Šta je novo?

Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366161#p366161:3ohzk0z0 je napisao(la):
Дошљак » Sun Jan 10, 2016 11:29 am[/url]":3ohzk0z0]Кнеза Милоша мора да буде високог капацитета за друмски саобраћај и проходна само из једног разлога, а то је Клинички центар којем је приступ најједноставнији из Кнеза Милоша.

I tu treba razmisliti. Da li je klinicki centar na pravom mjestu?

Tu i jeste problem sa ustanovama ovakvog tipa. Klinicki cenar, sve na jednom mjestu. Takve ustanove zahtjevaju veliku logisticku podrsku. One "trose" veliki broj automobila. Potrebne su im siroke saobracajnice i velika parkiralista. Kladim se da je u okolini tih klinika velika guzva u saobracaju. Takvi objekti bi trebali biti izvan grada ili razdijeljeni na manje klinike razbacane po gradu.

Ako se jednog dana vlasti odluce da klinicki cenar izmjeste na periferiju, vjerujem da zemljiste mogu dobro prodati i finansirati izgradnju novog centra na drugoj lokaciji. A onda, eto prilike za rekonstrukciju cijelog sireg podrucja.

I jedno pitanje vezano za ovo...da li je stanica hitne pomoci pored autoputa jedina u BG? Nikad nisam cuo da postoji u BG neka druga stanica.
 
to izmestanje klinickog centra je planirano nakon njegovg zavrsetka (izgradnja druge kule i zavrsetak prve). bilo bi glupo da ga izmestaju nedovrsenog. trenutno se intenzivno razislja o buducoj nameni tog prostora, u izradi je nekoliko maketa, jos je sve maglovito, samo se ime zna - beograd na lekovima

da li se slazemo da je u beogradu sve sem hrama svetog save na pogresnom mestu(ok, znam da je i hram na pogresnm mestu, tj da je rastko nemanjic skoncao negde na tasu, al je hram bar na vrh brda a ne na bazenu), da se sve sem njega lepo porusi, ulice zatru, pa da napravimo sve kako treba?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366179#p366179:3e6i5iin je napisao(la):
RioBL » 10 Jan 2016 01:51 pm[/url]":3e6i5iin]

I tu treba razmisliti. Da li je klinicki centar na pravom mjestu?

Takvi objekti bi trebali biti izvan grada ili razdijeljeni na manje klinike razbacane po gradu.

greska u razmisljanju. specijalnosti u medicini su maksimalno isprepletane, pa je `centralizacija` jako bitna za najveci broj dijagnostikovanja, ali i lecenja.


Ako se jednog dana vlasti odluce da klinicki cenar izmjeste na periferiju, vjerujem da zemljiste mogu dobro prodati i finansirati izgradnju novog centra na drugoj lokaciji. A onda, eto prilike za rekonstrukciju cijelog sireg podrucja.
To je model koji je dobar i ja ga licno podrzavam, ali na primeru SA vidimo lepo kako se zemljiste `prodaje, ali lova ne ide prethodnom korisniku za razvoj, vec na druge troskove.

Inace, danasnji klinicki centar, kao i gradska bolnica na Zvezdari, kada su nastajali su bili na periferiji, a slicno je i sa vecinom ostalih zdravstvenih centara po gradu.

I jedno pitanje vezano za ovo...da li je stanica hitne pomoci pored autoputa jedina u BG? Nikad nisam cuo da postoji u BG neka druga stanica.
Ne nije jedina, to je glavna, a po gradu ima stanica na koje je grad izdeljen radi brzeg i efikasnijeg ukazivanja hitne pomoci.
 
Измештање КЦС je равно научној фантастици након толико утрошених пара у недовршену поликлинику КЦС. Да не спомињем повезаност са медицинским факултетом, мада сам о томе већ причао на теми о КЦС. А ја бих лично био срећнији да је КЦС измештен на НБГ 60их.

Што се тиче хитне помоћи, на аутопуту је само гаража и административне просторије, пацијенти се збрињавају у ургентном, ВМА и осталим дежурним здравственим установама. И наравно постоје пунктови по граду.
 
Ispod klinickog mega garaza, stanica metroa i pasarela povezana sa prokopom. Par jeftinijih hotela u okolini i to je to. Ionako se cela srbija ovde leci..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366188#p366188:1a4s1pzy je napisao(la):
laki72 » Sun Jan 10, 2016 2:53 pm[/url]":1a4s1pzy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366179#p366179:1a4s1pzy je napisao(la):
RioBL » 10 Jan 2016 01:51 pm[/url]":1a4s1pzy]

I tu treba razmisliti. Da li je klinicki centar na pravom mjestu?
Takvi objekti bi trebali biti izvan grada ili razdijeljeni na manje klinike razbacane po gradu.

greska u razmisljanju. specijalnosti u medicini su maksimalno isprepletane, pa je `centralizacija` jako bitna za najveci broj dijagnostikovanja, ali i lecenja.

Da. Shvatam znacaj centralizacije ali kako obezbjediti bolji pristup ovakvom kompleksu ako je on stjesnjen uskim prilazima koji se moraju prilagoditi automobilskom saobracaju? Vjerujem da se hiljade ljudi svaki dan krece prema i od KBC-a

EDIT:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366197#p366197:1a4s1pzy je napisao(la):
11030 » Sun Jan 10, 2016 4:31 pm[/url]":1a4s1pzy]Ispod klinickog mega garaza, stanica metroa i pasarela povezana sa prokopom. Par jeftinijih hotela u okolini i to je to. Ionako se cela srbija ovde leci..

E, ovo je vec ozbiljnije rjesenje. Opet dodjosmo do toga da nema nista bez metroa, garaza i izgradnje Prokopa :D
 
Ja znam samo jedno...izbegavati ulaz u Kneza Milosa u bilo koje vreme...Sarajevska rulls ! :) svi mi koji dolazino sa "juga" znamo kako to izgleda (bilo kolima ili prevozom). Takvi zastoji ne postoje u Kralja Milana u toj meri. Kneza Milosa je zaista problematicna. Tako da ce 3+3 i zuta traka dosta pomoci da se taj sektor prodje dosta dosta brze ! Samo mogu da kazem...jedva cekam :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366179#p366179:346e6ww0 je napisao(la):
RioBL » 10 Јан 2016 01:51 pm[/url]":346e6ww0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366161#p366161:346e6ww0 je napisao(la):
Дошљак » Sun Jan 10, 2016 11:29 am[/url]":346e6ww0]

I jedno pitanje vezano za ovo...da li je stanica hitne pomoci pored autoputa jedina u BG? Nikad nisam cuo da postoji u BG neka druga stanica.
Уз домове здравља имаш мање станице хитне помоћи + војна хитна помоћ ВМА и војни домови здравља или ти ВМЦ-и.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365889#p365889:ftlxdwjh je napisao(la):
relja » 08 Јан 2016 12:15 am[/url]":ftlxdwjh]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365883#p365883:ftlxdwjh je napisao(la):
stf » 07 Jan 2016 11:40 pm[/url]":ftlxdwjh]
Друмски саобраћај најмање смета и најмање кошта ако иде континуалном брзином кроз град. Ако се на једном правцу убрзава, па онда успорава, стварају се тромбови у "крвотоку".

Saobraćaj nije kao krvotok. Niti se jedna ulica može posmatrati sama za sebe.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365883#p365883:ftlxdwjh je napisao(la):
stf » 07 Jan 2016 11:40 pm[/url]":ftlxdwjh]
Физички није могуће успоставити 3+3 од Мостара до Деспота Стефана.

Pa? Ovde pričamo o Kneza Miloša, a ne o Takovskoj.

Јел ти мене зајебаваш? Прво ми кажеш да не треба улицу посматрати саму за себе већ као део система, а онда ми у наредној реченици кажеш све супротно.

Парцијално проширење једног правца је оправдано само ако на том парцијалном делу постоји додатни уплив и исплив саобраћаја. Примера ради, ако постоји значајан уплив у Кнеза Милоша рецимо од мостара и тај додатни саобраћај у великој мери се одлива у Немањину према Славији онда постоји потреба за проширењем капацитета улице на тој деоници. У случају Кнеза Милоша, од Мостара до Деспота Стефана не постоји ниједна тачка на којој је исплив већи од статистичке грешке.

98% возила коју на Мостару уђу у Кнеза Милоша прођу кроз целу улицу и уђу у Таковску која је 2+2. Нам значајног десног одлива који оправдава 3+3. Проширење ће узроковати погоршање ситуације на тромб тачки од Немањине до Лондона.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365913#p365913:ftlxdwjh je napisao(la):
Barkley » 08 Јан 2016 09:28 am[/url]":ftlxdwjh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365883#p365883:ftlxdwjh je napisao(la):
stf » 07 Jan 2016 11:40 pm[/url]":ftlxdwjh]Џабе и хитној и ватрогасцима и јавном превозу што су прошипчили кроз Кнеза Милоша када су се заглавили на тромбу, код "Лондона".

Колико год то чудно звучало, није тромб код Лондона. Икс пута ми се десило да стојим на тој тачки и гледам како буквално нема ниједног возила између Лондона и Немањине, а на семафору у Немањиној стоји река аутомобила. Буде зелено светло, сви они прођу, упали се црвено - опет исто. Слично се дешава и када сам у бусу/троли. Никако да се довучемо до Немањине, а након ње све иде без проблема. То се дешава чак и кад није шпиц. Кад је шпиц, онда је гужва све до Таковске, а и у њој.

Нема скретања из Кнеза Милоша у Краља Милана и обратно, зато се ту и не ствара чеп. Тај део код Лондона је најмањи проблем. Исто мислим као Игор да би 3+3 са жутим тракама само убрзало јавни превоз а не би се направила додатна гужва.

Направио сам грешку непрецизно се изразивши. Слажем се са тобом. Тромб не постоји код Лондона из правца Таковске улице. Тромб на раскрсници са Немањином заправо није тромб него регуларно стање саобраћаја. Утисак тромба се добија јер се на тој тачци сударају две улице једнаког а високог приоритета, а након тачке Кнеза Милоша више нема тачке сечења са јаким улицама, нема никаквог додатног уплива саобраћаја ни са леве ни са десне стране до свог краја на ком има висок капацитет одлива.

Међутим, тромб постоји из правца Мостара на делу од Немањине до Краља Милана јер се на том месту губи жута трака, тј. у време шпицева се са 3+3 саобраћај своди на 2+2.

Проширење Кнеза Милоша ће само још више убрзати саобраћај кроз њу и направиће додатни притисак на овој тачци, тј. омогућиће већем броју возила да брже дођу до раскрснице са Немањином а та додатна возила сам семафор неће бити у стању да пропусти и долазиће до обавезне блокаде раскрснице са Немањином и комплетног саобраћајног хаоса.
 
98% возила коју на Мостару уђу у Кнеза Милоша прођу кроз целу улицу и уђу у Таковску која је 2+2.

stf, ovo jednostavno nije tačno.

Ko god često prolazi kroz KM, zna da značajan broj vozila skreće desno u Krunsku, Nemanjinu. O Višegradskoj da i ne govorim.

Dakle, o 98% nema ni govora, možda 60-70%.
 
Slazem se sa Kartografom.
Znacajn broj vozila skrece u Visegradsku, a u kontra smeru (ka mostaru) znacajan priliv u Milosa Velikog je iz Milosa Pocerca.
Moglo bi se reci da deo oivicen Nemanjinom, M.Velikog i Deligradskom preko ove dve (Visegradska, Milosa Pocerca) 'komunicira' sa mostarskom petljom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366280#p366280:9s0m7o3i je napisao(la):
stf » 11 Jan 2016 09:09 am[/url]":9s0m7o3i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365913#p365913:9s0m7o3i je napisao(la):
Barkley » 08 Јан 2016 09:28 am[/url]":9s0m7o3i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365883#p365883:9s0m7o3i je napisao(la):
stf » 07 Jan 2016 11:40 pm[/url]":9s0m7o3i]Џабе и хитној и ватрогасцима и јавном превозу што су прошипчили кроз Кнеза Милоша када су се заглавили на тромбу, код "Лондона".

Колико год то чудно звучало, није тромб код Лондона. Икс пута ми се десило да стојим на тој тачки и гледам како буквално нема ниједног возила између Лондона и Немањине, а на семафору у Немањиној стоји река аутомобила. Буде зелено светло, сви они прођу, упали се црвено - опет исто. Слично се дешава и када сам у бусу/троли. Никако да се довучемо до Немањине, а након ње све иде без проблема. То се дешава чак и кад није шпиц. Кад је шпиц, онда је гужва све до Таковске, а и у њој.

Нема скретања из Кнеза Милоша у Краља Милана и обратно, зато се ту и не ствара чеп. Тај део код Лондона је најмањи проблем. Исто мислим као Игор да би 3+3 са жутим тракама само убрзало јавни превоз а не би се направила додатна гужва.

Направио сам грешку непрецизно се изразивши. Слажем се са тобом. Тромб не постоји код Лондона из правца Таковске улице. Тромб на раскрсници са Немањином заправо није тромб него регуларно стање саобраћаја. Утисак тромба се добија јер се на тој тачци сударају две улице једнаког а високог приоритета, а након тачке Кнеза Милоша више нема тачке сечења са јаким улицама, нема никаквог додатног уплива саобраћаја ни са леве ни са десне стране до свог краја на ком има висок капацитет одлива.

Међутим, тромб постоји из правца Мостара на делу од Немањине до Краља Милана јер се на том месту губи жута трака, тј. у време шпицева се са 3+3 саобраћај своди на 2+2.

Проширење Кнеза Милоша ће само још више убрзати саобраћај кроз њу и направиће додатни притисак на овој тачци, тј. омогућиће већем броју возила да брже дођу до раскрснице са Немањином а та додатна возила сам семафор неће бити у стању да пропусти и долазиће до обавезне блокаде раскрснице са Немањином и комплетног саобраћајног хаоса.

Нисмо се разумели. Ја сам управо писао да нема тромба у смеру ка Таковској (узбрдо). Прочитај опет шта сам писао, и даље тврдим исто. Теоријски, требало би да је проблем што се три траке уливају у две. Међутим, део саобраћаја се одлије у Немањину а и семафор на раскрсници са Краља Милана довољно дуго држи да сва возила прођу раскрсницу, а притом нема новог прилива од Мостара јер возила из тог правца морају да на раскрсници Немањине и Кнеза Милоша сачекају укрштања. Када је гужва у делу око Краља Милана, то је последица стварања чепа код Скупштине, јер су и ту сва укрштања (или због неког квара, што рече Пантограф). Једноставно, мислм да семафор за возила код краља Милана држи зелено дуже него семафор код Немањине, па се ту не ствара гужва. Нисам саобраћајни инжењер, пишем на основу онога што видим сваког дана, понекад и више пута дневно. :)
 
Ок, изгледа да ми користимо различиту улицу, но, није ни битно. Поента је да бесомучно ширење саобраћајних трака ништа не решава и само повећава проблем и то јесте аутомобилски урбанизам. Изградња гаража није аутомобисли урбанизам. То је била првобитна поента приче.

Е сад, нисам задрти противник проширења Кнеза Милоша за ту једну траку. Има довољно места да се то уради а да улица не буде урбана деградација као што је то изазвало бесомучно ширење Бранкове до самих улаза у холове зграда.

Само сматрам да се не добија скоро па ништа.
 
Oк. У та питања око аутомобилског урбанизма се не разумем па не бих да паметујем. :)
 
Заправо, градња подземних гаража у Београду јесте аутомобилски урбанизам, сразмерно радикалнији чак и од америчког. Градња подземних гаража нпр у Паризу, Барси, Минхену, Лондону, Берлину, Варшави... није аутомобилски урбанизам из простог и више него очигледног разлога а то је што су сви ти градови прво развили и и даље развијају читаву палету, махом шинских система јавног превоза са метроом као основом. Пошто Београд не да не развија јавни превоз, поготово онај шински, него је ЈГП из године у годину све гори и неодрживији а од метроа смо исто тако с годинама све даљи, градња подземних гаража у таквим дивљачким и примитивним урбанистичким околностима је само потврда и цементирање те заостале и несрећне урбанистичке слике Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366280#p366280:2ocakt66 je napisao(la):
stf » 11 Jan 2016 09:09 am[/url]":2ocakt66]
Парцијално проширење једног правца је оправдано само ако на том парцијалном делу постоји додатни уплив и исплив саобраћаја. Примера ради, ако постоји значајан уплив у Кнеза Милоша рецимо од мостара и тај додатни саобраћај у великој мери се одлива у Немањину према Славији онда постоји потреба за проширењем капацитета улице на тој деоници. У случају Кнеза Милоша, од Мостара до Деспота Стефана не постоји ниједна тачка на којој је исплив већи од статистичке грешке.

98% возила коју на Мостару уђу у Кнеза Милоша прођу кроз целу улицу и уђу у Таковску која је 2+2. Нам значајног десног одлива који оправдава 3+3. Проширење ће узроковати погоршање ситуације на тромб тачки од Немањине до Лондона.




Ех, извини, али све ово што написа, посебно болдовано, везе са животом нема.
Постоји неколико значајних "одливних тачака" од Мостара до Главне поште, а камоли до Деспота Стефана.

1) Вишеградска (због КЦС) - огроман притисак на десну траку одмах после Мостара, због чега је давно требало направити проширење ту;

2) Бирчанинова, за оне мудрије који хоће да круже, а не да се гурају по сваку цену у Вишеградску;

3) Немањина - саобраћај се ипак одлива, не превелики, али га има. Уз то, семафор је интелигентно подешен, даје пролаз јавном превозу неколико секунди пре него што пусти аутомобиле, због чега, као и због постојања проширења на тролејбуској станици код Лондона, и не настаје тромб на тој деоници, као што Баркли лепо написа;

4) Масарикова;

5) Крунска - за скретање ка Булевару - с обзиром да нема проширења, овде већ настају проблеми;

6) Главна пошта - најважнија раскрсница у граду, семафоризована још новембра 1939, две траке за лево.


Ка Деспота Стефана из Таковске, поменуо бих само Џорџа Вашингтона/27. марта и Јаше Продановића (да занемаримо Драже Павловића, Чарлија Чаплина и сл.).

Ово пишем као некадашњи свакодневни корисник Улице кнеза Милоша. Са проширењем на 3+3 од Мостара до Немањине биће знатно проточнија улица, а већ сада је, поподне, када су отворене три траке ка Мостару, убедљиво најефикаснији "олук" за одлив саобраћаја из централне зоне.
 
Ako se napravi podzemna garaza da bi se vozila sa trotoara i saobracajnih traka presele pod zemlju gde nikome ne smetaju, to ne moze biti "automobilski urbanizam".

Automobilskim urbanizmom se moglo smatrati vreme kada su trg republike ili trg marksa i engelsa, pa i plato ispred skupstine grada, bili ogromna parkiralista!
To vreme je srecom iza nas.

Prica kako gradnja garaza generise saobracaj jednaka je kao kad bi neko rekao da izgradnja podzemnih kontejnera generise vise smeca!

@Delija
Metro je preko potreban Beogradu. Bio je preko potreban i pre 30 godina, tako da nema potrebe o tome pisati kao o necemu sto je diskutabilno.
Problem izgradnje metroa nije problem odluke, vec problem finansija.
U investiciju metro sistema se ne krece jer novca za to nema i to nam je svima jasno, iako se svi mi ponekad ponasamo kao razmazeno dete pored izloga sa igrackama.

Politika ima veze sa realizacijom metroa, ali ne onako kako se uglavnom to predstavlja (slikanje, otvaranje i sl.)
Politika ima veze, jer u trenutku novih konfrontacija istoka i zapada, nasa drzava (vlast), jos nije odlucila na koju ce stranu!
I da se razumemo, ovim nikako ne osudjujem aktuelnu vlast, jer i sam ne bih bio siguran kakvu odluku treba doneti, da sam na njihovom mestu.

Druga alternativa su komercijalni krediti.
Beograd je i dalje u recesiji. Beograd je prezaduzen. Beograd u danasnjem trenutku nema apsolutno nikakvu sansu da zatvori finansijsku konstrukciju ni za pola metro linije!

Zadnja ozbiljna prilika za gradnju metroa je propustena zbog populizma!
Period privatizacije tokom prosle decenije, punio je solidno gradsku kasu. Takodje, grad nije imao velike dugove.
Umesto da se tada krenulo u taj ogroman i vazan infrastrukturni projekat, vaznije je bilo 'sminkati' grad.
Pa shodno tome je i lova trosena. Zato danas imamo stotine ulica koje su (kao) rekonstruisane, ali je sve ispod njihove povrsine staro!

Dal se javnost pobunila kada je rekonstruisan Bulevar sto se nije pristupilo i izradi plitkog ukopa za M1 metro liniju?

Imamo jos uvek (uslovno) visak tramvaja, ali smo uzeli CAF jer "beogradjani to zasluzuju".
Imamo visak trolejbusa, ali smo (opet na kredit) kupili nove, "jer beogradjani naprasno moraju da imaju niskopodne"...

Pa par miliona evrica za "ubrzavanje radova" ovde, pa par tamo...

Pa par procenata turcima da naplacuju ono sto smo mi sami godinama naplacivali, bez obaveze da sprovedu i odgovaraju za tu naplatu?!

Pa koja stotina miliona evra, jer "greda je za ruralne predele, a Beograd ce dobiti turisticku atrakciju(najveci, najsiri, najvisi, bla bla bla...)...

Pa kurcenje nekadasnjeg gradonacelnika i ustupanje love drugim lokalnim samoupravama "jer mi ne znamo kud sa toliko para", pa "bonusa" beogradskim penzionerima (ajd da kupimo nekog starijeg glasaca, oni su najverniji)...

E sad saberi ovo sto sam naveo a naveo sam samo deo onoga sto je bio bespotreban trosak, pa dodaj "tri placa u SA" i eto osnove za metro liniju...

Dakle metro ttreba graditi, ali to je druga tema, a ova o rekonstrukciji i garazi u K.M. nikako ne utice negativno na to.

1. Garaza se lako da izgraditi po modelu javno-privatnog partnerstva.
2. Rasteretice i trotoare (!) i saobracajnice.
3. Zaradjivace, te nece kostati grad, vec puniti budzet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365900#p365900:15z8rl19 je napisao(la):
Igor » 08 Јан 2016 12:54 am[/url]":15z8rl19]

Problem Kneza Milosa je sto ona nije pesacka ulica vec iskljucivo automobilska cak nesto ne pamtim na starim fotografijama da je i ranije imala vise pesacki karakter nego sada.

У серијалу Београд вечити град био је краћи део посвећен улици Кнеза Милоша. Наводно, не само да је имала пешачки карактер већ је била омиљено место за корзирање београдских удавача због близине официрске школе.
 
КОМЕРЦИЈАЛНЕ јавне гараже са високом ценом паркирања не генеришу велики аутомобилски саобраћај, посебно не у шпицевима, јер мало ко има пара да тамо остави ауто на девет плаћених сати, и тако сваки дан. Тако је у Београду, тако је свуда.
У нашем случају, једино широко доступно бесплатно паркирање чини град "аутомобилским".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366310#p366310:1c62y14b je napisao(la):
orion » 11 Jan 2016 02:43 pm[/url]":1c62y14b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365900#p365900:1c62y14b je napisao(la):
Igor » 08 Јан 2016 12:54 am[/url]":1c62y14b]

Problem Kneza Milosa je sto ona nije pesacka ulica vec iskljucivo automobilska cak nesto ne pamtim na starim fotografijama da je i ranije imala vise pesacki karakter nego sada.

У серијалу Београд вечити град био је краћи део посвећен улици Кнеза Милоша. Наводно, не само да је имала пешачки карактер већ је била омиљено место за корзирање београдских удавача због близине официрске школе.


И без официрске школе, у чисто урбанистичком смислу, Кнеза Милоша се тада завршавала - тргом. Данас се, на жалост, завршава - петљом, што смањује атрактивност њеног коришћења за пешаке и за бициклисте. Градња израелског тржног центра у зони Мостара би могла макар мало пешака да "створи" у улици.
 
stf":q7qyb51u je napisao(la):
Ок, изгледа да ми користимо различиту улицу, но, није ни битно.
Koristimo mi istu ulicu, ali ti ne osećaš brojeve (procente).
Ti tvrdiš da na svakih 50 vozila samo jedno skrene iz Kneza Miloša pre Takovske, a to je nemoguće.



Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366304#p366304:24n4e96e je napisao(la):
Пантограф » 11 Јан 2016 02:27 pm[/url]":24n4e96e]
Ех, извини, али све ово што написа, посебно болдовано, везе са животом нема.
Постоји неколико значајних "одливних тачака" од Мостара до Главне поште, а камоли до Деспота Стефана.

Јасно сам написао да не постоји довољна количина десног одлива возила у самој Кнеза Милоша, конкретно, на деоници о којој се прича у смислу проширења.

Појачан је одлив само у Делиградску а она је јако близу Мостару па не утиче превише на оптерећење улице. Одливи у Бирчанинову и Немањину су занемарљиви. Нарочито одлив у Немањину који је додатно физички онемогућен де факто жутом траком и накрцаним возилима јавног превоза.

Одливе у Крунску и наредне улице нисам ни помињао јер је проширење улице даље од Немадине - физички немогуће. Самим тим, ти одливи нису битни за проширење деонице до Немањине, јер су ти одливи на тој деоници ништа друго до транзитни саобраћај за деоницу о којој причамо.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366313#p366313:24n4e96e je napisao(la):
Пантограф » 11 Јан 2016 02:49 pm[/url]":24n4e96e]КОМЕРЦИЈАЛНЕ јавне гараже са високом ценом паркирања не генеришу велики аутомобилски саобраћај, посебно не у шпицевима, јер мало ко има пара да тамо остави ауто на девет плаћених сати, и тако сваки дан. Тако је у Београду, тако је свуда.
У нашем случају, једино широко доступно бесплатно паркирање чини град "аутомобилским".

Управо тако. Гараже су скупе и људи их избегавају докле год могу да нађу јефтиније надземно паркинг место. Изградња гаража уз истовремено укидање паркинг места на површини није аутомобилски урбанизам, већ напротив.
 
Давање последње цркавице коју имамо у опслуживање већ најповлашћенијег система транспорта који и овако заузима 90% постојеће инфраструктуре у граду у околностима потпуног распада јавног превоза јесте аутомобилски урбанизам и то драстичних размера.

Лаки, јел ти знаш колико кошта једна подземна гаража? Па још оваква дуж целе улице? Како то не утиче на градњу метроа? Каквом се бре то метафизиком служите?
 
Vrh