Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589062#p589062:3lde4sxr je napisao(la):
GOJE » Today, 12:51[/url]":3lde4sxr]Da li se planira izgradnja magistralnog kanalizacionog kolektora u Cara Dušana? Mislim da bi bilo sumanuto rekonstruisati ulicu pa posle kopati kolektor, ali takođe ne vidim da se igde pominje kolektor.

Ovo bi zaista neko morao da pita nadležne, tj, Vesića. Strašno je koliko smo mi daleko od izgradnje celog interceptora.
 
Da zanimljivo zapažanje i pitanje pogotovo što je u tom delu svojevremeno planiran otvoren iskop.
Beobuild.rs
"Druga deonica - otvoren iskop kolektora, ulicama Cara Dušana i Đure Đakovića do ulaza u tunel Karaburma, a ukupna dužina deonice je oko 2.800 metara."
 
Potrudicu se da koliko sutra dobijem odgovor od grada Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589253#p589253:1y08ea7o je napisao(la):
Дошљак » Uto Dec 18, 2018 12:03 am[/url]":1y08ea7o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589047#p589047:1y08ea7o je napisao(la):
Pasarela » Пон Дец 17, 2018 12:16 pm[/url]":1y08ea7o]Град би требало коначно да крене у откуп уџерица и прављење мини хотела од 20 - 30 соба, и то би било идеално да почну из центра односно уз реконструкцију ове три улице Душанова, Џ.Вашингтона, Краљице Марије.

Када кажем уџерице ту мислим на све куће само са приземљем и евентулано првим спратом јер су право ругло и ничему не вреде а граду се то свакако исплати јер би имао чист профит у року од пар година.
На месту уџерица и напуштених и оронулих објеката боље да саграде гараже уместо хотела, и да укину паркирање дуж улице.
Ima jedna udžerica koja je napuštena , a nalazi se na strani ka Vuku , na potezu između Cetinjske i Bulevara Despota Stefana , koja em što je ruglo , em što je napuštena , em što ima stepenice koje su izbačene na trotoaru i idu ka kolovozu , em što izgleda kao da će sama od sebe da se uruši svakog časa. A ne služi ničemu drugom do blokiranju prolaza , jer bukvalno moraš da naskočiš na stepenice da bi mogao da prođeš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588705#p588705:30tq98k5 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 15 Дец 2018 06:58 pm[/url]":30tq98k5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588192#p588192:30tq98k5 je napisao(la):
stf » Čet Dec 13, 2018 8:08 am[/url]":30tq98k5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588127#p588127:30tq98k5 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Дец 2018 07:50 pm[/url]":30tq98k5]
I bastice ostase spolja, a drvored citav. U inat dusebriznicima.

Свакако 90 посто левих скретања треба поукидати биле баштице по средини или бочно.
Ha ha, 90 posto, nekima je izgleda i B kategorija misaona imenica. Jasno je da ovde dominiraju teski autofobicari, ali nece slonce u lonce.
Нема то никакве везе са аутофобичарима већ са основама пројектовања саобраћаја у граду. У целом разумном свету се главним градским булеварима повећава проточност укидањем левих скретања. Она се остављају регулисана семафорском сигнализацијом САМО на раскрсницама са улицама истог приоритета и то не на свим.

А поготово се укидају у улицама у којима нема физички места да се изгради засебна трака за та лева скретања, као што је овде случај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589153#p589153:3pcwksws je napisao(la):
Igor » Pon Dec 17, 2018 5:10 pm[/url]":3pcwksws]Tramvajske šine ostaju bočno.
:kk: :kk: :kk: :sesir:
Razum je pobedio, a tramofilicari sa fobijom prema svim ostalim vidovima saobracaja mogu samo da vriste i lelecu.

stf":3pcwksws je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588705#p588705:3pcwksws je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 15 Дец 2018 06:58 pm[/url]":3pcwksws]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588192#p588192:3pcwksws je napisao(la):
stf » Čet Dec 13, 2018 8:08 am[/url]":3pcwksws]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588127#p588127:3pcwksws je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Дец 2018 07:50 pm[/url]":3pcwksws]
I bastice ostase spolja, a drvored citav. U inat dusebriznicima.

Свакако 90 посто левих скретања треба поукидати биле баштице по средини или бочно.
Ha ha, 90 posto, nekima je izgleda i B kategorija misaona imenica. Jasno je da ovde dominiraju teski autofobicari, ali nece slonce u lonce.
Нема то никакве везе са аутофобичарима већ са основама пројектовања саобраћаја у граду. У целом разумном свету се главним градским булеварима повећава проточност укидањем левих скретања. Она се остављају регулисана семафорском сигнализацијом САМО на раскрсницама са улицама истог приоритета и то не на свим.

А поготово се укидају у улицама у којима нема физички места да се изгради засебна трака за та лева скретања, као што је овде случај.
Covek, bez da je i trepnuo, nastavlja sa sirenjem apsolutnih neistina.

Ceo ovaj pravac NIJE medju glavnim gradskim bulevarima U TRANZITNOM SMISLU, kao sto je npr pravac kn milosa-takovska i slicni, niti ga bilo ko koristi na taj nacin, to je bar svima JASNO. Ovde, posto je sam centar u pitanju, je daleko bitnije imati raznovrstan program veza nego praviti autoput ( :bash: ) od necega sto se na jednom kraju prakticno zavrsava kao slepa ulica.

Jos jedna bezocna i ortodoksna laz je da ovde navodno 'nema mesta' za traku za leva skretanja. Ovaj ceo pravac, po svojim prirodnim dimenzijama, ima ukupno 5 traka (2+2 u cara dusana je preusko, i tu su fakticki tri trake), tako da ce taj ceo pravac posle obnove funkcionisati na identican nacin kao ruzveltova u delu od vuka do groblja, dakle bice uvek odnos 3+2, tako da ce ta traka u sredini uvek biti namenjena za leva skretanja. Pored toga, spoljne trake ce biti mesovite i samim tim daleko bolje iskoriscene nego sada. Jasno je da ukupna frekvencija vozila javnog prevoza apsolutno ne opravdava postojanje zute trake, upravo na primeru ruzveltove se lepo vidi da mesovita spoljna traka ne predstavlja nikakav problem.
Dakle, leva skretanja nesumnjivo ostaju jer su NEOPHODNA za normalno funkcionisanje saobracaja u sirem podrucju, jer bi se u suprotnom pravio kolaps u svim manjim ulicama u okolini.
Vec rekoh ranije, ono sto moze da poveca protocnost je ukidanje posebnog semaforskog signala za leva skretanja, tj vozila skrecu tek kada propuste ona iz suprotnog smera. To se, decko, zove kompromis, sa cijim znacenjem svakako da nisi upucen. Ali to je vec poznata karakteristika jednako poznatih autofobicara.

Paralelno parkiranje, koje je neko pomenuo, tesko da ce ovde biti moguce, jer ono daleko vise smanjuje protocnost spoljnih traka, u odnosu na koso parkiranje. A te spoljne trake ce koristiti i kola i tramvaji, svidelo se to nekom ili ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589279#p589279:1ie1fmwo je napisao(la):
solecar » Uto Dec 18, 2018 7:13 am[/url]":1ie1fmwo]
Ima jedna udžerica koja je napuštena , a nalazi se na strani ka Vuku , na potezu između Cetinjske i Bulevara Despota Stefana , koja em što je ruglo , em što je napuštena , em što ima stepenice koje su izbačene na trotoaru i idu ka kolovozu , em što izgleda kao da će sama od sebe da se uruši svakog časa. A ne služi ničemu drugom do blokiranju prolaza , jer bukvalno moraš da naskočiš na stepenice da bi mogao da prođeš.
To je bilo u medijima pre par godina kako će se ceo taj niz kuća porušiti iz higijenskih razloga pa ništa od toga. Ima i preko puta dosta udžerica a trebalo bi porušiti i onu radnju sa tepisima u Cara Dušana i izgraditi nešto pristojno na tom mestu.
Inače da se zna u Cara Dušana su planirane zgrade spratnosti P+4+PS dok se na Banovom Brdu grade P+7 i više.. Logika.. :bash:
 
Autofobija ili ne u Beogradu videti više od 1 čoveka u automobilu u popodnevnom špicu je umetnost.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Ali kako (možemo nastaviti u odgovarajućoj temi) zamišljate više ljudi u automobilima?

Sigurno postoji neki mali broj ljudi koji radi i živi na sličnom mestu, ali pogledajte u vašim firmama ko može da dolazi i odlazi zajedno kolima?
 
CASTELBIANCO":2dfg8vhc je napisao(la):
Autofobija ili ne u Beogradu videti više od 1 čoveka u automobilu u popodnevnom špicu je umetnost.

I svi oni kroz paprene registracije i zelenaske naftne akcize daleko vise ucestvuju u budzetu tj u parama kojima se vrse obnove, od nekoga ko samo gsp koristi. Samim tim, niko nema pravo da ih diskriminise praveci jos vece kolapse od postojecih koji su odavno presli sve granice podnosljivosti.
 
Ne pratim aktuelnu raspravu na ovoj temi ali samo da kažem da se slažem sa ovim poslednjim postom Bumbarevog brda.
Naravno, to ne znači da sam potpuno za davanje svih prava a nikakvih obaveza/ograničenja automobilima. Ne. Ali i meni sve više ide na živce ta priča o automobilima kao uzrocima svog zla.

Voze ljudi kola i samim tim trpe sve troškove, probleme i ograničenja koja idu s time. A ima ih itekako. Do te mere da automobil današnjim generacijama postaje pusti san i/ili mrka obaveza koju s radošću kupe da bi je proklinjali posle mesec dana kad osete sve harače, ograničenja i prozivanja. I to samo po sebi nije dovoljno?

Na kraju krajeva saobraćajni problemi ovde ne nastaju samo zbog pukog broja vozila nego i zbog drugih faktora, među kojima je i višedecenijsko loše planiranje i politika koja se uvek postara da se nijedno rešenje i vizija ne sprovedu do kraja nego sve ostane na pola urađenog. Nije Pera koji se vozi sam u Škodi kriv što su ljudi ovde oduvek voleli sve da naguravaju što bliže i tesnije. Nije Mika iz Pančeva kriv što njegove i poglavice iz Beograda pola veka neće da razvuku faking liniju JGP od 10 km. Niti je Žika kriv što bi iz Sremčice autom do centra jer mu je prepune 511 preko glave.

Sve u svemu, drndati ljude što u 2018. godini žele ili voze kola je kao kad bismo drndali ljude što koriste kompjuter i troše struju na to. Pa oni su platili za tu mašinu, održavaju je, i imaju pravo da je koriste kako žele. Ako već hoćemo da pikiramo na glavne uzročnike problema, pikirajmo na one koji ih najviše akaju i jedu najviše struje. A to nisu obični ljudi. Isto važi i za tu priču o automobilima.
 
Niko im ne brani da se vozikaju do mile volje sve dok jgp tj tramvaj ima prednost kao sredstvo masovnog prevoza ..
Dok neki genjalci ne blokiraju sine losim parkiranjem ...
I da nemaju pravo da voze po sinama jer ebrd daje pare za bolji javni prevoz poboljsanje te infrastrukture
Kroz osam godina platani ce sve jedno biti za sjeckanje ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589480#p589480:28llq709 je napisao(la):
direktor » Uto Dec 18, 2018 7:33 pm[/url]":28llq709]Niko im ne brani da se vozikaju do mile volje sve dok jgp tj tramvaj ima prednost kao sredstvo masovnog prevoza ..
Znaš i sam vrlo dobro da se ovde ne ostaje na tome. A o nekim drugim zemljama da ne govorim. Automobil, uzrok svog zla!
I ta količina licemerja koja tu isijava... S jedne strane - uuuaaa dizeli, ubice šuma! A s druge strane - živeo Tesla koji ne izbacuje čađ iz auspuha! Dobro sad, jes da se pravi u fabrici koja uništava atmosferu gore nego ove konvencionalne... Jes da traži brdo struje koja će, opet, morati da se stvori paljenjem više uglja ili stvaranjem više radijacije... Jes da ima baterije koje će da truju, ne samo šume nego i reke oko deponija narednih 100 godina kad se bace... (da ne nabrajam dalje)... ali dobro de, bitno je da iz auspuha ne izlazi čađ... :roll:
Dok neki genjalci ne blokiraju sine losim parkiranjem ...
Apsolutno. Samo, evo imaš ti i korisnike koji nesavesno koriste svoje kompjutere da hakuju sajtove, otimaju podatke, vrše krađe, šire laži, ometaju rad sistema, ili prosto proždiru enormne količine struje da bi pravili nešto što nema nikakvu, ni materijalnu ni funkcionalnu vrednost, kao što su kriptovalute... Pa jel to sad znači da zato što nekolicina tih pajsera nesavesno koristi te mašine, treba mi normalni da plaćamo 3 puta skuplji hardver i 5 puta više taksi zbog njih?

Jer kad povučemo paralelu između te dve priče, automobil(izm)a i kompjutera, zaista tako ispada. Zbog nesavesnog ponašanja: 1) korporacija koje proizvode automobile 2) organa upravljanja (bilo državnih, bilo gradskih) 3) jednog dela bahatih vozača, treba sad svi ostali ljudi da ispaštaju i trpe. Zašto?
 
Cilj grada je da ucini prevoz boljim da vise gradjana koriste prevoz ...zato je uzet kredit ...ono sto ce mo dobiti nece na zalost biti brzi prevoz ...
Poredjenje sa racunarima ti lose
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589487#p589487:1xeqna7f je napisao(la):
direktor » Uto Dec 18, 2018 7:51 pm[/url]":1xeqna7f]
Poredjenje sa racunarima ti lose
Aha. Jel možeš da dokažeš?

Jer vidiš ja trenutno koristim računar da proizvodim nešto. Baš kao što neko drugi koristi automobil da proizvede nešto drugo. I kao što ima somina koje kupuju automobil samo da bi se busali ili kupuju nešto što im ne treba, tako ima i somina koje kupuju računare da bi trošili materijalne resurse a pravili nešto virtuelno, i time proždirali ogromne količine energije. Zašto bi onda mi koji privređujemo preko računara ispaštali zbog tih somina? I isto tako, zašto bi neko ko koristi automobil u produktivne svrhe ispaštao zbog ovih drugih?

Interesantno kako uvek za sve glavni krivac ispadne običan pojedinac. A oni najgori, najbahatiji i najnesavesniji se uvek izvuku.
Ljudi (mislim mahom na aktiviste i najglasnije bukače) besni na GM što eksploatiše planetu. Al jbg, treba iamti herca a i moći da se zaletiš na GM. Pa ko veli šta će, kako će, ajde da drndaju obične ljude. Što se u 2018. godini usuđuju da koriste blagodeti tehnologije i mehanike...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:22o01dq3 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":22o01dq3]Covek, bez da je i trepnuo, nastavlja sa sirenjem apsolutnih neistina.

Ceo ovaj pravac NIJE medju glavnim gradskim bulevarima U TRANZITNOM SMISLU, kao sto je npr pravac kn milosa-takovska i slicni, niti ga bilo ko koristi na taj nacin, to je bar svima JASNO.
Овај правац, није транзитни за аутомобилски саобраћај, то јесте свима јасно (већ Дунавска) али је главни правац и једини правац пружања гране јавног превоза за целу Дунавску падину центра града (Дунавска то није). Е то је нешто што ниједан себични аутомобилиста не жели схватити.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:22o01dq3 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":22o01dq3]Jos jedna bezocna i ortodoksna laz je da ovde navodno 'nema mesta' za traku za leva skretanja.Jasno je da ukupna frekvencija vozila javnog prevoza apsolutno ne opravdava postojanje zute trake, upravo na primeru ruzveltove se lepo vidi da mesovita spoljna traka ne predstavlja nikakav problem.
Рузвелтова је савршен пример како не треба пројектовати улицу. У њој не функционише ни аутомобилски транспорт, ни јавни превоз јер нема места за оба а на сву муку су генијалци додали бици стазе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:22o01dq3 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":22o01dq3]To se, decko, zove kompromis, sa cijim znacenjem svakako da nisi upucen. Ali to je vec poznata karakteristika jednako poznatih autofobicara.

А најсмешније у целој овој расправи је што заправо укидање левих скретања помаже и иде на руку и возачима аутомобила, једнако као и возилима ЈГП-а. Једна од неколико ствари које ме ужасавају када возим кола то су возачи који коче саобраћај чекајући да скрену лево блокирајући целу траку. Онда или чекаш да њега неко пусти из супротног смера а то се неће десити, или чекаш да те неко пусти да се престројиш у десну траку, што се опет ретко дешава у свеопштем себичлуку аутомобилиста. И на крају те ухвати црвено на семафору .... дакле, ако нема места за засебну траку за лева скретања - укинути лева скретања.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:22o01dq3 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":22o01dq3]Paralelno parkiranje, koje je neko pomenuo, tesko da ce ovde biti moguce, jer ono daleko vise smanjuje protocnost spoljnih traka, u odnosu na koso parkiranje. A te spoljne trake ce koristiti i kola i tramvaji, svidelo se to nekom ili ne.

Против си левих скретања, жуите траке су по теби злочин, а пешаци изгледа не треба ни да постоје. Данашње стање тротоара на овом потезу је нечовечан, благо речено, као што можемо видети на следећој фотографији...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589101#p589101:22o01dq3 je napisao(la):
And7rey » 17 Дец 2018 02:57 pm[/url]":22o01dq3]
Untitled.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589480#p589480:15wguggy je napisao(la):
direktor » Uto Dec 18, 2018 7:33 pm[/url]":15wguggy]Niko im ne brani da se vozikaju do mile volje sve dok jgp tj tramvaj ima prednost kao sredstvo masovnog prevoza ..
Dok neki genjalci ne blokiraju sine losim parkiranjem ...
I da nemaju pravo da voze po sinama jer ebrd daje pare za bolji javni prevoz poboljsanje te infrastrukture
Kroz osam godina platani ce sve jedno biti za sjeckanje ...
I ponovo lazi i izmisljotine zaljubljenika u limenog prevoznika promaje cija se prosecna brzina nije povecala jos iz vremena konjsko-zapreznog pogona.

Platani su sada NA SREDINI svog zivotnog veka, dakle nije u pitanju osam godina vec NAJMANJE 50 godina.

O zivotnom veku platana svako ovde moze lako da se informise, a zna se i koliko su stari neki od najstarijih primeraka u gradu.
 
Nisu vozila uzrok svog zla na svetu , ali kada se spoje kola (većinom) sa jednim vozačem , loša situacija sa gradskim prevozom , neadekvatne saobraćajnice (negde zauzimaju gotovo čitava naselja) , loše sinhronizacije semafora , neadekvatna signalizacija za određene ulice , nepostojanje metroa... , dobijamo redovnu pojavu kolapsa na nemalom broju koridora i raskrsnica. Pod neadekvatnom signalizacijom za određene ulice , mislim na to da bi se negde trebalo ukinuti levo ili desno skretanje , negde dodati , negde napraviti mnogo bolji i smisleniji niz jednosmernih ulica , neke šire jednosmerne ulice pretvoriti u dvosmerne , tamo gde je izvodljivo dodati traku ili reorganizovati broj traka po smeru (gde ima više od dve)... Isto tako , dodatnom kolapsu doprinosi i pretvaranje dvosmernih ulica u jednosmerne sa "uglavljenim" parking mestima.
 
Zivotnog vijeka platana koji su adekvatno tretirani odrzavani a ovi platani tokom veselih devedestih nisu odrzavani kako treba
Druga stvar sto niko nema hrabrosti da to odradi ...
Lose odrzavanje ili nikakvo skracuje zivotni vijek
Svako ovo stavlo kome su odsjekli granu zbog pucanja ako nije obadjena kako treba pa zalivena voskom
Dovesce do ubrzanog propadanja i truljenja srzi drveta ...
Kako kad udaris svog limenog ljubimca pa ga ne odvedes na vrijeme kod limara ...
 
Ovo je nova runda relativizovanja i racionalizovanja jer neko prosto ne moze da prezali sto tramvaj ostaje spolja pa su mu za to najvise krivi mrski platani.

Dobro je poznato da su i platani sa bulevara stradali uz pomoc laznog izvestaja potplacenog sumarskog inzinjera, i da su bili prilicno zdravi za svoje godine, kao i ovi ovde bez obzira na kriminalno sakacenje koje kasapi iz zelenila nazivaju radikalno orezivanje. To orezivanje moze dovesti do truljenja manjeg broja stabala ali se to vrlo brzo pokaze losim izdancima sa orezanih panjeva na vrhu i takva stabla se vrlo brzo i osuse.
Vecina stabala odboli i preboli to radikalno orezivanje, izrastu nove i zdrave grane i nema govora o trulezi, ni o kracem zivotnom veku, a vosak se stavlja na drvo zivota i ostale sobne biljke, za ovoliko drvece bi trebala citava kompozicija sa vagonima voska.

Problem kod radikalnog orezivanja je pre svega estetski, takva stabla posle toga ni na sta ne lice, a posebna sprdnja je njihov izgled zimi kada je krosnja bez lisca. Tako raskosnu krosnju, sakatiti na taj nacin je nista drugo nego kriminal. Iseci citavo stablo toliko nisko i u toj meri, to se nigde u normalnom svetu ne radi.

Jedan zreo ali zdrav drvored je stradao da bi se limeni puz stavio u sredinu, i hvala bogu da to vise nikad nece biti dozvoljeno, jos toliko ekoloske svesti nam je bar ostalo.
 
Automobili su super kada ih nema puno. I kada su u pokretu, jer parking mesta zauzimaju vecinu sirokih trotoara, koji su napraveljni za pesake. Slika gore odlican primer.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589453#p589453:27eijq22 je napisao(la):
CASTELBIANCO » Uto Dec 18, 2018 6:49 pm[/url]":27eijq22]Autofobija ili ne u Beogradu videti više od 1 čoveka u automobilu u popodnevnom špicu je umetnost.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk

Kad ih ima više u vozilu mogu da potpadnu pod Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju https://www.paragraf.rs/molovani/zakon- ... acaju.html

VODITI RAČUNA – od 12. avgusta 2015 – prevoziti lica (više od 5 lica, uključujući i vozača) putničkim vozilom ili autobusom, a nemati svojstvo prevoznika – smatra se ZABRANJENIM PREVOZOM.


Takođe -

Prevoz koji se obavlja dva ili više puta tokom dana, nedelje ili meseca, na istom ili sličnom prevoznom putu,
lica koja se prevoze ukrcavaju ili iskrcavaju na autobuskim stajalištima ili na istim ili sličnim mestima ukrcavanja ili iskrcavanja, i
lica koja se prevoze nisu u srodstvu sa licem koje upravlja vozilom
smatra se javnim prevozom koji je ovim Zakonom zabranjen.



Zabranjenim javnim prevozom - smatra se i:

prevoz za koji je naplaćena usluga prevoza;
prevoz koji se obavlja na relacijama na kojima postoji linijski prevoz;
prevoz više od pet lica, uključujući i vozača;
prevoz "od vrata do vrata";
prevoz koji se obavlja na osnovu javnog oglašavanja;
ako lice koje upravlja vozilom (vlasnik ili korisnik vozila) nije u mogućnosti da iz sopstvenih prihoda, odnosno prihoda ostvarenih po osnovu rada, socijalnih ili penzijskih primanja finansira iznos troškova za gorivo koje je utrošeno za razliku broja pređenih kilometara u trenutku vršenja inspekcijske kontrole i broja pređenih kilometara evidentiranih u zapisniku o poslednjem tehničkom pregledu.
Kaznene odredbe za povredu ovog člana – propisane su članom 169. Zakona (u iznosu od 300.000 do 1.000.000 dinara za pravne lica) uz OBAVEZNO IZRICANJE ZAŠTITNE MERE – ODUZIMANJE VOZILA (koje je upotrebljeno za izvršenje prekršaja).


Za vreme trajanja isključenja – ZABRANJENO je koristiti vozilo koje je (u vršenju inspekcijskog nadzora) isključeno iz saobraćaja, a prevoznik, privredno društvo, drugo pravno lice, preduzetnik ili fizičko lice (kome je isključeno vozilo) - dužan je da na mestu parkiranja (koje mu je određeno) - obezbedi vozilo i plati troškove parkiranja.


U vezi inspekcijskog nadzora – Inspektor i druga Zakonom ovlašćena lica – OVLAŠĆENA su i DUŽNA SU – kada utvrde da lice koje nema svojstvo prevoznika, obavlja javni prevoz koji je ovim zakonom zabranjen - da isključe vozilo, odrede mesto parkiranja i oduzmu saobraćajnu dozvolu i registarske tablice u trajanju od 90 dana, kao i da podnesu zahtev za pokretanje prekršajnog postupka za prekršaj iz člana 169. stav 1. tačka 1).
 
Nema mesta ironiji. Mislio sam na klasicna vozila na nasim drumovima predvidjenim za prevoz 5 putnika zajedno sa vozačem. Niko tr nece kazniti ako pored tebe imas još dva putnika kada ideš i kada se vraćaš sa posla u špicu.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589490#p589490:1llt3ecv je napisao(la):
stf » Uto Dec 18, 2018 7:56 pm[/url]":1llt3ecv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]Covek, bez da je i trepnuo, nastavlja sa sirenjem apsolutnih neistina.

Ceo ovaj pravac NIJE medju glavnim gradskim bulevarima U TRANZITNOM SMISLU, kao sto je npr pravac kn milosa-takovska i slicni, niti ga bilo ko koristi na taj nacin, to je bar svima JASNO.
Овај правац, није транзитни за аутомобилски саобраћај, то јесте свима јасно (већ Дунавска) али је главни правац и једини правац пружања гране јавног превоза за целу Дунавску падину центра града (Дунавска то није). Е то је нешто што ниједан себични аутомобилиста не жели схватити.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]Jos jedna bezocna i ortodoksna laz je da ovde navodno 'nema mesta' za traku za leva skretanja.Jasno je da ukupna frekvencija vozila javnog prevoza apsolutno ne opravdava postojanje zute trake, upravo na primeru ruzveltove se lepo vidi da mesovita spoljna traka ne predstavlja nikakav problem.
Рузвелтова је савршен пример како не треба пројектовати улицу. У њој не функционише ни аутомобилски транспорт, ни јавни превоз јер нема места за оба а на сву муку су генијалци додали бици стазе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]To se, decko, zove kompromis, sa cijim znacenjem svakako da nisi upucen. Ali to je vec poznata karakteristika jednako poznatih autofobicara.

А најсмешније у целој овој расправи је што заправо укидање левих скретања помаже и иде на руку и возачима аутомобила, једнако као и возилима ЈГП-а. Једна од неколико ствари које ме ужасавају када возим кола то су возачи који коче саобраћај чекајући да скрену лево блокирајући целу траку. Онда или чекаш да њега неко пусти из супротног смера а то се неће десити, или чекаш да те неко пусти да се престројиш у десну траку, што се опет ретко дешава у свеопштем себичлуку аутомобилиста. И на крају те ухвати црвено на семафору .... дакле, ако нема места за засебну траку за лева скретања - укинути лева скретања.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]Paralelno parkiranje, koje je neko pomenuo, tesko da ce ovde biti moguce, jer ono daleko vise smanjuje protocnost spoljnih traka, u odnosu na koso parkiranje. A te spoljne trake ce koristiti i kola i tramvaji, svidelo se to nekom ili ne.

Против си левих скретања, жуите траке су по теби злочин, а пешаци изгледа не треба ни да постоје. Данашње стање тротоара на овом потезу је нечовечан, благо речено, као што можемо видети на следећој фотографији...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589101#p589101:1llt3ecv je napisao(la):
And7rey » 17 Дец 2018 02:57 pm[/url]":1llt3ecv]
Untitled.png
1.Ovo NIJE glavni i jedini pravac pruzanja grane javnog prevoza (postoje mnogi poprecni pravci), a posebno nije dominantan po pitanju broja linija, niti ga sve te linije koriste u celoj duzini, vec naprotiv, vecina linija koristi upravo leva skretanja iz ili ka ovom pravcu.

2.Ruzveltova je odlican primer kako ulica odlicno funkcionise, nema zastoja ni kolona, spoljne trake su mesovite pri cemu to ne pravi nikakav problem javnom prevozu, leva skretanja IMAJU svoju zasebnu traku sto je idealno za protocnost, a sve ovo upravo na isti nacin ce biti primenjeno i na pravcu dorcol-vuk. Jedino sto u ruzveltovoj ne valja, su na silu ugurane bic staze koje bukvalno NIKO ne koristi, pri cemu zbog to silovanja nije posadjeno NIJEDNO drvo i nije ostavljen dovoljan prostor za pesake za koje se korisnik stf na drugom mestu satro bori, a u ruzvelzovoj mu isti nedostatak ne smeta.

3.Stvarno ne vidim u cemu je problem kada vozaci blokiraju citavu kolonu cekajuci da skrenu levo, u situaciji kada dato saob resenje predvidja da mora da bude tako tj tamo gde je neophodno da postoji levo skretanje a ne postoji posebna traka. U gradu sa skucenim ulicama ne moze sve da bude idealno - to se, decko, zove prilagodjavanje uslovima saobracaja i stice iskustvom za volanom koje ti ocigledno nemas.
Svakako, na ovom pravcu IMA mesta za zasebnu traku za leva skretanja, pa ce skretanja svakako i ostati.
To sto bi pojedinci ovde najradije oteli vozacima tu srednju traku, kao sto su mastali i kod obnove ruzveltove, to je vec njihov problem i njihova frustracija.

4.Izvrtati tudje reci je i ruzno i licemerno, nikada i nigde nisam protiv pesaka i sirih trotoara, ceo zivot sam na nbg-u i ne mogu svoj zivot da zamislim u bilo kom drugom delu grada upravo zbog te nbg sirine.
Ovde je problem sto ako se smanji parking na paralelne pozicije, to nece povecati pesacki prostor ni za milimetar vec ce ponovo na silu da ubudze bic stazu, a samo paralelno parkiranje ne ide nikako u korist protocnosti iako ti to u svom postu licemerno precutkujes. Opste je poznato da je koso parkiranje najbrzi vid i najidealnije za prometne ulice, to nema veze sa pesacima, jednostavno to ovde tako mora.
Svakako, sama nova regulacija ulice, uredjena parking mesta, ukidanje ivicnjaka i malo sireg prostora oko sadasnjih bastica ce sigurno dovesti do delimicnog sirenja trotoara (~1m) i vise mesta za pesake. Bojim se samo da od tog prosirenja pesaci nece dobiti ni cvonjka nego ce ocigledno nagurati nesrecnu bic stazu.

Prosto vise nije jasna ta histerija sa nasilnim uvodjenjem bic staza u starom delu beograda gde ni pesaci ne mogu da se izbore za minimum propisanog prostora. Bicikl u beogradu nije prevozno vec REKREATIVNO sredstvo, ali dobro bar ce onda pesaci prakticno uzeti ono sto im je zakinuto. Ionako farba na granitu brzo izbledi.
 
Vrh