Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Zadnjih dana je Juri G postao paklen, ujutru 08.30 ili oko 9 ne moze bez 15 min da se dodje do gazele ili mosta na adi. Nije bilo ni upola od toga. Mozda je posledica nove saobracajnice NBG Surcin. Jos samo nove zgrade i autobuska fale.
pisah o ovome na termi saobraćajna signalizacija, semofori su se skroz sje*******ali posle Uskrsa i promenili intervale i otud gužva...
 
pisah o ovome na termi saobraćajna signalizacija, semofori su se skroz sje*******ali posle Uskrsa i promenili intervale i otud gužva...
previse su pametni da bi razumeli sta je praznik i smanjen saobracaj, a ocigledno da ovi sto odrzavaju sistem ne mogu (Ili nece) da ih vrate na nivo i patterne pre praznika.
 

Секретаријат за саобраћај обавештава грађане да ће од 8. до 20. маја на раскрсници улица Немањине и Кнеза Милоша наставити радовe на изградњи система за адаптибилно управљање светлосном саобраћајном сигнализацијом.

Радови под саобраћајем ће се обављати на раскрсницама: Кнеза Милоша – Вишеградска (K084) од 8. до 10. маја, Кнеза Милоша – Дурмиторска (K084А) од 8. до 10. маја, Кнеза Милоша – Крунска (K077) од 13. до 15. маја, Кнеза Милоша – Дурмиторска (K078) од 13. до 15. маја, Кнеза Милоша – Адмирала Гепрата (K079) од 17. до 20. маја, Кнеза Милоша – Краљице Наталије – Масарикова (K079А) од 17. до 20. маја.

p.s. нисам се снашао за убацивање слика нека постави неко ко се боље сналази
 
Poslednja izmena:

Секретаријат за саобраћај обавештава грађане да ће од 8. до 20. маја на раскрсници улица Немањине и Кнеза Милоша наставити радовe на изградњи система за адаптибилно управљање светлосном саобраћајном сигнализацијом.

Радови под саобраћајем ће се обављати на раскрсницама: Кнеза Милоша – Вишеградска (K084) од 8. до 10. маја, Кнеза Милоша – Дурмиторска (K084А) од 8. до 10. маја, Кнеза Милоша – Крунска (K077) од 13. до 15. маја, Кнеза Милоша – Дурмиторска (K078) од 13. до 15. маја, Кнеза Милоша – Адмирала Гепрата (K079) од 17. до 20. маја, Кнеза Милоша – Краљице Наталије – Масарикова (K079А) од 17. до 20. маја.

p.s. нисам се снашао за убацивање слика нека постави неко ко се боље сналази
@Астротраин, ево и слика тј. мапе радова

Изградња система за адаптибилно управљање светлосном саобраћајном сигнализацијом1.png
Изградња система за адаптибилно управљање светлосном саобраћајном сигнализацијом2.png
Изградња система за адаптибилно управљање светлосном саобраћајном сигнализацијом3.png
 
Platili smo 20 miliona evra te adaptiblne Simens semafore koje ugrađuje Yunex traffic.

IMG_20230518_101234313.jpg
 
Danas su aktivirali semafore koje su od juče priključivali na sistem.

I uklonili su veoma važnu stvar za sve pešake - tajmer koji je pokazivao vreme do zelenog svetla.

Možda neko misli da je to nepotrebno, ali sa obzirom da semafor drži 100 sekundi crveno, a 15-20 sekundi zeleno, taj tajmer je mnogo značio svim pešacima.
 
Ako imaš fotografiju novog stanja, mogao bi da prijaviš, odnosno ukažeš na bezbednost putnika.
 
Pisao sam im već.

U principu, tajmeri bi morali da obavezno stoje svuda gde postoji taster za aktivaciju zelenog, jer pešaci nemaju pojma da li ima svrhe pritiskati taj taster.
 
Jedino mesto u gradu gde sam video da postoji funkcionalan semafor sa tasterima, a koji uzgred ima i tajmer, je ugao Milentija Popovića i Bulevara Milutina Milankovića.​
 
A sto znaju genijalno da ugrade i izaberu poziciju za semaforske kutije idoti
Inace bg je imao uvezene semafore pametno upravljanje josnpirje 60 godina
Čak sistem izvezen u Peking
Nalazi se i sad prostorija na uglu kneza m i kralj natalija ispod trotara ulaz iz dvorišta vaznesenjske crkve
 
Оно што сам приметио је да је наког "паметизације" семафора ред у Косовској за скретање лево у Таковску у шпицу значајно мањи.
 
Jedino mesto u gradu gde sam video da postoji funkcionalan semafor sa tasterima, a koji uzgred ima i tajmer, je ugao Milentija Popovića i Bulevara Milutina Milankovića.​
Веруј ми раде и остали, само на раскрсницама где постоје константан саобраћај како возили тако и пешака немају никаквог смисла. Ја сам се једном опекао тако што на пешачком где нисам видео пре тога да тастер има икаквог утицаја нисам притиснуо исти а где режим семафора иде тако да након што заустави саобраћај право на улици коју треба да пређем, пусти ове што скрећу лево а онда пушта пешаке. Овога пута је након што је пустио сва возила лево поново пустио возила која иду право а пешаци - шипак. Тада сам схватио да није било аутомобила који са споредне улице треба да уђу у ову, и како истовремено нико није притиснуо тастер препаметни семафор је укапирао да је тај режим у ком пушта аутомобиле из споредне улице и пешаке истовремено непотребан и прескочио га. Наравно, таква ситуација на овој раскрсници је ретка па обично заиста нема ефекта пристискати тастер.
 
Веруј ми раде и остали, само на раскрсницама где постоје константан саобраћај како возили тако и пешака немају никаквог смисла. Ја сам се једном опекао тако што на пешачком где нисам видео пре тога да тастер има икаквог утицаја нисам притиснуо исти а где режим семафора иде тако да након што заустави саобраћај право на улици коју треба да пређем, пусти ове што скрећу лево а онда пушта пешаке. Овога пута је након што је пустио сва возила лево поново пустио возила која иду право а пешаци - шипак. Тада сам схватио да није било аутомобила који са споредне улице треба да уђу у ову, и како истовремено нико није притиснуо тастер препаметни семафор је укапирао да је тај режим у ком пушта аутомобиле из споредне улице и пешаке истовремено непотребан и прескочио га. Наравно, таква ситуација на овој раскрсници је ретка па обично заиста нема ефекта пристискати тастер.
Čini mi se da tako radi semafor kod Novog Groblja. Nisam pritisnuo nije bilo ciklusa za pešake.
 
Tako je i logično. I zato je neophodan tajmer koji stoji iznad semafora i koji obaveštava pešake da treba da pritisnu taster ili koliko ima još do paljenja zelenog ukoliko je neko pritisnuo.
 
Vrh