Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588841#p588841:jlvpaexn je napisao(la):
astrodule » 16 Dec 2018 11:43 am[/url]":jlvpaexn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588832#p588832:jlvpaexn je napisao(la):
Vračarac » 21 minutes ago[/url]":jlvpaexn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588823#p588823:jlvpaexn je napisao(la):
astrodule » Ned Dec 16, 2018 10:44 am[/url]":jlvpaexn]Ako gledamo dosadašnje rekonstrukcije, ova će imati rok od minimum 720 dana.

Ima li sta u Beogradu na sta ces reci hvala Bogu da se radi, ulica koja je dugacka nekoliko kilometara, povezuje vise delova grada...ili ce ti svaki komentar biti omalovazavanje svega jer si politicki ostrascen?
Ili ti je rok bitniji od cinjenice da ce se srediti ulica koja povezuje Vukov spomenik i 25. maj.

Ja nisam postao uspešan u onome što radim zato što su me hvalili, već zato što sam učio iz svojih grešaka, prihvatao kritike, pratio trendove i nisam bio sujetan.

@Astrodule,
Sta to uopste znaci postati uspesan u onome sto radis tj uopste u biznisu?
Sta bi bilo merilo za takvu neku izjavu?
Auto koji vozis ili tvoj godisnji promet u evrima ili broj zaposlenih ili nesto cetvrto?

Postoje mnoga moguca tumacenja i raznih percepcija na pitanje koliko je neko uspesan i sa koje tacke gledista se to sagleda.
Ali dobro u Srbiji svako za sebe smatra da je uspeo u zivotu ako nije besposlen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588832#p588832:2b2byh47 je napisao(la):
Vračarac » Ned Dec 16, 2018 12:15 pm[/url]":2b2byh47]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588823#p588823:2b2byh47 je napisao(la):
astrodule » Ned Dec 16, 2018 10:44 am[/url]":2b2byh47]Ako gledamo dosadašnje rekonstrukcije, ova će imati rok od minimum 720 dana.

Ima li sta u Beogradu na sta ces reci hvala Bogu da se radi, ulica koja je dugacka nekoliko kilometara, povezuje vise delova grada...ili ce ti svaki komentar biti omalovazavanje svega jer si politicki ostrascen?
Ili ti je rok bitniji od cinjenice da ce se srediti ulica koja povezuje Vukov spomenik i 25. maj.
U poslednje vreme upravo tvoji komentari zvuče politički , koliko god se trudio da ih ne gledam na taj način. Upravo zbog ovakvih stvari koje si spomenuo , na FB sam se pokačio sa nekolicinom , u grupi koja strogo zabranjuje mešanje politike. Iako su drugi inicirali celu priču , i rekli kako bi ja i ovi koji misle kao ja , voleli da smo još uvek obična kasaba sa blatnjavim ulicama , gde se gazi u blato do kolena , umesto da se sređuje i ulepšava grad , na kraju sam ipak izašao kao pobednik. I to tek kada sam se pokačio i sa administratorom i rekao da nije u redu da moje postove briše pod parolom da su politički , a da komentare drugih koji direktno napadaju mene , ostavlja. Kako ni posle toga nije bilo nikakve adekvatne reakcije , već sam opet bio opomenut , i komentari opet obrisani , odgovorio sam da sam apsolutno spreman i dovoljno "lud" da ponovljam u nedogled jedno te isto dok se ne primeni isti tretmaqn za sve. I naravno , na kraju je rezultat bio brisanje i mojim i komentara drugih koji su me napadali.

A zašto sam uopšte bio napadan? Zato što sam se , zaboga , usudio da kažem da je OK da se rade rekonstrukcije ulica , trgova , platoa i sl. , ali ne više njih odjednom , i ne sa rokovima koji su rastegljiviji od najelastičnije gume na svetu , i ne u tom obimu , da ne mogu ni alternativnim putem da dođem do željene lokacije u gradu , već da u jednom pravcu moram da izgubim 2h - 3h za nešto što u normalnim uslovima mogu i za manje od 30 min. Isto tako sam spomenuo i da je lako ljudima da komentarišu kako bi trebalo da imamo razumevanja , kada upravo oni gotovo da ne mrdaju dalje od lokalnog marketa i parkića i da to nikako ne može da se poredi sa situacijom iu kojoj moraš svakodnevno da ideš do grada i nazad.

Svima koji misle da za takve stvari treba da imamo razumevanja , želim da dožive , ni manje ni više nego isto ono što sam i ja proteklih meseci. A to je sledeće. Da imaju železničku stanicu na kojoj se godinu i po dana menjaju šine pa zbog toga ne staje voz na toj stanici. Da im se radi zamena asfalta na kolovu i trotosaru u ulici u kojoj žive , skoro 9 meseci , i da pri tom kao vezu sa gradom imaju takav prevoz da će da ga čekaju minimum 30 minuta , i da im onda dođe solo vozilo iz koga bukvalno ispadaju ljudi , u koje treba da uđeš , zajedno sa još tridesetak ljudi koji su čekali zajedno sa tobom , da bi na kraju shvatio da ne možeš da uđeš i da moraš da čekaš sledeće vozilo , putujući pri tom oko 45 minuta kroz zonu radova. I tako po najjačem suncu u letnjem periodu i kiši i snegu tokom jeseni i zime , i da se pri tom kraj radova uopšte ne nazire. I na sve to još i da pukne cev pa da izazove poplavu , kao i da ogromna grana ili stablo , pod silinom snega pukne i padne po sred kolovoza pa se prevoz nema duži vremenski period dok se to ne ukloni i saniraju posledice (ako je pri toim zakačen neki stub sa instalacijama ili žice koje su razvučene u vazduhu). Za (ne)čišćenje ulica ne mogu da poželim , jer to nije slučaj kod mene , ali ako drugi smatraju da treba i to da se pridoda , mogu i to da stavim u listu želja.
 
Stefane gde si nasao te rendere?

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Hvala . Od tih dzepova i skverova uz ulicu treba srediti taj plato na raskrsnici sa Palmotićevom, skver Mire Trailović, urbani dzep ispred kafea Izlog.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Evo ga i EBRD-a.

Nigde ne mogu da nađem rendere.

https://www.ebrd.com/work-with-us/projects/psd/grcf-belgrade-green-boulevard.html

Još jednom potvrda da nema ništa od biciklističke staze:

"Provision of EUR 20 million to the City of Belgrade for financing reconstruction of four streets in Belgrade's city centre (Kraljice Marije, 27. marta, Dzordza Vasingtona, Cara Dusana) which form one boulevard that stretches for 3km in one of city's most vibrant districts. The works will include construction of new tram tracks with complete tracks substructure, new overhead contact line, new pavement structure and sidewalks, new overhead contact line, new street lightning and traffic management system.#
 
To što si citirao uopšte ne isključuje biciklističke staze.
 
Izvor: Beobuild.rs

Tender za veliku rekonstrukciju

Rekonstrukcija najvažnijih ulica u Beogradu i plan realizacije ovih projekata nalazi se u ozbiljnom kašnjenju, a čitava 2018. godina protekla je bez većih rekonstrukcija. Nakon što je sa dve godine kašnjenja nedavno pokrenuta rekonstrukcija Karađorđeve ulice, prošle nedelje stigla je još jedna dobra vest. Iako planiran još 2017. godine, konačno je raspisan i tender za jedan od najvećih planiranih projekata na obnovi gradske infrastrukture; rekonstrukciju Ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana. Međunarodni tender za izvođača na ovom 20 miliona evra vrednom projektu trajaće do 11. februara 2019. godine, nakon čega će se pristupiti izboru najpovoljnije ponude. U najboljem slučaju početak radova može se očekivati do sredine naredne godine.

Celu vest mozete videti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/tender-za-veliku-rek ... p2829.html
kraljice%20marije-27%20marta-dzordza%20vasingtona-cara%20dusana-mapaBB.jpg

Celu vest mozete videti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/tender-za-veliku-rek ... p2829.html
 
Град би требало коначно да крене у откуп уџерица и прављење мини хотела од 20 - 30 соба, и то би било идеално да почну из центра односно уз реконструкцију ове три улице Душанова, Џ.Вашингтона, Краљице Марије.

Када кажем уџерице ту мислим на све куће само са приземљем и евентулано првим спратом јер су право ругло и ничему не вреде а граду се то свакако исплати јер би имао чист профит у року од пар година.
 
Ovaj značajan projekat obuhvata osovinu četiri velika gradska bulevara, koji se zajedno protežu u dužini od 2943 metara, pokrivajući saobraćajnu površinu od 60.000m2. Da bi se umanjili negativni efekti koji nastaju zbog izvođenja obimnih radova, saobraćajnica će biti podeljena u 6 deonica, gde će biti moguće izvoditi radove na samo dve deonice istovremeno:

- Deonica 1: deo između Ruzveltove i Ulice Starine Novaka – dužina 517m/rok 65 dana
- Deonica 2: deo između Ulice Starine Novaka i Takovske – dužina 435m/rok 65 dana
- Deonica 3: deo između Takovske ulice i Bulevara despota Stefana – dužina 425m/rok 70 dana
- Deonica 4: deo između Bulevara despota Stefana i Francuske ulice – dužina 446m/rok 70 dana
- Deonica 5: deo između Francuske i Ulice kralja Petra – dužina 615m/rok 65 dana
- Deonica 6: deo između Ulice kralja Petra i Ulice Tadeuša Košćuškog - dužina 462m/rok 65 dana

Prema prvobitnom planu izvođenja projekat bi započeli na deonicama 3 i 4, zatim bi usledili radovi na deonicama 2 i 5, da bi u poslednjoj fazi bile rekonstruisane deonice 6 i 1. Predviđen rok za rekonstrukciju cele dužine iznosiće 200 dana u tri faze od uvođenja izvođača u posao. Radi se o temeljnoj rekonstrukciji, koja će obuhvatiti potpunu obnovu kolovoza, tramvajskih niša i tortoara, rekonstrukciju kontaktne mreže, javnog osvetljenja i saobraćajne signalizacije, kao i zamenu svih podzemnih instalacija.

Kako oni misle da ovo odrade za tako kratko vreme, plus zamena SVIH podzemnih instalacija?

Naravno, rokovi mi zvuče sasvim realno, ali ne znam da li je nešto kod nas urađeno za 2 meseca kao što su ovi rokovi.
 
Da li se planira izgradnja magistralnog kanalizacionog kolektora u Cara Dušana? Mislim da bi bilo sumanuto rekonstruisati ulicu pa posle kopati kolektor, ali takođe ne vidim da se igde pominje kolektor.
 
U suštini ovaj rok od 200 dana je realan a to što je Karađorđevoj dat rok od 425 dana je van pameti. Čini mi se da je rok delom vezan i za to ko raspisuje tender u ovom slučaju EBRD dok je za Karađorđevu tender raspisala Direkcija za građevinsko zemljište.
 
Može li se videti taj plan rekonstrukcije + tekst da vidimo šta će kako će. Interesuje me da li će se trotoari širiti, mnogo mesta zauzimaju parkirani automobili koji bi trebali da se parkiraju paralelno (što je nažalost teško zbog drvoreda). Trotoar svakako od granita, a da su pamenti pomerili bi i šine.
Broj lokala, a time i pešaka i turista u Cara Dušana će se samo povećavati vremenom, trebalo bi uspostaviti prijatniji ambijent za pešake i bicikliste a ovo treba da postane proštost u centru grada.
Untitled.png
 
Решење као у БКА, трамвај по средину а паркирање укосо на неким местима, али паркинг је одвојен и спуштен. По плану за Дорћол, колико видим шине остају са стране а паркира се паралелно, што и није лоше

Или да експропријатишу (???) све уз улицу да направе лепе ширине. Технички то треба, али велики су то новци за сад
 
Tramvajske šine ostaju bočno.
 
Inace, u posle orezivanja platana ukazao se ovaj potencijalno prelepi niz fasada. Bez nadogradnje. Samo da ih obnove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589062#p589062:1jo2fe7h je napisao(la):
GOJE » 17 Dec 2018 12:51 pm[/url]":1jo2fe7h]Da li se planira izgradnja magistralnog kanalizacionog kolektora u Cara Dušana? Mislim da bi bilo sumanuto rekonstruisati ulicu pa posle kopati kolektor, ali takođe ne vidim da se igde pominje kolektor.

Правда за фекалоток!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589047#p589047:21y1dngz je napisao(la):
Pasarela » Пон Дец 17, 2018 12:16 pm[/url]":21y1dngz]Град би требало коначно да крене у откуп уџерица и прављење мини хотела од 20 - 30 соба, и то би било идеално да почну из центра односно уз реконструкцију ове три улице Душанова, Џ.Вашингтона, Краљице Марије.

Када кажем уџерице ту мислим на све куће само са приземљем и евентулано првим спратом јер су право ругло и ничему не вреде а граду се то свакако исплати јер би имао чист профит у року од пар година.

На месту уџерица и напуштених и оронулих објеката боље да саграде гараже уместо хотела, и да укину паркирање дуж улице.
 
Vrh