Danas sam bio na Bulevaru, po prvi put pošto je zvanično otvoren. Jedino što mogu da kažem je blagi užas. Vizuelno je kao da si u Fesu ili Marakešu, mada i tamo ima više drveća - zone za parkiranje su užasno loše obeležene, Ogradice oko tramvajskih stanica su užasno ružne i seljačke (mnogo je lepša verzija u Savskoj), semafor ya skretanje levo ka gradskoj bolnici je apsolutno nelogično urađen, jer postoje tri trake, na portalu dva semafora sedan za levo, iznad leve, onda znak za auto-put pravo, onda drugi semafor za pravo (iznad srednje trake) i onda znak za smederevo itd. skroz desno. Prvo ti se učini da su dve trake za skredanje levo, onda shvatis da na znakovima piše pravo, i pomisliš da je jedino dozvoljeno pravo, i tek kad se debelo približiš shvatiš da je leva za levo, i dve za pravo - onda ne možeš na keca da razlikuješ ta dva gornja semafora, što mislim da je vrlo loše. Takođe, ako pogledaš signalizaciju gore, zaključiš da za autoput treba da se prestrojiš u srednju traku, odnosnu posle raskrsnice levu, a za Smederevo starim putem, da treba da se prestrojiš u desnu, međutim kao što svi znamo, kad voziš još malo, shvatiš da su te zaj***, i da za auto put moraš da se prestrojavaš denso, i skrećeš desno kuda i Tranzit, a za Smedervo starim putem moraš da se prestrojavaš levo, i nastavljaš pravo. O ovome pričam:
Takođe, šlogirao sam se kad sam video da se stubovi kontaktne mreže nalaye na sred pešačkog prelaza, i to tako da blokiraju pogled na semafor za pešake sa druge strane - razumem, to je bilo ekonomski najizvodljivije rešenje preskupo je stavljati ih bliže ili menjati jedan stub napred jedan nazad zbog pešačkog prelaza - ali onda može da se doda još jedan mali semafor na stub i da se stub pristojno obeleži (kad si i pešak) jer je ovako siv i iste boje kao asfalt. Ili su mogli da pomere pešački prelaz 2 metra.
I led osvetljenje su usrali jer je ona mrtvački bela očajna.
Postoje samo tri pozitivne stvari:
1. ideja da ulica treba da se rekonstruiše;
2. ideja da pruga treba da ide sredinom, i tramvaji brže od ostalog saobraćaja;
3. ideja da treba koristiti ekološko osvetljenje.
Sve ostalo, uključujući izvedbu je za metak u čelo - jer tu nema izgovora nije bilo para - to su stvari koje ne zavise od para, tu je prosto ptrebno da onaj ko projektuje ulicu pretpostavi da će tom ulicom ići ljudi - ne nužno da se za te ljude sve podredi, ali makar malo nekog elementarnog nivoa zdravog razuma je u potpunosti nedostajalo "rekonstrukciji", makar za momenat da se izmeste u poziciju nekoga ko Bulevar koristi.
Ako sam već rekao neke stvari koje su se ovde spominjale i diskutovale, žao mi je.