Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

nikola32":38npkymh je napisao(la):
I ometaće saobraćaj. Dosad su se uparkiravali/isparkiravali preko šina i čekali da se uključe u saobraćaj sa šina. Toga više nema, tako da će saobraćaj biti usporen. Baš kao na N.Beogradu. Primer B.Umetnosti. Jedino je dobro za tramvaj, nema više čekanja loših vozača..
Izvukao sam sušinu, ov je i je trebalo da bude moja replika :)

Jeste, i pre i posle rekonstrukcije je u Bulevaru bio isti broj traka, išao je tramvaj u dva smera, postojala su parking mesta na trotoaru.
Ali je suština da će se u novoj inkarnaciji automobili isparkiravati direktno u krajnju desnu traku i zaustavljaće saobraćaj, dok se ranije izlazilo na šine, dok nema tramvaja. Frekvencija prolaza tramvaja ne može da se poredi sa kontinualnim tokom vozila koja se kreću kolovozom.

Ja sam ukazao na nedostatak izvedenog rešenja, na posledice i na ignorisanje pravih potreba - garaže.


I da - ne želim da se ulazim u prepucavanja zbog lične netrpeljivosti prema meni ljudi koje ne poznajem zato što im smetaju moji stavovi na drugim temama na ovom internet forumu.
Leto je, nose se minići i kratke majce, a igra se SP i nedostaje im pažnje, sigurno nemate obavezu kao ja da sedite pred računarom i da satančite, momci,sad vam je i vreme i prilika da se izduvate negde drugde.
 
Tačno je da su se ljudi ranije uparkiravali/isparkiravali preko šina, ali sumnjam da će sada biti lošije nego što je bilo iz prostog razloga što će ljudi oklevati da parkiraju u desnoj traci i zagrade nekog ko se regularno parkirao - iz prostog razloga što će tako pre ili kasnije naići na nekog ko će biti... izuzetno svađalački nastrojen.

Koliko god da isparkiravanje u desnu traku usporava saobraćaj (a ne usporava*) - ne može biti gore od konstantnog parkiranja u desnoj traci kao što je to do sada bio slučaj. A zašto isparkiravanje neće usporiti saobraćaj, pa recimo da sam par puta bio u toj situaciji u Nemanjinoj i verujte - jedini koji je tu usporen je onaj što pokušava da se isparkira, jer niko ne želi da ga pusti da to učini. Potrebno je čekati da semafor iza zaustavi kolonu ili da se nađe neko ko ima neki recimo nemački stil vožnje pa hoće da pusti... :kafa:
 
@Veliki Vračar

Ja ne promovišem rešenja za koje je treba puno sredstava, već planski pristup sprovođen kroz dugi vremenski period
Ne kažem hoćemo podzemne garaže jer znam da za to nema para.

Promovišem rešavanje problema kroz izgradnju novih zgrada iz privatnih sredstava, a Grad treba da reguliše tu izgradnju kako bi se kroz dugi niz godina rešio osnovni problem Bulevara - nedostatak prostora.

Deo od Batutove do Cvetka je proširen i sređen kroz izgradnju novih zgrada, to može da se uradi i na delu gde su udžerice.

Za to ne treba ulaganje grada već samo da se spreči korupcija!

Nove zgrade, bi morale da imaju garaže i morale bi biti uvučene time bi se dobio prostor za treću traku.


Garaže opet neće rešiti probleme koje relja opisao, (posetioci prodavnica u većini slučajeva neće parkirati u njima).
Kad dođemo u situaciju tj. do novca da gradimo podzemne garaže, deo parkinga u Bulevaru se može pretvoriti u zelene površine, a da bi imali zelenih površina moramo opet širiti Bulevar.
Ovako će on od stanice Lion do Vuka biti samo asfalt i Behton

@Jovanov

Uslužne delatnosti, recimo banke koje si napomenuo takođe privlače automobile. Radio sam u Banci i naši klijenti (Pravna lica) su gotovo isključivo dolazili automobilima iako je banka na krajnje nepristupačnom mestu za parking.

Drugo, razbijanjem tj. raštrkavanjem prodavnica na više lokacija povlači da ljudi troše više vremena i saobraćajnih sredstava tj. povećava gužve u saobraćaju bez razloga.

Ne znam koliko bi bile posećene galerije kod Cvetka recimo, ipak mali broj ljudi njih posećuje i Gornji deo Bulevara je suviše udaljen za takve sadržaje od centra grada, mada voleo bi da si u pravu što se tiče takvih sadržaja
 
@nbumbic
Poena je da u banku možeš da odeš bez automobila, a po televizor, hrpu odeće, tri para cipela baš i ne možeš (ili ti je neudobnije). U svakom slučaju potrebna je promena navika ljudi koji koriste te usluge, ali ovako ta promena lakše dolazi, i ne čini se kao da ih neko tera da se menjaju. Takođe, pravna lica koja dolaze u banku (kojih će biti sve manje i manje zbog ebankinga) imaju valjda novaca za parking :)

Prodavnice su i sad raštrkane - ljudi idu nešto da kupe u Bulevaru jer je to Bulevar, kada se formira neki drugi kvart za šoping onda će ići tamo. Ako im odgovara neki brend, opet će ići samo do njega, neće posetiti pet različith radnji u pet različitih delova grada samo zato... i posebno to neće učiniti automobilom, jer je jednostavnije da idu prevozom. Ovako im se isplati da idu kolima jer im je sve tu. Promena treba da bude spontana. Ukoliko se novi šoping kvart ne formira, ljudi će kupovati u svom kraju, što opet ne povećava gužve nego ih smanjuje.

A ne trebamo određivati mi šta će se pojaviti, već samo okvirno stimulisati mesta sa različitim sadržajima (galerije su bile samo primer, ali na kraju krajeva, zašto da ne? kad u miljakovačkom parku može besplatni internet, i ljudi sede sa laptopovima, onda može sve!)... to će se već samo formirati po potrebama kraja. Ko zna, možda postane najbolje mesto u gradu za meksikansku kuhinju, ili se otvori neki novi bioskop za nezavisne filmove? Sve je moguće, samo ako se napravi dobar zakonski okvir. Jedino sam izričito protiv širenja ulica, jer - kao što bi vam rekli svi urbanisti - sada imamo male ulice i male gužve - ako ih proširimo imaćemo velike ulice i velike gužve. Treba nam sistemsko rešenje, i to sam već ranije rekao. Možemo i ostaviti komercijalni sadržaj ovakvim (pa pustiti da neke radnje propadnu same), ali onda nam treba metro. Odmah.
 
Mislim da je rasprava o parkiranju na Bulevaru prikladnija za temu o parkiranju koja postoji u ovom podforumu, buduci da taj problem po svojoj kompleksnosti prevazilazi samu rekonstrukciju.

Ukratko, slazem se da bi Bulevar bio mnogo bolji bez parking mesta sa strane, ali isto tako mislim da nije bilo moguce eliminisati parkiranje ovom rekonstrukcijom. A dalje, mozemo nastaviti na onoj drugoj temi.

I pohvala Beobuild timu za poslednji apdejt :kk:
 
Zasto je prikladnija drugoj temi? Govorimo o specificnom efektu jedne specificne rekonstrukcije :) a kojoj se bas ovde diskutuje. Znaci li to da ako krenemo u diskusiju o tome koliko ce brze tramvaji ici zbog rekonstrukcije, da to odma mora da ide na temu o tramvajima? Pa da diskutujemo o istoj stvari (rekonstrukciji bulevara i njenim posledicama) na 3 strane? Ne treba preterivati za razdvodnjavanjem tema. Ne govorimo o parkiranju uopsteno, vec o tome kakav ce efekat imati parkiranje posle rekonstrukcije...a rekonstrukcija je, jelte, tema :)

Just my 2 cents.

relja":176opfcd je napisao(la):
Izvukao sam sušinu, ov je i je trebalo da bude moja replika :)

Jeste, i pre i posle rekonstrukcije je u Bulevaru bio isti broj traka, išao je tramvaj u dva smera, postojala su parking mesta na trotoaru.
Ali je suština da će se u novoj inkarnaciji automobili isparkiravati direktno u krajnju desnu traku i zaustavljaće saobraćaj, dok se ranije izlazilo na šine, dok nema tramvaja. Frekvencija prolaza tramvaja ne može da se poredi sa kontinualnim tokom vozila koja se kreću kolovozom.
Ne znam, ne mogu bas da se slozim sa tom konstatacijom. Izlazilo se na sine pre svega zbog vidljivosti (jer dok ne izadjes na njih nemas dobar pregled ulice) a zadrzavalo se na sinama jer jednostavno zbog dzombi kakve jesu bile nisi imao vremena da u roku od 5 sekundi izadjes na ulicu bez da nekako ostetis auto (osim ako nemas dzip). Sada ce, jednostavno, ljudi stajati na parking mestu dok se ne iskljuce. Mislim, ACR je to lepo objasnio i sve je logicno i vrlo prosto.
 
jovanovm":1sq86wx8 je napisao(la):
@hazard, nbumbic

Ne bih ja ništa radio sam po sebi, niti mislim da je gužva u Bulevaru nepodnošljiva. Ne smatram da se sve treba podrediti saobraćaju. ALI aludirao sam na sledeće:

U Bulevaru postoji mnogo radnji na relativno malom prostoru. Postoji par radnji (Forma Ideale) koje prodaju robu koju je nemoguće kupiti javnim prevozom. Javne garaže uz postepenu diverzifikaciju usluga bi dosta pomogle da se smanji gužva. Šta to znači? Pa recimo kulturni sadržaji (prostori za male koncerte, galerije, umetnički prostori), kancelarijski prostor, uslužne delatnosti (agencije, banke, itd... mesta kod kojih ništa fizički ne kupuješ). To ne bi umanjilo broj ljudi na Bulevaru, ali bi pomoglo njegovom razvoju. S obzirom da postoji već par objekata koji se bave ovom delatnošću tamo, ne vidim zašto ne bismo nastavili u istom tempu? Kako? Nikako ne iseljavanjem postojećih prodavaca. Ono što treba raditi je postepeno menjanje atmosfere, tako što bi se planiranjem novoizgrađenih objekata i poreskim olakšicama stimulisao određeni tip posla u Bulevaru. To znači da - ako hoćeš da gradiš zgradu koja se bavi uslužnom delatnošću,plaćaš manju nadoknadu za zemljište... ili ako želiš da kupiš radnju i otvoriš galeriju, smanjuje ti se taksa na poslovni prostor... Trgovine će se premestiti u druge delove grada (ukoliko to mogu sebi da priušte) ili će se prebaciti na neki drugi biznis, ali to će biti postepeno i neće biti iznenada.. daće ljudima vremena da se prilagode novijem stanju stvari... takođe, omogućiće obogaćivanje prostora kojima fali takvo prisustvo, kao što su čisto stambeni delovi grada...
A jovanovm, si li ti ikad kupio nesto u formi ideale? :) Ili neki TV u Tehnomaniji?

Ti u formi ideale na bulevaru iz radnje u principu ne mozes da izneses nista vece od stolice. Ako hoces neki kauc, fotelju, trosed, krevet, sto, komodu, bilo sta, to ti se dostavlja na kucnu adresu. Jednostavno sve i da hoces i mozes da to izneses iz radnje ne daju ti, jer oni tamo imaju izlozbeni model a onaj koji tebi sleduje je negde u skladistu (u slucaju forme ideale nalazi se tamo pored autoputa blizu plavog mosta ako se ne varam). Lokali na Bulevaru su i onako mali, trazeni su jer poseduju izloge u koje gledaju hiljade i hiljade i hiljade ociju dnevno. Ali tamo nije magacin. Malo sta veliko (namestaj, TV...) ti iz takvih radnji mozes da izneses. Tako da je javni prevoz sasvim dovoljan za idenje u soping u recimo tehnomaniju ili formu ideale na Bulevaru. I sijaset slicnih radnji.

Dakle - na Bulevaru se kupuje (osim tih velikih stvari koje se dostavljaju na kucnu adresu) uglavnom ono sto moze da stane u 2-3 kese. Pogledaj sta se tamo uglavnom prodaje a da moze da se iznese iz radnje: odeca, "sitna" elektronika i elektrika (telefoni, mikseri, tosteri, mp3 plejeri i slicno), satovi i nakit, sitan majstorski materijal (kablovi, srafovi, alatke itd.), obuca, i tako te stvari. Naravno pored hrane po super i minimarketima, ali to koriste uglavnom stanari zgrada na Bulevaru i u njih idu peske jer su im iza ulaza. Dakle, sve to moze da se prevozi javnim prevozom. Pa i vecina ljudi koja kupuje na Bulevaru je tu dosla peske (stanari tog i obliznjih krajeva) i javnim prevozom, jer da su dosli kolima, jednostavno ne bi bilo mesta...nigde. I ovakve radnje po broju daleko prevazilaze ove sa "krupnim" stvarima (pa zaboga pola su radnje sa cipelama, farmerkama i majicama).

Sama struktura radnji nije problem, i ljudi ne idu na bulevar kolima zbog toga sto nece da se vracaju tramvajem sa 2 kesice. Oni idu na bulevar kolima jer nece da se guzvaju u prevozu, koji je prljav, prenapunjen, nepouzdan, netacan, itd. Oni ce automobilom ici i u banku, i u turisticku agenciju, i u galeriju.

Na kraju kao da zaboravljas da komercijalni sadrzaji na Bulevaru nisu samo neki veliki trzni centar u koji dolazi pola grada sa svih strana, vec da sluze (neke radnje i prevashodno) velikoj broju stanara sto Bulevara, sto okolnih ulica. Kada bi destimulisali trgovine na Bulevaru, i kada bi one na kraju iz Bulevara nestale, ja bi onda recimo morao u Usce svaki put kada mi treba sraf ili ekser da kupim ili kada mi treba 1 novi sorc za leto ili nove papuce. Jbga, ali to nije koncepcija urbane organizacije koju gotivim.
 
hazard":20nwdnym je napisao(la):
Ne znam, ne mogu bas da se slozim sa tom konstatacijom. Izlazilo se na sine pre svega zbog vidljivosti (jer dok ne izadjes na njih nemas dobar pregled ulice) a zadrzavalo se na sinama jer jednostavno zbog dzombi kakve jesu bile nisi imao vremena da u roku od 5 sekundi izadjes na ulicu bez da nekako ostetis auto (osim ako nemas dzip). Sada ce, jednostavno, ljudi stajati na parking mestu dok se ne iskljuce. Mislim, ACR je to lepo objasnio i sve je logicno i vrlo prosto.
OK, ne slažemo se.
Videćemo kada se rekonstrukcija završi.
 
@ hazard - nije tacno ja sam izneo TV vitrinu, jer nije bilo vise osim te izlozene, a nosio sam i ormar u sve kutijama, pa u karavan, znaci moze sve da se iznosi, nisi duzan da placas dostavu ako neces.
 
Raskopali su deo od vuka do depoa sveze postavljene plocice,jer nisu stavili hidrante :rolleyes:

Paralelno parkiranje ce biti i sa desne strane od orla do jagiceve.
 
Problem parkiranja nije "specifican efekat specificne rekonstrukcije", vec posledica visedecenijskih gresaka u koracima. Osnovno pitanje koje treba postaviti jeste - da li mislite da bi se eliminacijom parkiranja na Bulevaru resio problem?

Ja mislim da ne bi. To je samo guranje prasine pod tepih. Dakle, to sto ces prosirit trotoar za dva metra ili dodati jos jednu saobracajnu traku nece spreciti ljude da se zaustavljaju i pale cetiri migavca da bi nesto "obavili na brzaka". Nus efekat bi mogao da bude i haos u ulicicama ka Dimitrija Tucovica i Crvenom Krstu, u kojima je ionako doslo do zagusenja kao posledica masovne gradnje prethodnih godina, zbog cega se uostalom i sire parking zone.

Naravno, ne ignorisem cinjenicu i da na to postoji spreman odgovor u vidu belog pezoa s natpisom "Policija" na vratima i kamioncica sa dizalicom, u narodu poznatog kao pauk.

Ali ne moze se reci da u tom slucaju frustracija vozaca ne bi bila opravdana, ako im u jednoj vrlo prometnoj ulici, na nekih 5 km duzine (od Cvetka do Skupstine) uskratite pravo na parkiranje. Narocito, imajuci u vidu da alternative koje im se nude nisu bas efikasne.

Iako mislim da gradski prevoz u Beogradu nije toliko los koliko se po carsiji prica, opet mi je jasno zasto ga ljudi izbegavaju. Npr, ja uvek idem na posao prevozom, ali za odlazak na posao i povratak kuci potrebno mi je bar tri sata i potpuno razumem ljude kojima su ta tri sata isuvise vredna i radije bi ih skratili na podnosljivih sat vremena (koliko je npr u mom slucaju potrbno za "kuca-pos'o-kuca" roundtrip kolima). Aj' da kazem i da smo mi koji zivimo daleko ekstrem, i da oni koji zive u krugu od 5 km od Trga Republike mogu da koriste GSP pre nego sto se sami vozikaju kolima po centru - OK, ali GSP ima i neke druge mane - ilustrovacemo samo na jednom primeru - zamislite da radite u banci i da na danasnjih 30C treba trolom da odete do ekspoziture u kajoj radite - kada stignete na posao izgledacete kao da ste izasli iz bazena znoja, cak i da niste putovali u punoj ratnoj opremi (kosulja, pantalone, kravata). Dakle, destimulisanje upotrebe automobila kroz promovisanje gradskog prevoza podrzumeva pouzdanost tog vida prevoza (koja je postovanjem reda vozenje prethodnih godina uglavnom ispunjena), ali i komfor (koji za sada nedostaje), finansijski momenat (GSP je nacelno vrlo jeftiniji od ptovanja privatnim automobilom i tu jeste u prednosti), ali veliki problem ostaje to da sto dalje od centra grada zivite to se vreme putovanja GSP-om vise multiplikuje u odnosu na putovanje automobilom - a tu resenje lezi u novim sistemima javnog prevoza - Beovozu i metrou.


Drugi problem - javne garaze. U Beogradu ih nema dovoljno. Grad je pre izvesnog vremena napravio analizu potencijalnih lokacija za javne garaze, koji bi se gradile u saradnji sa privatnim kapitalom - buduci da, kako je tada objasnjeno, gradska vlast ne moze finansijski da isprati potrebe Beograda na tom polju. Jedan od razloga zasto se strahovito kasni sa realizacijom ovog projekta je to sto Javno-privatno partnerstvo (PPP - public-private partnership) u Srbiji nije zakonski regulisano. Takva praksa je u drugim zemljama poprilicno ziva, cak i u nasem najblizem regionu (primer novih hala za rukometno prvenstvo u Hrvatskoj). Uostalom, grad na takav nacin planira da realizuje i projekat pijaca-trgva, upravo sa akcentom na podzemne garaze kao atraktivan mamac za investitore. Ali cak i da to uzmemo kao opravdanje, pasivnost na ovom polju je nedopustiva, buduci da je u poslendjih 10 godina izgradjena samo jedna javna garaza (Pionirski park), a nije se cak ni krenulo u godinama najavljivanu rekonstrukciji i dogradnju postojecih.

Treci problem - privatne garaze. Nije mi jasno, nikako, kako ceo niz zgrada od Liona do Cvetka koji je gradjen 70-ih godina proslog veka nema garaze. To je npr. velikli propust. Poslednjih godina je zakonska obaveza investitora da obezbedi odredjeni broj parking mesta za svoj objekat, ali kao sto je to isuvise cest slucaj u Srbiji, ono sto je na papiru ne funkcionise u praksi. Alavi investitori za pocetak prodaju parking mesta odvojeno od stana, sto je poprilican bezobrazluk, a ta halapljivost dobija takve razmere da sve cesece cujem kako se garaze pretvaraju u stanove i prodaju po veoma visokim cenama - sto je dvostruka budalastina - prvo smanjuje se broj parking mesta, prave nove guzve na ulicama i trotoarima, a zatim se i glupim ljudima uvaljeuje da zive u krajnje nehumanim uslovima. Treba hitno preduzeti neke korake kako bi se ovakvi bezobrazluci sankcionisali.

I na kraju dolazimo do takvih zakljucaka kako je bolje parkirati se preko sina jer se time ne ometa drumski saobracaj. Boze zdravlja, onda, da je i vise rupa poput onih u Juznom bulevaru, mozda bi se u Beogradu sporije i opreznije vozilo... Pa, zar je dotle doslo da mi u stagnaciji, cak i nazadovanju vidimo resavanje problema!?

Dakle, sve ovo gore pobrojano nema bas mnogo veze sa "specificnim efektima, specificne rekonstrukcije", i uostalom je samo deo razmisljanja o problemu parkiranja u Beogradu (zanimljivo je npr. i ono sto Jovanovm pise....), tako da stojim iza toga da je cela ova rasprava primerenija za temu o parkiranju, nego za temu o rekonstrukciji Bulevara.
 
Nekada sam išao Bulevarom svaki dan na posao, i pitam se sada da li govorimo o istoj ulici kada čitam da ljudi pišu o tome kako je ranije saobraćaj bio efikasniji jer su se ljudi isparkiravali preko šina.

Tokom radnih sati je tada desna traka *celom svojom dužinom* bila zauzeta parkiranim vozilima. U najboljem slučaju mogli ste se nadati da ćete par desetina metara voziti desnom trakom pre nego što naiđete na parkirano vozilo zbog kojeg morate preći u levu traku (gušeći pri tom baš tu levu traku koja treba da bude protočnija). Da sad ne govorim o situaciji kada je u desnoj neko parkiran, a u levoj neko čeka da skrene levo. Tada vozite slalom između vozila u toj konfiguraciji.

Takođe, povremeno ste morali da kršeči propise vozite neko vreme po šinama ako ste bili parkirani na regularnom parking mestu, jer zbog vozila parkiranih po desnoj traci niste mogli odmah na ulicu.

Neko će reći da tih problema ne bi bilo da je policija radila svoj posao... ali povremeno (obično početkom meseca) policija *jeste* radila svoj posao, naplatila dosta kazni itd. Mislite li da se narod opametio? Naravno da nije, čim policija ode, eto njih opet. :kafa:
 
@nbumbic
Kupovao sam u obe radnje na Bulevaru, išli smo kolima (nekoliko ormara, televizor u Tehnomaniji i mala veš mašina), i sećam se da mi je bilo vrlo neprijatno i teško da nađem parking. Doduše u Forma Ideale postoji i neki prilaz od pozadi, ali često je blokiran dostavnim kamionima pa ti traže da se parkiraš ispred kad iznosiš stvari...

U pravu si, ljudi ne žele da putuju gradskim prevozom jer je nepouzdan, vruć/hladan, i prljav. Možda bi i to podneli da ne moraju da vuku torbe sa sobom, ali kad moraju to da rade, gradski prevoz postaje neprihvatljiv. Moj predlog govori o sistemskim rešenjima (što znači i poboljšanje gradskog prevoza, izgradnju garaža, itd itd)... i opet naglašavam, bez sveobuhvatnog rešenja, sve što se radi je jalovo, stvoriće više problema nego što će ih rešiti...

Ljudi ne žele da nose tostere i mp3 plejere po prevozu, jer je strašno nezgodno. Već je teško ponekad ući sam u prepune autobuse, a kamoli sa torbama.

Što se diversifikacije ponude u Bulevaru tiče ... stanovnicima Bulevara, siguran sam, ne trebaju 5 radnji sa obućom, 10 sa trikotažom, 6 sa mp3 plejerima i tosterima... Možda im i treba neki drugi sadržaj, umesto da svaki put kad žele da pogledaju film, treba da idu u Ušće, svaki put kad bi želeli da idu na svirku se spuštaju do Dorćola, ako bi želeli dobru klopu da idu drugde.. itd itd? Uostalom, po mom predlogu ne bi se smanjio broj radnji koje su kako-tako potrebne građanima (jer im se troškovi ne bi povećali), samo bi se povećao broj drugačijih radnji... pametno zoniranje, znaš :)

@HomerJay
Kao i uvek, +1 :)
 
jovanovm":32uzl6c3 je napisao(la):
@nbumbic
Kupovao sam u obe radnje na Bulevaru, išli smo kolima (nekoliko ormara, televizor u Tehnomaniji i mala veš mašina), i sećam se da mi je bilo vrlo neprijatno i teško da nađem parking. Doduše u Forma Ideale postoji i neki prilaz od pozadi, ali često je blokiran dostavnim kamionima pa ti traže da se parkiraš ispred kad iznosiš stvari...

U pravu si, ljudi ne žele da putuju gradskim prevozom jer je nepouzdan, vruć/hladan, i prljav. Možda bi i to podneli da ne moraju da vuku torbe sa sobom, ali kad moraju to da rade, gradski prevoz postaje neprihvatljiv. Moj predlog govori o sistemskim rešenjima (što znači i poboljšanje gradskog prevoza, izgradnju garaža, itd itd)... i opet naglašavam, bez sveobuhvatnog rešenja, sve što se radi je jalovo, stvoriće više problema nego što će ih rešiti...

Ljudi ne žele da nose tostere i mp3 plejere po prevozu, jer je strašno nezgodno. Već je teško ponekad ući sam u prepune autobuse, a kamoli sa torbama.

Što se diversifikacije ponude u Bulevaru tiče ... stanovnicima Bulevara, siguran sam, ne trebaju 5 radnji sa obućom, 10 sa trikotažom, 6 sa mp3 plejerima i tosterima... Možda im i treba neki drugi sadržaj, umesto da svaki put kad žele da pogledaju film, treba da idu u Ušće, svaki put kad bi želeli da idu na svirku se spuštaju do Dorćola, ako bi želeli dobru klopu da idu drugde.. itd itd? Uostalom, po mom predlogu ne bi se smanjio broj radnji koje su kako-tako potrebne građanima (jer im se troškovi ne bi povećali), samo bi se povećao broj drugačijih radnji... pametno zoniranje, znaš :)
Mislim da je ovo odgovor meni a ne nbumbicu :)

Za torbe po autobusima, mislim da preterujes. Niko nece odluciti da li da ide busom ili ne zbog toga da li sa sobom nosi kesu ili neki objekat manji od 20 cm x 20 cm (npr. toster, mp3 plejer, mob telefon, itd.). To je isto kao kad bi rekli da ce neko pre da ide kolima na posao a ne busom zato sto mora da nosi tasnu. Mislim da to ne utice mnogo na izbor. Mislim, ovo tvoje mi se nekako cini kao zapravo teranje ljudi da kada moraju nesto da nose, da idu kolima, jer je javni prevoz neadekvatan za to. I onda dislociramo sve za sta ti treba da izadjes na kraju se kesom u krajeve grade prilagodjene automobilima, i proteramo sve takve sadrzaje iz krajeva koji su bolje prilagodjeni javnim prevozom. Ne znam, meni je to malo naopako. Zasto ne prilagodimo javni prevoz potrebama gradjana, umesto da gradjane (i grad) prilagodjavamo mogucnostima javnog prevoza?

HJ je lepo objasnio npr. slucaj bankarske sluzbenice koja ne ide prevozom na posao ako moze kolima i zasto...ima tona takvih primera...nevezanih za to nosis li nesto sa sobom ili ne.

I da - javni prevoz u Beogradu je LOS. To sto je miljama ispred onog raspada 90ih nije relevantno za diskusiju. To sto su mnogi navikli na takvog kakav je pa im se ne cini mnogo losim je druga stvar. Prevoz je los, jer u gradu kakav je Beograd, automobil u mnogim delovima grada jednostavno ne moze da bude glavno sredstvo prevoza, jer grad nije tome prilagodjen (infrastrukturno), i tu ulogu mora da obavlja javni prevoz. Pa opet, u vecini slucajeva je automobil (ili bar taksi) bolji izbor od prevoza. Dakle, prevoz je los. Uostalom, ko provede duze od 2 dana u nekom evropskom gradu gde je prevoz resen kako treba (ne mora odlicno, dovoljno je solidno) shvata da je Beograd daleko iza toga, po mnogim kriterijumima.

Sto se tice Bulevara - ko to kaze da nema dobre klope na Bulevaru? :) Ugostiteljskih objekata, generalno, na Bulevaru ima na tone.

Ima i film da gledas, sta ce ti Usce, nadjes sve kod lika u kutiji na cosku :laugh:

Nego, ozbiljno, koji to sadrzaji po tebi nedostaju Bulevaru? Jer ima i restorana, i kafana, i pekara, i poslasticarnica, i biblioteka, i banki, i agencija, i kancelarija, i knjizara, i raznoraznih radnji, i frizera, i...

Bioskop? U kom bi ti lokalu tamo uglavio bioskop? Tesko je bioskopu da bude profitabilan ovih dana ako nije veliki i ne nudi ugodjaj sa raznoraznim efektima, tralalala (a za to na bulevaru nema mesta bez nekog povelikog rusenja). Koncerti? Opet, nema mesta za koncertnu dvoranu bez nekog prevelikog rusenja (mada ima koncerata na Tasmajdanu, a park Tasmajdan se granici s Bulevarom :D). Ako mislis na svirku klupskog tipa, za manju publiku, imas svirke u KSTu, imas svirke (ili je bilo nekad) u klubu/baru "Bulevar" (zapravo ne znam da li to jos postoji), zadjoh jedanput u neku "Dangubu" da slusam svirku nekog klinackog benda klinke porodicnih prijatelja (to je valjda skoro pa na Bulevaru, tamo kod ekonomske), "Tramvaj" kod Vuka je takodje na 2 min. od Bulevara...itd. I nije da nema i kulturnih sadrzaja - Teatar Kult je na Bulevaru, a Zvezdara Teatar je na 3 min. peske od Bulevara. BDP malo dalje ali opet jako pristupacno. I sad, naravno da radnji i radnjica ima vise, jer za njima postoji veca potreba, tj. traznja na trzistu, nego za mesta za svirke, pozorista, bioskope i galerije (galerije? da imaju perspektivu, vec bi bile na Bulevaru - mislim, koliko galerija ima u gradu ukupno?). Kada bi na Bulevaru imao jos 4 mesta za svirku, 3 pozorista, 2 bioskopa i 5 galerija maltene ih ne bi imao nigde drugde u gradu :D ok malo preterujem ali shvatas sta zelim reci.
 
Nekoliko stvari o Bulevaru.
Bulevar je dugi niz godina prvenstvenop bio mesto na kome se prodavala svercovana, neoporezovana roba na kartonskim kutijama,susilicama za ves i haubama. U pocetku su taj posao drzali isklucivo Romi nastanjeni oko Djerma.Propadanjem drzave, taj posao su poceli da rade i mnogi drugi. Na Bulevaru se godinama unazad zaradjivalo kao ni na jednom mestu u gradu.
Vecina automobila o kojima ste govorili su bili automobili preprodavaca, koji su sluzili kao bunkeri za robu, svi do jednog su bili godinama nelegalno parkirani a da im niko nikada nije pisao kazne, cak i kada ste to prijavljivali saobracajnoj miliciji.
Oko forme Ideale - postoji ulaz za iznosenje robe i nalazi se u Jagicevoj ulici , odmah ispod muzicke skole.
Bulevaru najvise nedostaje cistoca i neki urbani red, kakav nije imao decenijama. Prodavnice u Bulevaru se uglavnom premale, prodavnice za cipele od 10-20 kvm na takvom mestu izgledaju jadno, i ne prilice takvom mestu. Vecina prodavnica je jako mala, Od Vuka pa do Liona nepostoji nijedan megamarket, niti nesto sto radi 00-24. Nekada je Bulevar bio sinonim za zanatskle radionce, ali je tempo zivota oterao zanate u istoriju, pa danas na bulevaru imamo jos par limara, krznara, sajdziju,krojaca i onog sto radi sa grejacima :>
Jorgandzije, tapetari su odavno nestali. Imamo jedan korektan salon tepiha sintelon.I da ne zaboravim mozda najlepsu cvecaru kod Djerma - www.levelo.net/galerije/elasticni_plafoni/cvecara/index.html Bulevaru nedostaju vece radnje sa boljim izborom, i lepsim ambijentom. Voleo bih da vidim jednu izlozbenu galeriju u Bulevaru, Bulevar je veoma prometan i mislim da bi galerija doprinela da se osecamo prijatnije i urbanije. Nakon ubijanja platana, postalo je samo vidljivije da se i te neke nove fancy prodavnicice nalaze u rasturenim stracarama, pa sve to jos vise deluje palanacki. Nisam siguran da novi lepsi izgled bulevara moze to da sakrije, Cini mi se da ce jos dugi niz godina Bulevar na potezu od Vuka do Liona, vise liciti na neku palanku, nego gradski Bulevar.
 
24 sata je deknuo beobuildu tekst i fotku,ja bi ih tuzio ;)



Nova LED rasveta na Bulevaru
17.06.2010. - 03:57


UŠTEDA - Uporedo sa zahuktalim radovima na Bulevaru kralja Aleksandra, uz postavljanje tramvajskih šina i „behaton” ploča na trotoarima, postavljaja se i nova rasveta koja će prvi put u Beogradu koristiti najsavremeniju LED tehnologiju. Ova tehnologija pruža brojne prednosti kako zbog efikasnosti i trajnosti, tako i zbog štedljivosti.


http://24sata.rs/vesti.php?id=74003
 
haha nisu ukrali nego su lepo preuzeli i stavili potpis. Inace imamo izuzetnu saradnju sa njima kao i vecinom novinskih medija. Eh da su nam i gradske strukture tako otvorene za saradnju a ne da lazu mazu i izmisljaju pa sve nesto okolo naokolo :gobb:
 
Izvinjavam se,nije pisalo nigde na netu da ima veze sa vama,u svakom slucaju samo napred,bio bi red da to skontaju i gradske strukture pa da sa vama saradjuju kao sto kazes.Nisu mi jasni zasto se ponasaju elitisticki kada mogu preko vas da promovisu sve projekte :gobb:
 
Nazalost oni saradjuju samo sa svojim dzepom i nabavkama sto smo imali prilke mnogo puta da vidimo i ukazemo na to u par navrata. Nazalost ni drugi mediji ne prolaze nista bolje kada je odnos sa gradskim strukturama u pitanju a sto mi je bas potvrdjeno danas od strane jednog novinara izuzetno cenjenog lista a trenutno u vezi pristupnih saobracajnica sa cukaricke strane koje smo imali prilike da vidimo u izreziranoj predstavi na studiju B.
 
Hoces reci da su samo pustili studio b od medija na taj izrezirani show?
 
Pustili su i ostale tj pozvali ali su dobro obavestene ukljucujuci i nas i jos jedan mediji koji je potvrdio zavlacili i obmanjivali duze vreme. Posetiocima koji duze prate Beobuild kroz vesti i nas forum jasno je da se necemo pojavljivati na tim mogu slobodno reci samozadovoljavajucim manifestacijama vlasti kao sto nismo bili ni na otvaranju gradilista mosta kada je gosn gradonacelnik pritisnuo dugmence itd ostalo je istorija.

izvinite za off
 
U bulevaru ce biti slobodnih mjesta za parkiranje posto ce se naplacivati pa prodavci nece moci cjelodnevno da parkiraju i prodaju na haubama raznih krseva :rolleyes:
 
direktor":3clwqi5n je napisao(la):
U bulevaru ce biti slobodnih mjesta za parkiranje posto ce se naplacivati pa prodavci nece moci cjelodnevno da parkiraju i prodaju na haubama raznih krseva :rolleyes:
Hmm, vrlo brzo ce nabaviti zonske markice za celodnevno parkiranje.
 
Mislim da moraju stanovati u bulevaru a nadam se da ce komunalna policija da radi posao
 
direktor":zoljip9q je napisao(la):
Mislim da moraju stanovati u bulevaru a nadam se da ce komunalna policija da radi posao
Sumnjam da ce ih ti spreciti, plate nekome ko moze tu da parkira mesecno 150e, i svi zadovoljni. A neki su i sa Bulevara , tako da tu nevidim nikakav problem, a sto se tice milicije, i svih prethodnih godina je korumpirana, pa nevidim sto bi se sada tu nesto menjalo,
 
Vrh