Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Dule ako bude isla krtica nece raskpavati ulicu mene vise nervira sto ce granit stavljati i na parking mjesta
Takodje volio bih da vidim koliko bi ista kostala kad bi bio sve behaton tj kolika je razlika ...
Prije pocetka srtedjivanja trebalo je izvrsiti pregled unutar blokovskih dvorista
Pa koliko i gdje parking mjesta moze da se uradi i javnih garaza onda uraditi interceptor i tek onda ulicu ...
 
Pa ne znam zašto bi montirali skupu krticu kada je jeftinije raditi otvoren iskop. Sigurno se krtica može koristiti na drugim mestima.

No, da ne gušimo ovu temu sa projektom Interceptora (koji je veoma važan za grad).

Apsolutno se slažem da je veoma važno urediti parkiranje i to baš na način koji pominješ, no to je previše komplikovano za naše vlasti.
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd...cetiri-ulice-Zasto-sine-nisu-na-sredini-ulica

Potrebna mi je pomoć, a verujem da se ovde vi najviše razumete. Napominju da rekonstrukcija od 18.2 miliona evra mora da se radi zbog "dotarajalih šina". Ispravite me ako negde grešim, ali nije li zamena šina nešto što je maltene rutinska operacija i završava se relativno brzo. Na prezentaciji je čak napominjano da su šine i rekonstruisane pre par godina.

Dakle, da li od nekog možemo da dobijemo pouzdanu informaciju koliko je zaista neophodno baš sad menjati šine, i zašto ta zamena ne može da se obavi bez rekonstrukcije kompletne ulice (ukoliko stvarno postoji potreba za zamenom).
 
Не, ово је темељна реконструкција колосека, укључујући и виши стандард градње, као што је учињено на свим новим деоницама. Тек 15 последњих година се у Београду раде квалитетне трамвајске пруге као у Европи - осамдесетих су, рецимо, укакили мотку извођењем неког јефтиног загребачког система по НБ. Сад трамвај може да иде брзо, и да се не љуља. Е, међутим, тиме што се шине остављају постранце, убија се могућност да трамвај иде осетно брже него досад...
 
Sine moze da prikrpi tj da upristoji i gsp sam
Bez potrebe za rekonstrukcijom ostatka ulice
Moze se pretragom naci kad su koje dionice mjenjane
Parce od tadeusa koscuskog do okretnice radjeno 2005
Mogu samo sine da se rade kao sto su samo sine radjene na nbg ispred sava centra sve do buvljaka ...
 
Kako misliš jeftinog Zg sistema kad su šine po Zg misaona imenica za Bg...jedino ako su oni videli da ne valja pa komplet menjali u poslednjih 20 godina...
 
To je nacin postavljanja sina zg model 3 koji je prevazidjen
 
Izvinjavam se unapred ako neko smatra da opterecujem temu interceptorom, ali prosto vezano je previse sa ovom temom, zbog opasnosti od raskopavanja u kratkom periodu posle rekonstrukcije. Zasto ovo potenciram uprkos tome sto neki tvrde da ce se ''sigurno'' raditi krticom bez otvorenog iskopa?
Pa evo zbog ovih cinjenica:
- Pare (EBRD) vec odavno obezbedjene i uplacene,
- Imaju krticu' znaju izvodjaca,
- nisu menjali trasu
, ali ipak ne rade krticom, tacnije ne rade nista po ovom pitanju?

He, he, nije li to malkice cudno......
 
Mislim da nema šanse da se radi krticom.

Između ostalog, rekli su na raspravi da će obezbediti koridor kuda će se kopati. Ne verujem da krtica može da ide na 2m od površine (ipak su tu vibracije i sigurno bi se oštetio kolovoz da se ide tako plitko krticom), a sve cevi i instalacije koje se nalaze na tom "koridoru" ne verujem da idu dublje od 2-3 metra.

Ponovno raskopavanje je neminovnost koliko god nas nadležni sada i tada budu ubeđivali da je urađeno kako treba.

Znamo li tačnu putanju interceptora?
 
pa sigurno ne bi kopali na 2 metra od povrsine, nego dublje

@astrodule, odakle tebi da je krtica skuplja? kako moze da bude skuplje da ona samo protutnji od raskopavanja celog bulevara, uklanjanja svih mogucih instalacija, i ponovno vracnaje istih, uz zaustavljanje saobracaja i sve sto ide uz to?
 
IMG-20190405-151638.jpg
 
To nije zvanican projekat vec neki predlogudruzenja biciklista.
 
ta ulica ima po dve trake po smeru, ali se zbog parkiranih automobila skoro uvek koristi samo jedna. uz to, samo na parkirane automobile ode jedno 7 metara sirine ulice. dakle, da nije po sredi automobilski urbanizam, bilo bi tu mesta i za bicikliste i za sire trotoare i za zutu traku i za sve sto vam srce pozeli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614654#p614654:33wqwwlf je napisao(la):
Stefan BB » 07 Apr 2019 09:00 pm[/url]":33wqwwlf]
file.php

Ladno u renderu već uračunato parkiranje na trotoaru i blokiranje istog za pešake. Neko realan ga pravio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614615#p614615:1oe1c3sf je napisao(la):
arapski investitor » 07 Apr 2019 16:09[/url]":1oe1c3sf]ta ulica ima po dve trake po smeru, ali se zbog parkiranih automobila skoro uvek koristi samo jedna. uz to, samo na parkirane automobile ode jedno 7 metara sirine ulice. dakle, da nije po sredi automobilski urbanizam, bilo bi tu mesta i za bicikliste i za sire trotoare i za zutu traku i za sve sto vam srce pozeli.

А где би кола ишла - крнтије од зграда (апсолутно ни једна нема икакву вредност и како год треба да иде) немају паркинг за себе, мада пола зграда нема.

Нас не покопава аутомобилски ни инвеститорски урбанизам, него недостатак пара да се ради другачије
 
Цела ова реконструкција је у постојећој регулацији потпуна бесмислица. Буквално се ништа неће побољшати ни за педаљ. Какво идилично бесмислено трошење пара из кредита.
 
Klasican sminkeraj

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Кме, кме, кмеееее :cry: :cry: :cry:
Докле више са једним те истим неистинитим жалопојкама и извртањем чињеница???
Направите посебну тему 'трамофилно-аутофобне маштарије', па тамо тролујте до миле воље. Сигурно ће вам се прикључити и ове бици фаце који сањају своје ексклузивно парче улице иако је њихов број у овом граду на нивоу статистичке грешке тј опште је позната чињеница да се бицикл користи готово искључиво у рекреативне сврхе, а самим тим место им није на тротоару већ у оквиру шумско-парковских површина. Осим тога, њихова појава на улици тј коловозу где им је и место, је законски потпуно дефинисана, нема потребе да се гурају на тротоар и угрожавају пешаке, којих за разлику од њих, итекако има.

А тротоар оставите ономе коме стварно треба и ко ће га стварно и користити. Већ имамо рузвелтову која је због несрећне бици стазе остала без дрвореда, а да још није забележена појава бициклисте у њој чак ни неког фантома или утваре. О томе да је апсолутно свака бици стаза настала на директну штету пешачког простора, боље да и не почињем.
Такође за ту вашу нову тему оставите и маштања да ће неко укинути гомилу паркинг места и гомилу левих скретања зарад средње баштице која свуда у граду функционише више него очајно и главни је узрок спорости, потпуне нефункционалности и више него празних трамваја.

За разлику од гомиле накарадно-напрдних шминка реконструкција, овде ће ствари бити урађене на најрационалнији могући начин и потпуно у складу са тренутним саоб потребама, као што је случај и са рузвелтовом и булеваром осл где спољна баштица далеко боље функционише него било која у средини.

Можда ће једног дана и бити по вашем, у случају да сви пређу на тротинете. До тада, хистерију и фобију према мрским аутобусима и злим аутомобилима, бар у друштвеним ситуацијама, покушајте да држите под контролом. Развојем еко стандарда, па и електричних мотора, губите и тај један аргумент, један једини који имате.
 
Што се тиче самих бициклистичких стаза, у старом делу града где се кубури са простором мислим да би биле корисније и искоришћеније по мањим околним улицама него по широким глвинм улицама са највећим саобраћајем. Ја бих се лично безбедније осећао да бициклирам у Страхињића Бана на бициклистичкој стази нацртаној на коловозу него у Цара Душана.
 
Mali off
U Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića , dok je bici staza bila na kolovozu (deo od Dr. Milutina Ivkovića do Ljutice Bogdana) , biciklisti su vozili trotoarom , a na delu od Dr. Milutina Ivkovića do Mostara , kolovozom , iako je tu iscrtano po trotoaru.
 
Vrh