Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Jutros su se pojavili ljudi u rupi pored aviona, onoj zbog koje tramvaj 11 ne svraća do okretnice.
Vojvode Bojovića 1 by Dark Pale, on Flickr

Sređuju kontaktnu mrežu i iznad krivine.
Tadeuša Košćuška 1 by Dark Pale, on Flickr

Šine lepo napreduju.
Tadeuša Košćuška 2 by Dark Pale, on Flickr

Lepo spavaj nano sve uz asfalt je betonirano.
Tadeuša Košćuška 3 by Dark Pale, on Flickr

Takođe čitava trasa se čisti.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Cisterna je oprala ovaj deo.
Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr

Kralja Petra 2 by Dark Pale, on Flickr

Izgleda da je sve spremno za finalno asfaltiranje.
Kralja Petra 3 by Dark Pale, on Flickr
 
Kako smo gospodin B. i ja ranoranioci, umalo da propustimo svu današnju zabavu. Ali, srećom, kašnjenje od godinu dana ima svojih prednosti. Sad se zavrću jajca pa mora da se radi i noću. A to znači da je danas pao finiš. Asfaltirana je i čitava poslednja deonica - odnosno upravo sada se sipa asfalt na poslednje metre kod ulice Kralja Petra. Da krenemo otpozadi:
20201217_162827.jpg

Nije neki kvalitet fotografija, ali evo odmah zanimljivosti kod čuvene prve unutrašnje krivine. Asfalt je odmah do šine - nema guma??!?!
20201217_162746.jpg

Pa ovo vozilo je pobednik dana - što se mene tiče:
20201217_162624.jpg

Crni se crniiiiii, crniiiiii moj asfalte:
20201217_162616.jpg

Sijaj se sijaj, sjajna nova rasveto:
20201217_162610.jpg

Valjaj se, valjaj, radna naša mašino:
20201217_162455.jpg

I ovde se pisac ovih redova, umalo prosuo k'o majka - digao sam paletu možda i 60 stepeni uvis, odigrao smešni ples, i onda, umesto da spektakularno padnem, prilično nezanimljivo sišao:
20201217_162538.jpg

I zato reportaža može da se nastavi:
20201217_162428.jpg

I završi:
20201217_162355.jpg

U stvari, evo još jedne - 'ladno su već stigli i da iscrtaju prvu horizontalnu signalizaciju:
20201217_162229.jpg
 
Neko se malo napio kad je izvlačio oznake na kolovozu:
 

Prilozi

  • IMG-20201217-WA0000.jpg
    IMG-20201217-WA0000.jpg
    142,7 KB · Pregleda: 1.869
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804341#p804341:3l39zcj3 je napisao(la):
Igor » Čet Dec 17, 2020 11:23 pm[/url]":3l39zcj3]A gde je nadzor :)
Tu je. Babi ne moze nista da promakne:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804255#p804255:3l39zcj3 je napisao(la):
GOJE » Čet Dec 17, 2020 7:20 pm[/url]":3l39zcj3]
file.php
 
Ljudi u rupi, i banjalučke dizalice su vesnici tramvaja:
20201218_083248.jpg

Novo jutro, osvanulo bez magle, sa novim asfalom i farbom - ima li šta lepše:
20201218_083258.jpg

Novo jutro - nova ulica:
20201218_083308.jpg

Spoj asfalt, betona i šina - videćemo dokle će se držati:
20201218_083323.jpg

Milina:
20201218_083412.jpg

Evo one krive signalizacije sa druge strane:
20201218_083422.jpg

Evo i situacije sa tramvajskim bašticama - mestimično rupičasto:
20201218_083446.jpg

Rige od Fere, jedina nije asfaltirana:
20201218_083527.jpg

Kod Cara Uroša:
20201218_083555.jpg

Ovde su prekinuli obeležavanje:
20201218_083617.jpg

Pogled unazad:
20201218_083653.jpg
 
Juče dok sam prolazio ostalo im je još 20,30 metara da završe sve, i mislio sam da će to da odrade, ali izgleda da im zafalilo tih 5% materijala, ili vremena:
20201218_083707.jpg

Zveri ostadoše nedovršenog posla:
20201218_083725.jpg

A ono malo asfaltnog trotoara je ostalo razbucano:
20201218_083751.jpg

Eto još toliko ostade za finiš:
20201218_083805 (1).jpg

Tokom noći je bila i akcija uklanjanja materijala, vozila i šuta sa baštica:
20201218_083828.jpg

Iza koje se pokazalo i ovde mestimično rupičasto stanje:
20201218_083905 (1).jpg

Štroka iz šina je očišćena skroz do Knićaninove ulice:
20201218_083959.jpg

I nastavlja se njom ka depou:
20201218_084012.jpg

Šafica instruira radnika sa duvalicom da oduva lišće i prašinu:
20201218_084032.jpg

Što on odmah i čini:
20201218_084052.jpg

Čitava trasa je ograđena i sprema se za skoro testiranje tramvaja:
 

Prilozi

  • 20201218_083805 (1).jpg
    20201218_083805 (1).jpg
    319,7 KB · Pregleda: 1.578
  • 20201218_084106.jpg
    20201218_084106.jpg
    295 KB · Pregleda: 1.575
Jel moguce naknadno da se doda guma izmedju sina asfalta?
 
Moguće da je linijom obeležen pravac sečenja asfalta i betona gde bi se potom uradila ispuna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804449#p804449:1pg77ces je napisao(la):
Igor » 18 Dec 2020 10:58 am[/url]":1pg77ces]Moguće da je linijom obeležen pravac sečenja asfalta i betona gde bi se potom uradila ispuna.
To je to, radiće se šlicovanje. Osim na delovima gde šina zavije (ali ne ispod Slavije), oni ostaju direktno spojeni.
 
Zakazao sam kod knjigovezca pa da ti i Berislav spremite doktorat uz prateći obiman foto materijal. Ako ne doktorat ono barem monografiju :bubanj:
 
:bubanj: Bubanj je pobedio. Slike - manje više. Nadam se da su poneki komentar, ili koja napisana reč, ostavili jači utisak. To je ono što najviše cenim kod većine reportaža. Nekada je dovoljno ostaviti samo jednu sliku (ona zaista može da kaže više od hiljadu reči), ali nekada slike i situacije toliko inspirišu, pa i čovek koji nije vičan poeziji, i nema Pantografovo, ili pak, Homerovo pero, može da se vine u neslućene (epsko)lirske visine.

Zato - pravac knjigoveznica, u pravu si. :gobb: :gobb: :gobb:
 
I ranije je bilo šašavo, ali sad su ga baš nakrivili. Jevrejska asfaltirana.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Jevrejska 2 by Dark Pale, on Flickr


Jevrejska 3 by Dark Pale, on Flickr

Braće Baruh još čeka asfaltiranje.
Brače Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

Brače Baruh 2 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere još čeka asfaltiranje.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša nizvodno i uzvodno asfaltirano.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 3 by Dark Pale, on Flickr

Zverinje čeka.
Cara uroša 4 by Dark Pale, on Flickr

Malo skladište na otvorenom.
Cara Uroša 5 by Dark Pale, on Flickr
 
Jedino ispred škola i gimnazije ima smisla mećati tako nešto. A šta tek reći za onih 6 - 7 šahtova na nekih 200m, koji su msaltene svi na udaru točkova. Kačio sam fotografiju na jednoj od prethodnih strana.
 
Не, то за шахтове упоште не разумем, па зар је могуће да не могу да се ставе по средини траке, да ли постоји нека техничка препрека? Рецимо пада ми на памет да цев стављају по средини да не би трпела највеће вибрације а да онда елементи за шахтове морају да иду под точкове због простора?
 
Hilandarska i Palmotićeva bi, po ovom semaforu, trebalo da budu prohodne za automobile:

semafor.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804613#p804613:vwjk5qej je napisao(la):
Плусквамперфекат » Pet Dec 18, 2020 8:23 pm[/url]":vwjk5qej]Не, то за шахтове упоште не разумем, па зар је могуће да не могу да се ставе по средини траке, да ли постоји нека техничка препрека? Рецимо пада ми на памет да цев стављају по средини да не би трпела највеће вибрације а да онда елементи за шахтове морају да иду под точкове због простора?

Svašta! Pa opšte je poznato da se šahtovi postavljaju za na točak. :mrgreen:

Šalu na stranu, ali postavljanje šahtova i kanalizacionih odvoda sečeno uz trotoar je misaona imenica za putare. Valjda je jedino tako urađeno u Kralja Milana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804541#p804541:3a13f07y je napisao(la):
Berislav » Pet Dec 18, 2020 4:45 pm[/url]":3a13f07y]Počeli su sa čišćenjem šina uz Kalemegdan i obaveštavanjem da je parkiranje nedozvoljeno.
Bice veselo za parkiranje ako proteraju automobile sa šina pre nego što završe parking mesta u Dušanovoj
 
Vrh