Karlo del Ponte » 12 Jun 2016 02:12 pm[/url]":2l9jcfap]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391426#p391426:2l9jcfap je napisao(la):
spatiotecte » 12 Jun 2016 12:55 am[/url]":2l9jcfap]Moze apsolutno sve da se poboljsa jer je ovaj projekat tek na svom pocetku, grade se tek jedna kula i 2 zgrade, sve ostalo je prazno!
Tu ima toliko prostora za dejstvovanje ali vi to ne zelite da vidite.
I ne moze niko da mi kaze da se neke stvari nisu poboljsale do sad.
- Trazili smo da se nastavak promenade uradi sa mermerom, uradili su to.
- Trazili smo da se pesacka staza prosiri, uradili su to (koliko su mogli u okviru onog sto su zapoceli i slazem se da nije dovoljno)
- Trazili smo da se smanji spratnost projekta, uradili su to.
- Trazili smo da se podigne nivo obaloutvrde, uradili su to.
- Rekli smo da je prvi grafit na Zaricevom mostu neprikladan, promenili su ga.
- Trazili smo moderan mobiljiar, dobili smo ga.
- Trazili smo da se uradi i donji deo setalista, spomenuli su da ce da urade i taj donji deo preko leta.
Zato, nemojte reci da nema prostora za dijalog i za promene projekta i da nas niko ne cuje, ovaj forum je itekako citan od strane gradske vlasti i oni vrlo dobro znaju da izmene nesto ako vide da se to ne dopada narodu.
Прихваћене су козметичке измене, а ту се одаљавамо од суштинских измена. Ја сам бих у целом случају био задовољан са компромисом, а у свим комбинацијама,
два колосека за неки брзи шински систем, са целовитим дугим линијама, односно не интерни од Сајма око Калемегдана до Панчевачког моста је минимум минимума. (не једини).
Суштинске спорне тачке се налазе у мастер плану и начину његове реализације. За нас би било најпогодније да направимо мастер план по нашој мери, опремимо парцеле: комунална инфраструктура, железница, улице... сами одредимо зелене површине, приобаље и остале јавне површине, и на крају Игл Хилсу укинемо монопол на градњу, осим у пар блокова који су почели да се граде, и остале парцеле продајемо на лицитацији. Услов за куповину парцела би било да купац има обавезу да у року од 2-3 године изгради све што је планирао, а да у случају одустајања од градње, или прекида градње, држава има право прече куповине. Односно, може препродати парцелу и градилиште само ако је држава незаинтересована.
На крају, Спацио, како мислиш да се може утицати другачије него протестима? Видиш да и ову писанију на форуму, која има мањи утицај од протеста, желе да угуше ботовима?
Што се шинског система, идеалан модел би било:
- Тешка железница у полу-укопу, до Савског трга, са могућношћу даљег продужења испод Трга републике.
- Лака железница у приобаљу Ада Хуја - Ада Циганлија, са продужецима за Борчу, Миријево, Сремчицу, Обреновац, Аердодром и Сурчин. Морала би имати везу са Савским тргом.
- Челичну конструкцију Старог железничког моста заменити новом за двоколосечну лаку железницу на вишој коти изнад реке (10 метара, уместо садашњих 6). Силазна рампа би била знатно краћа од железничке, око 200 метара.
- Што се метро система тиче, и даље нисам сигуран да ли да иде поред Економског факултета, или поред Бранковог моста. И једно и друго имају своје за и против.