Šta je novo?

Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

@Delija, jedno pitanje, ako se bude radila metro linija Cukarica - Centar (pretpostavka je da ce ta linija imate stajaliste u prokopu i u klinickom centru), paralelno sa podzemnom garazom u KM, da li bi u toj hipotetickoj varijanti prihvatio 2+2 plus 1+1 zute trake?
Kao uvod u proterivanje automobila sa trotara?
Znam da ima mnogo ako u ovom pitanju, ali cisto da vidim da li razmisljamo slicno...?
 
Sada vidim gde je otišla sva aktivnost sa teme o Metrou :)
Još jedan Beogradski pipedream.
 
@Делија

Гаража Пионирски парк је коштала, ако се не варам, три милиона евра (ако је пет, не узимај за зло, било је пре скоро 15 година, али је тај ред величина). Са ценом паркирања од 75-90 дин. на сат, то је исплатив тј. рентабилан посао; дакле, кад саградиш ту гаражу - имаш више пара у буџету за друге пројекте, а могуће је и да је изграде приватни инвеститори и у том случају никаквих јавних трошкова нема.

Е, сад, ја не мислим да треба градити гаражу испод коловоза у Кнеза Милоша, јер би то паралисало град на дужи рок и самим тим цена такве гараже би уистину била папрена. Треба тражити решење за аутомобиле са тротоара у оквиру околних плацева.
 
Подржавам ослобађање тротоара али не знам баш колико је уносан бизнис са гаражама. Мислим ако се смање број паркинг места у центру да ће само да се изврши притисак на шири центар.
У прилог овом што пишем иде чињеница да је у гаражи у Масариковој углавном око 300 слободних места ако је веровати новим дисплејима а она је близу Кнеза Милоша
 
Уносан је посао, то су практично једини објекти градске саобраћајне инфраструктуре који се успешно граде путем концесија већ деценијама уназад. Цене у централним београдским гаражама јесу ниже од европских, али су ниже и плате особља, цена струје итд.
 
@Pantograf

Vidim pominje se cena od oko 6mil eur za Pionirski park. Tri podzemne etaze, 472 parking mesta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366324#p366324:2yfaptrx je napisao(la):
Galeks » 11 Jan 2016 04:01 pm[/url]":2yfaptrx]@Delija, jedno pitanje, ako se bude radila metro linija Cukarica - Centar (pretpostavka je da ce ta linija imate stajaliste u prokopu i u klinickom centru), paralelno sa podzemnom garazom u KM, da li bi u toj hipotetickoj varijanti prihvatio 2+2 plus 1+1 zute trake?
Kao uvod u proterivanje automobila sa trotara?
Znam da ima mnogo ako u ovom pitanju, ali cisto da vidim da li razmisljamo slicno...?
Ја бих колико сутра прихватио 2+2 и жуте траке, те укидање уличних паркинг места у КМ али без градње било какве подземне гараже. Постоје две, махом празне јавне гараже на крајевима тог спорног потеза у Масериковој и испод мостарске петље. Јавне институције и амбасаде углавном имају решен паркинг у склопу својих парцела. Биће закинуто свега пар стамбених зграда шт је по мени сасвим ок за једну такву локацију. А из (мало)грађанског менталитета свим силама треба избацити идеју паркирања аутомобила тачно испред локала, кафића, банке, пекаре у центру центра града...То није могуће свуда ни у европским метрополама а камоли у Београду.

Што се пионирског парка тиче - проблем су трошкови експлоатације због подземних вода и неопходних пумпи које раде 24 сата дневно као и то да су том гаражом мањим делом ушли у метро коридор.

Што се уносног посла тиче - Да јесте уносан. Уложиш паре народа у сврху личног профита. Да ли сте ви реални када тврдите да би паре од паркинг места ишле на јавну инфраструктуру? Опет вас молим да се манете метафизике. И не знам колико више пута треба да поновим да кајмак од паркинг сервиса скида владајућа клика и тако одувек.

На страну све то, ја нисам против подземних гаража на пар смислених локација на ободима језгра града али тек након озбиљног развоја метроа и јавног превоза у целости.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366280#p366280:gsefj0fz je napisao(la):
stf » 11 Jan 2016 09:09 am[/url]":gsefj0fz]
Јел ти мене зајебаваш?

Ne.
Vidim da su ti ostali sve lepo objasnili gde grešiš.
Bar njih poslušaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366347#p366347:gujka112 je napisao(la):
Igor » 11 Jan 2016 06:21 pm[/url]":gujka112]@Pantograf

Vidim pominje se cena od oko 6mil eur za Pionirski park. Tri podzemne etaze, 472 parking mesta.




Врло могуће. Писао сам из главе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366354#p366354:1hxcm4em je napisao(la):
Delija » Pon Jan 11, 2016 6:33 pm[/url]":1hxcm4em]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366324#p366324:1hxcm4em je napisao(la):
Galeks » 11 Jan 2016 04:01 pm[/url]":1hxcm4em]@Delija, jedno pitanje, ako se bude radila metro linija Cukarica - Centar (pretpostavka je da ce ta linija imate stajaliste u prokopu i u klinickom centru), paralelno sa podzemnom garazom u KM, da li bi u toj hipotetickoj varijanti prihvatio 2+2 plus 1+1 zute trake?
Kao uvod u proterivanje automobila sa trotara?
Znam da ima mnogo ako u ovom pitanju, ali cisto da vidim da li razmisljamo slicno...?
Ја бих колико сутра прихватио 2+2 и жуте траке, те укидање уличних паркинг места у КМ али без градње било какве подземне гараже. Постоје две, махом празне јавне гараже на крајевима тог спорног потеза у Масериковој и испод мостарске петље. Јавне институције и амбасаде углавном имају решен паркинг у склопу својих парцела. Биће закинуто свега пар стамбених зграда шт је по мени сасвим ок за једну такву локацију. А из (мало)грађанског менталитета свим силама треба избацити идеју паркирања аутомобила тачно испред локала, кафића, банке, пекаре у центру центра града...То није могуће свуда ни у европским метрополама а камоли у Београду.

:kk: Pogodio si u sred srede. Podrzavam 100% ...izgradnjom te garaze bi bacili pare. Po meni je bolje ta sredstva preusmeriti na resavanje parkinga oko klinickog centra i urgentnog gde postoji veci probem nego u samoj Kneza Milosa.
 
Данас сам добио информацију да је коцка којој је од педесетих година поплочана главна улица у Гроцкој поскидана са улице Кнеза Милоша када је она реконструисана

Та калдрма је сада скинута и са Грочанске чаршије и чека своју другу селидбу у историји :D

Отпочели су радови на реконструкцији Грочанске чаршије, односно улице Булевар ослобођења у Гроцкој, деоница од Смедеревског пута код цркве до улице 17. октобра, односно уласка у пешачку зону.
1039710_863596303738717_233508918029959193_o.jpg

Izvor: http://www.grocka.rs/pocela-rekonstrukcija-carsije/
 
Ne, postaviće se nova kocka. Gročani ne bi dozvolili asfalt nikad.
 
Građevinska dozvola za rekonstrukciju Ulice kneza Miloša u julu - Radovi od 2017. godine
Petak, 29. 01. 2016.|12:19 | Izvor: Novosti

Zeleno svetlo za rekonstrukciju Ulice kneza Miloša u Beogradu i izgradnju velike podzemne garaže, ako je verovati očekivanjima direktora "Parking servisa" Andrije Čupkovića, trebalo bi da se upali za šest meseci.

Kako pišu "Novosti", u julu će biti izdata građevinska dozvola za ovaj projekat na kojem trenutno radi pomenuto preduzeće. Planirano je da radovi počnu sledeće godine, posle rekonstrukcije Trga Slavija i Bulevara Oslobođenja.

Kapacitet garaže bio bi 427 parking mesta. Protezala bi se od Nemanjine do Višegradske ulice, a rekonstrukcijom je predviđeno da ulica dobije i šestu traku, dok bi se po sredini se nalazilo razdelno ostrvo.

Izvor: eKapija
 
Khm kao sto su nadogradili garazu na obilicu za 2 etaze
 
Данашњи чланак из Новости:

Обнова Кнеза Милоша почиње 2017.
Н. В. | 29. јануар 2016. 23:59 | Коментара: 0
Прометна градска саобраћајница требало би да добије шесту траку и велику гаражу


Будући изглед једне од најфреквентнијих градских улица

ЗЕЛЕНО светло за реконструкцију Улице кнеза Милоша и изградњу велике подземне гараже, које су "Новости" најавиле средином децембра, ако је веровати очекивањима директора "Паркинг сервиса" Андрије Чупковића, требало би да се упали за шест месеци!
Наиме, у јулу ће бити издата грађевинска дозвола за овај пројекат на којем тренутно ради поменуто предузеће. Планирано је да радови почну следеће године, после реконструкције Трга Славија и Булевара ослобођења.
Капацитет гараже би био 427 паркинг-места. Протезала би се од Немањине улице до Вишеградске, а реконструкцијом је предвиђено да улица добије и шесту траку, а по средини би се налазило разделно острво.
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... D0%B5-2017
 
Odlicno. Znaci, sudeci po renderu, kad se doda jos jedna saobracajna traka nece biti parkiranih vozila na trotoaru. Bice samo lijep drvored sa pjesacima. A gdje je zuta traka?
 
Ovo kao da iz partije citaju beobuild i onda koriste ideje za predizborna obecanja i propagandu
 
Ova rupa gore desno, mora da je za silazak u stanicu metroa? :D
 
Требало ми је пар сати да изчитам целу тему, и то доста тога гледајући овлаж. Дискусија се доста завртела у круг, а ипак неке важне чињенице нико није поменуо, па ћу ја:

1) Градња конструкција за тежак саобраћај изнад, када су једини разлог паркиралишта, се ретко, готово никада не примењује у свету, као нешто неисплативо. Јединична цена таквих паркинг места је преко 20.000 евра, док у зони Клиничког центра можемо градити објекте за паркирање по цени 5.000 до 10.000 евра по паркинг месту. Имамо могућности по сличној цени градити и неке друге мање гаражне објекте у блоковима уз Кнеза Милоша. Постоји и могућност у договору са инвеститорима рушење одређених зграда у лошем стању без културно-историјске вредности, за неку луксузну новоградњу уз градњу више подземних паркинг места, од којих би део била јавна за изнајмљивање.

2) Рампе за улазак и излазак у те подземне гараже или би заузимале озбиљан део простора за пешаке, бициклисте и дрворед, или би биле небезбедне. Ако би то избегли, из локалних улица би био кошмар прилаз, тако да је увек бољи систем из главне у локалну улицу, из локалне у гаражу која је ван главне улице.

3) На булеварима капацитет не ограничава број саобраћајних трака, већ раскрснице! Највеће ограничење капацитета имамо на раскрсници Немањине и Кнеза Милоша за оба смера. Од Немањине у правцу Мостара је саобраћај и при највећим застојима проходнији него на осталим сегментима и у другом смеру, без обзира да ли су у оптицају 2 или 3 траке.

4) Необично ми је да активни пратиоци рада наших градских институција уопште очекују да ће бити убачене жуте траке, па макар и само радним даном 7-9 и 14-17.

5) Моторни друмски саобраћај ће бити бржи само првих 2-3 године. Преношење загушења очекујте на рампама Мостарске петље, и на аутопуту.
Поштени и стручни планери брзину превоза уопште не би успели наћи као добит при вредновању.

6) Рецимо, дође неки енглески јапи, посаветује Вучића за жуте траке, а овај подвикне Весићу и Малом везано за јавни превоз, исте се не надовезују нинашта сигурно проточно на Мостарској петљи.
 
Ако се неком грешком има пара за плитку подземну грађевину намењену саобраћају, постоје две ствари које могу да се ураде:

1) Плитки аутомобилски тунел профила 1+1, са уливним рампама за тек неколико укључења и искључења. Као такав би имао капацитет већи него надземни аутомобилски булевар 2+2. На саобраћајници на површини би био јавни превоз, и саобраћајница која омогућава сва лева скретања.

2) Тунел за подземни трамвај, који би заменио доста садашњег аутобуског транспорта. Да смо из почетка Прокоп поставили баш испод Кнеза Милоша, имали би знатно логичнију метро линију испод Кнеза Милоша.

Ово су више "гласна размишљања".
 
Nego jos nigdje ne procitah bar okvirnu cjenu za ovu garazu
 
Vrh