Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Wile E. Coyote":xttwmg0z je napisao(la):
Добро је што је тако, јер бу ту трамвај остао ѕа вјеки вјекова. :rant:
vucko":xttwmg0z je napisao(la):
U potpunosti se slazem,jer ako krenes tako nesto sa tramvajima da radis,oni ce brze bolje reci pa koji ce vam patak metro od vuka do ustanicke,kad vec imate ukopan tramvaj i tako ce ostati zauvek.
Wile E. Coyote":xttwmg0z je napisao(la):
Разумемо те, само би онда ту остао трамвај заувек. Не треба проширивати трамвајску мрежу ни метар док се не реши питање метроа.
Wile E. Coyote":xttwmg0z je napisao(la):
prostorni planer":xttwmg0z je napisao(la):
Pa ako ukopas tramvaj, ne siris tramvajsku mrezu. Glupo bi bilo i vaditi sine i smanjivati tramvajsku mrezu u Svetu u kome za 30 godina nece biti nafte. Sto se mene tice mislim da bi ukopani tramvaj i resio problem tog dela od Ustanicke do Vuka i da tu metro nije ni potreban, jer je to kratka razdaljina. Bolje metro vuci kao sto je Sizif rekao ka Banjici, Zemunu, Blokovima, Petlovom Brdu, on bi od Vuka do Ustanicke imao najvise tri stanice....
Ма све је то ОК што кажеш, само и даље стоји да такве егзибиције не треба радити пре метроа.
Ništa pre metroa. Ni mostovi pre metroa, ni tuneli pre metroa, ni kupovina novih tramvaja pre metroa, ni kupovina novih trola pre metroa, ni podzemne garaže, ni parkovi...ma ništa.

Predlažem osnivanje sekte "metro ili smrt!"
 
Ja i Wille rekosmo da se ne ukopava tramvaj pre toga,ni jedno ne pomenusmo trole i kupovinu novih tramvaja.Sto se tice mostova,ovaj preko ade je potreban i zemun-borca koji pravi drzava.A posle njega sledeci kapitalni projekat bg-a treba biti metro,jer most preko ada huje je na predugackom stapu a u sklopu obilaznice kod vince ce praviti drzava takodje.

A da,garaze!Garaze nam trebaju odmah,sada odmah!Imaju planovi za njih 20tak,pogledaj sajt parking servisa,i niko nije kriv do vlasti sto ih ne pravi,znamo i sami da ogroman i najveci profit ima parking servis jer nemaju sta da ulazu vec samo kupe novce od ljudi.

A sto se tice parkova,nijedan nov nisam video,to jest da iz gradjevinskog zemljista pretvore u zelenu povrsinu vec samo obratno...
 
Вучко +1

Лигњославе, ниси добро укапирао, Вучко ти је објаснио на шта смо мислили. ;)
 
Pa zasto kao u svim normalnim gradovima ne daju privatnom kapitalu da pravi garaze? Kad bi imali konkurenciju a ne monopol, manje bi i cene bile. Trenutno su im sve garaze polu prazne, posle najnovijeg poskupljenja, a grad pun nepropisno parkiranih automobila. A pauk bira koga ce da nosi, a dzipovi na zelenim povrsinama... Strasno
 
Upravo bi privatna inicijativa uz postovanje pravne regulative bila najbolje resenje. Dacu primer Istanbula za koji znate kakve probleme sa saobracajnim guzvama i parkiranjem ima. Naime, cesto se desava da vlasnici sruse zgradu koja zahteva znatna ulaganja da bi mogli da prikupljaju novac od rente. Na tom mestu podignu garazu u vise nivoa, u visini susednih zgrada. Veca je zarada ostvarena na taj nacin nego gradnjom i izddavanjem stanova. Kada kazem postovanje pravne regulative, to znaci da policija i komunalne sluzbe uklanjaju nepropisno parkirana vozila. Time se jasno stavlja do znanja vozacima da moraju da koriste parkiralista.
 
@vucko, @Wile E. Coyote

ja vas dvojicu apsolutno shvatam. Ali toliko priče o metrou je stvarno previše. Svako ko je bar jednom prošao kroz centra grada u špicu shvata da je metro neophodan. Ali to ponavljati u svakom drugom postu je previše. I to još kada neko (kao što je uradio prostorni planer) iznese zaista zanimljivu ideju. Možda ta ideja i nije najbolja ali vredi prodiskutovati o njoj. Ali, avaj, ajd da popljujemo bilo šta pa makar i zato što u svom nazivu nema reč metro.

Edit: Izvinjavam se, zaboravih, dve reči - teški metro ;)
 
Нико није попљувао идеју. Само знамо шта је проширење трамвајске мреже донело. Трамвај може (и треба, и мора, итд.) да се шири, али само као допуна метроу, а не као главни вид превоза. Зато не треба причати о трамвају пре метроа. Тешког метроа.*

*Бонд. Џејмс Бонд.
 
Autoput - glavni saobraćajno-infrastrukturni objekat koji na "najbrži" način povezuje dve udaljene tačke u zemlji, državama, kontinentu. Magistralni putevi su za nivo niže.
Metro - isto to samo železnički i za grad :D Tramvaji su za dva nivoa niže. Između ta dva je naravno Beogradski metro (B je veliko jer je zvaničan naziv pojma, iako se završava na -ski :D )
 
Tako je jer Lignjoslave ne zaboravi da su tu ideju počeli da razvijaju tj.umesto Metroa grade sporu tramvajsku mrežu neki "mnogo pametni" samopupravljači,danas posle Fijaska,Debakla,prosto Nuklearne katastrofe takve "revolucionarne" ideje imamo kolaps u gradu i bilo kavu "modernizovanu""vizionarsku" nadasve čudnu ideju tj.misao treba odbaciti kao retrogradnu,prvo usvojiti izgradnju kapacitnog Metroa po zadatim trasama pa onda dopuniti tramvajskom i ostalom el.mrežom,uostalom svako ko iole misli da većina nas možda greši neka jednostavno sedne u tramvaj na obnovljenim trasama i pogleda u sat za koliko vremena stiže tramvajem od Vuka do Delta C. a za koliko Beovozom jednostavno svako iole realan bi ustuknuo... :kafa:
 
Archangel":3cvvyfua je napisao(la):
Tramvaji su za dva nivoa niže.
А београдски трамвај још нивоа ниже, јер се гура заједно са другим саобраћајем (типа Ресавска, Београдска итд.) У тим улицама би или требало укинути трамвај или забранити сав остали саобраћај осим трамвајског.
 
U sklopu rekonstrukcije mi je danas receno da su izmenili raspored parkinga.Nigde nece biti paralelnog parkiranja sa desne strane sto je dobra stvar kako zakljucismo.

Sa leve strane se ne zna kako ce biti jos uvek jer ima mnogo manje prostora.

Dozvolili su parkiranje od batutove do cvetka i izgleda fino :kk:

Ranije sam zamisljao tunele za tramvaje od kraljice marije duz tasmajdana i beogradske do slavije i drugi od tasa do Nemanjine.
 
vucko":gqn3r2rf je napisao(la):
U sklopu rekonstrukcije mi je danas receno da su izmenili raspored parkinga.Nigde nece biti paralelnog parkiranja sa desne strane sto je dobra stvar kako zakljucismo.
jos malo pa cemo na nekim mestima gde je trotoar najsiri igrati na male golove.
 
@ Wille- opet pominjes prosirenje tramvajske mreze, prosirenje znaci formiranje nove trase, nove ulice kroz koje ide tramvaj. Moja ideja da se oni ukopaju na pojedinim mestima, nije prosirivanje mreze, vec samo spustanje postojece pod zemlju, radi daleko vece brzine. To su uradili svi razvijeni gradovi na zapadu i to ne iskljucuje metro, jer su to samo kratke deonice pod zemljom, 1-2 km.

@2012-sto se tice fijaska i debakla tramvaja, ja ti garantujem da ces od Banovog Brda do Slavije i od Vuka do zeleznicke stanice brze da dodjes tramvajem nego bilo kojim autobusom, jer su na ulicama jos gore guzve. Drugo ti nemas nikakvo pravo da bilo koga sa foruma nazivas umobolnim i da pozivas na inkviziciju bilo koga. Prijavicu te administratoru za ovo, ni ostali nikoga ne vredjaju. Svako ima pravo da iznese svoje misljenje.

@ Vucko- i to sto si ti zamisljao je ok i ne iskljucuje metro.

Momci moramo da shvatimo da teski metro, ne moze da ima stanicu vrlo cesto i da bi ljudi opet od metro stanice morali da sacekaju neki prevoz do lokacije na koju idu.
A sto se tice metroa, reci cu vam da ljudi jos od GUPa iz 70te cekaju taj metro, pa neko ko je tad imao 20 godina, sad ima 60, tj. deda je. Da li mi treba da nista ne diramo dok ne postanemo starci jer cekamo metro, kao da ce sa neba da padne. Pa Beograd nema para da obnovi jednu Gazelu, pa ga tamo ucenjuju neke banke za pisljivih 30 miliona evra, a za metro nam treba minimum 1.000.000.000 evra. Bolje bilo sta unaprediti nego ostati u ovom haosu
 
Ја и даље стојим при томе да трамваје не треба чачкати. Укопавање, назови проширивањем, побољшавањем, како год хоћеш, би поново појело паре и могли бисмо још једном да се сликамо. Према томе, боље да остане хаос још десетак година и да се трамвај не унапређује, него да се трамвај унапреди и да хаос остане до краја универзума. Издржали смо до сада, па ћемо издржати још мало.

И да поновим још једном, нисам против интервенција на трамвајској мрежи (је ли се слажемо око израза? :D ) али не пре метроа. Ако се никад изгради метро, онда треба размишљати о трамвају који би га хранио и у складу са тим пројектовати линије. Овакве линије какве су сада немају много везе ни са евентуалним метроом ни са самима собом.

А људи који су деде нису дочекали метро управо због гурања трамваја испред метроа. Ако и ми будемо радили тако, нећемо га ни ми дочекати.
 
ok slazemo se, ali tramvaj postoji u Beogradu duze od 100 godina, duze od prvog metroa, nije on izmisljen 80 tih, samo je rastao. Npr. pre mesec dana kada sam bio u Milanu, u tom gradu ima vise tramvajskih linija nego autobuskih, kroz svaku vecu ulicu ide tramvaj, imaju i metro i auto puteve, sve i svuda i u Atini, Zagrebu, Milanu, Barseloni, Pragu, Becu, Parizu... tramvaji izgledaju extra, povecavaju se brzine i modernizuju se, a uz to se gradi, modernizuje i prosiruje i metro. Ja jedva cekam da naprave metro, cak sam i sanjao da postoji, ali oni sutra da krenu da ga realizuju, dok urade projektnu dokumentaciju, detaljna geoloska istrazivanja, izgrade samo jednu liniju, proci ce minimum 15 godina. Do tada ce na zapadu koristiti teleport :cool:
 
Evo i novih bandera, nadam se da ne ponavljam slike:

kbdbn8.jpg


ao45xu.jpg


29pygj7.jpg
 
Juce sam prosao bulevarom i kako se meni cini bice ukoso parkiranje kao u delu bulevara preko puta Tasmajdanskog parka. Cini mi se da Vucko rece da nece biti paralelnog parkiranja, pa mi je cudan izgled parkinga koji prave u delu oko depoa? :kafa:
 
Pa da,sva ce biti tako ukoso sa desne strane dok ce sa leve vecina biti paralelno,skoro sam siguran za deo od opstine Zvezdara do batutove.

@relja

Mora ce da se naviknu,pre ili kasnije...
 
@Vučko
Ko da se navikne? Ovo je očajno loše saobraćano rešenje.
 
Hm...Pa kako bi drugacije regulisao parkiranje tu kada sigurno necemo videti podzemne garaze?
 
Upravo u tome i jeste problem - prioritet su nova parking mesta, a ne brz i neometan tok saobracaja.
Zbog tih parking mesta ce Bulevar postati neprohodan i zagusen.
Ovo ne prolazi ni na obodu NBG, pa tako neće ni na bulevaru gde je N puta intenzivniji saobraćaj.
Javne garaze su jedino resenje - ne prihatam taj pomirljiv stav "da ih sigurno nećemo videti".
 
Jasno je da ce saobracaj da gubi,pogotovo ovi na trakama pored parkinga.Da su lepo napravili kako im stoji u planovima garazu kod cvetka,kod raskrsnice sa batutovom, i dalje nize jos nekoliko ne bi bilo potrebe za ovim parkinzima.

Najveca glupost je imati parkiranje u ovako prometnoj ulici,i ja jedva cekam da se naprave garaze.

Prva podzemna garaza koju cemo videti je ona od pijace djeram a nju ce izgleda poceti tek sledece godine da rade.Imace 250 parking mesta.
 
Vrh