Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Hoce li neko (citaj drzava ili grad beograd) kazniti (tuziti zbog zloupotrebe pozicije) ovog Djilasa i njegovog Kuma (zbog losih radova) ili sta god mu je vec sto drzi onu firmu iz neko malog grada koja misterijozno dobija sve poslove u beogradu i sje*******e ceo grad dok puni dzepove cele porodice Djilas? :violina:
 
Ma Bulevar je kvalitetno odradjen, to stoji. Ali stoji i to da boluje od hronicne balkanske neosetljivosti za detalje i zavrsnu obradu. Jer, sve mane i greske na koje su forumasi naglasilu, su upravo zavrsna obrada. Mislim da je to pre posledica postovanja roka po svaku cenu, jer je Resavska zaista odradjena ``svetski``.
Majstorima je za te sitnice trebalo u vrh glave 5 dana, ali Djile je rekao 1. septembar....
 
stf":duc0z7y5 je napisao(la):
Ali stoji i to da boluje od hronicne balkanske neosetljivosti za detalje i zavrsnu obradu.
Ne. Nemoj ni da mislis na to da taj fuseraj izvines sa necim za sta oni ne mogu nista...nije to bolest ili nekakva "balkanska" xyz, to je cisto fuseraj, ljenost i ne-profesionalnost. Rade radnici koji o radnji na putevima nemaju pojma. Cisto i jednostavno. Ni jedan radnik koji ima profesiju da radi puteve, on nikad nebi radio ovako dok je radio na trotoaru, i shef mu nikad nebi propustio da se tako preda nadleznoj kontroli i nadlezna kontrola nikad nebi propustila ovakav rad. Problem nije u nikakvoj "balkanskoj" bolesti ili mentalitetu, problem je u tome da niko ko se razume u to ne nadgleda kvalitet radova i sto im se dopusta ovako nesta. Ne sme da se dopusti ovako nesta.

Jer, sve mane i greske na koje su forumasi naglasilu, su upravo zavrsna obrada.
Nisu. Nije zavrsna obrada kad:

Su kao prvo koriscene pogresne materijale za javni trotoar. Umesto granitnih ploca oni su koristi inferiorni jeftini materijal od betonskih ploca koje su pravljene za dvorista i parkove, a ne za javne trotoare.

Kao drugo kad pesak nije komprimovan kako treba i cela tehnika postavljena ploca nije ispravna. Ja sam cesto video kako se postavljaju trotoari korektno, na nacin na koji mogu da izdrze vise od 20 ili 30 godina bez ikakve stete, ni kad pukne jedna ploca ne fali nista dobro uradjenom trotoaru, jednostavno ima crta na ploci ali se ne menja visina ili nista.

Kao trece nisu ograde ubetonirane kako treba. Opet, ograde u javnom prostoru mogu da izdrze lagano 20,30 i vise godina, ako su pravilno uradjene i ubetonirane. Ove se klimaju nakon nedelju dana, znaci da nisu pravilno postavljene.

Kao cetvrto kad se tramvajske sine pogresno postavljaju od ljudi koji nemaju pojma kako se to radi i koji su nadgledani od ljudi koji isto neznaju kako se to pravilno radi. U mom gradu imaju tramvajske sine koje idu po sred ulice na kojoj voze aute, i to ne neke male ulice, nego neprekidno, ceo dan. Aute i kamione voze na tim sinama, i ne secam se da je u zadnjih 20 godina zatvarana i jedna od tih ulica zato sto su veoma vazne ulice I nista ne fali gumi oko sina, asfaltu oko sina ili icemu drugome.
 
Ма да. То је оно - да се уради у року, као да је Ђиле постао друг Ђиле. Нико не би замерио да су радови каснили пар дана, а да су и ти детаљи дорађени. Овако једино остаје да се надамо да ће и то накнадно одрадити и да ће Булевар, још кад стигне дрвеће, заиста изгледати светски. :cool:
 
MareCar":3q59w7bz je napisao(la):
Nije zavrsna obrada kad:

Su kao prvo koriscene pogresne materijale za javni trotoar. Umesto granitnih ploca oni su koristi inferiorni jeftini materijal od betonskih ploca koje su pravljene za dvorista i parkove, a ne za javne trotoare.
Оволико је коштала реконструкција Булевара:


Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra (na potezu od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace)

Dužina poteza rekonstrukcije: 2.5 km
Vrednost ukupnih radova: 700.000.000 dinara, od toga:
Rekonstrukcija samog Bulevara: 400.000.000 dinara
Zamena toplovoda u samom Bulevaru: 300.000.000 dinara


Имаш ли представу колико би коштало поплочавање гранитом 5км тротоара (2,5 + 2,5) ширине најмање 3 метра? Пошто је њихова цена 4-5 пута већа од цене бехатона, пошто су мајстори који их постављају скупљи трошкови би били већи више од пола милиона евра. Дакле, за осмину цене целокупне реконструкције без топловода.
 
Khm...Prvobitno je trebalo biti 700 000 000,ali povecala se cena za milijardicu.U cenu se ne racuna angazovanje privatnih drvoseca.

18. avgust 2010. | 18:14 | Izvor: Tanjug Beograd -- Radovi na rekonstrukciji Bulevara kralja Aleksandra biće završeni do 1. septembra, rekao je gradski menadžer Aleksandar Bijelić.

On je najavio da će na jesen, pored novih sadnica platana, najdužu ulicu u gradu ulepšati i nove česme.

Prema njegovim rečima, ugovorom s "Balkan gradnjom" koja je i glavni izvođač radova, definisano je da će radovi biti završeni do 1. septembra.

Bijelić je naglasio da je do završetka rekonstrukcije Bulevara ostalo da se uradi još asfaltiranje kolovoza na deonici od Ćučuk Stanine do Tršćanske ulice, na levoj strani od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace i da se izrade trotoari u tom delu, kao i da se betonira tramvajska baštica.

"Treba asfaltirati i kolovoz od Ruzveltove do Gvozdićeve ulice, na desnoj strani Bulevara, i do njenog puštanja u rad treba obaviti neke tehničke stvari, poput podešavanja signalizacije i slično", kazao je Bijelić.

On je naglasio da je u toku postupak za nabavku novih sadnica platana, koje će biti zasađene na jesen, u vreme mirovanja vegetacije.

Prema Bijelićevim rečima, u Bulevaru će biti postavljene i tri-četiri česme da bi građani koji šetaju najlepšom ulicom u Beogradu mogli da se osveže.

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra, koja košta 1,7 milijardi dinara,počela je u februaru, a glavni radovi sadrže rekonstrukciju tramvajske pruge i kontaktne mreže od Vukovog spomenika do Ulice gospodara Vučića, dužine 2.500 metara.

Planirana je i rekonstrukcija kolovoza i trotoara, kao i obnavljanje saobraćajne signalizacije i opreme.

Osvetljenje, izmeštanje i zaštita elektroenergetske i telekomunikacione mreže i kablovske kanalizacije, zaštita postojećeg toplovoda i katodna zaštita, samo su deo radova na rekonstrukciji Bulevara.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=08&dd=18&nav_category=12&nav_id=452757
 
sizif":2th54zuy je napisao(la):
Имаш ли представу колико би коштало поплочавање гранитом 5км тротоара (2,5 + 2,5) ширине најмање 3 метра? Пошто је њихова цена 4-5 пута већа од цене бехатона, пошто су мајстори који их постављају скупљи трошкови би били већи више од пола милиона евра. Дакле, за осмину цене целокупне реконструкције без топловода.
Onda su mogli da odrade takvo popločavanje od Opštine Zvezdara ka gradu, recimo, i na još nekom parčetu, pa kad bude para da menjaju behaton granitom, ali da bar delove urade skroz reprezentativno, od centra ka periferiji, pa u sledećem sređivanju za desetak godina menjaj na novoj deonici, i tako redom..
 
sizif":1bdl1hrb je napisao(la):
MareCar":1bdl1hrb je napisao(la):
Nije zavrsna obrada kad:

Su kao prvo koriscene pogresne materijale za javni trotoar. Umesto granitnih ploca oni su koristi inferiorni jeftini materijal od betonskih ploca koje su pravljene za dvorista i parkove, a ne za javne trotoare.
Оволико је коштала реконструкција Булевара:


Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra (na potezu od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace)

Dužina poteza rekonstrukcije: 2.5 km
Vrednost ukupnih radova: 700.000.000 dinara, od toga:
Rekonstrukcija samog Bulevara: 400.000.000 dinara
Zamena toplovoda u samom Bulevaru: 300.000.000 dinara


Имаш ли представу колико би коштало поплочавање гранитом 5км тротоара (2,5 + 2,5) ширине најмање 3 метра? Пошто је њихова цена 4-5 пута већа од цене бехатона, пошто су мајстори који их постављају скупљи трошкови би били већи више од пола милиона евра. Дакле, за осмину цене целокупне реконструкције без топловода.
Ne treba neki polirani fensi granit, nego obicne granistke ploce, granit uopste nije skup materijal. Naravno nije jeftin kao pesak koji je zamesan sa vodom i malo crvenom farbom....

Inace je granit jedini materijal koji dolazi u obzir za javni trotoar. Nije klizav, ne skode mu ni so koji se zimi sipa niti voda od kise, ne prave se bare, ne skodi mu zaledjenje zimi (kao sto na primer betonu) i nije skup kao druge materijale. Sve drugo (kao jeftine behaton ploce za dvorista i baste) su fuseraj i zloupotreba javnih sredstva.
Kako moze u nemackoj svaki najobicniji i najmanji trotoar u svakom cosku grada da bude od granitskih ploca? Zato sto ne mogu da kradu i zato sto te granistke ploce nemce kostaju koliko nas kostaju behaton ploce, ako ne i manje, vrlo jednostavno. Pare nisu problem, problem je kradja, korupcija i zloupotreba pozicije i javnih sredstva.

Evo kako izgleda taj trotoar od obicnog granita, nista fensi, ali zato kvalitetno:

http://www.monacomedia.de/muenchenw..._Turm_-_farblich_abgesetzte_Gehwegplatten.JPG

http://www.tz-online.de/bilder/2010/04/07/705115/1623985121-muell.9.jpg

http://irmgard-bauer.eu/img/gehweg.jpg
 
Najprostrije receno granit je u Knez Mihajlovoj, i za 20tak godina su bile potrebne minimalne popravke istog.

edit:sad je bio prilog na bg hronici i pojavila se prva rupa na asfaltu kod opstine zvezdara a ulegnuca su na vise mesta.
Rece gradski sekretar za saobracaj da je to zbog postovanja rokova ubrzano i da ce popravljati izvodjaci te propuste.
U oktobru ce se montirati u asfalt indukcioni kalemovi za brojanje saobracaja(ako neko zna vise o tome neka pojasni).

Inace,ovi izbacise letnju bastu u bondjornu i jedna slepa baka nije mogla da prodje jer su stolice i stolovi na mestu staze sa slepe...Pa se nasao da joj pomogne konobar.
 
Ti kalemovi za brojanje saobracaja su zice koje se takoreci ukopaju u asfalt. To konkretno moze da se vidi na raskrsnici kod skupstine, u ispred semafora.
 
@ Mare car Pa sve sto si ti nabrojao je:

1. politicka odluka
2. los projekat

Desilo se ovo: Politickom odlukom je lose uradjen projekat. Sa tim, majstori nemaju nikakve veze. Majstori su osljarili, na sitnicama, jer nije bilo vremena. To su sve detalji. Promasio si koren celog problema.
Ako je odredjeno da bude behaton, onda moze kvalitetno da se alozi. Ukoliko ponegde ulegne, to je losa zavrsna obrada. Ako je odredjeno da se ograde ne betoniraju, nego srafe, to je los projekat, ali ako su nedovoljno zategnuti, i strce, to je opet losa zavrsna obrada.

Nemojte mesaci cinjenice. Tu nema neke teske filozofoje.
 
Raskopan trotoar u bulevaru kod karicevog cuda ploce smaknute sa 4-5mkv stoje vec dva dana nesto su zaboravili :rant:
 
A sta kazes za onaj deo na cosku gde nije behaton vec neke plocice za kupatilo bele boje???Tamo gde su sahtovi
 
Ja sam se pre neki dan u kasnim večernjim satima provozao celom dužinom rekonstruisanog dela Bulevara.
Nije bilo gužve uopšte, tako da sam krstario propisanom brzinom od 50-60 km/h.
Udobno se vozi... ALI... zašto naši putari nikada, ali nikada ne mogu precizno da iznivelišu poklopce šahtova i asfalt?????????????????
Cenim da će najviše za 6 meseci da se pojave prve udarne rupe na šahtovima!

Uzgred, da li će Bulevar da se nastavi sa rekonstrukcijom u celoj svojoj dužini prema smederevskom putu??!
 
Uzgred, da li će Bulevar da se nastavi sa rekonstrukcijom u celoj svojoj dužini prema smederevskom putu??!

To zavisi od metroa...Kada definisu metro tek onda moze poceti rekonstrukcija dakle ne narednih godinu,dve...
 
А зашто уопште наши инжењери пројектују шахтове на коловозу, уместо на тротоару? Одговор: зато што тако траже - инвеститори. Да поклопци не заврше у ливници...
 
Još jedan kvar u Bulevaru i to opet na raskrsnici sa Batutovom.
Svega par metara od mesta gde je pre nedelju dana pukla vodovodna cev
Naime problem je sa 10kV kablom.

Novi Problem sa podzemnim kontejnerima.

Otvor je suviše uzak pa kad radnici iz lokala bacaju kutije, zaglave otvor.
Danas je lik išao od lokala do lokala da obavesti vlasnike da će u buduće dobijati posebne kese za "kabasti" otpad koji će morati uveče da ostave pored podzemnih kontejnera i pokupiće ih posebno vozilo gradske čistoće



@sizif

Fotke iz prethodnog posta su mračne jer su slikane mobilnim oko ponoći, a evo dnevne varijante, samo druga stanica (Vuk ka gradu)

Prvo slika ilustruje ono što je Vučko pričao o rđi, a i lepo se vidi da je ograda kriva

IMAG0075.jpg


Još jedna matica fali
IMAG0074.jpg
 
A zar je tolko bilo tesko da uzmu 10tak kanti farbe i sve prefarbaju?2-3 radnika bi to odradila za jedan dan...Stvarno tezak javasluk...I kopase nesto veceras kod poste kod djerma.A sto direktor rece zavrsise radove kod kariceve zgrade a ploce stoje na gomili,valjda ce ih vratiti skoro.

sto se tice plocnika ne prave mu problem tolik zvake koliko sam mislio vec ulje od bahatih vozaca...

Ona 2 bloka parking mesta od po 8 mesta ispod djerma sa strane ka gradu su totalna glupost,policija ceka tamo i naplacuje kazne kao blesava.Mislim da bi tih 8 mesta bilo dovoljno,nikada nema ni tih 8 taksista a kamoli 16.
 
vucko":2pxybb2q je napisao(la):
Ona 2 bloka parking mesta od po 8 mesta ispod djerma sa strane ka gradu su totalna glupost,policija ceka tamo i naplacuje kazne kao blesava.Mislim da bi tih 8 mesta bilo dovoljno,nikada nema ni tih 8 taksista a kamoli 16.
Pa to je i uradjeno da bi plavi zgrtali kintu.
 
Наравно, много тога је урађено из тог разлога: ограничења на 40 км/ч а школе нигде на видику, ограничење 60 км/ч на Панчевачком путу итд...
 
Vrh