Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Paralelni parkinzi su inace upropastili centar grada. Tokom proteklih "rekonstrukcija" u gotovo svim ulicama koje su krpljene ukoso parking mesta zamenjena su paralelnim na konto bepsredmetno sirokih trotoara koji su ili prazni ili popunjeni kaficima. Tako je broj mesta smanjen za trecinu, sto je mnoge stimulisalo da vozila ostavljaju u saobracajnoj traci, na trotoaru i zelenim povrsinama.

Ako i na Bulevaru ne daj boze budu pravili paralelno parkiranje, od jedne saobracajne trake mozemo odmah da se oprostimo.
 
A sta je sa naj modernijim kasetama za drvece i sistemom za navodnjavanje pa to ce po starom dobrom srb obicaju da raskopaju naknadno :bash:
 
Potvrdjeno je da ce skidati ploce da bi montirali kasete,bice stavljane te najmodernije,nesto mi buguje komp da uploadujem slike,u svakom slucaju bice ih sigurno,nema brige.
 
vrachar":2hb0j519 je napisao(la):
Ukoso mesta su od paralelnih neuporedivo bolja jer je automobilima lakse da se parkiraju i stane ih vise.
Potpisujem!
Kamo sreće da su svi parkinzi u gradu urađeni pod uglom.
Veoma lako se parkira, i veoma lako i brzo se izlazi sa parkinga.
 
Jasno,onda su prilagodili projekat da bi se brzo isparkiravalo jer je veliki protok ljudi kod Depoa.
 
medjutim":cvreegqy je napisao(la):
A pole će da skidaju kasete i da montiraju CDove?
Наравно, онда следи ДВД, па Блу-реј, па... Могућности за прање пара колико хоћеш!
 
Putari u levoj traci
N. V. B. , 11.06.2010 22:30:08 Ocena: 5.00 (Glasova: 2) Komentara: 0

Radnici "okupirali" Bulevar

POSLE četiri meseca od početka rekonstrukcije, radovi u Bulevaru kralja Aleksandra odmakli su do leve strane ulice, na koju će se od utorka preseliti radnici. Putari će nastaviti sa rekonstrukcijom deonice od Ruzveltove do Đuke Dinić, a već od ponedeljka za saobraćaj će biti zatvorena ulica Stevana Sremčevića.
Sa desne strane, asfaltiran je kolovoz, zamenjene podzemne cevi, strujni i telefonski kablovi, a isti posao očekuje putare i komunalace i na suprotnoj strani.
- Da bi izvođači nastavili nesmetno da rade građani bi svoja vozila trebalo da parkiraju van zone gradilišta, kako bi mašine mogle da prođu do gradilišta - kažu u Gradskoj upravi. - Za saobraćaj će od ponedeljka ponovo biti otvorena Pop Stojanova ulica, koja je u raskrsnici sa Bulevarom kralja Aleksandra, bila zatvorena zbog rekonstrukcije tramvajske dvokolosečne pruge i kontaktne mreže. Istovremeno, "rampa" će biti spuštena za vozače u Ulici Stevana Sremčevića.
Bulevar kralja Aleksandra od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace u dužini od oko 2,5 kilometara biće potpuno obnovljen do 1. septembra. Tako je bar predviđeno ugovorom kojim se izvođač radova "Balkan gradnja" obavezao na ovaj rok. Posle toga Bulevar kralja Aleksandra izgledaće mnogo lepše i što je još važnije biće funkcionalniji. U gradu uveravaju da po završetku projekta, narednih dvadestak godina u ovoj ulici neće biti potrebne veće intervencije. Građani koji žive u ovom delu grada imaće urednije snabdevanje grejanjem, vodom, strujom. Ulica će dobiti novi asfalt, a šine će biti izmeštene po sredini, što će omogućiti bolju protočnost vozilima javnog prevoza, kao i vlasnicima privatnih automobila.
 
Prodjoh bulevarom,eko nekih mojih posmatranja.

Deo od Batutove do Cvetka je perfektan,ona izvisenja izmedju blokova parking mesta su ostavljena jer tu stavljaju po 2 dzambo kontejntera koji su mnogo veci nego ovi sadasnji.

Sve bandere ce imati LED,za sada su postavljene samo na tom potezu.

Baste od kafica i tih cuda vise neci moci nigde,najocigledniji gubitnici su aurelio(mada moguce je da uvale nesto),pekara bulevar i zlatni opanak.

Takodje primetno je da ima samo nekoliko hidranata od cvetka do recimo lipovog lada,odatle ih ima mnogo vise sve do vuka.Sto je tako nemam blage veze.Mozda racunaju da ce pre te stare udzerice da se zapale ili sta?

Velika primedba koja se tice ljudi i njihove kulture,nema veze sa radovima je to sto svugde kaplju klime po glavi od batutove do cvetka,treba ih sankcionisati.

Slazem se sa primedbom nbumbica da izgleda idiotski onaj deo u pasazu nerenoviran dok je trotoar poplocan.

Takodje su obelezili mesta od depoa do pekare bulevar gde ce biti sadjeno drvece narandzastim sprejom obelezenim kruzicima.Drvece ce biti na otprilike 2 metra od kolovoza,dok ce na kosim parkinzima biti izmedju svaka 2 mesta ali ne na cosku kao po planu vec tacno na sredini razgranicenja izmedju 2 parking mesta.

Sve u svemu bulevar ce biti skoro savrsen kad ga zavrse :)
 
A zasto im nije palo na pamet da umesto sto premestaju tramvaje na sredinu kolovoza, ih ukopaju ispod ulice, na malu dubinu kao podzemni prolaz, jeste da bi se ulozilo znatno vise novca, ali bi taj tunel kasnije mogli da koriste laki sinski sistem ili pravi metro. Tu sam ideju cuo od profesora infrastrukture. Jer vec kad se radi da se uradi nesto, a ne ovako ce za par godina ako budu radili metro, opet ostetiti bulevar na vise mesta. Taj ukopani tramvaj bi izasao na ulicu kod vuka u mnogo brze bi prosao deonicu kroz bulevar. Treba da shvatimo da su mnogi gradovi Nemacke i zemalja Beneluksa tako poceli 60 tih, sa ukopavanjem tramvaja, na cije trase je dosao laki sinski, a kasnije i pravi metro....
 
Zasto zato sto ne razmisljaju , nego krelci nece staviti ukopane kontejnere koje su vec nabavili i poceli da postavljaju vec jos glomaznije od ovih danas strasno umjesto da su iskoristili rekonstrukciju i da to urade :bash: :bash:
 
@prostorni planer,pa mi smo se borili da ne prave nikakve improvizacije od "lakih sranja" tj.ukopane polubrze tramvaje, jer to nije niti može da bude nikavo rešenje za 2-3 mil.Beograd pa tako i za Bulevar,već ako će da se odplaćuje kredit iz budžeta grada tj.poreskih obveznika onda lepo da se nabavi krtica (košta 15-20mil.eur) pa propisno dublje tunele min.15 metara koji tokom izgradnje ne remete saobraćaj i i objekte na površini,uostalom svi sada iz gradske vlade s ponosom ističu da će se uskoro pustiti u rad sistem Beovoza koji ima takvu infrastrukturu zbog koje može da pruži pouzdan i nezavistan sistem transporta putnika kroz grad i iz regiona, tako da mi imamo na šta da se ugledamo i da proverene stvari gradimo koje će zaista ali zaista funkcionisati u pouzdanom mas-transportu putnika u narednih barem 50 .g ;)
 
Мало претерујеш са 2-3 милиона, али то све што си рекао стоји. Нажалост, питање је да ли ће бити памети.
 
13.06.10

image0304p.jpg


image0307.jpg


image0315y.jpg


image0314i.jpg


image0312.jpg


image0309.jpg


image0308.jpg
 
Ako se ukopaju tramvaji u jednoj ulici, ne znaci da je to lose i da zbog toga nece biti metroa. Ozbiljni gradovi kombinuju sve vrste prevoza. Ako grad ima metro, ne znaci da ne gradi laku zeleznicu i ne unapredjuje tramvaje. Evo Pariz ima 15 linija metroa, pa poslednjih 10 godina pored sirenja metroa izgradio je 7 linija tramvaja i lakih sinskih sistema. Zasto smo protiv da tramvaj ide brze ispod bulevara, kad je na svakih 50 m semafor, a dobili bi smo i jos dve trake vise za automobile. Zasto biti protiv da Beograd ima samo teski metro, a ne dve linije teskog i jednu liniju lakog metroa. Svaki od sistema ima prednosti u pojedinim delovima grada i na pojedinim deonicama. Treba kombinovati kako bi se napravilo funkcionalan sistem, a ne drzati se samo zacrtanih ciljeva....
 
prostorni planer":24138u29 je napisao(la):
Ako se ukopaju tramvaji u jednoj ulici, ne znaci da je to lose i da zbog toga nece biti metroa.
Овде то, нажалост, значи. У принципу се слажем са тобом, али будимо реални.
 
+1

Nasa privremena resenja postaju trajna ili bar traju jedan zivotni vek 60-70 godina zato bolje ne.
 
Opet me ne razumete, nek ostanu oni trajno ukopani, sto naravno nece biti, ali to nema nikakve veze sa metroom. Ok ne vredi se ubedjivati, u svakom slucaju bi bilo bolje nego da staju na svakih 20 m...
 
Разумемо те, само би онда ту остао трамвај заувек. Не треба проширивати трамвајску мрежу ни метар док се не реши питање метроа.
 
U potpunosti se slazem,jer ako krenes tako nesto sa tramvajima da radis,oni ce brze bolje reci pa koji ce vam patak metro od vuka do ustanicke,kad vec imate ukopan tramvaj i tako ce ostati zauvek.
 
To питање би у таквим околностима имало смисла. Можда би онда било боље размишљати о неким новим метро линијама. Ка Бањици, рецимо.
 
Pa ako ukopas tramvaj, ne siris tramvajsku mrezu. Glupo bi bilo i vaditi sine i smanjivati tramvajsku mrezu u Svetu u kome za 30 godina nece biti nafte. Sto se mene tice mislim da bi ukopani tramvaj i resio problem tog dela od Ustanicke do Vuka i da tu metro nije ni potreban, jer je to kratka razdaljina. Bolje metro vuci kao sto je Sizif rekao ka Banjici, Zemunu, Blokovima, Petlovom Brdu, on bi od Vuka do Ustanicke imao najvise tri stanice....
 
prostorni planer":3oqowzlu je napisao(la):
Pa ako ukopas tramvaj, ne siris tramvajsku mrezu. Glupo bi bilo i vaditi sine i smanjivati tramvajsku mrezu u Svetu u kome za 30 godina nece biti nafte. Sto se mene tice mislim da bi ukopani tramvaj i resio problem tog dela od Ustanicke do Vuka i da tu metro nije ni potreban, jer je to kratka razdaljina. Bolje metro vuci kao sto je Sizif rekao ka Banjici, Zemunu, Blokovima, Petlovom Brdu, on bi od Vuka do Ustanicke imao najvise tri stanice....
Ма све је то ОК што кажеш, само и даље стоји да такве егзибиције не треба радити пре метроа.
 
Vrh