Šta je novo?

Relax diskusije

Bravo Zuma +! Besmrtni Bowie, a što se tiče mladalačkih izbora, tu smo se sudarili na istoj orbiti :kk:

Ovde bi se mnogi od nas sa Beobulda lako mogli prepoznati: :)

Zapis u Aktu Upraviteljstva varoši Beograda, sačinjen 30. novembra 1841.

"Kalfa Manojle, zaposlen u radionici Anastasa Tihova, došao je k svesti u žandarmerijskoj postaji Savamala. Saslušanjem je utvrđeno da je isti sebi načinio krila sasvim ptičija i da je verovao da može time leteti kuda mu drago..."

Da kalfa manojlo skocijo je sa carinarnice posto mu popoiv nisu dali da skoci sa crkvenog tornja skok nije prosao uspjesno a Manojlu se kasnije gubi trag omiljena je licnost vazduhoplovnih istoricara bio je novembar kad je probao da skoci

Da, čuo sam za njega i ranije, ali sam sada prvi naišao na ovaj divni citat. Jezgrovito i prividno jasno, ali u slobodnijoj interpretaciji podložno desetinama vrlo različitih tumačenja, prebogato asocijacijama. Više sam imao na umu verovanje da možemo uticati na to šta se u Beogradu gradi :lol:

Nasmešite se ... otprilike baš sada :)
Po Srpskom vremenu, petak od 23:27

The Day The Earth Smiled
19. Jul. 2013.

Something great, something big, something very special that's never happened before is about to happen!

On July 19, 2013, the Cassini spacecraft, currently in orbit around Saturn, will be turned to image that planet and its entire ring system during an eclipse of the sun, as it has done twice before during its previous 9 years in orbit.

But this time will be very different. This time, the images collected will capture, in natural color, a glimpse of our own planet alongside Saturn and its rings on a day that will be the first time the Earth's inhabitants know in advance their picture is being taken from a billion miles away.

It will be a day to revel in the extraordinary achievements in the exploration of our solar system that have made such an interplanetary photo session possible. And it will be a day for all of us to smile and celebrate life on the Pale Blue Dot.

My fondest wish is that you, the people of the world, do exactly that.

I hope, at the appropriate time, regardless where or on which side of the planet you are, that you stop what you're doing, go outside, gather together with friends and family, contemplate the utter isolation of our world in the never-ending blackness of space, relish its lush, life-sustaining beauty, appreciate the rarity it is among the Sun's planets, and marvel at your own existence and that of all life on planet Earth.

And then, by all means, rejoice! Hoot and holler, twist and shout, raise a glass, make a toast, dance beneath the diamond sky with one hand waving free, or celebrate in silence. Whatever it takes. But be sure to smile, knowing that others around the world are smiling too, in the sheer joy of simply being alive on a pale blue dot.

Carolyn Porco
Founder, The Day The Earth Smiled
carolynporco.com
Twitter: @carolynporco
Facebook: carolynporco

----------------

CASSINI IMAGE TIMES Cassini's wide-angle camera will acquire a full end-to-end mosaic of images of Saturn's ring system over the course of 4 hours on July 19. The Earth, which will be near the rings, will be captured in a series of both wide-angle and narrow-angle camera images taken between 21:27 to 21:42 UTC on that day. Those times translated into the US time zones are:

EDT: 5:27-5:42 pm
CDT: 4:27-4:42 pm
MDT: 3:27-3:42 pm
PDT: 2:27-2:42 pm

To find the time of the event in your country or time zone, visit this website ( http://saturn.jpl.nasa.gov/news/waveatsaturn/timezones/ )

Know that the light-travel time from the Earth to Saturn has already been accounted for in the times above. That is, the photons that leave the Earth between those times will arrive at Saturn at the times that the shutters on the cameras open.

For further details, such as the part of the Earth facing Cassini and the part that will be in sunlight, please go to the CICLOPS website ... the official website of the Cassini Imaging Team.

* A Day to Celebrate the Pale Blue Dot *
http://www.ciclops.org/view_event/193/A ... e_Dot?js=1

waveatsaturn_banner.png

Malo muzike dok čekamo da vidimo kako smo ispali. Ako niste prepoznali citat iz prethodne najave, u pitanju je čuveni "Mr. Tambourine Man" Boba Dilana:

"Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free"

http://www.youtube.com/watch?v=OeP4FFr88SQ
(Live at the Newport Folk Festival. 1964)

Imam jedno, mozda malo glupo pitanje, a ne bih da otvaram temu.
Vecina vas zna da je juce bila akcija zaprasivanja komaraca iz vazduha. I nesto vrlo cudno se desilo. Avion je iznad moje kuce prosao cak 3 puta. Posle svih tih prolaza, nijednom se nije osetio onaj karakteristicni miris. Taj treci puta sam bas zagledao u avion i videlo se da "prska", medjutim, uopste nije bilo tog mirisa. A poslednji put kada su prskani komarci, pre nedelju-dve, avion nije nijednom prolazio iznad kuce, cak je bio udaljen oko kilometar i vise. A nakon 15 minuta, osetio se onaj miris. Da li je mozda i kod vas bilo tako? Stvarno mi je cudno, da nisu mozda koristili druge hemikalije zbog ovih komaraca sto su zarazeni?

marrecar":nwviak73 je napisao(la):
Imam jedno, mozda malo glupo pitanje, a ne bih da otvaram temu.
Vecina vas zna da je juce bila akcija zaprasivanja komaraca iz vazduha. I nesto vrlo cudno se desilo. Avion je iznad moje kuce prosao cak 3 puta. Posle svih tih prolaza, nijednom se nije osetio onaj karakteristicni miris. Taj treci puta sam bas zagledao u avion i videlo se da "prska", medjutim, uopste nije bilo tog mirisa. A poslednji put kada su prskani komarci, pre nedelju-dve, avion nije nijednom prolazio iznad kuce, cak je bio udaljen oko kilometar i vise. A nakon 15 minuta, osetio se onaj miris. Da li je mozda i kod vas bilo tako? Stvarno mi je cudno, da nisu mozda koristili druge hemikalije zbog ovih komaraca sto su zarazeni?
Ма то сад са овим пољопривредним авионима испуштају ткз. "хемтрејл" :lol: , они чувени оспоравани бели трагови на небу, али су сад безбојни на малим висинама :D .

Vrlo poucno, na niz razlicitih nacina. Izmedju ostalih stvari, stavlja u pravi kontekst i pojmove kao sto su naprimer "nacija" ili "istorijsko pravo na zemlju".

Game of Thrones Europe: 1000AD to present

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_7A5ZATmxP0[/youtube]

I poučni klip broj 2: Kakav je osećaj NE BITI na vrhu lanca ishrane :shock:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SAz1L8DlvBM[/youtube]

Beograd ... je ustvari uglavnom izgledao ovako :)

Karl Gebel - Ulica Cara Dušana
Ulica Cara Dušana, slika austrijskog slikara Karla Gebela, 1860-tih

karlgebel.jpg

Steve Forbert / Good Planets Are Hard to Find

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ATT_rVjSIws[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TzBInt4zljQ[/youtube]

Нисам знао где да поставим ово... а желео сам да што више људи погледа. На неки начин поента снимка је оно што би нас учинило бољим. Самим тим и квалитет живота би био другачији. Ово нам се изгубило и зато смо збуњени, уплашени и бесни...
Спонтана људскост!

То је у већини случајева "Скупљање лајкова", осим у случају 4:25 :cry:

Ako ste u odgovarajućem raspoloženju, Youtube nekada može biti pravi zlatni rudnik. Ovo je nešto za sladoskusce, ali, po običaju, ne za sve. Ako ste ranoj mladosti bili zaraženi neizlečivim virusom SF/Fantasy romana, ili možda, kao i ja, osećate potrebu da ponekad čujete jednu pomalo zastarelu trubadursku verziju muzike u kojoj glavnu ulogu igra samo ljudski glas i jedna dobra, dugačka priča, onda je ovo prava stvar. Nije naročito bitno ako ste je već čuli, ili što ima puno stereotipa, ili da se pogode baš sve note. Najvažnije je da se devojka dovoljno unese u stvar, da ne pokazuje nameru da stane, i pre svega da povremeno pusti glas koliko je grlo nosi ... i to onda zvuči ovako:

The Horse-Tamer's Daughter, Leslie Fish

My father was a horse-tamer on the edge of Hali Plain.
His work was good and his horses fine, but he got little gain,
For few come now into Hali Town; the trade has gone away,
And the distant glower of the ruined Tower makes few folk care to stay.
So poor we were, but free we were as the wild herds on the Plain-
And I was a child as free and wild as the wind in my tangled mane.

My grand-dam told me cradle-tales of the great days long ago
When the wizards ruled and the land was taxed and the lords would come and go.
"But the land was torn by wars," she said, "the Tower was broken down,
So the lords appear no longer here to rule over Hali Town-
And neither do the wizards come take our children, one in ten-
So grateful be that we're poor but free, and you are not living then."

My father had no sons at all, nor could he pay the fee
Of hireling men to help his work, so he turned to Mother and me.
We helped him ride the Wild Ones down, to catch and tame and train.
And we lived thus free and merrily on the edge of Hali Plain.
So well I loved the whispering grass and the children of the land,
That in time I learned, as the seasons turned, to call them into my hand.

When I rode out on Hali Plain, I would set my mind to fly
'Til I felt the grass below my feet and the birds high in the sky.
I'd feel the Wild Ones running, and I'd bid them turn again.
A few I'd see would come to me: about one in every ten.
I never called them to the rope; their trust I'd not betray.
But willing and free they'd carry me on the Plain to run and play.

There is a lake beyond the town. The Tower is on its shore.
Close by the Holy Castle stands, where none may pass the door.
But I always chose that ruined Tower for my favorite place to play.
I would daydream long of my grand-dam's songs and the tales of the ancient days.
The stones breathed wondrous tales to me of the powers within the ground,
'Til amid the stones of the Tower's bones a Magic Mirror I found.

The Mirror in its iron frame was dark as a winter sky.
Never a sight it showed me, 'til I set my mind to fly.
Aye, then it showed me marvelous things, a window on the world:
The Plain, the town, all the lands around, as far as the ocean curled.
I wore it tied about my neck to keep it always near:
Beside the land and my wild-horse band the treasure I held most dear.

Chorus:
I'll never wear red robes. I'll never wear a blue stone.
The ruined Tower stands abandoned and alone.
But when the moons are high and the wind is roaring free,
When I send my silent call...wild horses come to me!

As we rode down to Hali Town one summer market day,
We saw the folk in turmoil run, and heard an old man say:
"Go back, go back, you Horse-tamer! The Wizards come again!
They come, I fear, for the children here. They are taking one in ten.
Go back, go back, you Horse-tamer, and your daughter hide away;
Conceal your child where the land is wild, 'til the Wizards are gone away."

Back I rode to Hali Plain, as fast as a horse could run.
I hid myself in the ruined Tower, away from wind and sun.
I looked within the Mirror's deeps to see what might befall,
And close at hand saw the Wizards' band: so fierce and fair and tall.
Then one of them raised up his eyes, and said: "Who can this be?"
He turned his head, with its hair so red, and looked straightaway at me.

"What is this power I feel," said he, "so clear and raw and strong?
Rise up and ride, my sisters all; my gods, we've been searching wrong.
More strength is here than we thought to find. The gods so jest with men;
It may be, still, that without our will, that Tower may wake again.
'Twas an ill-trained Keeper's mind I met, but I've rarely felt such power.
We dare not wait lest we come too late. Make haste to Hali Tower!"

As soon as I thus heard their plan, I turned my mind away
And set it flying over the plain. To the Wild Ones I did say:
"Oh, come to me, my free friends all! Oh, come to my right hand!
We must prevent these lords' intent of the claiming of our land.
If they should rule this land once more, we shall all be servant-men-
And you, my dears, shall be captives here and never run free again!"

I bound my mind to the Wild Ones' minds, and I called as I never did call,
'Til seven mares and a stallion bold came into the ancient hall.
Just seven mares and a stallion bold, the Magic Mirror and me,
To stay the command of the Wizards' band and keep the Plains-folk free:
So I bound my soul to the Wild Ones' souls as I'd never done before,
To bind our might in a ring of light, and fight in a Wizards' war. (Cho.)

We built a shield about the Tower, with walls of wind and thought.
With hooves of light, through the Mirror's sight, we battered and thrust and fought.
The Wizards flinched, the Wizards fell, and cried up from the ground:
"Have done, have done, you nine-in-one! Only tell us, what have we found?
How did your Star-stone hold intact, which should have burned away?
What kind of men can stand up again through the fires we threw today?"

"I have no Stone at all," I said, "but a Mirror like the sea.
You fought with never a man this day, but eight wild horses and me.
I am the Horse-tamer's daughter, the defender of the land-
And I know my kind were never inclined to live at a lord's command.
So it is my wish ye go away, and leave us as we've been.
Leave us free as we choose to be; we would never be ruled again."

Up then spoke the Wizard-lord: "It shall be as you have said.
Better to make an Eighth Domain than duel 'til all are dead.
With a Circle made of wild beasts and a plain first-level screen,
You've all the power of any good Tower-and more than many I've seen.
You are the Living Matrix then; that's all that you can be.
'Tis plain your breed is of Hastur-seed. Oh Child, keep away from me!"

So Hali Tower is tenanted now. Fresh straw lies on the floor.
Tall wild horses come and go, free through the open door.
The Hali-folk bring corn and cloth and wood for the winter's chill.
The tales they tell are spreading well, and I fear they always will.
I'm just the Horse-tamer's daughter, but they love me for my power.
They've made of me what I feared to be: the Keeper of Hali Tower!

Final Chorus:
I'll never wear red robes. I'll never wear a blue stone.
The ancient Tower stands no longer quite alone.
Now when the moons are high and the wind is roaring free,
When I send my silent call...wild horses come to me!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NeyM8CLeaCg[/youtube]

Inspirisano romanom Hawkmistress, Marion Zimmer Bradley, Darkover serija.

Pegasus Nominations: 1999, Best Hero Song
Pegasus Award: 2002, Best Song That Tells A Story

Dugogodišnji član Dublinersa, Ronnie Drew je u Irskoj bio prava legenda. U ovoj priči bi se mnogi mogli pronaći.

Ronnie Drew - The Young Man Who Used To Be Me
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=klgm6bp1g84[/youtube]

Оглас је иначе већ скинут са мобиле.де.

SKANDAL: Na prodaju BMW model "Zoran Đinđić"
Cena ovog blindiranog BMW-a je 17.800 evra, a među fotografijama automobila koje su osvanule na nemačkom sajtu za prodaju polovnih automobila mobile.de je i jedna koja je snimljena neposredno nakon atentata na Đinđića
Na nemačkom sajtu za prodaju polovnih automobila mobile.de, pojavio se skandalozan oglas:na prodaju je blindirani BMW, model “Zoran Đinđić“.

http://www.telegraf.rs/vesti/913752-ska ... n-djindjic

Gradonačelnik Londona o levici i Prvom svetskom ratu

Boris Džonson: Nemci krivi za rat, ne Srbi

boris1.jpg

| NEZAVISNE, SRNA, TELEGRAPH.CO.UK
Gradonačelnik Londona Boris Džonson rekao je da je tužna, ali neporeciva istina da je Prvi svetski rat, sa svim svojim ubistvenim užasom, najvećim delom rezultat nemačkog ekspanzionizma i agresije.

Džonson je u autorskom tekstu pod naslovom "Nemačka je počela Veliki rat, ali levica ne može da podnese da to kaže" za britanski list "Telegraf", kritikovao laburiste za pokušaj umanjivanja uloge Nemačke u Prvom svetskom ratu i pripisivanje krivice Srbiji za njegov početak.

On je ocenio da je na stogodišnjicu Prvog svetskog rata, više nego ikada ranije, veoma važno da se prema istini odnosi sa poštovanjem.

"Jedan od razloga zbog kojih sam konzervativac jeste da, na kraju krajeva, jednostavno ne mogu da podnesem intelektualnu neiskrenost levice... Činjenica je da Laburistička partija veruje da nije pristojno da se to pomene", naveo je Džonson.

On je rekao da je stranački portparol za resor obrazovanja Tristram Hant nedavno, u članku za "Obzerver", krivicu za Veliki rat misteriozno prebacio na Srbe.

"Hant je u tekstu, koji zaslužuje Nobelovu nagradu za glupost, misteriozno uperio prst u Srbe. Optužio je Ruse. Optužio je Turke zbog toga što nisu uspeli da sačuvaju Otomansko carstvo, a u jednom trenutku sugerisao je da smo preoštri prema ratobornoj junkerovskoj klasi", istakao je Džonson.

Gradonačelnik Londona naglašava da je "Nemačka bila ta koja je pogurala Austriju da krene u rat protiv Srbije, objavila rat Rusiji 1. avgusta 1914. godine, zaključila da je neophodno izvršiti invaziju na Luksemburg. Nemačka je bila ta koja je aktivirala plan 'Šlifen', razvijen 1905. godine, i poslala svoje trupe da se probiju kroz neutralnu Belgiju u Francusku".

"Zašto je bilo neophodno da se nekakav lom u Sarajevu proširi invazijom na Francusku, pobogu? Nije bilo potrebno. Pokretačka sila iza tog pokolja bila je želja nemačkog režima da izrazi sudbinu Nemačke kao velike evropske sile i da stekne prestiž i međunarodni ugled koji dolazi sa statusom carstva.

Zato je Tirpic stalno povećavao nemačku flotu - uprkos naporima Britanije da se okonča trka u naoružanju. Zato su pokušali da zastraše Francusku slanjem ratnog broda u Agadir 1911. Da sumiramo, zbog toga su milioni umrli u rovovima zapadnog fronta i na drugim mestima - ukupno njih 15 miliona", podsetio je Džonson.

Prema njegovim rečima, još veća tragedija za Nemačku i ostatak sveta bila je u tome što se 20 godina posle okončanja tog konflikta pojavio još jedan nemački lider koji je odlučio da obnovi suštinski isti vojno-politički cilj - masivnu ekspanziju nemačkog uticaja u Evropi i šire.

"Iako je Hitler bio gadniji i veći militarista od Kajzera, nije slučajnost što je primenio veoma sličan plan - prvo da se eliminišu Francuska i manje zemlje, a potom da se udari na Rusiju", naveo je Džonson.

On je naglasio da je u oba rata, u borbi protiv tih bolesnih ambicija, živote izgubilo mnogo Britanaca, vojnika i civila.

"U suštini, oni su se borili na strani desnice i ne treba da bude zabranjeno da se ta činjenica izgovori. Drugi svetski rat proizašao je neumoljivo iz Prvog, a u oba rata, plašim se da teret odgovornosti najvećim delom počiva na nemačkim ramenima. Ne treba da bude zabranjeno da se ta činjenica danas izgovori - ne samo zbog istine, nego i zbog Nemačke u 2014. godini", navodi Džonson.

On je ocenio da je "Hant kriv zbog toga što priča potpune gluposti, te da se ispod njegovog smušenog lupetanja o 'višestrukim istorijama' nalazi ono za šta on zamišlja da je ljubaznost".

"Svi želimo da zamišljamo Nemačku kakva je danas - divna, miroljubiva, demokratska zemlja i jedan od naših najvećih prijatelja i partnera u svetu; zemlja sa impresivnim tehnološkim dostignućima; mesto bez premca kada je reč o kulturnom bogatstvu i civilizaciji. Ono što Hant ne shvata u svom probirljivom levičarskom zavaravanju, jeste da on vređa ogromna duhovna ostvarenja savremene Nemačke", ocenio je Džonson.

Prema njegovim rečima, Nemci su danas takvi kakvi jesu zato što su iskreni prema sebi samima i zato što su u posljednjih 60 godina prolazili kroz agoniju priznavanja užasa koji su počinili i oni to ne guraju pod tepih.

"Oni ne optužuju Srbe da su krivi za rat od 1914. do 1918. godine. Oni ne optužuju ni Ruse, ni Turke. Oni znaju kakvu su cenu platili zbog militarizma 20. veka. Oni ne pokušavaju da ublaže ili podele krivicu za konflikt. Oni su to pokušali u tridesetim i znaju da taj put vodi u ludilo. Nemci znaju istinu o svetskim ratovima i o svojoj ulozi. Oni su to naučili i promenili su se. Bilo bi katastrofalno ako bi ta istina danas bila zamućena", ocenio je Džonson.

Ako Tristram Hant, kaže Džonson, ozbiljno negira da je nemački militarizam bio u korenu Prvog svetskog rata, onda on nije prava osoba za posao koji obavlja, ni u opoziciji, ni u vladi i treba da podnese ostavku, a ako to ne negira, onda treba dati pojašnjenje.

http://www.b92.net/info/misljenja/index.php?nav_id=798431

Nažalost čini mi se da je nekako u manjini, prosto sam se naježio čitajući komentare Engleza na nekim portalima kao što su Guardian i slični. Kome u stvari odgovara da se na ovakav sraman način izvrću istorijske činjenice, zašto laburisti tj. njihova levica pokušava da umanji ulogu Nemačke?

Najgore od svega jeste što je ovo izgleda trend među svetske istoričare.

Zato sto ne postoji "zavera" da se Srbi proglase za najgore zlo na planeti eto zato ti komentari...

Зато што су сви дивни, а ми увек нешто...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=twZzCR8dYvU[/youtube]
Група Срба наивно, после много година изгнанства, мисли да је слободно обићи свој град и светињу за Божић.
У питању је Ђаковица са предратних 12000 Срба. Погледајте решеност људи да их спрече, знаћете да Срба у Ђаковици данас нема...пар старица свега.

Ту је увек оно наше признање, да смо ми увек криви за све. Само да ли је наше...

Vrh