Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Slazem se da vrijedi ali to je nemoguća misija za sadašnju
Vlast da to uradi cak imaju i rezervisano zemljiste vrbin potok i jos neko ....
 
To ti kazem. 5,5 ha zemljista u strogom centru grada, za masne odvijke, srafove, kanale i rdjavu limariju. Posle kuku Gsp u minusu. Slazem se da ni ovi a nijedni pre njih nisu ni pokusali ovo da izmeste a niti ce u doglednoj buducnosti.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Иселише гаражу у Деспота Стефана за продају, па опет ништа од нове гараже, коначно су се сетили да камионе за вучу пребаце на НБГ више не изнајмљују плац у Борчи. Нек се прво реши Дунавска да ту добијемо пристојан булевар, а после нек смишљају где да праве нову гаражу за тролејбуса, ако их и буде за 10ак година.
 
Ako je za buduće bolje funkcionisanje GSP-a bolje da garaža ostane u centru onda je zadržati i racionalisati ali za to prvo uraditi dobru studiju, ako nije onda prema potrebama grada iskoristiti to zemljište. Može na tom mestu da se napravi neki novi centar grada sa zgradama javne namene, parkom, trgom i izlaskom na Dunav.
 
Koliko ta garaža tu smeta?!?

Jedno od vrednijih zemljišta. Verujem da je sve to zastarelo i da bi od samo do cene tog zemljišta mogli da finansiraju novi moderan pogon na nekom zgodnijem mestu.
 
Verujem da bi im bilo još bolje da je na Slaviji ili na Trgu republike.

Svestan sam ja da se ni ta garaža, ni ona na NBG neće skoro izmestiti, ali da to zemljište ima veliki potencijal za gradnju je nesporno.

Eno primer Central gardena i IKL-a u samom centru gradu kao pozitivan primer kako napraviti nešto pametno.
 
index CAQI (air quality index) je na starom gradu najgori. Samo kazem...
65437d1c5675303e492dfa45b25ecf98.jpg


Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
Довољно је рећи Деспота Стефана и Бранкова.
 
Bulevar despota Stefana je najzagađenija ulica u gradu , a Glavna najbučnija. Pre par godina je bilo istraživanje na tu temu.
 
pa zbog svega toga i kazem, sav taj smog se sliva sa vrha brda ka reci. nazalost kada nema kosave, a ove godine je bas slabo duvala, dorcol, pogotovo donji jedva dise, bas zbog toga bi smo voleli pogotovo mi dorcolci da se industrijski rastereti kraj od svega i gsp-a i luke, i otpada, i dunavske. naravno problem je i sa individualnim lozistima, ali da pocnemo od necega. podzemne garaze bi svakako resile dosta toga
 
Nije to toliki problem (mislim na sve te objekte) , koliko se meni čini , koliko je to što se konstantno godinama smanjuje broj postojećeg zelenila na Starom gradu (pod tim mislim i na stabla) i grade parkinzi , urbani džepovi i niču nove zgrade. Baš sam pre neki dan prošao krajem gde sam išao u srednju školu , i tu je niklo brdo novih zgrada , tako da taj kraj sad izgleda neprepoznatljivo u odnosu na ono kako ga ja pamtim. A to je upravo u okolini poteza koji planiraju da rekonstruišu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602557#p602557:3lz9jhnh je napisao(la):
Дошљак » 16 Feb 2019 05:08 pm[/url]":3lz9jhnh]Довољно је рећи Деспота Стефана и Бранкова.
Zapravo NE. Zagađenje motornih vozila minimalno utiče na kvalitet vazduha na Dorćolu. Prema raspoloživim podacima zagađenje LOŽENJEM je 5-10 puta veće (po PM2.5 i PM10 parametrima). Jedini spas za nas je rušenje udžerica i zabrana loženja čvrstih goriva u stambenim zgradama gde postoji daljinsko grejanje (neće verovati, ali postoji i to!)
 
Tako je, pričali smo o tome nekoliko puta. Da vozila zagađuju, tu nema spora. Ali da je samo do njih, ne bi Beograd bio najzagađeniji u mesecima kad se najviše loži. Što u elektranama, što u kućama. To se vidi i na ličnom nivou kad se zimi prođe kroz neka naselja, i oseti čađ u vazduhu mnogo ''oštrija'' nego u Despota Stefana u najgorem špicu. Postoje čitava naselja koja se od oktobra do marta dave u dimčugi i gareži.

Naravno jasno je da tako mora, jer i dalje se mnogi oslanjaju na drva i ne mogu da se forsiraju desetine hiljada ljudi da preko noći prelaze na alternative. Ali problem je što se najčešće u tim situacijama, kad se primeti veći nivo zagađenja, svi obruše na automobile i njihov udeo u tome, a zaboravlja se na zagađenje od loženja. Pa i od fabrika i postrojenja koje rade s polovičnim filterima. A ima ih dosta.

Na kraju krajeva, čak i pojedini fakulteti koji se nalaze u centru grada ispuštaju zagađenja na ulice. I to zagađenja takvih vrsta da auspuh ruskog traktora deluje kao izvor zdravlja u odnosu na te supstance iz njihovih ventilacija. Zato što im se toleriše da ne održavaju filtere i zato što su, kao i sve ostalo, pravljeni zbrda zdola (iscepkani po centru grada, umesto da su se grupisali u kampuse i celine). Pa tako imamo situacije da se ispuštaju isparenja iz laboratorijskih kapela na svega 15 metara od nečije spavaće sobe... S bolnicama je isto, kao i sa laboratorijama raznih vrsta, radionicama, farbarama...
 
Помогло би да топлане не траже мито да би одрадили прикључак, и да се не плаћају баснословне цене током целе године
 
Galeriji podova pripada ona industrijska zgrada u Skenderbegovoj koja je pod zaštitom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603876#p603876:1i4rb7uc je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Feb 22, 2019 11:47 am[/url]":1i4rb7uc]Tako je, pričali smo o tome nekoliko puta. Da vozila zagađuju, tu nema spora. Ali da je samo do njih, ne bi Beograd bio najzagađeniji u mesecima kad se najviše loži. Što u elektranama, što u kućama. To se vidi i na ličnom nivou kad se zimi prođe kroz neka naselja, i oseti čađ u vazduhu mnogo ''oštrija'' nego u Despota Stefana u najgorem špicu. Postoje čitava naselja koja se od oktobra do marta dave u dimčugi i gareži.

Naravno jasno je da tako mora, jer i dalje se mnogi oslanjaju na drva i ne mogu da se forsiraju desetine hiljada ljudi da preko noći prelaze na alternative. Ali problem je što se najčešće u tim situacijama, kad se primeti veći nivo zagađenja, svi obruše na automobile i njihov udeo u tome, a zaboravlja se na zagađenje od loženja. Pa i od fabrika i postrojenja koje rade s polovičnim filterima. A ima ih dosta.

Na kraju krajeva, čak i pojedini fakulteti koji se nalaze u centru grada ispuštaju zagađenja na ulice. I to zagađenja takvih vrsta da auspuh ruskog traktora deluje kao izvor zdravlja u odnosu na te supstance iz njihovih ventilacija. Zato što im se toleriše da ne održavaju filtere i zato što su, kao i sve ostalo, pravljeni zbrda zdola (iscepkani po centru grada, umesto da su se grupisali u kampuse i celine). Pa tako imamo situacije da se ispuštaju isparenja iz laboratorijskih kapela na svega 15 metara od nečije spavaće sobe... S bolnicama je isto, kao i sa laboratorijama raznih vrsta, radionicama, farbarama...

ono pre dve godine kad je bila bas hladna zima, secam se kad izadjem iz 21 u uciteljskom, pa osetim miris sumpora verovatno jaci nego u paklu...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603884#p603884:1i4rb7uc je napisao(la):
SRBO » Pet Feb 22, 2019 12:22 pm[/url]":1i4rb7uc]Помогло би да топлане не траже мито да би одрадили прикључак, и да се не плаћају баснословне цене током целе године

a uciteljsko odma do toplane, tacno to sto kazes, niko normalan nece da se prikljuci kad toliko lupaju po usima
 
Da li neko zna zasto su ovoliko skratili drvece?
 
Da li je neko možda saznao da li će rekonstrukcija podrazumevati i izgradnju trase interceptora kroz Cara Dušana?
To treba da se radi otvorenim iskopom, valjda neće ulicu raskopavati dva puta. To je poslednji put najavljivano pre dve godine, sada niko ne pominje.
 
Vrh