Кме, кме, кмеееее
Докле више са једним те истим неистинитим жалопојкама и извртањем чињеница???
Направите посебну тему 'трамофилно-аутофобне маштарије', па тамо тролујте до миле воље. Сигурно ће вам се прикључити и ове бици фаце који сањају своје ексклузивно парче улице иако је њихов број у овом граду на нивоу статистичке грешке тј опште је позната чињеница да се бицикл користи готово
искључиво у рекреативне сврхе, а самим тим место им није на тротоару већ у оквиру шумско-парковских површина. Осим тога, њихова појава на улици тј коловозу где им је и место, је законски потпуно дефинисана, нема потребе да се гурају на тротоар и угрожавају пешаке, којих за разлику од њих, итекако има.
А тротоар оставите ономе коме стварно треба и ко ће га стварно и користити. Већ имамо рузвелтову која је због несрећне бици стазе остала без дрвореда, а да још није забележена појава бициклисте у њој чак ни неког фантома или утваре. О томе да је апсолутно свака бици стаза настала на директну штету пешачког простора, боље да и не почињем.
Такође за ту вашу нову тему оставите и маштања да ће неко укинути гомилу паркинг места и гомилу левих скретања зарад средње баштице која свуда у граду функционише више него очајно и главни је узрок спорости, потпуне нефункционалности и више него празних трамваја.
За разлику од гомиле накарадно-напрдних шминка реконструкција, овде ће ствари бити урађене на најрационалнији могући начин и потпуно у складу са тренутним саоб потребама, као што је случај и са рузвелтовом и булеваром осл где спољна баштица далеко боље функционише него било која у средини.
Можда ће једног дана и бити по вашем, у случају да сви пређу на тротинете. До тада, хистерију и фобију према мрским аутобусима и злим аутомобилима, бар у друштвеним ситуацијама, покушајте да држите под контролом. Развојем еко стандарда, па и електричних мотора, губите и тај један аргумент, један једини који имате.