Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Nigde nisam primetio kako su rešili na kraju biciklističke staze?
 
Šta znači ovo: "Koloseci u raskrsnicama se rade sa prefabrikovanim betonskim pločama čime se postiže brži završetak radova na njihovoj rekonstrukciji", nisu se valjda setili da urade kao u Beču (ploče preko tramvajskih baštica) ili se ovo odnosi na nešto drugo i samo na raskrsnice uopšte (ne na tramvaj)?

Inače, Dišo, bravo za fotke ;)
file.php
 
Ne nema staza nedaju zbog parking mjesta sve se radi navrat nanos nece se raditi kanalizacija ona je ok
Mjenjaju se vodovodne elektro instalacije
Nece biti podzemni kontejneri bice to fina skupa granitna sminka nece da sacekaju da da se rijes imovinski problemi restitucija bivse garaze dijagonalno od pal pijace
Kako ni neki potez koji se vodi na vojsku
Saobracajno se nece dobiti nista pogotovo za tramvaje idalje ce id*** da se parkiraju
Gisko prvi put ce donjeti gotovu betonsku podlogu za sine moguce sa sve sinama kako bi zastoj na kljucnim raskrsnicama trajao maks 7 dana misli se na takovsku despota stef francusku ...
 
Hvala ti. Znaci samo krecenje. Trg, Dusanova, Karadjordjeva, novi bermudski trougao od 5. Maja. Uiiiiiiii

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Svega ovog ne bi bilo da je Starograđanin bio pametan godinu dana ranije. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613491#p613491:17mxmscd je napisao(la):
Posmatrac » Uto Apr 02, 2019 10:08 pm[/url]":17mxmscd]Nigde nisam primetio kako su rešili na kraju biciklističke staze?
Nisam ni ja, kao da ih i nema.
 
edit: sada videh odgovor ;)

nego, ovo mi sve deluje da su prepakovali nekakav projekat iz Zagreba, na poslednjoj slici koju je okačio Direktor se čak vidi i Crotram, a šine su prikazane takodje sistemom kao u Zagrebu.
 
Najveci uzas u svoj toj situaciji, na stranu izostanak bicikljistickih staza, na stranu to sto ce ostati tramvaj sa strane i to ne vise u bastici, vec u kako oni kazu u kombinovanoj saobracajnoj traci koju ce istovremeno koristiti i obicna vozila i autobusi i tramvaji (cak nece biti ni zuta traka), ali cini mi se da je najgore od svega to sto se za ovaj projekat stuci 18 miliona evara, a onda ce se sve to za par godina totalno rusiti na potezu Bul. Vojvode Bojovica/ Francuska jer su sada zaboravili da je to trasa INTERCEPTORA duboka 5 i siroka 7 metara po sred Cara Dusana.....
Taj interceptor vec debelo kasni jer je EBRD dao lovu za to, ali su je izgleda spiskali na nesto neopipljivo i sad ajd radi ovo pa posle sve to rusi i raskopavaj ponovo zbog interceptora (vec EBRD dao 60 mil vupi jupija).
Obrazlozenje nadleznih na jucerasnjoj prezentaciji radova odrzanoj (polutajno) u opstini Palilula za biciklisticke staze je da su uvidom u situaciju na terenu i zeljom da se sacuva broj parking mesta zakljucili da za biciklisticke staze nema mesta??? Tacka!
Na pitanje za interceptor, odgovoreno je da je ostavljen koridor za interceptor (verovatno nekoliko metara ispod zemlje i radova koji se upravo obavljaju, hahaha), i da se nije moglo vise cekati jer bi zbog dotrajalosti tramvajske pruge i pristupa tramvaja depou na Dorcolu, gde se vrse remonti tramvaja, moralo hitno pristupiti radovima?! Kao da se remonti tramvaja ne mogu raditi na NBGD Depou, pa cak i ako mora da se tamo prenese neka oprema za remont sa Dorcola. Da ne govorim o ranijim planovima da se depo sa Dorcola kompletno seli odatle, sto su izgleda zaboravili itd.....
Vredelo je juce cuti i obrazlozenje kako je ovaj projekat dobio ocenu EBRD da je to ``zeleni projekat`` ili ``zeleni bulevar`` uz obrazlozenje da ce se ovom rekonstrukcijom obezbediti prolazak novih, modernih tramvaja (naveden je KAF kao primer), koji prilikom kocenja vracaju struju u tramvajsku napojnu mrezu i time smanjuju potrosnju struje i tako doprinose ekologiji, kao i to da ce ``pametnom`` semaforskom regulacijom biti omogucen brzi protok saobracaja, a to znaci manje izduvnih gasova?! Ako imamo u vidu ogranicenje brzine u gradu od 50Km/h i frekventnost parkiranja, stajanja gradskog prevoza, blokiranja rasrsnica nesavesnim postupanjem vozaca, snabdevanje prodavnica itd, nisam siguran koliko stoji ovaj proracun o brzem protoku i manjem obrazlozenju, ali onako lepo zvuci.......Od svega ``zelenog`` u ovom projektu najzelenija je zapravo boja na novcanicama od 100 eura ili $, kako ko voli koju nijansu.....
Bice interesantno i videti kako ce se odvijati protok gradskog saobracaja, posebno tramvaja prema zadrzanom resenju zbog brojnih desnih skretanja za vozila i zbog dupliranih autobuskih i tramvajskih stanica gde ce vozila gradskog saobracaja morati da cekaju jedni druge radi prijema putnika naizmenicno svakih 50 metara, (mislim na udvojena stajalista tramvaja i 79, 26, 24, pa i 65, 77 na velikom broju stajalista......
Na zalost zbog skucenog prostora, kratkog vremena i dezorganizecije, te zbog buke i dobacivanja prisutnih gradjana, nije bilo moguce dobiti vise kvalitetnih informacija, a kao i mnogo puta do sada gradjani su stavljeni pred svrsen cin, bez da ih je bilo ko sta pitao i dobice ono sto su oni zamislili, a mi platili, tako da igranka pocinje od 5. sledeceg meseca, pocev od Bajlonija pa ka obodnim delovima........
 
Realno nema mesta i za parking i za biciklističku stazu. Odlučili su da žrtvuju bicikliste.

Zaista je smešno da ovaj projekat nazivaju "zelenim" pored parkinga i odsustva bici staze. Kada bi napravili bici stazu paralelno sa ovim pravcem, pa da pričamo o nekom aspektu "zelenila".

Činjenica je da bez pravljenja novih garaža i parkirališta nema mesta za biciklističke staze u ovom delu grada.

A što se tiče tih pametnih semafora, gde to funkcioniše u Beogradu? Stalno to pominju, ali ja to ne vidim.
 
Što se tiče Interceptora.

To što su ostavili koridor - da li to znači da će krtica da ide ispod ulice i da zato neće tada biti nikakvih radova na površini, ili će se sve raskopavati jer tu cev treba da ide u plitkom iskopu (mislim da je tako formulisano), a nikakve instalacije neće tu stajati.
 
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1525501

Sve ću preneti jer je detaljno navedeno šta će se raditi

Beograd -- Gradski sekretar za investicije Luka Petrović najavio je predstojeće veće radove na rekonstrukciji i uređenju saobraćajnica u centralnoj gradskoj zoni Beograda.

IZVOR: TANJUG SREDA, 3.04.2019. | 11:59 -> 12:10

Kako je precizirao, reč je o ulicama Kralice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana, tačnije na potezu od Ruzveltove do Ulice Tadeuša Košćuška, u dužini od skoro tri kilometra, uključujući i raskrsnicu Cara Dušana - Tadeuša Košćuška i uređenje platoa u zoni raskrsnice ulica Džordža Vašingtona i Palmotićeve.

"Projekat rekonstrukcije i uređenja saobraćajnice obuhvata saobraćajne površine, komunalnu infrastrukturu, tramvajske koloseke i kontaktnu mrežu. Predviđena je i kompletna rekonstrukcija svih instalacija - elektroenergetske, vodovodne, kišne kanalizacije, te saobraćajne signalizacije. Na svim raskrsnicama biće postavljene kamere za video-monitoring", naveo je Petrović.

Planirana je, kaže, i nova kontaktna mreža, novi stubovi kontaktne mreže predviđeni su i za postavljanje svetiljki javnog osvetljenja, na svakom stubu po dve, a nova rasveta je LED. I na platou u Palmotićevoj ulici predviđena je ambijentalna rasveta, naveo je.

Projektom ozelenjavanja zaštićena su postojeća stabla, a drvoredi će biti dopunjeni na mestima gde su sadna mesta bila prazna. Predviđeno je i zaštitno oivičenje sadnih jama, odnosno otvora za stabla u zastoru, sa dva niza granitne kocke, radi dodatnog osiguranja od vozila, u zoni parking prostora, dodao je Petrović.

Kad je reč o saobraćajnoj signalizaciji, 21 raskrsnica je semaforizovana. Semaforska signalizacija će raditi u adaptibilnom režimu rada svetlosnih signala.

Trotoari i pešački prelazi projektovani su u skladu sa Pravilnikom o tehničkim standardima planiranja, projektovanja i izgradnje objekta, kojima se osigurava nesmetano kretanje i pristup osobama sa invaliditetom, deci i starim osobama.

Na mestima za parkiranje vozila koja koriste osobe sa invaliditetom izlaz je obezbeđen spuštanjem rampe, a ukupan broj parking mesta je 21. Na trotoarskim površinama projektovane su staze za slabovide, od kamenih taktilnih ploča.

Završni sloj na trotoaru i parkingu rađen je od kamenih ploča i kamenih ivičnjaka za oivičenje.

"Predviđeno je da ukupno trajanje radova iznosi dvesta dana, a radiće se po deonicama, uz izmene režima saobraćaja ili zatvaranje. Deonice su sledeće: 1. Ruzveltova - Starine Novaka, 2. Starine Novaka - Takovska, 3. Takovska - Bulevar despota Stefana, 4. Bulevar despota Stefana - Francuska, 5. Francuska - Kral?jPetra i 6. Kralja Petra - Tadeuša Košćuška", istakao je Petrović.

Radovi se izvode istovremeno na po dve deonice po sledećem redosledu: prvo, deonica 3 i 4 (predviđen rok 70 dana), drugo, deonica 2 i 5 (65 dana) i treće, deonica 1 i 6 (65 dana). Pojedine deonice na kojim se izvode radovi biće potpuno zatvorene za saobraćaj, osim raskrsnica Takovska, Bulevar despota Stefana, Francuska, Dobračina i Kralja Petra.

One će biti zatvorene znatno kraće od deonice kojoj pripadaju, s obzirom na to da će se koloseci u raskrsnicama postavljati u prefabrikovanim betonskim pločama, čime se postiže brži završetak radova na njihovoj rekonstrukciji, pojasnio je Petrović.

Izvođač radova je grupa ponuđača koju čine "Colas Rail”, Francuska - nosilac posla, i "Energoprojekt-niskogradnja A.D.“, Beograd - član grupe ponuđača, saopštio je Gradski sekretarijat za informisanje .
 
Biciklističke staze će se napraviti koju stotinu metara niže u Dunavskoj ulici, pa to ne smatram velikim gubitkom.

Ovo sa interceptorom je BRUKA galaktičkih razmera. U bukvalnom prevodu deonica od Francuske do Tadeuša Košćuška će se za koju godinu ponovo raskopavati.

Koliko vidim, neke od najvećih mana ulice ostaju (mešanje šinskog i putničkog saobraćaja, duplirana stajališta), a dobijamo širok i upotrebljiv trotoar i to granitni.
 
Od Ruzveltove do Dunavske kako doći biciklom? Ne vidim ništa dobro što automobilski saobraćaj i dalje ima prioritet (čak i u odnosu na JP) u uskom centru grada.
 
Pa šta ja znam, čini mi se da bi Cvijićeva i trasa bivše pruge od Dunav stanice preko linijskog parka mogli da odigraju veliku ulogu u budućem "bici koridoru".
 
Totari ce biti siroki od 1,5m do 3 m
Kazu da ce se interceptor raditi krticom tako da nece biti raskopavanja ...
 
Interceptor se kopa krticom koja je nabavljena iz Nemacke i koja kosta par miliona evra. Radove izvodi hidrotehnika.
Tako da bez brige nece raskopavati ulicu.
 
Prvobitni plan je predvidjao otvoren iskop.
 
Da se tu moze upotrebiti krtica, to bi vec bilo ucinjeno..(podzemne vode u neposrednoj blizini Save i Dunava, videti situaciju u podrumu kuce u Cara Dusana 10) , slojevi gline i lesa naizmenicno sa tendencijom klizanja terena (ceo Zerek, sve do Cukur Cesme i dalje do Cvijete Zuzoric je u tom problemu i krtica ispod granice sa Jalijom bi samo dodatno podstakla taj problem). Tu su i lagumi, Zasticeno arheolosko nalaziste - Pirinc Han i nekoliko ostataka Dzamija, Karavan Saraj Mehmed Pase Sokolovica, itd, itd, zatim zaostale nedetonirane bombe iz Prvog, Drugog i ostalih sadasnjih i buducih ratova (takve se nalaze pri svakom drugom zabadanju asova u ovom kraju, poslednji primeri Venizelisova, Sava promenada, itd.....Zato i jeste predvidjen klasican otvoreni iskop i to pazljivo, gotovo arheoloski-da ne kazem - deminerski.
Jedina pametna alternativa sada jeste da se trasa interceptora trajno izmesti na koridor sada vec obustavljene zeleznicke pruge, na potezu rejon Nebojsa-Kula (gde je i planirano da dolazi Interceptor sa pravaca NBGD-Zemun), i dalje otvorenim iskopom duz trase ugasene pruge (linijskog parka), pa i dalje sve do spajanja preko Ade Huje na uradjeni deo interceptora - Visnjicki Bulevar (dokle je krtica vec izbusila). To mozda i nije lose resenje jer ne bi zahtevalo obustavu postojeceg saobracaja, a i visinski bi bio laksi dotok kanalizacije u interceptor prirodnim padom do donje Jalije nego da sa poteza linijskog parka i Dunavskog keja -pumpaju uzbrdo fekalnu kanalizaciju ka Cara Dusana u nesudjeni interceptor. Taj potez linijskog parka pa sve do Visnjice (cak i veza sa Ruzveltovom) sa vezom na Pancevacki i buduci most na Ada Huji (makar liftovi za bicikliste) dakle veza na unutrasnji magistralni prsten, je idealna prilika da se resi pitanje biciklisticke staze i tog vida saobracaja na duge staze i to kvalitetno i bez stresa za parking i postojece saobracajne sisteme. Ako imaju pameti, tako ce planirati i uraditi, ali ako je cilj da se ponovo zavrte pare EBRD-a, Dusanovu ce rusiti i kopati ponovo, a umesto linijskog parka do novog stambeno-poslovnog kompleksa koji se vec gradi na prostoru bivseg Beka, umesto linijskog parka nici ce pun profil bulevara sa po tri kolovozne trake i svakom smeru sa sve ostrvom za laki metro do Visnjice. Mozda se onda kao kompenzaciju besne javnosti smiluju i ostave kakvu biciklisticku stazicu od metar, duz tog novog bulevara s nadzemnim lakim metroom do burzujskih stanova i veeelikog soping mola podno samog Kalemegdana. Zivi bili pa videli.........
 
Znači kupili smo novu krticu, a stara nam je propala. Ima se, može se.

Znači izabrali smo skuplje rešenje, jer je otvoren iskop sigurno jeftinija varijanta. Ima se, može se.

Još mnogo, mnogo će se fekalija i hemije izliti u Savu i Dunav dok se ne završi taj projekat.

Ima li nekih vesti u medijima o toj novoj krtici?
 
Профил саобраћајнице је такав да нема места ни за бици траке ни за паркинг места. Када се одузму по две траке, плус баштице, остатак ширине улице је довољан само за пристојан тротоар.

По мени је бирање између паркинг места и бици стаза погрешно јер у овој улици не треба да постоји ни једно ни друго. Лично сам заступник идеје да бици стазе не треба форсирати на друмским магистралама. Бици стазу треба изградити у Страњихића бана - Далматинској. Паркинг места само подужна за заустављање од 15 минута, тј. љубичаста зона, као у САД. Паркирање за станаре унутар блоковских дворишта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613731#p613731:1nihfmy7 je napisao(la):
astrodule » 03 Apr 2019 07:56 pm[/url]":1nihfmy7]Znači kupili smo novu krticu, a stara nam je propala. Ima se, može se.

Ne, to je ta ista krtica nabavljena pre par godina. Nije ona uopste stara, opremljena je najsavremenijim uredjajima.
 
А шта је са причом да ће прво бушити интерцептор од Хитне помоћи до Венизелисове због БВН, можда су НБГ и Дорћол на дужем чекању...
 
Vrh