Šta je novo?

Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Metro, pa metro. Metroa (funkcionalnog sa bar 3 linije) neće biti još bar 20 godina. Ni ja ne mislim da će metro smanjiti mnogo broj automobila koji prolaze kroz centar.

Nove garaže i parkinge vidim kao jedini način da dobijemo pešačke zone u centru i da obrišemo veliki broj parking mesta na površini.
 
Taj argument da funkcionalni metro nećemo imati za 20 godina nema baš smisla. Zar ne bi baš iz tog razloga trebalo da počnemo odmah? Lično, meni je bez veze da se u centru grada nešto kopa ,a da to nije prvo za metro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364769#p364769:142r5p7p je napisao(la):
Delija » Pon Dec 28, 2015 10:54 pm[/url]":142r5p7p]Јел има опција на форуму за додавање чланова на игнор листу?


Off
Korisnicki Kontrolni panel > Prijateji i protivnici > Rad sa protivnicima
 
Da li ova rekonstruckija Kneza Milosa znaci opet "cupanje suvog" drveca i sadjenje novog?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364752#p364752:29ydbooe je napisao(la):
Delija » 28 Dec 2015 09:26 pm[/url]":29ydbooe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364676#p364676:29ydbooe je napisao(la):
Igor » 28 Dec 2015 01:21 pm[/url]":29ydbooe]Stf apsolutni plusic i od mene, to je prica koju ja davno pokusavam Deliji i jos nekima da objasnim koji misle da se samo metroom resava stvar.
Ајде пробај да ми објасниш зашто ми изврћеш став?

Ne izvrcem nista pogotovo ne sa losom namerom uostalom recenica se nije samo odnosila samo na tebe i bila je u duhu diskusije. Eto vidis opet jedno "samo" koje moze i ne mora da promeni tvoje vidjenje obracanja :)

Dugo smo na temi o metrou a mozda jos vise o UMP-u imali slicnu diskusiju gde si ti bio po meni vise iskljuciv takodje po meni ne razumejuci trenutne prioritete gde je metro stavljen ispred svega a ostalo je automobilski urbanizam i sl.
 
То једно "само" ти потпуно мења контекст написаног. Дакле апсолутно је нетачно да сам тврдио да се само са метроом решава ствар. Једини искључив контекст у који сам икада ставио метро је тај да само метро уз градску железницу може бити основа ефикасног јавног превоза а самим тим и развоја града. Нпр, ја никада нисам био овако искључив:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364775#p364775:2ywk41ib je napisao(la):
astrodule » 28 Dec 2015 11:13 pm[/url]":2ywk41ib]Metro, pa metro. Metroa (funkcionalnog sa bar 3 linije) neće biti još bar 20 godina. Ni ja ne mislim da će metro smanjiti mnogo broj automobila koji prolaze kroz centar.

Nove garaže i parkinge vidim kao jedini način da dobijemo pešačke zone u centru i da obrišemo veliki broj parking mesta na površini.
Па тиме и буклвално гураш проблем под тепих који као такав остаје а притом и то маскирање проблема плаћаш папрено.

ПС: Пошто то видиш као једино решење, нађи ми молим те један једини милионски град у Европи који је то постигао подземним гаражама а да нема никакав метро, лрт или било какав систем масовног јавног превоза.
 
u ovoj diskusiji meni deluje da su obe strane u pravu ali da ne pricate o istoj stvari :). olaksavajuca okolnost vam je da u startu kneza milosa, podzemna garaza i metro nemaju smisla u istoj recenici pa ste se zbunili

potrebne su nam i garaze i metro (i jos mnogo sta) ali postoje prioriteti i postoji logika. kneza milosa nam je trenutno potrebniji i od parkinga i od metroa. meni je zaista neverovatno da je nekome palo na pamet da od svih raspalih ulica i bulevara u bgd-u koji vape za intervencijom krene od ulice kneza milosa. pa da li je to realno?! da se ona zatvara i kopa da bi ispod bio parking! pa propadosmo bez parkinga tamo, eno im hektari bnv-a, nek naprave najveci parking u regionu, ima turisti da dolaze iz celog sveta da tu parkiraju.

da se u bgd-u radi cut and cover par stotina metara duzine a da to ne bude za metro, sto kaze drug Kokos, to meni nema smisla
 
Има има смисла. Распитај се ко држи паркинг сервис и указаће ти се смисао. Па нисам ја сигурно био видовит кад сам са потпуном сигурношћу пре две године најавио целу ову кампању око подземних гаража.
 
verujem, ali da ce se sete da je naprave ispod kneza milosa to ne verujem ni da bi tarabici prorekli :)
 
Ovo ni delija nije predvideo :)

Ali cinjenica da je problematicno i ovako zagusenu ulicu Kneza Milosa zatvarati zbog radova. Da je zavrsen UMP i recimo tunel u Kamenickoj jos i nekako.

Takodje ovime se nece resiti protocnost ulice u celini zato sam i pomenuo podvoznjak i sl opcije na velikim ukrstanjima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364638#p364638:385f6bah je napisao(la):
laki72 » 28 Dec 2015 10:34 am[/url]":385f6bah]@Drakche

"Podzemne garaze ce postati "napustena" mesta?"

Zasto bi bila?
Covek se nikada nece (svojevoljno) odreci slobode.
Licno prevozno sredstvo, bilo ono bickl, motorcikl, automobil ili avion, nebitno, coveku daje slobodu u vezi transporta.
Te garaze, koje ti vidis kao resenje vozacima, su resenje i onoj majci sa decijim kolicima, koja sada pravi slalom po trotoaru u K.Milosa, zar ne?

Pa dobro, meni je slododa da idem na posao prevozom, stavim slusalice u usi i ne razmisljam kuda prolazim sve dok ne stignem do cilja, a da u auto sednem ako je nuzda ili ako idem negde dalje. Ako je sloboda redovan zastoj i ocajnicko trazenje parkinga onda neka hvala. Efikasan gradski prevoz bi morao da bude sloboda kreatnja za decu i odrasle u kolicima, dok automobili, tehnicki gledano, to bas i nisu, pa ni podzemna garaza. Sto je vise parking mesto to ce ljudi vise racunati na automobile kao prevozno sredstvo (do centra np.), a to nije strategija kojom se smanjuje broj automobila na ulicama, sto nam je, valjda, svima ultimativni cilj. Treba postojati neki balans tako da nema guzvi ni u prevozu, ni na cesti, sto je najteze postici.

Ono sto sam, zapravo, hteo da kazem je to kako nam uslovljavanje parking mestima paradoksalno diktira da li ce uopste biti rekonstrukcije tj. da li ce Beograd postati lepsi ili nece. Podzemne garaze su nam potrebne i nema ih dovoljno, ali same po sebi, svojim dimenzijama, troskovima i po tome sto su cest preduslov za izgradnju i rekonstrukciju bilo cega cine jednu vrstu obskurne realnosti modernog vremena, investiciju koja je, za razliku od rekonstrucije ulice, iskljucivo stvar savremene tehnologije, opet, mnogo vremena i sredstava trosimo kako bi to resili.

Sem u slucaju nekog apokalipticnog scenarija gde ce podzemne garaze biti spas, a mozda i nece, no tu jezivu mogucnost ne bi trebali da ukljucijemo u diskusiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364787#p364787:1x0pejev je napisao(la):
Delija » Today, 02:00[/url]":1x0pejev]Нпр, ја никада нисам био овако искључив:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364775#p364775:1x0pejev je napisao(la):
astrodule » 28 Dec 2015 11:13 pm[/url]":1x0pejev]Metro, pa metro. Metroa (funkcionalnog sa bar 3 linije) neće biti još bar 20 godina. Ni ja ne mislim da će metro smanjiti mnogo broj automobila koji prolaze kroz centar.

Nove garaže i parkinge vidim kao jedini način da dobijemo pešačke zone u centru i da obrišemo veliki broj parking mesta na površini.
Па тиме и буклвално гураш проблем под тепих који као такав остаје а притом и то маскирање проблема плаћаш папрено.

ПС: Пошто то видиш као једино решење, нађи ми молим те један једини милионски град у Европи који је то постигао подземним гаражама а да нема никакав метро, лрт или било какав систем масовног јавног превоза.

Vrlo je malo milionskih gradova u evropi koji nemaju metro. Čak sam svojevremeno izvukao statistiku o tome http://dusanpopovic.com/2013/07/evropsk ... o-ga-nema/

Uz ovakav prevoz, policiju i gradske službe koje ne rade svoj posao niti će ga ikada raditi garaže i parkinzi su rešenje. Bio sam kolima u par velikih evropskih gradova (Beč, Madrid, Barselona, Milano, San Sebastijan...) i tamo su u centru garaže bukvalno na svakom koraku i parking mesta na ulicama postoje, uvek su puna, ali nisu na trotoarima.

Jedino što bih menjao kod nas je da garaže i parkiranje u centru bude bar duplo skuplje od van centra.

I da, kao što su neki pominjali, gužve u velikim evropskim gradovima u špicu su i veće nego u Beogradu!!!
 
Значи не постоји такав пример. Хајде нам онда објасни како то може бити једино решење за Београд када никоме никада и нигде таква идеја (са разлогом) није пала на памет?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364782#p364782:j4fslb4e je napisao(la):
Marc23 » 29 Dec 2015 12:06 am[/url]":j4fslb4e]Da li ova rekonstruckija Kneza Milosa znaci opet "cupanje suvog" drveca i sadjenje novog?

Naravno, pa zar se to ne podrazumeva? Sve je krivo i sasuseno, nove sadnice takodje (pritom smo mi uz Filipa isli i popisivali iste). Jednom recju kosmar od ulice.

Ubedljivo najneodrzavaniji i najzapusteniji drvored u gradu ! Jako se radujem seci ove zacarane i zapustene sume i sadnji novih lepih sadnica koje ce biti u liniji poput platana u Bulevaru kralja Aleksandra.

PS:

Mlade sadnice koje su nedavno posadjene treba samo presaditi na druge zelene povrsine.
 
Ne bih da se pravim pametan, ali grad ne može da rekonstruiše ulice za koje ima odobrene kredite a kamoli Kneza Miloša za koju ne postoji planska dokumentacija a kamoli finansije.

Ovo mu dođe kako braća amerikanci kažu "pipe dream".

Podrška homeru za post.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364848#p364848:158q62ft je napisao(la):
Delija » Yesterday, 19:41[/url]":158q62ft]Значи не постоји такав пример. Хајде нам онда објасни како то може бити једино решење за Београд када никоме никада и нигде таква идеја (са разлогом) није пала на памет?
Ne treba da budem arhitekta ili doktor nekih nauka pa da vidim da je jedino rešenje da uklonimo parkirana vozila sa površine izgradnja podzemnih garaža (u zemlji u kojoj trenutno živimo i gde garantujem da se stanje neće mnogo promeniti još dosta dugo).
 
Ovde se u najavi može očekivati apokalipsa.

Jednostavno, sad imaju priliku da pokažu da su stručnjaci da uzalud potroše pare i obezbede godinu dana horora svima onima koji KM svakodnevno koriste, od stanara, preko pešaka do pitnika i vozača. Šta znači to da su nam potrebni parkinzi? Pa nama su najpre potrebni i sapun i šampon pa se niko oko toga ne brine. Prioriteti se jednostavno znaju, efikasan javni prevoz treba da bude na vrhu.

Copy KM, paste Slavija.

Na stranu štoje kopati po gradu a u to ne uključiti kutiju za metro je u najmanju ruku ludost. Makar i najplići mogući rov.
 
у праву си, испод паркинга оставити кутију за метро, са комплет спремљеном станицом између Вишеградске и Пастерове
 
Ljudi, vi iz struke!!!
Pa reagujte!
Ko sam ja radnik televizije elektro struke da bi me uvazili?
Ali VI!!
Ima vas arhitekata, urbanista, saobracajnih, gradjevinskih inzenjera...(!)
Ovo je odlicna prilika da se jednim potezom ubiju 2 muve!!!
Naravno, pametni ste ljudi, znate da se mora ostaviti prostora da ONI to (-2 metro tunel, -1 podzemna garaza, P bulevar 3+3 sa nisama za javni prevoz i "slobodnim" trotoarima "samo za pesake) pretstave kao 'svoju ideju' !!!

Ovakvu sansu ne treba propustiti!

P.S sto se tice eventualnog kolapsa u gradu, mislim da bi se pamentnim planiranjem poslova moglo realizovati na nacin da 2+2 trake budu u funkciji tokom veceg dela radova.
 
Ne treba nikakav metro tunel u Kneza Miloša, jer nikada (s pravom) nije bio ni predviđen. Metro linija na tom pravcu treba da poveže Slaviju i Klinički centar, a Kneza Miloša prolazi pored (na izvesnoj distanci od, ali ne ispod) tih toponima.

Ali ne treba ni podzemni parking ispod Kneza Miloša, jer sve što zatvara tu ulicu duže od perioda 20. jun - 1. septembar predstavlja iživljavanje nad građanima Beograda, a bojim se da podzemna garaža ne može da se napravi za dva meseca i desetak dna.

Hajde i da budem konstruktivan, da ne bude "onaj Pantograf, dete od 20 i kusur leta blablablablabla" - a u stvarnosti ima duplo više :) - dakle, NADZEMNA garaža u Kneza Miloša može da se napravi na praznom placu gde je bila planirana zgrada Tužilaštva.
 
Može, ali verovatno će taj plac da se proda po dobroj ceni nekome, a vlast zabole ona stvar što će građani tih godinu dana da se muče.
 
То што ће грађани (и цео град) да се муче, такође има своју цену. И то велику.

("Нема бесплатног ручка" - М. Фридман)
 
Pitanje je koliko to glatko moze da ide i zbog podzemih instalacija pre svega vodovoda



Inace bas sam pre neko vece razmisljao u pravcu u kome je i pantograf a to je podzemna i spratna garaza na praznoj parceli na kojoj je trebala da bude zgrada tuzilastva. Ako bi recimo Plaza uradila nesto veci parking mogla bi da podmiri deo traznje blize mostaru dok bi blize Nemanjnoj to definitivno pokrila predlozena garaza.
 
Vrh