Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Cijela ova rekonstrukcija je sto se tice urbanistike po meni jedan veliki promasaj.

Ovaj potez od Dusana do Marije nema nikakvog tranzitnog znacaja vec iskljucljivo sluzi unutrasnjem uvezivanju cetvri Palilule i Dorcola.
S toga je trebalo pored tramvajskih pruga i jedne drumske trake za svaki smjer uvesti biciklisticke trake i ukinuti parkiralista zarad sireg trotuara i mjesta za klupe/odmor.

Tako bi pogotovu Cara Dusana postala neka vrsta promenade sa sadrzajem koja bi kontrastirala sa sporednim uvucenim stambenim ulicama koja imaju drugi karakter.

Umjesto toga imamo ovaj baceni prostor po sredini i vrlo raskosna parkiralista.

4bul03-2020-12-20-21-19-40.jpg
 
Potpuno naopaka rekonstrukcija ali iz nje se lepo vidi da "opozicija" igra u istom timu sa vlasti. Ranije je sadašnja vlast dušu izvadila sadašnjoj opoziciji zbog Bulevara i isečenog drveća, a sada je ova potpuno naopaka rekonstrukcija koja i traje nenormalno dugo, prošla bez skoro i jedne reči izgovorene.
 
Ako se oglasiš, protiv si vlasti , uređenja Beograda i jedina namera ti je da se opet dokopaš vlasti. Ako se nejaviš, u dosluhu si sa vlasti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805723#p805723:1xyaon9m je napisao(la):
ValterUdarnik » 21 Dec 2020 20:38[/url]":1xyaon9m]Cijela ova rekonstrukcija je sto se tice urbanistike po meni jedan veliki promasaj.

Ovaj potez od Dusana do Marije nema nikakvog tranzitnog znacaja vec iskljucljivo sluzi unutrasnjem uvezivanju cetvri Palilule i Dorcola.
S toga je trebalo pored tramvajskih pruga i jedne drumske trake za svaki smjer uvesti biciklisticke trake i ukinuti parkiralista zarad sireg trotuara i mjesta za klupe/odmor.

Tako bi pogotovu Cara Dusana postala neka vrsta promenade sa sadrzajem koja bi kontrastirala sa sporednim uvucenim stambenim ulicama koja imaju drugi karakter.

Umjesto toga imamo ovaj baceni prostor po sredini i vrlo raskosna parkiralista.

4bul03-2020-12-20-21-19-40.jpg
Cara Dušana bi postala promenada parkiranih vozila na trotoarima. I ovako se ima problem sa parkiranjem, gde se u pojedinim delovima Dorćola i po tri kruga obrnu dok se ne nađe slobodno mesto, a neki bi samo da ukidaju. Prvo obezbedite alternative, pa onda ukidajte.
 
Sa željama da gospodin G. brzo ozdravi postavljam ovu sliku njemu omiljene misteriozne pojave, betoniranih gumenih creva iz kojih viri žica za koje se ne zna namena, bar ne na forumu.

Kapetan Mišina 1 by Dark Pale, on Flickr

Prevario sam se juče mostići ostaju dok se još koješta ne zakopa.
Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr

Kralja Petra 2 by Dark Pale, on Flickr

Spremaju ivičnjake kao da će betonirati. (Misteriozno crevo i ovde)
Kralja Petra 3 by Dark Pale, on Flickr
 
Hvala gospodine B. Inače tek sad provaljujem da ova ostrva služe da onemoguće leva skretanja iz poprečnih ulica. Još jedan biser, i ubijanje dobrih postojećih rešenja, zarad trijumfa knjiških moljaca. I sada definitivno mislim da će ovaj potez pre biti crveni nego zeleni bulevar. Bulevar crvenih svetala, Red lights district.
 
Zaboravio si da ostrva kostaju da se popolocavaju itd.
 
Da, iz Rige od Fere se nećemo moći spustiti u Braće Baruh, moraćemo ići do Dubrovačke, tačno kao da smo neki divljaci iz zaostalih plemena.
 
Ovo sto rece goje su komentarisali i dorcolci koje sam sreo kad sam fotkao ...
 
Meni omiljeno levo skretanje iz Dositejeve uzbrdo levo u Cara Dušana će biti onemogućeno. Jedina desemaforizovana donjodorćolska izlazna putanja postaje prošlost.

@MC_ kad bi samo znao koliko košta jedan semafor... mislim da bi sve ostale priče postale nebitne.
 
Не могу да се отмем утиску гледајући слике и снимке. Цара Душана улица која је једна од главних у Београду и Дорћолу, а била најодвратнија, не само због коловоза и тротоара већ фасаде као да су из пакла. Ниједна да није ишарана, улази запуштени, станари незаинтересовани да се ангажују и уреде што је до њих. Београд јесте рупа, што би рекао Дежуловић, али се коначно сређује, али колико је потребно времена и пара?
 
Komplet raskrsnica između 50k i 100 k Evrova plus su sve umrezene itd ...
 
zar je moguce da su semafori toliko skupi.

Da li je negde u Beogradu primenjeno resenja sa toliko pesachih ostrva? Kako su se pokazala?
 
Pa naravno, samo u Cara Dušana sada imamo skoro pola miliona evra semafora viška. Efekat će biti izuzetan, obzirom da je pešacima sigurnije da prelaze na crveno, kako su i navikli. Budu li se usudili da pređu na zeleno, oduvaće ih ili neosvetljeni Woltadžija, ili abartovani Glovista, ili hipster koji čipovanim trotinetom "šeta" novu pudlicu, jer za njih ne postoji nikakav zakon.
 
Ova vlast i aktuelni "strucnjaci" definitivno imaju neku fobiju od levih skretanja. Boze mili kakvi slepci...

I levo skretanje iz Kneza Milosa ka Pasicevom trgu da se sto pre ukine. I skretanje levo iz Milosa Pocerca u Kneza Milosa. I iz Karadjordjeve ka Starom Savskom mostu. Ma sva leva skretanja da se ukinu i zabrane. Sta ima ljudi da se krecu i da skrecu. Sve to pod mac.

Kakve slepcine jbt... Nije im dovoljna jedna Vojvode Stepe nego prave jos.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805998#p805998:8sajyhj2 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 22 Dec 2020 16:31[/url]":8sajyhj2]Ova vlast i aktuelni "strucnjaci" definitivno imaju neku fobiju od levih skretanja. Boze mili kakvi slepci...
Pa kad čitaju pogrešne komentare na forumu. :D
 
Leva skretanja je potrebno ukidati i destimulisati na frekventnim saobraćajnicama, i tamo gde utiču na protočnost. To je normalno, a ovako je samo ispunjena nekakva bedna forma, sa vrlo štetnom suštinom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805995#p805995:12ke38f4 je napisao(la):
MC_ » Uto Dec 22, 2020 5:25 pm[/url]":12ke38f4]zar je moguce da su semafori toliko skupi.

ja sam vec pominjao da u "provinciji" semafor za T raskrsnicu košta 17 000 evra. Predracun je bio 25 000 ali se na tenderu javila firma koja je ponudila 17 000 za ceo posao. Lično sam gledao dokumentaciju jer sam u tom trenutku bio uposlen na takvom poslu. Ove cene semafora u Beogradu su multoplikovane ogroman broj puta.
 
ZNaci sto vise semafora, to bolje (njima)
 
Mislim da je postalo strašno koliko se naduvavaju cene za "prijateljske" firme.

Da bar dobijemo kvalitet, ali uglavnom se dosta toga raspadne i pre puštanja.
 
Панонац":35b0vqf0 je napisao(la):
Не могу да се отмем утиску гледајући слике и снимке. Цара Душана улица која је једна од главних у Београду и Дорћолу, а била најодвратнија, не само због коловоза и тротоара већ фасаде као да су из пакла. Ниједна да није ишарана, улази запуштени, станари незаинтересовани да се ангажују и уреде што је до њих. Београд јесте рупа, што би рекао Дежуловић, али се коначно сређује, али колико је потребно времена и пара?
Добра ти екипа,Дежуловић и ти....

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805979#p805979:3iowfb1m je napisao(la):
Панонац » 22 Dec 2020 15:51[/url]":3iowfb1m]Београд јесте рупа, што би рекао Дежуловић, али се коначно сређује, али колико је потребно времена и пара?
Ni približno koliko troše. Pri tom mislim na sve u proteklih 30 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805996#p805996:23sou19p je napisao(la):
GOJE » 22 Dec 2020 04:30 pm[/url]":23sou19p]Pa naravno, samo u Cara Dušana sada imamo skoro pola miliona evra semafora viška. Efekat će biti izuzetan, obzirom da je pešacima sigurnije da prelaze na crveno, kako su i navikli. Budu li se usudili da pređu na zeleno, oduvaće ih ili neosvetljeni Woltadžija, ili abartovani Glovista, ili hipster koji čipovanim trotinetom "šeta" novu pudlicu, jer za njih ne postoji nikakav zakon.

Са овим „волтаџијама“ и „гловистима“ сте ми улепшали дан :lol: :lol:
 
Vrh