Šta je novo?

Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Tačno se vidi da je novogodišnja atmosfera zahvatila forumaše, maštamo kao deca sa širom otvorenim očima.

Ali, sasvim je jasno je da će se izgraditi neko rešenje koje seže u budućnost taman toliko daleko da se napune džepovi dok se još može.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364945#p364945:1dx1igbe je napisao(la):
astrodule » 30 Dec 2015 02:23 pm[/url]":1dx1igbe]Može, ali verovatno će taj plac da se proda po dobroj ceni nekome, a vlast zabole ona stvar što će građani tih godinu dana da se muče.

CBRE se već dugo muči da proda bivšu američku ambasadu koja je na još boljoj lokaciji u odnosu na plac gde je bila planirana zgrada Tužilaštva.

Mislim da Pantografova ideja uopšte nije loša, s tim što postoji jedan problem koji se javljao još u vreme kada je bio konkurs za Tužilaštvo - kolsiki prilaz za taj plac mora da se radi iz Kneza Miloša, pošto je prilaz iz ostalih okolnih ulica nemoguć - sve je zatvoreno drugim objektima.
 
Da da kolski prilaz podzemno da ide u -1 pa onda odatle distribucija po nivoima ispod i iznad. U tom slucaju bi se kopao samo deo pored ulice tj pesacki deo. Doduse tu je cini mi se ulica i nekako najuza makar sa te strane trotoar deluje dosta uze nego na ostalim delovima.
 
Tak sam danas vidio ovu temu i nisam imao priliku da se ukljucim :D
Evo par najkracih mogucih komentara...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364435#p364435:2ppf9j62 je napisao(la):
Igor » Sun Dec 27, 2015 1:50 am[/url]":2ppf9j62]Solidno resenje ....

:notok:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364462#p364462:2ppf9j62 je napisao(la):
Blade » Sun Dec 27, 2015 11:38 am[/url]":2ppf9j62]Ideja je odlicna.

:notok:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364588#p364588:2ppf9j62 je napisao(la):
relja » Sun Dec 27, 2015 10:51 pm[/url]":2ppf9j62]

Na temi o "UMPu" sam svojevremeno pisao da će takav automobilski koncept razvoja Beograda stvoriti još veći problem parkiranja, ali ovako nešto, kao "rešenje", nisam mogao da zamislim.

:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364628#p364628:2ppf9j62 je napisao(la):
Drakche » Mon Dec 28, 2015 3:56 am[/url]":2ppf9j62]Kada bi samo jednom za svagda mogli da se resimo tog hendikepa rekonstrucije bi bile znatno jeftinije i jednostavnije za izvodjenje, ovako ogroman deo budzeta mora da se izdvoji za np. podzemnu garazu, sto logicno rezultira jeftinijim materijalima, rasipanjem sredstava, duzim rokovima itd.

:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364740#p364740:2ppf9j62 je napisao(la):
Gorstak89 » Mon Dec 28, 2015 7:51 pm[/url]":2ppf9j62]
A da, vas anti auto ekipu će obradovati podatak da zbog loše ekonomske situacije sve manje i manje ljudi registruje kola, a i oni koji registruju sve manje voze. Ako jednom uvedemo konačno da svaka zgrada mora da ima svoj parking sa adekvatnim brojem mesta, ili kao u japanu (što reče neko na novogodišnjem okupu) da svako ko želi da uzme auto prvo mora da obezbedi mesto, rešili bi puno problema.

:notok:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364752#p364752:2ppf9j62 je napisao(la):
Delija » Mon Dec 28, 2015 9:26 pm[/url]":2ppf9j62]

Иначе, градња подземних гаража уз трајно катастрофално стање јавног превоза је рецепт за генерисање још горе саобраћајног стања, што се иначе управо и дешава из године у годину. Најсвежији пример је оно симболично, иронично прекривање метро коридора у БЗЂ паркинг местима - Пронаћи паркинг место тамо је скоро исти подухват као и раније али смо зато накрцали у булевар још коју стотину аутомобила.

:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364775#p364775:2ppf9j62 je napisao(la):
astrodule » Mon Dec 28, 2015 11:13 pm[/url]":2ppf9j62]
Nove garaže i parkinge vidim kao jedini način da dobijemo pešačke zone u centru i da obrišemo veliki broj parking mesta na površini.

:notok:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364779#p364779:2ppf9j62 je napisao(la):
Kokos » Mon Dec 28, 2015 11:24 pm[/url]":2ppf9j62]Taj argument da funkcionalni metro nećemo imati za 20 godina nema baš smisla. Zar ne bi baš iz tog razloga trebalo da počnemo odmah?

:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364801#p364801:2ppf9j62 je napisao(la):
Drakche » Tue Dec 29, 2015 8:37 am[/url]":2ppf9j62]
Pa dobro, meni je slododa da idem na posao prevozom, stavim slusalice u usi i ne razmisljam kuda prolazim sve dok ne stignem do cilja, a da u auto sednem ako je nuzda ili ako idem negde dalje. Ako je sloboda redovan zastoj i ocajnicko trazenje parkinga onda neka hvala.

:kk:

E, oko sljedeceg komenatra moram malo da se zadrzim jer mi se cini najozbiljniji a ne slazem se u potpunosti sa stf-om oko ovog pitanja...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364654#p364654:2ppf9j62 je napisao(la):
stf » Mon Dec 28, 2015 11:38 am[/url]":2ppf9j62]Изградња аутомобилских гаража у центру града може а и не мора бити урбицид, односно може а и не мора бити "аутомобилски концепт развоја града".

Ovde se slazem :D

Разлику прави задржавање паркинг места на површини улице. Уколико се површине тротоара ослободе од возила, то никако не може бити "аутомобилски концепт" већ управо супротно.

Ovde se ne slazem!
Nije razlika u lokaciji parking mjesta. Razlika je u tome da li je saobracajna infrastruktura u osnovi automobilska ili ne.
U automobilsku infrastrukturu spadaju ulice, parkiralista i garaze. Sasvim je nebitno da li su ti elementi podzemni ili nadzemni. Teoretski, kad bi svi ti elementi bili pod zemljom, dakle i ulice, i na njima se odvijalo 90% saobracaja, to bi opet bio automobilski grad.Nema veze sto bi bilo sve pod zemljom, saobracaj bi se oslanjao na automobil.

U gradu koji NIJE "automobilski" postoje i ulice i parkiralista i garaze. Postoje cak i autoputevi ali za razliku od "automobilskog grada" autoputevi su na obilaznicama a ne u centru. ulice u centru nemaju 6 traka nego dvije. Garaze nisu sa 1000 mjesta vec sa 100, itd...
Dodatno, "NEautomobilski" grad za javni prevoz koristi najvise metro, zeljeznicu, LRT a "automobilski" koristi autobuse, trolejbuse i tramvaje.

Аутомобили богатијих посетиоца центра који НИКАДА неће прећи у градски превоз ће и даље заузимати сваки педаљ тротоара. Па да ли је боље да их гурнемо у гараже, или да остану на тротоарима?

Zabluda je ako mislimo da ce se izgradnjom garaza automobili skloniti sa trotoara. Ako hocemo da sklonimo automobile sa trotoara dovoljno je udariti stubice duz trotoara. Ne trebaju ti za to podzemne garaze.
No, u tom slucaju, reci ce neko, pa kako ce ljudi da se parkiraju? Nikako!
Parkirace se tacno tamo gdje mogu. Onoliko koliko ima mjesta. posto je to malo onda ce biti i skupo. Posto je skupo onda ce i manje ljudi imati (koristiti) automobil. posto ce manje ljudi imati (koristiti) automobil onda ce morati postojati efikasan sistem masovnog javnog prevoza i tako cemo doci do tacke da umjesto iz godine u godinu pare rasipamo na parkiralista, garaze i nove automobilske trake, poceti da gradimo efikasnije sisteme javnog gradskog saobracaja. Sinske sisteme.

Гараже у центру су такође неопходне уколико се настави са конвертовањем улица у пешачке зоне. Та одузета паркинг места треба надокнадити или ће центар града наставити да одумире како се буде повећавао број тржних центара и шопинг молова.

Ne. Treba samo graditi soping molove bez parkinga. Ili ako se vec oce autom u soping, onda na poljanu 20 km od grada.

P.S.
u sustini, u ovim iznijetom planu, meni najvise smeta prosirenje ulice na 6 traka. Nije mi problem toliko ni ta garaza jer ona ce zbog troskova biti na kraju smanjena na mjeru u kojoj nece imati nikakav uticaj na saobracaj, vec mi je problem sto ce se novom trakom i uz to jos i razdjelnim ostrvom (koja glupost) TRAJNO suziti pjesacki koridori (trotoari) a uz to ce se i intevizirati automobilski saobracaj ulicom.
Naravno, potrebno im je to jer shvataju da projektom BNV u centar grada uvode nove hiljade automobila, autobusa i trolejbusa (i mozda pokoji novi tramvaj) a nemaju saobracajnice da opsluzuju tolike automobile.

Sretno!
 
Јеси ли некад возио К. Милоша, зашто мислиш да је боље решење 5 у односу на 6 трака?

Проточност се и неће много повећати јер и сада у правцу где је веће гужва раде три траке а где је мања две задовољавају али безбедност ће се драстично повећати
 
Podzemna garaza 'pruzena' ispod saobracajnica ima jednu veliku prednost u odnosu na ostale, a to je manja guzva na ulazima i izlazima, jer ih jednostavno ima vise i bolje su rasporedjeni.
Takodje, korisnicima garaze bi lokacije do kojih idu bile blize.

Takodje meni kao stanovniku beograda (dakle, ne govorim sa strucne strane) je mnogo prihvatljivija javna garaza ispod povrssine (skupstina grada, vukov spomenik), nego nadzemna parkiralista (masarikova, z. venac, obilicev venac).

Iz tog razloga, mnogo mi je logicnije da se garaze prave pod zemljom ili u dvorisnim delovima blokova zgrada, a da se ulicni front popuni fasadama stambenih i poslovnih objekata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364968#p364968:22nnre28 je napisao(la):
RioBL » 30 Dec 2015 04:17 pm[/url]":22nnre28]
Гараже у центру су такође неопходне уколико се настави са конвертовањем улица у пешачке зоне. Та одузета паркинг места треба надокнадити или ће центар града наставити да одумире како се буде повећавао број тржних центара и шопинг молова.

Ne. Treba samo graditi soping molove bez parkinga. Ili ako se vec oce autom u soping, onda na poljanu 20 km od grada.

P.S.
u sustini, u ovim iznijetom planu, meni najvise smeta prosirenje ulice na 6 traka. Nije mi problem toliko ni ta garaza jer ona ce zbog troskova biti na kraju smanjena na mjeru u kojoj nece imati nikakav uticaj na saobracaj, vec mi je problem sto ce se novom trakom i uz to jos i razdjelnim ostrvom (koja glupost) TRAJNO suziti pjesacki koridori (trotoari) a uz to ce se i intevizirati automobilski saobracaj ulicom.
Naravno, potrebno im je to jer shvataju da projektom BNV u centar grada uvode nove hiljade automobila, autobusa i trolejbusa (i mozda pokoji novi tramvaj) a nemaju saobracajnice da opsluzuju tolike automobile.

Sretno!


Не, не, не, и - не :)
Пре неколико година је власник највећег шопинг мола у центру Пеште хтео да направи исто на плочи станице Прокоп - и одустао је, пре свега зато што пројекат није предвиђао изградњу гараже :)

Дакле, одустаните од утопијских пројеката - ако желите моју подршку :)
А то је мање важно - `беш мене - одустаните од утопијских пројеката ако желите да ваши пројекти буду икада остварени.

Друго - апропо шест трака у Кнеза Милоша: извини Рио, али немој да резонујеш шаблонски (то је порука коју ти шаљем већ неки 600. јубиларни пут).
Одрекни се тога, то ти је као ђаво, зли дух Беобилда и осталих форума српских.
Ерго: Свако ко у Београду вози аутомобил а не чини то јер му је тако мерак него зато што мора, зна да је Кнеза Милоша, у било којем од два смера, проходна када су отворене три траке.
И, ако буду стално отворене по три траке, биће стално проходна! Дакле, треба је проширити на шест трака, уместо да их има пет, што условљава колапс у смеру ка Мостарској петљи до 11 преподне и у супроном смеру после тога. А број аутомобила на улици, реално, остаје исти.
 
Ova ideja je meni u rangu sa idejom BnV - šašava. I sa praktičnog, funkcionalnog, izvodljivog, dugoročnog stanovišta...

Samo zamislte ovu situaciju: čovek koji prvi put vidi snimak Beograda iz vazduha čuje za ideju zatvaranja ove ulice zbog izgradnje podzemne garaže.
Zar se taj ne bi upitao: a zašto veliku garažu ne napravite na zemljištu na kojem je sada železnička pruga?

Šta bi mu rekli? - To nema veze sa ovom ulicom i garažom, pa to je sada maltene druga država...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364972#p364972:1px60i0p je napisao(la):
orion » Wed Dec 30, 2015 4:30 pm[/url]":1px60i0p]Јеси ли некад возио К. Милоша, зашто мислиш да је боље решење 5 у односу на 6 трака?

Ne, nisam iz Beograda

Ja mislim da su bolja rjesenja za centar grada, ona koja podrazumjevaju manju automobilsku infrastrukturu. To znaci ulice sa manje traka.
Ja ne bih sa 5 isao na 6. Ja bih sa 5 isao na 4. :wink:

Проточност се и неће много повећати јер и сада у правцу где је веће гужва раде три траке а где је мања две задовољавају али безбедност ће се драстично повећати

U pravu si za protocnost. Za bezbjednost ne znam jer to je vezano za ozrganizaciju saobracaja na raspolozivom prostoru.

laki72":1px60i0p je napisao(la):
Takodje meni kao stanovniku beograda (dakle, ne govorim sa strucne strane) je mnogo prihvatljivija javna garaza ispod povrssine (skupstina grada, vukov spomenik), nego nadzemna parkiralista (masarikova, z. venac, obilicev venac).

Tacno, ali su skuplja za gradnju.

Пантограф":1px60i0p je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364968#p364968 je napisao(la):
Пре неколико година је власник највећег шопинг мола у центру Пеште хтео да направи исто на плочи станице Прокоп - и одустао је, пре свега зато што пројекат није предвиђао изградњу гараже :)

I sta onda? Pesta je ostala "ostecena" za soping centar?

Друго - апропо шест трака у Кнеза Милоша: извини Рио, али немој да резонујеш шаблонски (то је порука коју ти шаљем већ неки 600. јубиларни пут). Одрекни се тога, то ти је као ђаво, зли дух Беобилда и осталих форума српских.

:kk:
Probacu Panto, ali znas da se star konj ne uci jahati. Male su mi sanse :)

И, ако буду стално отворене по три траке, биће стално проходна! Дакле, треба је проширити на шест трака, уместо да их има пет, што условљава колапс у смеру ка Мостарској петљи до 11 преподне и у супроном смеру после тога. А број аутомобила на улици, реално, остаје исти.

Gresis.
Svako ko zna da je saobracajnica prohodna onda kad su otvorene 3 trake pa ih koristi u odredjeno doba dana, prosirenjem ce "znati" da je ulica "prohodna" UVIJEK pa ce nastaviti da ju koristi jos cesce. A pored njih, za "prohodnost" ce saznati i mnogi koji nikad ili rijetko koriste tu saobracajnicu pa ce i oni da krenu "putem napretka".
To znaci da se broj automobila, realno, POVECAVA

I to nije nista novo i cudno. Zove se indukovana potraznja.
 
Panto odlucna ideja za garazu a moze i ulaz fino da se osmisli ispod ulice i trotara da se neide po trotaru
Rejao bih da ce prokop imati dobru garazu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364989#p364989:3ajrw6fh je napisao(la):
RioBL » 30 Дец 2015 05:48 pm[/url]":3ajrw6fh]
I to nije nista novo i cudno. Zove se indukovana potraznja.

Није ништа ново и у начелу се слажем са том теоријом али је не схватам буквално.
Само повећање безбедности у овој улици оправдава проширење за једну траку.
Када би било 6 трака онда би могла да постоји жута трака. Ту траку би рецимо могли да користе и обични аутомобили где их је бар троје у колима. Овај концепт још нигде није примењен у БГ а мислим да би могао да буде. Тренутно је најбољи кандидат за то Војислава Илића јер је жута трака готово празна а у великој већини аутомобила је само возач.
 
Колеге форумаши, апропо ове праисконске дискусије између "добра" и "зла" треба уважавати и реално стање на терену поткрепљено математичким бројкама који не могу да се мењају и не би требало да се игноришу. Математика је егзактна наука, ако њој не верујемо, којој науци ћемо да верујемо?

Чињеница коју нико никада неће оборити је та да никада у Београду број возила на улицама неће бити мањи него данас. Једноставно никада. Градили метро или не градили, број аутомобила на улицама ће се само увећавати. Градили друмску инфраструктуру или не градили, број аутомобила на улицама ће се само повећавати. Из најпростијег разлога - јер математички не може бити мањи.

Број аутомобила на улицама има минорне везе са развијености јавног превоза. Такође има минорне везе са развојем друмске инфраструктуре. Број аутомобила на улицама је директно пропорционалан економском стању државе и грађана. Како смо ми тренутно до те мере бедни, да беднији бити не можемо, ако дође до економског опоравка, доћиће и до повећања броја аутомобила.

Мој став је да те аутомобиле треба уклонити са оних површина које су намењене људима. Улагање у инфраструктуру која омогућава то уклањање није "подилажење малобројним власницима аутомобила" него од тога користи имају сви, од власника аутомобила па до најжешћих критичара изградње гаража на овом форуму (они имају још већу корист).

Метро испод Кнеза Милоша никада није планиран. Нема никакве разумне поенте копати касету за метро испод ове улице. Метро треба да иде из Прокопа за Славију, не испод Кнеза Милоша.

Подземна гаража испод Кнеза Милоша може искористити конфигурацију терена на тај начин да уласци и изласци из гараже могу да се изведу из попречних улица које спајају Сарајевску и Кнеза Милоша. На тај начин, чак ни улази не би заузимали тротоаре.

Предлози да се уместо подземне зидају надземне на слободним плацевима у Кнеза Милоша од стране оних који су исто то најжешће пљували на другој теми су ми тек урнебесно лицемерна.
 
Matematika je samo alat. Ako su početne pretpostavke pogrešne, i rezultat će biti pogrešan. Poguban.

Kneza Miloša mora da dobije još jednu traku. Prostora za proširenje ima. Dobrim planiranjem i organizacijom to se može uraditi u julu i avgustu.

Garaža ispod ulice i zatvaranje ulice zbog njene izgradnje? Dokaz da kod nas nikada nije dovoljno megalomanije.
Neka se te pare utorše na javni prevoz, subvencije, nova vozila, održavanje, pranje i čišćenje, grejanje i klimatizaciju postojećih, bolji sistem upravljanja tako da bude zadovoljstvo voziti se autobusom i trolejbusom, a ne izmišljati nepotrebne radove - ah, da - a kako onda da se na jednom poslu izmuze budžet?
 
@Relja, niko nije ni rekao da ne treba uloziti u javni prevoz, ja prvi placam mesecnu, evo sad ce 8 godina za redom (uz pauzu od jedan mesec), ali ulaganje u javni prevoz se ekonomski ne vraca drzavi, jer vecina i dalje ne placa kartu, a ta garaza joj se vraca.
Ako ja zaradjujem lepo i hocu umesto za 40 minuta, koliko mi treba da dodjem prevozom od Banjice do Kneza milosa, da dodjem kolima za 10, pa sto to grad ne bi obezbedio, pa pritom i prihodovao od toga?
Uz Kneza Miliosa ima sansa i da se urade odlicne denivelisane raskrsnice, koje mogu da posluze i za ulaz u tu buducu garazu.
6 traka mislim da je suvisno, ali podrzavam, ako ce da naprave zutu traku za Trole po sredini ulice. Nesto slicno je predlagano na ovom forumu jos ranije.
 
slazem se sa reljom u potpunosti samo bih dodao, kao sto je vec receno, ako se i bude islo na podzemnu garazu, odmah treba da se iskopa jos jedan nivo za metro (ili neki njegov derivat). ukoliko se nema para za oba, samo prosiriti ulicu na 6 traka i "puna kapa"
 
K M je imala po dva drvoreda sa obe strane
koliko drvoreda bi ostalo ako proširuju ulicu
Proširenjem kapaciteta povecava se i broj vozila a time i veca koncetracija izduvnih gasova
povecava se štetnost po fasade, drvece, ljude...
Nabrojati još po koju štetu od proširivanja nije teško ... al hajde bidnemo malko konstruktivnij :)

Proširivanje i nije najsretnije rešenje jer to znaci samo još vece opterecivanje te ulice
a ne menjanjem kapaciteta okolnih ul. koje bi mogle primiti povecanje
efekat bi se sveo na lepa široka ali sporaaaa....
to pravljenje još usporenijeg saobracaja sa češćim saobracajnim kolapsima
koj bi se u obliku eha umnožili po ostalim delovima Bgda
to je strašna nocna mora za i ovako jadne učesnike saobracaja koj i onako sa prvim kapima kiše zapomažu

Daleko povoljnije rešenje za rekonstrukciju KM jeste otvaranje novih pravaca
koj bi rasteretili saobracaj za 10-20 %

Na primer oslobadjanje KM od vozila koj idu iz pravca Miloševog konaka i Banjice
na taj način što bi aktivirali Deligradsku (pretvarnje pešaćke pasarel u auto nadvožnjak )
ili na pr.vracanje saobracaja od Beogradjanke kroz Njegoševu ulicu (zbg rasterecenja Slavije)
(al džaba... kafedjije sa Cvetnog trga nece datii)
Onda i da ne spominjem preko poootrebne (zabranjene) tunele kroz Bgd grebene i brda
i da ne nabrajam dalje .....
Mnoga pametija rešenja mogu se pročitati na starijim stranicama ovog foruma
a predložena od raznih članova BB ,koj za razliku od uskogrudnog predlagača
za proširenje KM , stvarno vole funkcionalan Bgd
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365075#p365075:1g924uw9 je napisao(la):
relja » 31 Дец 2015 12:27 pm[/url]":1g924uw9]Matematika je samo alat. Ako su početne pretpostavke pogrešne, i rezultat će biti pogrešan. Poguban.

Kneza Miloša mora da dobije još jednu traku. Prostora za proširenje ima. Dobrim planiranjem i organizacijom to se može uraditi u julu i avgustu.

Е видиш, селективан предлог који си изнео је заправо чисти и неокаљан "аутомобилски урбанизам". Дакле, улагање у само и искључиво - друмску инфраструктуру. За остале - нема пара. А и ако има, не треба то радити, јер треба времена за које ће аутомобилистима бити мало већа гужваја.

Склањањем аутомбила са тротоара стичу се сви услови за широке бици стазе, и широке тротоаре, зеленило, итд. Да би се то добило, могу годину дана аутомобилисти да се мало дуже гужвају у саобраћају.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365075#p365075:1g924uw9 je napisao(la):
relja » 31 Дец 2015 12:27 pm[/url]":1g924uw9]
Neka se te pare utorše na javni prevoz, subvencije, nova vozila, održavanje, pranje i čišćenje, grejanje i klimatizaciju postojećih, bolji sistem upravljanja tako da bude zadovoljstvo voziti se autobusom i trolejbusom, a ne izmišljati nepotrebne radove

Да, али да би било задовољство користити превоз, њему треба уклонити препреке са пута. А препреке су у највећем броју случајева - паркирана кола.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365075#p365075:1g924uw9 je napisao(la):
relja » 31 Дец 2015 12:27 pm[/url]":1g924uw9]- ah, da - a kako onda da se na jednom poslu izmuze budžet?
Да се измузе буџет? Како то, ако је Паркинг сервис један од ретких профиташа? Јавне гараже су једна од ретких инвестиција која ће се повратити.
 
@STF
U sustini sve sto si napisao, samo da se kao preduslov stavi zuta traka za javni prevoz, po mogucstvu po sredini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365090#p365090:4hz0y97w je napisao(la):
stf » 31 Dec 2015 01:58 pm[/url]":4hz0y97w]...

Е видиш, селективан предлог који си изнео је заправо чисти и неокаљан "аутомобилски урбанизам". Дакле, улагање у само и искључиво - друмску инфраструктуру. За остале - нема пара. А и ако има, не треба то радити, јер треба времена за које ће аутомобилистима бити мало већа гужваја.

Ne. To je tvoje etiketiranje i trpanje u šablone, u tvom maniru.
Samo dodavanje jedne trake kako bi ulica imala isti broj traka u oba smera. To nije "automobilski urbanizam", to je kompletiranje jedne nezavršene, neprotočne ulice jednostavnom preko potrebnom intervencijom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365090#p365090:4hz0y97w je napisao(la):
stf » 31 Dec 2015 01:58 pm[/url]":4hz0y97w]
Да, али да би било задовољство користити превоз, њему треба уклонити препреке са пута. А препреке су у највећем броју случајева - паркирана кола.
Žuta traka. Saobraćajna policija i sistem koji funkcioniše, a ne sistem u kojem se zapošljavaju partijski kardovi da primaju pare za nerad i održavanje haosa.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365090#p365090:4hz0y97w je napisao(la):
stf » 31 Dec 2015 01:58 pm[/url]":4hz0y97w]
Да се измузе буџет? Како то, ако је Паркинг сервис један од ретких профиташа? Јавне гараже су једна од ретких инвестиција која ће се повратити.

Profitaš? Au. Naplaćivanje prostora na kolovozu. Počelo od ideje za ograničenje vremena parkiranja kako bi se oslobodila parking mesta za sve, postalo preduzeće za punjenje budžeta i zaošljavanje članova partije. Izem ti profitaša.
I s tim što građani što se i to punjenje budžeta i plaćanje svakog sata parkiranja vrši iz džepova građana - i krug muže je kompletan.
Lepo su se nazadnjaci dosetili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365096#p365096:4w4j7lsr je napisao(la):
Galeks » 31 Дец 2015 02:30 pm[/url]":4w4j7lsr]@STF
U sustini sve sto si napisao, samo da se kao preduslov stavi zuta traka za javni prevoz, po mogucstvu po sredini.
Па да имамо станице на сред улице као у СССР-у?
 
Ne Somi, naravno da ne. Neko je davno ovde davao predloge za zute expres trake, cini mi se. Slicno prema principu koji imaju tramvajske bastice po sredini.
 
by Galeks » Fri Jan 01, 2016 1:47 am

eeee galeks, los izbor kafane za docek am? :)

srecna nova svima!
 
Radio sam zapravo, a nije bilo nesto posla ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365089#p365089:1urhfvuf je napisao(la):
boca-ica » 31 Dec 2015 01:51 pm[/url]":1urhfvuf]K M je imala po dva drvoreda sa obe strane
koliko drvoreda bi ostalo ako proširuju ulicu
Proširenjem kapaciteta povecava se i broj vozila a time i veca koncetracija izduvnih gasova
povecava se štetnost po fasade, drvece, ljude...
Nabrojati još po koju štetu od proširivanja nije teško ... al hajde bidnemo malko konstruktivnij :)

Proširivanje i nije najsretnije rešenje jer to znaci samo još vece opterecivanje te ulice
a ne menjanjem kapaciteta okolnih ul. koje bi mogle primiti povecanje
efekat bi se sveo na lepa široka ali sporaaaa....
to pravljenje još usporenijeg saobracaja sa češćim saobracajnim kolapsima
koj bi se u obliku eha umnožili po ostalim delovima Bgda
to je strašna nocna mora za i ovako jadne učesnike saobracaja koj i onako sa prvim kapima kiše zapomažu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=06QzpxLaoEE[/youtube] idi na 26.49 min
Rambo objasnjava bas poblematiku usporenog saobracaja i zagadjenja u KM na svom primeru, ovaj drugi dripac nije bitan.
Dakle, prosirenje, brzi protok, manje zagadjenja.
 
Као што је проширење Бранкове убрзало саобраћај и и смањило загађење? ;)

Већина људи овде суштински не разуме саобраћај. Што је најгоре исто важи за већину саобраћајних инжењера који су нам урнисали град протекле 4 деценије. Саобраћајна мрежа и саобраћајни систем у целости је ефикасан, проточан и квалитетан колико и његова најслабија карика.
 
Vrh