Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Po meni je postojeće rešenje veoma loše. Opet, kapiram da je semafor povezan sa okolnim raskrsnicama i da ne sme da se prekida zeleni talas.

Rešenje koje bi pomoglo bi bio brojač koji bi pešake obavestio koliko ima još do zelenog svetla.

Ovako, ljudi pritisnu, semafor krene da kuca, ali se ništa ne dešava dok ne dođe vreme za paljenje svetla.
 
Pa da, tipa jedini smisao dugmeta, ako se ne stisne, neće se upaliti zeleno, ali svakako ovi što skreću će da zastanu da propuste pešake gde će svakako neko na crveno da ide...
 
Često se desi i kad se pritisne da prodje cijeli ciklus tj preskoci ciklus za pešake ne odobri koliko god da se pritiska.Jedino kod brankovog mosta kad se pritisne odma prebaci za pesake
 
Što znači još jedno idiotsko rešenje od milion idiotskih stvari u našem gradu.
I još ne znam ko je projektovao one semafore u BNV. Da bi prešao onu najveću raskrsnicu treba 4 puta da čekam semafor.
Predjem pola pa čekam. Kakva je to sigurnost, ako ja treba sa bebom u kolicima da ččekam na razdelnom ostrvu
 
FtFqRJuXoAEIEtI
 
Danas 10 april čemu obaveštenje o nečemu što je proslo
 
Чудни неки лежећи полицајци у Ванкуверу

Takav pristup bezbednosti (vertikalne prepreke) je jako razvijen u Holandiji, jednoj od zemalja primera bezbednosti saobraćaja. To je pristup za sporedne ulice, uz detalj da tamo 80-90% ljudi živi u tim sporednim ulicama. Glavne ulice često imaju bočne paralelne ulice, za koje je zona 30, usporivači, kretanje biciklista parking mesta. Takođe, iz bočnih ulica se kola dižu na nivo trotoara i spuštaju, odnosno vozač je taj koji gleda i usporava, ne pešak i biciklista.
 
je*******ote šta se desilo sa semoforima u Jurija GAgarina?
Da li je moguće da ove pametne semofore poremeti raspust i par dana praznika pa se interval totalno poremeti? Gužve su postale nenormalne ovih par dana sve od blokova do buvljaka, a broj vozila je manji nego u mesecima sa najgorim zagušenjem pošto se dužina intervala mislim prepolovila, ako ne i gore. Prakitčno je jeidno bolja situacija na skretanju u Oml Brigada pošto je ranije njima bio dosta kratak interval, ali se sada taj interval češće dešava. Ali je protočnost pravo se prepolovila, užas
 
Novoprojektovana lepotica u B63 između Euromedika i Šel pumpe. Posebno je krasi direktan kolski pristup ulici Jurija Gagarina iz podzemne garaže.

Pogledajte prilog 159563
Zadnjih dana je Juri G postao paklen, ujutru 08.30 ili oko 9 ne moze bez 15 min da se dodje do gazele ili mosta na adi. Nije bilo ni upola od toga. Mozda je posledica nove saobracajnice NBG Surcin. Jos samo nove zgrade i autobuska fale.
 
Isti su super kada rade. ali kada se zaglupe, katastrofa
iskustvo zadnjih godinu dana sa Jurija Gagarina je da su zaista unapredili protok, ali ove nedelje mi treniraju živce
 
Mene ceo zivot najvise nerviraju semafori uzbrdo jer kao da su podeseni da budu optimalni u najvecoj guzvi, a kada je nema rezim je potpuno besmislen jer 23 staje bukvalno na svakom.
 
Kako se brzo razvija tehnologija, mislim da bi pametni semofori trebali da budu kandidati za neko unpređenje da rade kalibraciju i u toku dana, ovako mi se čini da se oni setuju posle par dana/nedelja rada...
Ovaj na raskirnici JGagarina i Oml Brigada i dalje premalo daje prednost u pravcu grada iz blokova i pravi velike gužve ujutro.
 
Meni deluje da ih oni isprva stave u fiksni režim rada dok kompjuter skuplja podatke određeno vreme. Kada kompjuter skupi podatke, oni „redovnim održavanjem” prebace semafor na smart sistem rada.

Ako neko zna tačno, ispravite me. Ali meni to ima smisla. Ako nisu stavili te semafore u smart režim rada, već samo prikupljaju podatke, onda mi to ima smisla što ne rade na nekim mestima kako treba.
 
Ali sredjivanje:violina:ebali ih semafori,kad nije guzva prodjes celu Kneza Milosa miloklizno. Od Mostara do Glupstine stanem jedino na raskrsnici sa Nemanjinom.
 
Ali sredjivanje:violina:ebali ih semafori,kad nije guzva prodjes celu Kneza Milosa miloklizno. Od Mostara do Glupstine stanem jedino na raskrsnici sa Nemanjinom.
Što si prolazio, prolazio si. I tako će da ti bude gotovo svuda po gradu, pošto je to očigledno tendencija, da imamo što više semafora i da te na svakome u svako doba dana i noći kači crveno svetlo.​

Pitah sto to ne rade noću niko nije imao odgovor
Danju se bolje vidi šta se radi. :D
 
Vrh