirano da se urade SVI PERONI,parking mesta,zarši deo ump-a ka Tošinom Bunaru koji je takodje bitan zbog transfera putnika iz i ka stanici. A to da li će kupovati karte,obavljati fiziološe potrebe,obedovati u montažnim ili zidanim objektima je manje važno.

Da li zaista treba da verujem u to da će SVI PERONI autobuske stanice do kraja 2017. godine (to je za deset meseci) biti izmešteni na Novi Beograd? Nije nemoguće, ali imamo sveže iskustvo sa planom da se Lastina autobuska stanica izmesti na Novi Beograd do kraja 2016. godine, i to pod pretnjom potpunog zaustavljanja odbrojavanja ugovorenog perioda od 20-30 godina za Beograd na vodi. I ništa.
Sa TAKVIM iskustvom ja treba da verujem da će se autobusi u potpunosti izmestiti na Novi Beograd, a vozovi 2019. godine u potpunosti na Prokop (gde te godine još uvek neće postojati niti stanična zgrada, niti TPS za međunarodne vozove)...
Ma hajte mooooolim vas...

Pritom nam niko ne govori kakav će biti sistem rada nove autobuske stanice na Novom Beogradu, hoće li i do sada ulaz na perone biti kroz rampu, sa plaćanjem peronske karte trocifrene cene? Ako hoće, pa ne moraju onda ni da se trude oko autobuske stanice u bloku 42, narod će čekati autobuse na livadi ispod Autokomande i drugim livadama po gradu, kao i do sada. Narod je st***, valjda bolje nije ni zaslužio, nek se vozi autobusima sa livade u centru Beograda kad su železnicu uništili i nek aplaudira zgradama demitarama koje će devastirati Savski amfiteatar, ali će nam zato dići zaposlenost i preporoditi ekonomiju...
Kako da ne... Bando pokvarena na čelu sa korumpiranim profiterima, psihopatama i lažnim doktorima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435488#p435488:1yh8tn4e je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 11:48 am[/url]":1yh8tn4e]
I naravno pitanje ko će da finansira izgradnju novog mosta na lokaciji SSM,da kažem rekonstrukciju, u vrednosti od 65miliona evra? Šta će ona u planu Direkcije,zar to ne treba da finansira arapski investitor pošto je obuhvaćen regulacionim planom BNV-a i predstavlja infrastrukturu unutar plana?

E, ovom tvojem zadnjem pitanju se rado pridružujem, ali čemu iščuđavanje kada pričamo o istoj štetočinskoj vlasti koja se nije pocimala ni da prvu liniju metroa/gradske železnice u delu kroz BNV ucrta u plan pre nego što je poklonila zemljište, a kamo li most ili tunel ka Dunavu?
 
^^
Toliko reci a toliko nicega u tvom postu. :o

@Milos.tro, uvek pravi komentar na pravom mestu u pravo vreme.
 
Sto se mene tice. Citav projekat BNV moze i da stane. Mozda bi tako cak bilo i najbolje.

Ako se nema para za "izgradnju Prokopa" (koji je u stvari funkcionalna stanica od 84-te) i nema se para za most kod Vince, neka onda Glavna Zeljeznicka stanica ostane gdje jeste i ono sto jeste, glavna zeljeznicka stanica. A skladiste NIS-a kao "konzument" pruge u savskom amfiteatru, izmjesti negdje gdje nikom nece smetati.

Izostavljanje Glavne ž.s. iz plana BNV značilo bi smanjenje troškova (jer Prokop ne bi bio više toliko važan) a istovremeno nikakvih negativnih posljedica po BNV ne bi bilo. Sam prostor stanične zgrad na savskom trgu i dva pristupna kolosjeka koja su stanici potrebna oduzimaju možda 10% prostora BNV. Izuzećem tog prostora ništa se ne gubi a smanjujemo sebi troškove koji se vezuju za Prokop.
 
И даље не видим како ће да среде саобраћај око тога, осим ако не планирају да мање више сваку улицу одвале у аутопут
 
Odlicne slike Milose. Na tvojima slikama ne vidim onu zutu kucu jel u zivotu i dalje ? Neko rece da joj je skinut krov sta se desava sa njom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435432#p435432:1z6h0at8 je napisao(la):
laki72 » 24 Feb 2017 12:46 am[/url]":1z6h0at8]
Koja je vlast do sada dosla na tako genijalnu ideju da organizuje odvoz zagadjenog zemljista u Dunav?
I nije samo to, nego su zemlju zagađenu radom 100 godišnjeg železničkog čvora nasuli preko kanalizacionog taloga koji je tokom JOŠ dužeg perioda vremena nanosio Mirijevski potok i nekoliko kanalizacionih izliva sa priličnog dela Beograda i kompletne industrije koja se tu nalazila. A nema ih malo:

У рукавац се улива Миријевски поток као и више колектора београдског канализационог система, и то:
- Колектор општег типа Ø800mm,
- колектор атмосферске канализације 160/120mm,
- канал атмосферске канализације Ø400cm,
- колектор канализације општег типа Ø1200mm,
- колектор канализације употребљених вода Ø800mm, и
- канал употребљених вода Ø400cm на самом шпицу Аде Хује.
Sa ovim vremenskim periodom i ovim kapacitetima otpadnih izlivanja, čak i da su nasuli čist pesak, opet je taj zagađeni talog prvo trebalo izvaditi, isto kao što će se morati uraditi i u Čukaričkom rukavcu. Ovako su jedno zagađenje nasuli preko drugog, pa sve zajedno može polako da se cedi u vodoizvorišni sloj zemlje ispod Beograda. To je voda koju ćete od sada piti i vi i vaša deca. A evo šta stručnjaci kažu za kanalizacioni talog na dnu rukavca kod Ade Huje:

Институт „Јарослав Черни“ је током 2015. године обавио узорковања и испитивања притока рукавца, као и карактеристике воде и муља у рукавцу и констатвано је да вода рукавца по свим класичним параметрима квалитета воде прелази концентрације предвиђене за V класу квалитета, а да испитивани седимент, захваћен у рукавцу Аде Хује садржи опасне супстанце (цинка, хрома, арсена и укупних угљоводоника) које прелазе ремедијационе вредности о чему треба строго водити рачуна, када се приступи ремедијацији простора рукавца Аде Хује и околине. Самим тим није дозвољено његово багеровање у живи ток Дунава.
Prevazilaženje remedijacionih vrednosti znači da to priroda NE MOŽE sama od sebe da popravi. Što dalje znači da je ovaj talog morao da se odnese, a ne da se stvar "popravi" tako što će problem da se zatrpa. Inače otrovi opisani u izveštaju Instituta spolja izgleda ovako (čisto da ih vidimo pre nego što budu sasvim zakopani - što rade i noću, a ne samo danju):

IMG_3301a_resize.jpg

IMG_3325_resize.jpg

IMG_3326_resize.jpg

IMG_3327_resize.jpg

IMG_3328_resize.jpg

IMG_3329_resize.jpg

IMG_3330_resize.jpg

IMG_3331_resize.jpg

IMG_3332_resize.jpg

IMG_3341_resize.jpg

IMG_3342_resize.jpg

IMG_3344_resize.jpg

IMG_3352_resize.jpg

IMG_3359_resize.jpg

IMG_3348_resize.jpg

IMG_3351_resize.jpg

IMG_3353_resize.jpg

IMG_3358_resize.jpg

IMG_3356_resize.jpg


Sem taloga iz kanalizacije ceo prostor je bio i mesto za bacanje građevinskog šuta i raznog nezgodnog otpada koje su privatnici donosili i u mraku bacali duž puta.

IMG_3340_resize.jpg


Pa su zatim na dva gradilšta uz rukavac intenzivno pokušavali da sebi stvore više prostora tako što će rukavac zatrpavati svime što im je došlo pod ruku.

IMG_3333_resize.jpg

IMG_3337_resize.jpg

IMG_3362_resize.jpg


Ovde vidite koliko su privatnici sa nasipanjem, raznim otpadom i šutom već bili ušli u rukavac. Sve ovo zajedno, i talog i đubre, se moralo očistiti. Nastaviti zatrpavanje bez prethodne sanacije zemljišta je zaista kriminal a verovatno i zločin protiv javnog zdravlja. A kad se već očisti, što se kao što vidimo moralo uraditi (a nije), i izmesti kanalizacija, što se takođe mora, onda više nema dobrog razloga da se uklanja vodeni rukavac Ade Huje (sem da neko bez rasprave, nasilno, stvori i naplati više građevinskog zemljišta na račun kvaliteta vazduha, bolje mikro klime i bogatstva razuđene obale).

IMG_3363_resize.jpg
 
Sve ovo je na 4 km od Trga republike...
Gde su sad svi oni koji idealizuju Beograd?
Ovaj ekološki i urbanistički haos traje decenijama.
 
@Stanislave,da ti ne editujem post da ne gušimo temu:

Faze izgradnje BNV-a imaju veze investitorom,ni Grad ni RS nemaju ama baš nikakve veze sa tim.Pokretanje i završetak infrastrukturnih projekata je vezan UGOVOROM za investitorom a to je da se najkasnije do 30.6.2020g (sa onim zakašnjenjem) izmesti sva infrastruktura iz SA.

Ja ne vidim nikakav nacionalni interes u izgradnji stambenih kula i TC nego INVESTITORSKI INTERES da se prva faza završi što pre jer sav profit u početku ide investitoru (150miliona otplate pozajmice zajedničom preduzeću).

Možemo govoriti o tome da li je sam projekat od nacionalnog interesa za Grad i Republiku (Lex specialis),po mom mišljenju od interesa je za grad u indirektnom smislu zbog pokretanja infrastrukturnih projekata u smislu izmeštanja infrastrukture iz SA,rešavanja pitanja otpadnih voda itd.

Izgradnja perona,I,II koloseka i završetak ploče 9.000kvadrata će se finansirati delom iz para što su ostale iz Kuvajtskog kredita (3.5 miliona evra) postavljao sam na temi Prokop ranije i radovi bi trebalo da počnu za 3 meseca:
viewtopic.php?f=17&t=76&start=6625, zato je i plan da se završi ovo što je preostalo od koloseka,deo ploče kao i pristupne saobraćajnice jer će tako veliki broj putnika korisiti Prokop i postojaće potreba za komercijalnim sadržajima,hotelom itd.

Po planu direkcije peroni bi trebalo da budu gotovi do avgusta ove godine možemo sa da računamo plus nekoliko meseci,to bi bio kraj godine tj rok da se izmesti lastina stanica iz SA.Ti peroni bi bili namenjeni Lastinim autobusima u početku,izmeštanje autobuske stanice ide u poslednjoj fazi raščišćavanja SA a to je 30.6.2020g.

@Ada Huja,što se tiče žute zgrade ona još uvek stoji na istom mestu,još su u fazi skidanja krova,da li će se rušiti ili rekonstruisati videćemo,na toj lokaciji je inaće planiran objekat javne namene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435421#p435421:22es74o7 je napisao(la):
stanislaw » 23 Feb 2017 11:37 pm[/url]":22es74o7]...To se, draga gospodo, zove prevara, spinovanje i obmanjivanje javnosti. BNV je upravo to - jeftin trik mangupa i prodavaca magle.
Je l misliš i na onaj ''trik mangupa'' koji namerno ponovi jedno 100 puta u temi na kojoj smo kako nema povrata PDV-a kada se kupuju kvadrati u BnV...zatim se ispostavi da ima tog povrata...ali taj prodavač magle ne napiše onda jednak broj puta ''izvinite/pogrešio sam/lagao sam/nisam znao''? Ili, to ne važi kada ti prodaješ maglu?

Jednog dana pre više godina slikali se neki ljudi u prostoru SA, ispred jedne table. Na njoj gore levo bio logo CIP-a.
Na toj tabli se video plan uklanjanja železničke instrastrukture iz SA po fazama. Pisalo šta svaka faza podrazumeva, koliko će okvirno da traje od dana početka radova, i koliko će okvirno da košta svaka od tih faza. Sa te table:

- Prva faza, 6-8 meseci, 2.5 miliona evra.
Likvidacija koloseka i drugih objekata koji se ne koriste, osim teretne pruge za Pančevo, zbog čega će morati da se gradi novi privremeni kolosek.
- Druga faza: 24 meseca, 62.5 miliona evra.
Likvidacija postojeće stanice Beograd glavna.
Izgradnja stanice Beograd centar.
Izgradnja TPS Zemun.
Rekonstrukcija stanice NBG.
Robni terminal u Makišu.
- Treća faza: 30 meseci, 242.5 miliona evra
Uklanjanje privremenog koloseka.
Izgradnja železničke obilaznice.
Izgradnja mosta kod Vinče.
Gde se mi trenutno nalazimo od ovih faza?
Oduvek su planirali privremeno rešenje za teretni saobraćaj. Pominjali su ga bukvalno 100 puta. Na Forumu se ''tipovalo'' da će to biti varijanta kroz stanicu Vukov spomenik u kasnim noćnim satima. Eto, izabrali su ipak jedno drugo privremeno rešenje.

Širiš nekakvu mržnju prema izmeštanju autobuskih stanica, Prokopu...kao da se to radi zbog Arapa. Kao da smo Prokop započeli još daaavnih dana izgleda zbog Arapa...ne znam. Politička mržnja te zaslepila i nisi u stanju da objektivno gledaš na projekat. Sve što radimo od infrastrukture radimo zbog sebe. Kamo sreće da je odavno završeno sve to, ali nije zbog raznih razloga. Izgradnja u prostoru SA gura i te projekte, kao što je i obrnuto, tj. nezavršetak tih projekata sprečavao izgradnju u SA. Isto tako pišeš i kada je reč o čišćenju prostora SA.

Ok je imati stav ''ae prvo da sve napravimo u finalnim varijantama, pa da se onda tek krene u izgradnju SA. Ae prvo da presečemo vrpcu na potpuno završenom Prokopu, BAS-u, Lastinoj stanici, mostu kod Vinče..., pa da gradimo u SA.'' Takav pristup ima svoje dobre i svoje loše strane. Jedna od dobrih strana je da nema privremenih rešenja. Jedna od loših je da bi taj pristup tražio najviše vremena i novca za realizaciju...ide da je donekle i utopija za šta je dokaz stanje SA do pre 2-3 godine.
Ovde je očigledno odlučeno da se ide drugim putem, odnosno da se izmešta i gradi u SA paralelno. To je teži put koji nesumnjivo mora za sobom doneti i privremena rešenja. To mu je jedna od mana. Prednost mu je što traži mnoooogo manje vremena i novca da bi se započelo sa izgradnjom u SA.

Nama je važno da privremena rešenja zaista ostanu samo privremena, da i nova Lastina stanica, novi BAS, taj privremeni teretni kolosek budu privremeni. Sigurno neće svi jednako dugo biti privremeni. Sigurno će najduži staž kao privremeni upisati ta nova trasa za opasne materije železnicom jer za to ne postoji komercijalna perspektiva (uključivanje i nekog privatnika u posao), kao što postoji za lokaciju novog BAS/Lastinu stanicu, kao i to da ne treba uložiti manji deo ukupne vrednosti da bi se završilo (kao za Prokop), već treba krenuti od nule.

Akcenat zato treba staviti na to da privremena rešenja to zaista budu, a ne nekakav uzaludan, jalov hejt ''zašto se ne ide odmah na finalna rešenja'' kada je očigledno da se nema ni vremena, ni para za to. Dokaz su decenije iza nas u kojima ništa nije rađeno na stvaranju uslova za urbanizaciju SA. Pa, pogledaj i ovu temu samo, otvorena je još pre 10 godina...a, najviše stranica na njoj je napisano u protekle 2-3 godine. Eto odkad se tek nešto pomerilo u SA po pitanju njegove urbanizacije...
 
Na Google Earth se lepo vidi koliki je rukavac bio 2000. god, a koliki je danas. Ovolika kolicina ne bahatosti vec debilizma vlasti ne znam da li postoji bilo gde osim u nekim zabitima Afrike mozda gde je glavni vodja ogrnut u krzno leoparda i fura kosku u šiškama.
 
Čudna koincidencija. Taman su ispunili i poslednji kvadratni milimetar slobodnog prostora gde bi mogli odlagati iskopanu zemlju, čak toliko da su je počeli bacati i u zakonom zaštićeni objekat, kad ono dođe vreme da se najzad "sanira" rukavac Ade Huje (sa biser obrazloženjem: zbog zapušene cevi do koje "ne može" a se dođe)?

IMG_2331_resize.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435638#p435638:rt7ikgec je napisao(la):
milos.tro » 24 Feb 2017 07:48 pm[/url]":rt7ikgec]Možemo govoriti o tome da li je sam projekat od nacionalnog interesa za Grad i Republiku (Lex specialis),po mom mišljenju od interesa je za grad u indirektnom smislu zbog pokretanja infrastrukturnih projekata u smislu izmeštanja infrastrukture iz SA,rešavanja pitanja otpadnih voda itd.

Ne, nema tu nikakvog interesa za grad, postoji isključivo goli investitorski interes za mega tržni centar i tri stambene kule na prostoru Savskog amfiteatra. A kada govoriš o "indirektnom interesu pokretanja infrastrukturnih projekata", nasedaš na elementarnu zamenu teza iz kuhinje Vesića i sličnih prodavaca magle.

Tu smo priču već raspredali na forumu, umesto da se kapitalni projekti realizuju (most kod Vinče, dovršetak železničkog čvora, kolektori, blablabla) ovim projektom BNV stvara se samo atmosfera hitnosti koja ni na koji način sa sobom ne donosi rešenje svih ovih projekata, već čini da se celoviti projekti zamenjuju provizorijumima:
* Svečano otvaranje železničke stanice Beograd Centar, bez ulaza, stanične zgrade, asfaltnog puta - šikaniranje putnika,
* Konvoji cisterni kroz useljene zgrade Beograda na vodi, umesto mosta kod Vinče,
* Izlivanje kanalizacije iz BNV-a ispod Savanove, umesto izgrađenih crpnih stanica, kolektora i interceptora

I tako dalje i tako dalje. Ukratko, za tebe je benefit ako se narod maltretira polurešenjima i provizorijumima samo zato što neko hoće da se k* sa ekspresnom izgradnjom Beograda na vodi, a nema preduslove da leti (za realizaciju svih ovih infrastrukturnih projekata).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:oexulje1 je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":oexulje1]
Je l misliš i na onaj ''trik mangupa'' koji namerno ponovi jedno 100 puta u temi na kojoj smo kako nema povrata PDV-a kada se kupuju kvadrati u BnV...zatim se ispostavi da ima tog povrata...

Služiš se podmetanjima botovskog nivoa. Nikolas27 je prvi doneo na forum informaciju da je povrat PDV-a regulisan tako što su uredili da investitor, nosillac građevinske dozvole za izgradnju Viste i prodavac stana budu jedno te isto pravno lice.
Pre toga ovo nije bio slučaj, jer u inicijalnoj fazi gradska vlast se maltene hvalila kombinatorikom po kojoj netransparentni inostrani izvori direktno uplaćuju sredstva izvođačima radova, kompletno bajpasujući BNV d.o.o, što je po rečima naših zvaničnika bilo džentlmensko rešenje da se Investitor Spasilac zaštiti od kraduckanja domaćih aktera (a ne, nije to bila posledica netransparentnog investiranja u BNV, majke nam mile...)

U toj inicijalnoj fazi je to očigledno bio problem za povraćaj PDV-a, ta informacija je krenula da kruži po forumima i ja sam je samo ponovio, pa sam tako optužen za "širenje lažnih vesti". A nikolas27 je došao na forum isključivo da bi to demantovao, odnosno da javi da je stvar uspešno regulisana. I sad sam ja kriv za širenje takvih vesti, a ne BNV d.o.o. koji je stvari rešavao u hodu, pa kada ih je rešio onda smo mi ovde ispali mrzitelji i širitelji glasina...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:oexulje1 je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":oexulje1]
- Prva faza, 6-8 meseci, 2.5 miliona evra.
- Druga faza: 24 meseca, 62.5 miliona evra.
Likvidacija postojeće stanice Beograd glavna. Izgradnja stanice Beograd centar. Izgradnja TPS Zemun. Rekonstrukcija stanice NBG.

Da li primećuješ da je od tada otprilike prošlo 6+24 meseca, a da ništa iz druge faze nije urađeno?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:oexulje1 je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":oexulje1]
Na Forumu se ''tipovalo'' da će to biti varijanta kroz stanicu Vukov spomenik u kasnim noćnim satima. Eto, izabrali su ipak jedno drugo privremeno rešenje.

Da li primećuješ da Milutin Folić počinje da priča o železničkoj vezi Pančevo - Zrenjanin - Koridor X kao trajnoj alternativi mosta u Vinči?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:oexulje1 je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":oexulje1]
Širiš nekakvu mržnju prema izmeštanju autobuskih stanica, Prokopu...

Širim mržnju prema autobuskim stanicama? Vučiću, ti li si?
Ja širim mržnju isključivo prema bezočnom laganju naroda. Videti pod "iseljenje Lastine autobuske stanice do 01.07.2016", zatim videti pod neshaoct, CIP-ova tabla za izmeštanje železničke infrastrukture iz Savskog amfiteatra, faza II i tako dalje...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435649#p435649:oexulje1 je napisao(la):
neshaoct » 24 Feb 2017 08:05 pm[/url]":oexulje1]
Ok je imati stav ''ae prvo da sve napravimo u finalnim varijantama, pa da se onda tek krene u izgradnju SA. Ae prvo da presečemo vrpcu na potpuno završenom Prokopu, BAS-u, Lastinoj stanici, mostu kod Vinče..., pa da gradimo u SA.'' Takav pristup ima svoje dobre i svoje loše strane. Jedna od dobrih strana je da nema privremenih rešenja. Jedna od loših je da bi taj pristup tražio najviše vremena i novca za realizaciju...

Jel vidiš da priznaješ da imam sasvim OK stav :)

A koju maglu ti prodaješ? Kao, loša strana toga da Beograd na Vodi sačeka rešavanje infrastrukture je da to uzima više vremena... A "Srbija ne može da čeka"... Rođače, kome se žuri da se izgrade zgrade krmače u Savskom amfiteatru?

1) Ako se žuri tebi da kupiš stan, to nije izgovor, vidiš da ga je nikolas27 kupio avansno i na neviđeno...
2) Žuri se Vučiću da ispuni predizborno obećanje?
3) Žuri se investitoru da namlati pare?

Hitnost pod 2) i 3) mogu da razumem, ali to rođače blage veze nema sa javnim interesom ovog nesrećnog i roksovanog naroda.
 
Vrh