Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391498#p391498:jkzsh5bx je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2016 12:45 pm[/url]":jkzsh5bx]

Ali sada mozemo da uticemo da prepravimo sta hocemo posto se grade tek 2 parcele.
Ajde da se borimo se za bolju ulicnu matricu
Ajde da se borimo se za sirinu ulica
Ajde da se borimo za lepse zgrade
Ajde da se borimo za zelenilo
Ajde da se borimo za sinski sistem

Treba da vodimo bitku za grad, ne za politiku.

ovo mora biti citirano, pojava koja par desitina hiljada ljudi koji protestuju i bore se upravo za stvari sa spiska naziva hipsterima, stranim placenicima i domacim izdajnicima daje sebi za pravo da nekoga poziva da se bori za grad a ne za "politiku".

videh sinocnja saopstenja sns-a i sps-a, to je ta skola gde nista nije sramota i ma koliko trenutno bilo mucno citati takve stvari raduje cinjenica da kad krene nizbrdo lavina sama ubrzava
 
@Nik_B
Projekat nije u privatnom vlasnistvu jednog stranca vec je uradjen po modelu PPP odnosno Private Public Partnership, dakle privatno drzavno partnerstvo. Sto je potpuno razlicita stvar.

U normalnoj proceduri kako je nazivas sa medjunarodnim konkursom mi ne bi uspeli da idemo dalje od pobednickog resenja za taj isti konkurs i to bi bio jos jedan u nizu propalih konkursa u Beogradu a videli smo ih na desetine. Zato sto ne bi postojao realan model finansiranja za tako nesto.

Moramo da shvatimo da smo mnogo sitni i mnogo mali da bi izgurali ovoliki projekat sami, bez kapitala necemo ici nigde.
Vecina ljudi ovde nije svesna koliko je komplikovano napraviti finansijsku konstrukciju za projekat ove velicine a to je nemoguce bez stranog partnera, bilo da je to ruski, kineski ili arapski.
 
Spat a ko nas tjera da to radimo sve od jednom mogli smo uraditi plan pa raditi blok po blok ni nbg nije napravljen odjednom nego postepeno
Sta mislis da nismo mogli tako i ovdje da radimo blok po blok nije moralo ici sve navrat nanos
 
Ovde će se i raditi plac po plac prema planu.
Realno ni najbogatiji Srpski investitor nema novca da ovo izgradi, a kamoli država.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391505#p391505:3aj399ib je napisao(la):
razgradjevinar » 12 Jun 2016 01:33 pm[/url]":3aj399ib]

, POJAVA koja par desitina hiljada ljudi koji protestuju i bore se upravo za stvari sa spiska naziva hipsterima, stranim placenicima i domacim izdajnicima daje sebi za pravo da nekoga poziva da se bori za grad a ne za "politiku".

Ja nisam "pojava" kako me ti nazivas vec jedan od starijih forumasa koji prati i ucestvuje na beobuildu od samog pocetka njegovog postojanja pre deset godina.
I prestanite vec sa raznim etiketiranjem na osnovu necijeg stava koji se vama ne dopada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391508#p391508:plyjkn99 je napisao(la):
direktor » 12 Jun 2016 01:43 pm[/url]":plyjkn99]Spat a ko nas tjera da to radimo sve od jednom mogli smo uraditi plan pa raditi blok po blok ni nbg nije napravljen odjednom nego postepeno
Sta mislis da nismo mogli tako i ovdje da radimo blok po blok nije moralo ici sve navrat nanos

Upravo je Stf lepo objasnio da je Lex specijalis SNS-u isto sto i nacionalizacija komunistima.
Novi Beograd kao najveci razvojni projekat u istoriji SFRJ je mogao da se realizuje bas iz istog razloga kao sto se sad realizuje BnV.

BnV se ne moze uraditi od jednom, on je planiran u globalu kao sto je svojevremeno bio NBG, ali gradice se on 30 godina, mozda i vise kao Novi Beograd, to je isti princip.
 
znate sta mi je najfascinantnije, to sto je 100 ljudi ukupno protestvovalo zbog mera stednje, smanjenje plata i penzija, zbog Nelegalnog naselja na savskom nasipu, zbog promene zakona o radu , zbog toga sto je ceo OBRENOVAC bio poplavljen a neko mora i za to da odgovara jer se zna da su nasipi popustili a ko je odgovoran za odrzavanje nasipa ITD ITD 200 ili 300 ljudi je protestvovalo zbog svajcaraca jer su 20.000 ljudi postali fakticki robovi , a onda se pojavi 20.000 ljudi i protestuje zbog 3 porusene barake i jer su ti rusioci nosili fantomke .... ceo protest i svrha ovog protesta mi je FEJK i neko tu ubira politicke poene i zato necu da protestujem jer se frka pravi zbog 3 srusene barake u sava mali koje bi bile srusene, kako se nije pravila frka oko mnogo vecih stvari ?! kao ove sto sam naveo , ciji je interes da se oko tri porusene barake pravi problem a da se oko ovih navedenih stvari ne pravi problem?! ljudi saberite se , cak su mi i transparenti i opstenarodna euforija "ciji grad? Nas grad" fejk i nikako se ne poklapaju sa nasim mentalitetom jer je to preblago i bas ne kreativno za transparent u nasem slucaju, da su englezi ili amerikanci upitanju pa i ajde ali ovo sigurno nije u nasem fazonu i isforsirana je cela stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391507#p391507:3uxzea1e je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2016 01:39 pm[/url]":3uxzea1e]@Nik_B
Projekat nije u privatnom vlasnistvu jednog stranca vec je uradjen po modelu PPP odnosno Private Public Partnership, dakle privatno drzavno partnerstvo. Sto je potpuno razlicita stvar.

U normalnoj proceduri kako je nazivas sa medjunarodnim konkursom mi ne bi uspeli da idemo dalje od pobednickog resenja za taj isti konkurs i to bi bio jos jedan u nizu propalih konkursa u Beogradu a videli smo ih na desetine. Zato sto ne bi postojao realan model finansiranja za tako nesto.

Moramo da shvatimo da smo mnogo sitni i mnogo mali da bi izgurali ovoliki projekat sami, bez kapitala necemo ici nigde.
Vecina ljudi ovde nije svesna koliko je komplikovano napraviti finansijsku konstrukciju za projekat ove velicine a to je nemoguce bez stranog partnera, bilo da je to ruski, kineski ili arapski.

Opet isto, tapkanje po periferiji. Potpuno nebitne stvari za shvatanje sustine problema, a bitno je ovo

Delija":3uxzea1e je napisao(la):
Милошетро, тешком муком ти одговарам јер ти је питање бесмилено.

Дакле, наравно да су домаћи полтрони у јавним планерским институцијама радили техничке делове елабората и разрађивали мастер план што њих наравно не чини ауторима мастер плана. И наравно да не знам(о) ко је аутор мастер плана и то је побогу била и моја поента од почетка. И дај поштеди ме убудуће таквих питања. Осећам велику нелагоду кад неко на Беобилду може да постави тако глупо питање.

А постови: "треба да изађу на улицу да би се пројекат побољшао" ??? Па кога бре з...?! Немој Спат више да нам вређаш овде интелигенцију! Какав бре пројекат?! Читав правни поредак државе је срушен а свим грађанима је нанета штета од најмање милијарду евра, институције не штите народ и један човек је мртав! Немој ту будалаштину око побољшања пројекта да понављаш овде!

Ponavljajte kao mantru.
 
Kartograf, ako neko ovde javno postavlja slike svojih političkih protesta i reklamira se, valjda u odgovoru na to imamo pravo da na isti način javno komentarištemo te slike i kažemo šta o tome mislimo i kakvim nam se učesnici čine... umesto da inicijatore etiketiraš tim izrazom, ti to pogrešno radiš za nekoga ko samo komentariše inicijatora. Sećaš se: prvo ide uzrok, pa onda posledica. A ovde su uzrok iliti inicijatori oni koji stavljaju slike protesta sa namerom da kreiraju javno mnjenje i bave se politikom. E pa to javno mnjenje ne želi biti objekat njihove manipulacije i uzvratića im, a oni nisu kadri da svare kritiku na svoj račun jer misle da su Bogom dani. A ovakvi kakvi su, daleko su od toga.
Inače plus za slike Bg-Ča :kk:
 
Obrisan je niz uvredljivih poruka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391426#p391426:bem6u2j5 je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2016 12:55 am[/url]":bem6u2j5]Moze apsolutno sve da se poboljsa jer je ovaj projekat tek na svom pocetku, grade se tek jedna kula i 2 zgrade, sve ostalo je prazno!
Tu ima toliko prostora za dejstvovanje ali vi to ne zelite da vidite.

I ne moze niko da mi kaze da se neke stvari nisu poboljsale do sad.
- Trazili smo da se nastavak promenade uradi sa mermerom, uradili su to.
- Trazili smo da se pesacka staza prosiri, uradili su to (koliko su mogli u okviru onog sto su zapoceli i slazem se da nije dovoljno)
- Trazili smo da se smanji spratnost projekta, uradili su to.
- Trazili smo da se podigne nivo obaloutvrde, uradili su to.
- Rekli smo da je prvi grafit na Zaricevom mostu neprikladan, promenili su ga.
- Trazili smo moderan mobiljiar, dobili smo ga.
- Trazili smo da se uradi i donji deo setalista, spomenuli su da ce da urade i taj donji deo preko leta.

Zato, nemojte reci da nema prostora za dijalog i za promene projekta i da nas niko ne cuje, ovaj forum je itekako citan od strane gradske vlasti i oni vrlo dobro znaju da izmene nesto ako vide da se to ne dopada narodu.
Прихваћене су козметичке измене, а ту се одаљавамо од суштинских измена. Ја сам бих у целом случају био задовољан са компромисом, а у свим комбинацијама, два колосека за неки брзи шински систем, са целовитим дугим линијама, односно не интерни од Сајма око Калемегдана до Панчевачког моста је минимум минимума. (не једини).

Суштинске спорне тачке се налазе у мастер плану и начину његове реализације. За нас би било најпогодније да направимо мастер план по нашој мери, опремимо парцеле: комунална инфраструктура, железница, улице... сами одредимо зелене површине, приобаље и остале јавне површине, и на крају Игл Хилсу укинемо монопол на градњу, осим у пар блокова који су почели да се граде, и остале парцеле продајемо на лицитацији. Услов за куповину парцела би било да купац има обавезу да у року од 2-3 године изгради све што је планирао, а да у случају одустајања од градње, или прекида градње, држава има право прече куповине. Односно, може препродати парцелу и градилиште само ако је држава незаинтересована.

На крају, Спацио, како мислиш да се може утицати другачије него протестима? Видиш да и ову писанију на форуму, која има мањи утицај од протеста, желе да угуше ботовима?

Што се шинског система, идеалан модел би било:
- Тешка железница у полу-укопу, до Савског трга, са могућношћу даљег продужења испод Трга републике.
- Лака железница у приобаљу Ада Хуја - Ада Циганлија, са продужецима за Борчу, Миријево, Сремчицу, Обреновац, Аердодром и Сурчин. Морала би имати везу са Савским тргом.
- Челичну конструкцију Старог железничког моста заменити новом за двоколосечну лаку железницу на вишој коти изнад реке (10 метара, уместо садашњих 6). Силазна рампа би била знатно краћа од железничке, око 200 метара.
- Што се метро система тиче, и даље нисам сигуран да ли да иде поред Економског факултета, или поред Бранковог моста. И једно и друго имају своје за и против.
 
Igore zabrani politiku (u ovom obliku) na forumu. Obesmisljavate ceo koncept a i promovisete obe pogane strane. Postalo je mucno citati!
 
Za ljude koji misli da je moglo da se finansira projekat drugacijim modelom nego javno privatnim partnertsvom putem medjunarodnog konkursa:

Da li vi zaista ocekujete od grada Beograda da sprovede takav konkurs za 2 000 000 kvadrata a nije sposban da otkloni klime i okreci fasade?
Sprovodjenje medjunarodnog konkursa je trenutno za nase drustveno i politicko uredjenje naucna fantastika. Kaskamo bar pola veka da bi tako nesto uspesno odradili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391521#p391521:f5hjg3cm je napisao(la):
11030 » Ned Jun 12, 2016 3:13 pm[/url]":f5hjg3cm]Igore zabrani politiku (u ovom obliku) na forumu. Obesmisljavate ceo koncept a i promovisete obe pogane strane. Postalo je mucno citati!
Vala baš. Da ti se zgadi život zadnjih nedelju dana ovde na ovoj temi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391520#p391520:2l9jcfap je napisao(la):
Karlo del Ponte » 12 Jun 2016 02:12 pm[/url]":2l9jcfap]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391426#p391426:2l9jcfap je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2016 12:55 am[/url]":2l9jcfap]Moze apsolutno sve da se poboljsa jer je ovaj projekat tek na svom pocetku, grade se tek jedna kula i 2 zgrade, sve ostalo je prazno!
Tu ima toliko prostora za dejstvovanje ali vi to ne zelite da vidite.

I ne moze niko da mi kaze da se neke stvari nisu poboljsale do sad.
- Trazili smo da se nastavak promenade uradi sa mermerom, uradili su to.
- Trazili smo da se pesacka staza prosiri, uradili su to (koliko su mogli u okviru onog sto su zapoceli i slazem se da nije dovoljno)
- Trazili smo da se smanji spratnost projekta, uradili su to.
- Trazili smo da se podigne nivo obaloutvrde, uradili su to.
- Rekli smo da je prvi grafit na Zaricevom mostu neprikladan, promenili su ga.
- Trazili smo moderan mobiljiar, dobili smo ga.
- Trazili smo da se uradi i donji deo setalista, spomenuli su da ce da urade i taj donji deo preko leta.

Zato, nemojte reci da nema prostora za dijalog i za promene projekta i da nas niko ne cuje, ovaj forum je itekako citan od strane gradske vlasti i oni vrlo dobro znaju da izmene nesto ako vide da se to ne dopada narodu.
Прихваћене су козметичке измене, а ту се одаљавамо од суштинских измена. Ја сам бих у целом случају био задовољан са компромисом, а у свим комбинацијама, два колосека за неки брзи шински систем, са целовитим дугим линијама, односно не интерни од Сајма око Калемегдана до Панчевачког моста је минимум минимума. (не једини).

Суштинске спорне тачке се налазе у мастер плану и начину његове реализације. За нас би било најпогодније да направимо мастер план по нашој мери, опремимо парцеле: комунална инфраструктура, железница, улице... сами одредимо зелене површине, приобаље и остале јавне површине, и на крају Игл Хилсу укинемо монопол на градњу, осим у пар блокова који су почели да се граде, и остале парцеле продајемо на лицитацији. Услов за куповину парцела би било да купац има обавезу да у року од 2-3 године изгради све што је планирао, а да у случају одустајања од градње, или прекида градње, држава има право прече куповине. Односно, може препродати парцелу и градилиште само ако је држава незаинтересована.

На крају, Спацио, како мислиш да се може утицати другачије него протестима? Видиш да и ову писанију на форуму, која има мањи утицај од протеста, желе да угуше ботовима?

Што се шинског система, идеалан модел би било:
- Тешка железница у полу-укопу, до Савског трга, са могућношћу даљег продужења испод Трга републике.
- Лака железница у приобаљу Ада Хуја - Ада Циганлија, са продужецима за Борчу, Миријево, Сремчицу, Обреновац, Аердодром и Сурчин. Морала би имати везу са Савским тргом.
- Челичну конструкцију Старог железничког моста заменити новом за двоколосечну лаку железницу на вишој коти изнад реке (10 метара, уместо садашњих 6). Силазна рампа би била знатно краћа од железничке, око 200 метара.
- Што се метро система тиче, и даље нисам сигуран да ли да иде поред Економског факултета, или поред Бранковог моста. И једно и друго имају своје за и против.

Slazem se sa svim sto si napisao Karlo. I sam poznajes moj stav o zeleznici.

Moze da se utice drugacije, drugacijom vrstom protesta. Forum sluzi za kozmeticke promene a protest za krupne, ali da bi to uspelo mora protest da bude izveden na pametan nacin.
Protest mora biti izveden sa ciljem dijaloga i saradnje, ne sa ciljem sukoba.
Ne mozes ocekivati od nekog za koga trazis ostavku da te saslusa i da ti izadje u susret. Zar to nije logicno?
 
Nema potreba za posebnom temom, jer bi se onda izgubila rasprava o Savskom amfiteatru. Cilj ove teme je kako osmisliti urbanističko rešenje ovog dela grada, dok su posebne teme već u "Projektima u izgradnji" ovog foruma o svakom objektu posebno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391530#p391530:336yuh6i je napisao(la):
Mair » 12 Jun 2016 02:38 pm[/url]":336yuh6i]Cilj ove teme je kako osmisliti urbanističko rešenje ovog dela grada.

+1 Mair,
Ovo je pravilno i konstruktivno razmiljanje. :sesir:
 
Mair, ali kako to uraditi sa onim koga jedino interesuje stopiranje projekta? A ne konstruktivno unapređenje i otklanjanje mana.
 
Pojam privlačenja turista, uređenje dela grada, gledanje dalje od nosa....itd itd, se na drugim prostorima i međ drugim ljudima posmatra drugačije nego ovde. I onda se pitam da li je zaista trava koja se posadi tamo zelenija ili samo manje smrducka đubrivo za đubrenje i nađubravanje svega, svačega i svakoga!?
primer: Gruzija, Tbilisi, Rhike Park 2016
b_730_122ced9a-0af3-483e-ab44-0e143ed8f865.JPG

b_730_fbbfeb8c-ef13-4b89-8e52-c5d1d806d440.JPG

mic po mic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391523#p391523:n9fvnspg je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2016 02:19 pm[/url]":n9fvnspg]Za ljude koji misli da je moglo da se finansira projekat drugacijim modelom nego javno privatnim partnertsvom putem medjunarodnog konkursa:

Da li vi zaista ocekujete od grada Beograda da sprovede takav konkurs za 2 000 000 kvadrata a nije sposban da otkloni klime i okreci fasade?
Sprovodjenje medjunarodnog konkursa je trenutno za nase drustveno i politicko uredjenje naucna fantastika. Kaskamo bar pola veka da bi tako nesto uspesno odradili.
Како држава и локална управа финансијски немоћна да окречи фасаде не може да кредитира "приватног партнера", што је сада случај?

Обичан ШЊ инвеститор у Београду, који сруши две уџерице да направи 10 станова и 2 локала плаћа Накнаду за уређење грађевинског земљишта у висини 20-30% продајне цене некретнина, и сам преузима ризик да ли ће станови бити продати.

У овом случају, са уређењем зоне се могло кренути од оних скоро порушених барака, и аутобуске станице. Ту мислим и на оних 5 магацина у Железничку станицу, и уређење самог кеја са склањањем старих бродова. Аутобуску станицу заменити системом мањих пролазних аутобуских станица, од којих би једна била уз саму железничку, површина по 50 ари. уз једну велику главну на НБГ.(писао на теми о БАС-у). У каснијим фазама, направити на другом месту контејнерски терминал итд. а железница у приобаљу би била лака железница са пропуштањем теретних возова само ноћу. Позитиван ефекат лаке железнице је већи од негативног ефекта теретних возова на ексклузивност протора. У последњој фази, саму Железничку станицу на истом месту потпуно реконструисати и модернизовати, и смањити простор који заузима. Све то развући на 30 година. Ово је мало банализовано, прескочен низ важних детаља, али да ли мислиш да за наше услове овај концепт не би био повољнији? Уосталом, нису ми познати случајеви да иоле озбиљан инвеститор близину путничку железничку станицу сматра "непожељним фактором". Није ми познато ни да сматра неутралним већ само изузетном предношћу.
 
Количина глупости и безобразлука на овој теми по једном посту је неподношљива.

Глупост и безобразлук 1 - "не можемо сами да изгурамо овај пријекат"

Па управо "ми" сами и гурамо пројекат са сопственим средствима и задуживањима! Дали смо своје земљиште минималне вредности од 700 милиона евра и сами се задужили 300 милиона евра а "инвеститор" фактички није уложио ни динара. Сами смо урушили читав правни систем наше државе и кршили права сопствених грађана, рушили сами објекте, киднаповали и злостављали сопствени народ. Дакле, апсолутно сваки сегмент овог мафијашког пројекта је ишао искључиво преко леђа нашег народа и наших ресурса.


Глупост и безобразлук 2 - "Ми смо мали, јадни и заостали, не можемо обичан међународни конкурс спровести"

Неки од највећих и најбољих међународних конкурса спроведених последњих година у Европи су управо наши конкурси за бетон халу и цпн. И ту нема шта да се полемише! Врховни плански документ града Београда је изричито захтевао међународни конкурс. Сам изостанак истог је још једно кривично дело у низу око овог удруженог злочиначког подухвата.

Глупост и безобразлук 3: "Треба бити конструктиван и сарађивати на овом пројекту од националног значаја"

Молим ауторе таквих бљувотина да не позивају остале форумаше на саучесништво у овом кривичном делу почињеног у оквиру пројекта наводног београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391521#p391521:18zqu1ph je napisao(la):
11030 » pre 38 minuta[/url]":18zqu1ph]Igore zabrani politiku (u ovom obliku) na forumu.
Da znas! Treba sve to urediti po modelu pinka, studia beee i jadnog servisa.
I da onda gledamo forum na kom samo fale Srdjan i Jovana, a umesto ovih beobuild banera da se ubace neke lepe slicice rendera buduceg bnv kao iz scenografije jutarnjeg na pinku i idila jedna.
 
@spat Pisah ti odgovor sa obrazloženjem, al mi ga tel pojede... Nemam sad volje opet ispocetka, ne zameri.

Uglavnom, ništa se mi tu ne pitamo i ne odlucijemo kad ti ja kazem... :)
 
po hiljaditi put, za svki pojedinacni objekat koji je u izgradnji u okviru nbv-a postoji posebna tema na kojoj nema nikakve politike. protivnici bnv imaju dovoljno kucnog vaspitanja i svi do jednog postuju dogovor da na tim temama zainteresovani ispratie izgradnju bez nepotrebnog politicarenja, ako izuzmemo par botova koji povremenu napisu neki kraci isprazni post podrske onima koji "su ovo omogucili". sem toga, samo fotografije gradilista, zvanicna saopstenja, najave i pristojni i normalni postovi kao o bilo kojem drugom slicnom projektu u gradu.

za razliku od tog dela foruma na ovoj temi je nemoguce iskljuciti politicku diskusiju posto je ovo od samog starta politicki projekat. ma koliko neki ovde pokusavali da upotrebe metodu koju primenjuje glavna pojava, ignorisanje stvarnosti, zamenu teza, zloupotrebu ideja i motiva, etiketiranje, bezobrazno i bezocno laganje..

vas problem je sto je forum po svojoj sustini mesto za razmenu misljenja a ne smesno izrezirana konferencija za stampu. onaj ispirca svoeje i ode a vi ovde em morate bas da se pomucite da branite neodbranjivo em da citate sta ljudi stvarno misle o vama i tome sto radite. kad kazem vi, ne mislim samo botovi, sitni kliktaci na drzavnoj plati i slicno, vec i vi mnogo opasniji koji iskreno verujete da iako podrzavate i afirmisete zlo cinite dobru i pravednu stvar. kao i mnoge druge POJAVE u drustvu, kapiram da postoje ali ne razumem zasto
 
Vrh