[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589490#p589490:1llt3ecv je napisao(la):
stf » Uto Dec 18, 2018 7:56 pm[/url]":1llt3ecv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]Covek, bez da je i trepnuo, nastavlja sa sirenjem apsolutnih neistina.
Ceo ovaj pravac NIJE medju glavnim gradskim bulevarima U TRANZITNOM SMISLU, kao sto je npr pravac kn milosa-takovska i slicni, niti ga bilo ko koristi na taj nacin, to je bar svima JASNO.
Овај правац, није транзитни за аутомобилски саобраћај, то јесте свима јасно (већ Дунавска) али је главни правац и једини правац пружања гране јавног превоза за целу Дунавску падину центра града (Дунавска то није). Е то је нешто што ниједан себични аутомобилиста не жели схватити.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]Jos jedna bezocna i ortodoksna laz je da ovde navodno 'nema mesta' za traku za leva skretanja.Jasno je da ukupna frekvencija vozila javnog prevoza apsolutno ne opravdava postojanje zute trake, upravo na primeru ruzveltove se lepo vidi da mesovita spoljna traka ne predstavlja nikakav problem.
Рузвелтова је савршен пример како не треба пројектовати улицу. У њој не функционише ни аутомобилски транспорт, ни јавни превоз јер нема места за оба а на сву муку су генијалци додали бици стазе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]To se, decko, zove kompromis, sa cijim znacenjem svakako da nisi upucen. Ali to je vec poznata karakteristika jednako poznatih autofobicara.
А најсмешније у целој овој расправи је што заправо укидање левих скретања помаже и иде на руку и возачима аутомобила, једнако као и возилима ЈГП-а. Једна од неколико ствари које ме ужасавају када возим кола то су возачи који коче саобраћај чекајући да скрену лево блокирајући целу траку. Онда или чекаш да њега неко пусти из супротног смера а то се неће десити, или чекаш да те неко пусти да се престројиш у десну траку, што се опет ретко дешава у свеопштем себичлуку аутомобилиста. И на крају те ухвати црвено на семафору .... дакле, ако нема места за засебну траку за лева скретања - укинути лева скретања.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589469#p589469:1llt3ecv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Дец 2018 07:15 pm[/url]":1llt3ecv]Paralelno parkiranje, koje je neko pomenuo, tesko da ce ovde biti moguce, jer ono daleko vise smanjuje protocnost spoljnih traka, u odnosu na koso parkiranje. A te spoljne trake ce koristiti i kola i tramvaji, svidelo se to nekom ili ne.
Против си левих скретања, жуите траке су по теби злочин, а пешаци изгледа не треба ни да постоје. Данашње стање тротоара на овом потезу је нечовечан, благо речено, као што можемо видети на следећој фотографији...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589101#p589101:1llt3ecv je napisao(la):
And7rey » 17 Дец 2018 02:57 pm[/url]":1llt3ecv]
1.Ovo NIJE glavni i jedini pravac pruzanja grane javnog prevoza (postoje mnogi poprecni pravci), a posebno nije dominantan po pitanju broja linija, niti ga sve te linije koriste u celoj duzini, vec naprotiv, vecina linija koristi upravo leva skretanja iz ili ka ovom pravcu.
2.Ruzveltova je odlican primer kako ulica odlicno funkcionise, nema zastoja ni kolona, spoljne trake su mesovite pri cemu to ne pravi nikakav problem javnom prevozu, leva skretanja IMAJU svoju zasebnu traku sto je idealno za protocnost, a sve ovo upravo na isti nacin ce biti primenjeno i na pravcu dorcol-vuk. Jedino sto u ruzveltovoj ne valja, su na silu ugurane bic staze koje bukvalno NIKO ne koristi, pri cemu zbog to silovanja nije posadjeno NIJEDNO drvo i nije ostavljen dovoljan prostor za pesake za koje se korisnik stf na drugom mestu satro bori, a u ruzvelzovoj mu isti nedostatak ne smeta.
3.Stvarno ne vidim u cemu je problem kada vozaci blokiraju citavu kolonu cekajuci da skrenu levo, u situaciji kada dato saob resenje predvidja da mora da bude tako tj tamo gde je neophodno da postoji levo skretanje a ne postoji posebna traka. U gradu sa skucenim ulicama ne moze sve da bude idealno - to se, decko, zove prilagodjavanje uslovima saobracaja i stice iskustvom za volanom koje ti ocigledno nemas.
Svakako, na ovom pravcu IMA mesta za zasebnu traku za leva skretanja, pa ce skretanja svakako i ostati.
To sto bi pojedinci ovde najradije oteli vozacima tu srednju traku, kao sto su mastali i kod obnove ruzveltove, to je vec njihov problem i njihova frustracija.
4.Izvrtati tudje reci je i ruzno i licemerno, nikada i nigde nisam protiv pesaka i sirih trotoara, ceo zivot sam na nbg-u i ne mogu svoj zivot da zamislim u bilo kom drugom delu grada upravo zbog te nbg sirine.
Ovde je problem sto ako se smanji parking na paralelne pozicije, to nece povecati pesacki prostor ni za milimetar vec ce ponovo na silu da ubudze bic stazu, a samo paralelno parkiranje ne ide nikako u korist protocnosti iako ti to u svom postu licemerno precutkujes. Opste je poznato da je koso parkiranje najbrzi vid i najidealnije za prometne ulice, to nema veze sa pesacima, jednostavno to ovde tako mora.
Svakako, sama nova regulacija ulice, uredjena parking mesta, ukidanje ivicnjaka i malo sireg prostora oko sadasnjih bastica ce sigurno dovesti do delimicnog sirenja trotoara (~1m) i vise mesta za pesake. Bojim se samo da od tog prosirenja pesaci nece dobiti ni cvonjka nego ce ocigledno nagurati nesrecnu bic stazu.
Prosto vise nije jasna ta histerija sa nasilnim uvodjenjem bic staza u starom delu beograda gde ni pesaci ne mogu da se izbore za minimum propisanog prostora. Bicikl u beogradu nije prevozno vec REKREATIVNO sredstvo, ali dobro bar ce onda pesaci prakticno uzeti ono sto im je zakinuto. Ionako farba na granitu brzo izbledi.