Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Sve si to u pravu, ali da bi se Bulevar sirio dalje ne dole, potrebno je mnoooogooo novca jer treba rusiti celu levu stranu Bulevara (gledano iz centra grada) od Cvetka do Ustanicka, sto zahteva preseljenje vise desetina porodica, raznoraznih lokala itd. Plus, intervencije u okolnim ulicima kako bi se uopste iz njih moglo ukljuciti na Bulevar.

Tako da je jedino resenje da to dobijemo sto pre, to da svi sada ustanemo od kompa, kramp u ruke i kopaj po dvoristu, pa ako neko nadje naftu, mozda i imamo necemu da se nadamo....

Ovako, sve to za sada postoji na papiru (i sirenje Bulevara, i spajanje Juznog Bulevara i Gospodara Vucica u veliki Bulevar koji bi izbio negde dole u Mirijevo, i sirenje Smederevca, i provlacenje tzv. Spoljne magistralne tangente...), ali budjelar prazan.
 
Novac je uvek neophodan da bi se neki kapitalan projekat završio kako treba. I postojeći radovi ne koštaju malo. Sve je zapravo pitanje prioriteta i koliko oni koji odlučuju o investicijama imaju sluha o težini problema sa kojima se građani suočavaju. Muka je što naši ljudi još nisu razvili svest da osim što plate porez treba aktivno da se izbore da taj novac bude potrošen za rešavanje najvažnijih problema.
U konkretnom slučaju i sa leve i sa desne strane Bulevara su uglavnom nekakve neugledne udžerice i za njihovo "rešavanje" je potrebno nekoliko mil. eura (za Brodoremont koji je zasmetao dali su 4.5 mil. bez problema). Rešenje bi se našlo i kroz stanove i lokale u višespratnicama koje bi se tu gradile.
Radi se dakle o velikom problemu ogromnog broja ljudi koji u istom tom broju participiraju u punjenju gradske kase a ne nailaze na razumevanje vlasti. Možda u krajnjem treba uzeti te krampove (ili bar držalje) i naći "rešenje" ako drugi argumenti ne pomažu :lol:
Šalu na stranu problema je u ovom kraju mnogo ali ja sam za to da se bar jedan reši kako treba (funkcionisanje tramvaja) jer polovična rešenja samo stvaraju nove muke...
 
10yp203.jpg


24.04.2010 Subota

Digli su asfalt sa jos jedne trake, tako da je sada kod mene 1+1. Od ponedeljka kolaps na kub. :kk: :kk:
 
Po ovoj slici ispada da će kanalizacija biti tik ispod šina, (sudeći po položaju betonskih otvora.

Ne znam koliko je to pametno, s obzirom da će tu vibracije biti najjače, naročito kad krenu Španci, a i jednog dana LRT, upsss izvinite nezavisni nadzemni šinski sistem upsss Beogradski metro.

Sad nadam se da će uraditi ne što po pitanju šahtovai i odvoda atmosferskih voda, pa da se u desnoj traci ne pojave udarne rupe kod svakog slivnika ili šahta.
 
Tu neće ići Lrt već tramvaji sa metarskim kolosekom,a kada se jednog dana bude produžavao Metro od Vuka ka Ustaničkoj radiće se po dve podzemne stanice godišnje,to je i Đilas rekao odnosno preuzeo kao model, Metro će u celom starom Beogradu biti podzeman pa kada se bude produžavao po kracima biće stanica po stanica, kako se i svuda radi u to više ne sumnjam..:kafa:
 
2012":2a0z10ud je napisao(la):
Tu neće ići Lrt već tramvaji sa metarskim kolosekom,a kada se jednog dana bude produžavao Metro od Vuka ka Ustaničkoj radiće se po dve podzemne stanice godišnje,to je i Đilas rekao odnosno preuzeo kao model, Metro će u celom starom Beogradu biti podzeman pa kada se bude produžavao po kracima biće stanica po stanica, kako se i svuda radi u to više ne sumnjam..:kafa:
Tramvaj/LRT/ ili nešto treće će tuda ići sigurno

Poneta je u tome da će daj deo ulice trpeti najveće vibracije, a da je baš tu stavljena kanalizacija što u našim prilikama znači stvaranje udarnih rupa u desnoj najbržoj traci kod svakog slivnika i šahta.

To je smisao mog posta, a ne da li će tu ići metro ili tramavaj , samo sam hteo da kažem da će iznad kanalizacije prolaziti nešto teško sa svim posledicama koje to nosi.

Izvinjavam se na nepotrebnom zezanju oko LRT/Metro/Tramvaj priče. Nisam očekivao da će to da odvede u priču oko metroa.
Glupo sa moje strane!
 
vucko":2sx71jd0 je napisao(la):
U pitanju je kisna kanalizacija,po planu ce biti tacno izmedju 2 trake u jednom smeru ako dobro citam ovu sliku.Jer se siri ulica to gde su sahtovi nije centar ulice vec nekoliko metara od centra.
Hvala na infu!:kk:

Hm taman će otvor biti između tramvajske baštice i desne trake. Nadam se da će to kvalitetno odraditi inače će biti udarnih rupa!

Sad malo da budem bezobrazan, Vučko da li imaš planove za deo zvezdare istočno od Batutove?
tj. između

Čingrijine i Bulevara ili Čingrijine i Milana rakića i batutove.

Mislim na deo oko škole Veljko Dugošević tj. škole u kojoj se digla prašina u vezi izgradnje hale na školskom igralištu
 
Imam,veceras cu postaviti i objasniti o cemu se radi.

Inace u bulevaru nas ceka iznenadjenje koje bi trebalo da bude u ponedeljak.

Ne verujem da ce biti udarne rupe jer su ovi sahtovi nove tehnologije jer su iz jednog dela ti betonski okviri i poklopac.

pogledaj sajt http://www.urbanizam.zvezdara.com/

I obavezno skini google earth,tamo imas sve planove za zvezdaru.

Sto se tice veljka plana nema nigde osim na vratima skole i on ovako izlgeda

http://www.facebook.com/photo.php?p...iew=global&subj=109840505710609&id=1333904446
 
dali neko zna koliko ce biti siroki trotoari za pesake??
 
Da li neko zna koji je plan radova na parnoj strani od Vuka do Cucuk Stanine?

@ Vucko

Ako dobro citam planove koje si postavio sirina trotoara na potezu od broja 152 do Cucuk Stanine treba da bude 6,5 metara?

Da li sam u pravu?

Pozdrav
 
do 15 maja se zavrsava deo od batutove do cvetka sto se tice instalacija ne znam da li to vazi za celu desnu stranu bulevara.

Tako je 6.5 metara ovo od 2 metra je poduzni parking dok je sa druge strane bulevara parking ukoso od 5 metara pa je trotoar sirok 3.2metara.Sve mi to izgleda veliko i da ce biti dovoljno prostora mada licno verujem da ce biti uzi trotoar,uostalom videcemo.
 
Na delu od Cvetka ka Batutovoj poceli su da betniraju podlogu za tramvajske sine (kolosek ka gradu). Taj deo ide najbrze posto su i prvi poceli. Ivicnjaci za trotoare su vec doterani na gradiliste, tako da je moguce da ce smer ka gradu (od Cvetka do Batutove) biti zavrsen u narednih nekoliko nedelja, i da ce onda preci na drugu stranu, tj. smer ka Mokrom Lugu.
 
Ovaj javasluk niko na forumu nije pominjao. Naime, evo kako se kod nas tramvajska okretnica ``adaptira`` u autobusku:

2i8g0o4.jpg


kod ove fotke se sa desne strane vidi nastavak sinske trase, sto potvrdjuje tvrdnje da je tramvaj planiran do VML:

2962p9j.jpg


xpvtaa.jpg


14sp1n5.jpg


2nnnk1.jpg


A evo jos jednog dokaza o planiranom nastavku pruge do VML, samo sa leve strane Bulevara:

sd0o60.jpg
 
stf":3mqboy00 je napisao(la):
kod ove fotke se sa desne strane vidi nastavak sinske trase, sto potvrdjuje tvrdnje da je tramvaj planiran do VML:
...
A evo jos jednog dokaza o planiranom nastavku pruge do VML, samo sa leve strane Bulevara:
Pre ce biti da je to pomocni kolosek na samoj okretnici... Na svim tramvajskim okretnicama ih imas u slicnoj konfiguraciji...
 
Iskreno receno ti ni projektanti ne znaju,toliko je ta okretnice smrsena bez razloga da bi mogli napraviti epizodu zone sumraka o njoj i onoj okretnici autobusa dole
 
Тај помоћни колосек је својевремено и служио (био у употреби) јер су ту стајали трамваји на некаквим паузама или шта већ да не би блокирали проток осталих, и за то и служе, свуда их има. Само овај десни продужетак не знам за шта служи...могуће је да су хтели да продуже...
 
Cini mi se da se sada za svrhu pomocnog koloseka koristi stara okretnica kod Kluza...
 
Beograd 04. 05. 2010
PRESS
Počelo postavljanje šina na Bulevaru
U Bulevaru kralja Aleksandra juče je počelo postavljanje šina na delu od Cvetkove pijace do Batutove ulice. Montažna šinska konstrukcija istovarena je na ovu lokaciju preksinoć, a juče su radnici "Balkan gradnje" počeli sa merenjem, nivelisanjem i varenjem njenih delova.

Jedan od poslovođa ove kompanije je u nezvaničnom razgovoru sa reporterom Pressa rekao da su ove šine iste kao i one koje naši tramvaji već koriste u javnom saobraćaju, s tim što su stigle izolovane i već pripremljene za postavljanje.
- Ovim šinama ići će novi tramvaji koji će se koristiti u okviru beogradskog metroa. Bilo bi lepo da je ovaj šinski sistem kompatibilan sa onim koji već koriste vozovi, kao što je slučaj u Beču. Tada bi mogli da koriste iste trase i tunele, čime bi javni prevoz u Beogradu bio daleko efikasniji - priča ovaj poslovođa.
On dodaje da se zasad montira samo leva strana koloseka, na deonici od Batutove do Cvetka.
- Već su završeni radovi na zameni vodovodne, kanalizacione i telefonske infrastrukture s ove strane ulice. Kada je budemo osposobili za saobraćaj, zatvorićemo desnu traku ovog dela Bulevara da bismo nastavili radove s te strane saobraćajnice - objašnjava radnik "Balkan gradnje".
Njegov kolega kaže da bi postavljanje ovog koloseka trebalo da se odvija veoma brzo, ali da su radovi često usporeni zbog usklađivanja sa drugim izvođačima i podizvođačima.

- U ovom trenutku zaista niko ne bi mogao da potvrdi kada ćemo završiti ceo posao na ovom delu Bulevara. Ovde radi mnogo firmi i često čekamo da neki od njih završe svoj deo posla da bismo mi mogli da nastavimo. Inače, vidite i sami da su šine za jedan dan postavljene, premerene i nivelisane. Ovo je prvi put da postavljamo tramvajske šine na taj način - priča jedan od radnika "Balkan gradnje".
Inače, direktor "Beokom servisa" Snežana Voštinarov rekla je za Press da za danas nisu predviđene promene u saobraćaju u Bulevaru, i da se radovi na rekonstrukciji ove saobraćajnice odvijaju redovnim tokom.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/115631/Počelo+postavljanje+šina+na+Bulevaru.html


- Ovim šinama ići će novi tramvaji koji će se koristiti u okviru beogradskog metroa. Bilo bi lepo da je ovaj šinski sistem kompatibilan sa onim koji već koriste vozovi, kao što je slučaj u Beču. Tada bi mogli da koriste iste trase i tunele, čime bi javni prevoz u Beogradu bio daleko efikasniji - priča ovaj poslovođa.

Ups,nije to belam,nego ja sam lud,ja sam lud,ja sam lud...
 
koliko skapirah balkan gradnja je "naslednik" trudbenika,cak i trenutno se nalaze u zgradi trudbenika kod opstine zvezdara i dvoristu...
 
Ne baš, Trudbenik je kupio bivši drugi čovek DS-a u gradu koji je vlasnik Monterre.

p.s. evo spiska svih firmi koje su se kvalifikovale pre par godina da vrše rekonstrukciju tramvajskih pruga po Beogradu

- Strabag AG, Spittal/Drau, Austrija
- „Balkan-gradnja” d.o.o., Beograd, Srbija
- Alpine Bau GmbH, Wals-Salcburg, Austrija
- Konzorcijum „Intermost” a.d., Srbija i „Remont pruga” d.d., Sarajevo, BiH
- SŽ-Železniško gradbeno podjetje Ljubljana d.d., Slovenija
- PORR Technobau Und Umnjelt AG, Vienna, Austrija
- Swietelsky Bauesellschaft m.b.H, Austrija.
 
Vrh