Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

2012":m313uzyx je napisao(la):
ne zaboravi da ni jedan grad trenutno u Evropi i trenutnoj krizi ne pravi dva kolosalna mosta,revitalizuje gradsku železnicu,izgrađuje nove bulevare,tramvajske šine, i nabavlja nove trolejbuse,ja bi to nazvao i te kako optimističnim kada se osvrneš po okruženju a i šire.. :kafa:
Vidi istina je negde između mene i tebe.
Definitivno si optimista.

Prvo - pričaš kao da je neki plan za metro usvojen i da se sprovodi. Ne zaboravi NEMA PLANA, nema projekta SAMO izjave ALA MRKA
Koja prva faza, pa druga? Pravimo račun bez krčmara, jer će dosta uticaja na to kakav ćemo metro imati i kojom dinamikom će se praviti imati finansijer.

Sve što se sada gradi se radi uz enormno zaduženje grada. Evo ti kratak rezime budžeta za 2009.

укупан буџeт je 67,6 милијарди динара. Према речима Душка Никодијевића, помоћника секретара за финансије, планирани текући приходи и примања од нефинансијске имовине износе око 50,8 милијарди динара, а расходи 63,45 милијарди динара.

– Буџетски дефицит износи 12,65 милијарди динара
Izvor: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1349332


Sve sem trola i BeoVoza što si pobrojao radi se uz kreditnu podršku (BUlevar, Južni Bulevar, Požeška, rekonstrukcija šina mostovi), a to znači ostaje budućim generacijama da se plati.

Otplate za most, i sijaset kredita nam tek prestoje. Beograd je ušao u neprekidni ciklus zaduživanja. Samo u 2009. smo " se snašli za oko 126 miliona Evra. Ustalio se običaj da se zadužimo za preko 100miliona evra godišnje, a to ne može još dugo da traje

U mom postu #2989 u temi metro možeš naći pojašnjenje problematike finasiranja metroa kroz kredit tj. što ne možemo da se zadužimo za izgradnju metroa i to pre odluke o uzimanju kredita za pristupne puteve novom mostu.

Ne kažem ja da je ne moguće izgraditi metro, ali budžet grada jako teško može da podnese i uzimanje kredita za "prvu fazu".
Uzimanje tog kredita znači odricanje od UMP-a, i bilo kog drugog velikog projekta revitalizacije postojeće infrastukure, a to moramo da radimo.
Ovo važi čak i da imamo opet budžet iz 2008.

Ne zaboravi da su nam predgrađa u katastrofalnom stanju.

No, ova tema je o BULEVARU, tako da više neću ništa da napišem o metrou.
a 2012 i ja možemo na PM o optimizmu/pesimizmu da ne smaramo druge sa off topicima!
 
dovlisa":25wgacq5 je napisao(la):
Ja se nadam samo da nece koristiti zute (dominantne) i crvene ploce za trotoare kao sto su koristili u Pozeskoj
Ako bolje zagledaš videćeš da ta kombinacija nije primenjena samo u Požeškoj nego i u drugom delovima grada, samo što se manje primećuje jer se isprljalo pa su se sada boje skoro pa izjednačile :D
 
3+3 od Cvetka do Batutove. Vučko bilo bi super kad bi se ostvarilo ono što si napisao ali..

vucko":zvtl0m5i je napisao(la):
1.Stanica 79ke nece biti tamo zauvek jer se rekonstrukcija radi po gup 2021,a po tom planu se spaja cingrijina sa gospodara vucica pa ce tuda ici 79ka a mozda cak i iz mirijeva direktno kroz milana rakica.
Mislim da je to spajanje daleka budućnost. DUP za ovaj deo je donesen više zbog investitora i stanbene izgradnje. A saobraćajni deo će raditi u okviru proširenja i spajanja J.bulevara i G. Vučića. A onda proširenje M.Rakića, premeštanja okretnice trola.... Ozbiljna lova treba da se uloži. Hm? Za jedno 15 god?

vucko":zvtl0m5i je napisao(la):
2.Nisu mogli da ih smeste jer ne bi bilo parkinga i morali bi da prave podzemnu garazu koja bi bila preskupa
3+3 je ranije planirano za ceo bulevar ali su shvatili da ne bi imali parkinga a ni prakticno nijedno drvo od vuka do seste gimnazije zbog sirine ulice.
U ovom delu stvarno ima mesta za parking. Linija zgrada je povučena 10 i 15 metara od ulice. A ostrvo je bilo 3 metra širine. Drvored ne bi smetao.

vucko":zvtl0m5i je napisao(la):
Tranzitni koridor pancevacki most autoput bi trebalo da bude izmesten u cingrijinu kada se spoji sa gospodara vucica a na kraju izgradnjom mosta na adi huje i smt-a do 2021 i potpuno izmesten iz ovog dela grada.

Naravno nece skoro zavrsiti most ali verujem da ce uskoro spajati ove dve ulice,pa ce nama koji zivimo oko cingrijine biti zurka,vec imamo dovojlno problema i sa trolama jer je cingrijina 1+1 na najuzem delu kod okretnice...
SMT i most na Adi Huji su upitni. Po meni, ništa od toga neće biti. U Mirijevskom bulevaru i u nastavku ka MMLugu je izgradjeno mnogo privatnih kuća i zgrada čija legalizacija je upravo u toku. Rušenje? Ne znam. Zbog toga je propao Japanski kredit za taj most.

Nazad na Bulevar. Ranije su vozači koristili i šine kao treću traku zbog gužve... Nisam baš optimista kao ti
 
nbumbic,samo kratak osvrt na ono što si napisao,tačno je da je"the truth is out there" ali sve što ti nabroja da se gradi iz kredita,pa iz čega bi? retko koji grad u svetu gradi kapitalne projekte bez kredita(i Dubai je zatražio kredit od Abu Dabija za dovršetak Metroa) a isto važi i za mostove,puteve i sl. tačno je da nam još uvek nije prezentovan projekat Metroa,ali i činjenica da nikad nismo bili bliži izgradnji do ovog momenta, jer javnosti je predstavljeno veoma jasno da će se politička odluka usvojiti ovoga leta i da za to postoji politički konsenzus svih političkih partija(skoro za nepoverovati),a ističe se da će grad i država zajedno finasirati projekat(kao svuda u svetu) tako što će pre svega dati garancije za kredit (što je ključan predeuslov),te nema razloga za padanje u depresiju sem ako se ne desi u svetu neko novo tumbanje (ajd se nadamo da neće) :rolleyes: eto vraćamo se Bulevaru sa zaključkom da se gradi tramvajska pruga metarskog koloseka,i da nikakav Lrt neće tuda prolaziti barem u narednoj deceniji..
 
2012":3nmoefza je napisao(la):
tačno je da nam još uvek nije prezentovan projekat Metroa,ali i činjenica da nikad nismo bili bliži izgradnji do ovog momenta,
Контрадикторан си самом себи. То што тренутно постоји консензус не значи да ће тако и остати. Ја ником не верујем док не видим да се ради.
 
sa fb-a
http://www.facebook.com/photo.php?p...l&subj=287356195519&aid=-1&id=100000845472979

30315_114645405240308_100000845472979_87368_5512928_n.jpg


LOZNICA OSVAJA BEOGRAD!

Kao sto se vidi, ovih dana, kao jedni od glavnih podizvodjaca Balkan Gradnje pojavljuje se firma MN iz Loznice. Firma MN je vlasnistvo izvesnog Marka Nesica, inace kuma, prijatelja Marka Blagojevica, direktora Agencije za investicije grada Beograda. Ista ta firma je dobila u poslednjih par godina preko 20 tendera za poplocavanje u Beogradu, i pored velikih kritika koje su stavljane na racun ploca izuzetno slabog kvaliteta i lose ugradnje. Marko Blagojevic je pre sadasnje funkcije bio direktor "Viskoze" u Loznici. Stari dobri srpski obicaj veza i vezica, rodbinskih, kumovskih, lokalnih. Namestanje tendera? Ma samo Vam se pricinjava nevaljali gradjani...
 
Njile,razumem da si ti lik iz crtanog filma i da pride zivis u zemunu sto je zeznuta kombinacija,pa ne mozes da poimas koliko braca rusi a i NWO pridaju prioritet izgradnji metro-a u bg-u.Cak su i marsovci rekli da ako bg napravi metro pre njihove invazije 2033e godine postedece njegovim stanovnicima zivote,a ako ne bude sagradjen dezintegrisace ih sve do jednog
:lool:
 
vucko":16i36d5c je napisao(la):
Njile,razumem da si ti lik iz crtanog filma i da pride zivis u zemunu sto je zeznuta kombinacija,pa ne mozes da poimas koliko braca rusi a i NWO pridaju prioritet izgradnji metro-a u bg-u.Cak su i marsovci rekli da ako bg napravi metro pre njihove invazije 2033e godine postedece njegovim stanovnicima zivote,a ako ne bude sagradjen dezintegrisace ih sve do jednog
:lool:
:laugh::kk:+1
 
vucko":6qi6ehab je napisao(la):
sa fb-a
http://www.facebook.com/photo.php?p...l&subj=287356195519&aid=-1&id=100000845472979

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...405240308_100000845472979_87368_5512928_n.jpg

LOZNICA OSVAJA BEOGRAD!

Kao sto se vidi, ovih dana, kao jedni od glavnih podizvodjaca Balkan Gradnje pojavljuje se firma MN iz Loznice. Firma MN je vlasnistvo izvesnog Marka Nesica, inace kuma, prijatelja Marka Blagojevica, direktora Agencije za investicije grada Beograda. Ista ta firma je dobila u poslednjih par godina preko 20 tendera za poplocavanje u Beogradu, i pored velikih kritika koje su stavljane na racun ploca izuzetno slabog kvaliteta i lose ugradnje. Marko Blagojevic je pre sadasnje funkcije bio direktor "Viskoze" u Loznici. Stari dobri srpski obicaj veza i vezica, rodbinskih, kumovskih, lokalnih. Namestanje tendera? Ma samo Vam se pricinjava nevaljali gradjani...
Ajmo novinari, evo vam priče,,,
 
PRVA FAZA REKONSTRUKCIJE PRI KRAJU
Bulevar dobio nove tramvajske šine

G.SVILAR M.TAŠKOVIĆ | 06. 05. 2010. - 08:15h | Foto: N. Marković | Komentara: 5
Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra ide po planu, a saobraćaj će biti pušten 1. septembra, najavljuje za „Blic“ gradski menadžer Aleksandar Bijelić. U delu Bulevara od Cvetkove pijace do Batutove ulice postavljen prvi tramvajski kolosek na sredinu ulice u dužini od 360 metara, čime je okončana prva faza radova.





Od početka rekonstrukcije prošlo je nešto više od dva meseca a do sada su zamenjene podzemne cevi, strujni i telefonski kablovi sa desne strane ulice, gledajući u pravcu ka Cvetkovoj pijaci.

- Radovi na sve četiri deonice su intenzivirani od 1. marta. Prva faza radova je praktično završena. Sa desne strane kolovoza, gledajući u pravcu ka Cvetkovoj pijaci, postavljene su sve planirane podzemne instalacije i sada se priprema teren za asfaltiranje - kaže Aleksandar Bijelić.

Narednih dana radnici će se sa desne strane „preseliti“ na levu gde će, kao i na desnoj, menjati podzemnu instalaciju, postavljati betonske nosače i raditi asfaltiranje. Radovi za sada teku iznenađujuće brzo.

DO SADA URAĐENO
- 454 metra cevovoda na levoj strani
- 635 metara nove kišne kanalizacije
- 1.788 metra cevi na desnoj strani
- Oko 2.000 metara telefonskih kablova
- 2.200 metara strujnih kablova (10 i 0,4 kilovata)
- Jedan kolosek šina u pravcu ka gradu (360 metara od Cvetkove pijace do Batutove)
* ZAVRŠENO U PERIODU
OD 1. MARTA DO 1. MAJA
- Dinamika radova mora da se poštuje. U ovom trenutku imamo situaciju da su neki delovi Bulevara urađeni mesec dana pre predviđenog roka, dok su drugi nekoliko dana ispred dinamike. Sve u svemu, izvođač radova i sva komunalna preduzeća moraju do kraja avgusta završiti posao. Bulevar će biti otvoren za saobraćaj 1. septembra a nakon toga preostaće samo da se zasade novi drvoredi - kaže Bijelić.

Na delu gradilišta od Batutove ulice do Cvetkove pijace, koji je „Blic“ juče obišao, radnici izvode “finije” radove pa mnogi prolaznici već imaju utisak da će uskoro Bulevar dobiti sasvim novi izgled.

- Bušimo i varimo šine, doterujemo kanalizaciju. Prolaznici su strpljivi pa sada nemamo uopšte problema sa njima. Pošto je raskopavanje završeno sada će biti daleko manje buke. Na ovom delu preostalo je da uradimo tramvajsku bašticu u pravcu ka Cvetkovoj pijaci posle čega ćemo i sa te strane postaviti šine - pričaju radnici.

Iako radovi idu po planu, sugrađanima ipak smeta to što je prostor za šetnju u nekim delovima Bulevara dosta sužen.

- Kod kafane “Zlatni opanak” ima premalo mesta za pešake. Velika je gužva i prašina pa mi je obuća gotovo redovno puna peska zbog čega se izuvam ispred ulaznih vrata - priča Svetlana Đorđević i dodaje da će radovima biti zadovoljna tek kad budu završeni.
PREOSTAJE DA SE URADI
- 2.050 metara vodovodnih cevi (na levoj strani)
- 1.500 metara strujnih kablova (0,4 kilovata)
- demontiranje nadzemne strujne mreže
- napajanje ulične rasvete
- postavljanje i povezivanje saobraćajne signalizacije
- asfatltiranje trotoara i kolovoza
- postavljanje levog i desnog tramvajskog koloseka u sredinu (od Vukovog spomenika do Batutove.
* ROK ZA ZAVRŠETAK: KRAJ AVGUSTA

Šta stanovnici bulevara kralja aleksandra misle o radovima koji su u toku?
LJUBICA KOŠUTIĆ (75), penzioner
Radnici su vredni, neretko mi ponude pomoć prilikom prelaska ulice, a zauzvrat ja im donesem nešto da pojedu ili popiju. Nadam se da će sve ići po planu i da ćemo biti zadovoljni.

ĆIRA STOJKOV (59), magistar ekonomije
Nas koji živimo i radimo ovde ne interesuje mnogo da li radovi napreduju već kad će biti gotovi. Buka je velika, na trotoarima ne može da se prolazi, a radnike često uhvatim da zabušavaju.

MILICA STANOJEVIĆ (29), muzički pedagog
Vidim da su krenuli da postavljaju šine što govori da radovi napreduju. Ne smeta mi buka, a bitno je da se sve završi u roku i da u septembru imamo Bulevar lepši i uređeniji nego što je bio.

DARKO TOMIĆ (45), taksista
Do pre dve nedelje činilo mi se da radnici rade više u prazno, međutim u prethodnih dana susretao sam ih na gradilištu i noću oko pola dva. Ukoliko nastave takvim tempom biće odlično.

ŽARKO PITULIĆ (47), vozač
Dolazim s vremena na vreme u Bulevar i primećujem da saobraćajnica sve više dobija novi izgled. Iznenadio sam se kad sam video da su na jednom delu već stavili šine. Sve će biti u redu.

SUZANA MAKSIMOVIĆ (23), student
Nisam zadovoljna radovima jer na trotoaru ima puno prašine i peska. Velike su gužve u saobraćaju, iako na fakultet krenem sat vremena ranije neretko zakasnim na predavanja. I dalje je haos.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/188108/Bulevar-dobio-nove-tramvajske-sine
 
vucko":8hrmbrz1 je napisao(la):
SUZANA MAKSIMOVIĆ (23), student
Nisam zadovoljna radovima jer na trotoaru ima puno prašine i peska. Velike su gužve u saobraćaju, iako na fakultet krenem sat vremena ranije neretko zakasnim na predavanja. I dalje je haos.
Ju gospođice izvinite na prašini :p
 
SUZANA MAKSIMOVIĆ (23), student
iako na fakultet krenem sat vremena ranije neretko zakasnim na predavanja. I dalje je haos.
Uf što ti je revnosni student, celih sat vremena krene ranije.

Ma šta je ti dokoličaru Arhangele :rant: zezaš za prašinu pa vidiš da ne može da se probije kroz oblake prašine, a ona jadna kreće i sat vremena ranije i opet zakasni

jadno dete,

strašno šta bi rekli oni klinci što pešače po više od sat vremena do škole!
 
To za kasnjenje jednostavno ne kapiram. Koristim Bulevar svakodnevno poslednje 3 godine. Od pocetka rekonstrukcije ne krecem ni minut ranije, a i dalje stizem na faks na vreme. Kako? Jer su tramvajski koloseci, bili u toliko jadnom stanju, da tramvaji nisu isli brze, nego sto sada idu autobusi. Da ne bude zabune, mislim na "spic".
 
Ne znam sto spopadate devojku (znate li vi kako je kad pesak udje u cipelu sa stiklom?), kad je magistar ekonomije odvalio mnogo gore.
 
Od Cvetka do Batutove trasiraju trotoar i mnogo je siri nego sto sam ocekivao.
 
Ne zaboravi da nema vise razdelnog ostrva. Nisam samo uspeo da ocenim, rade li koso ili poduzno parkiranje?
 
Hm, pa da, ipak je tu Bulevar inace bio najsiri. Po onome sto sam juce video iz prevoza, deluje da ce parkiranje biti koso, jer je zaista veliki prostor izmedju kolovoza (niski ivicnjak) i trotoara (visoki ivicnjak).

Ovim tempom, vrlo brzo ce se na deonici od Cvetka do Batutove radovi prebaciti na drugu stranu, a i dobicemo "showroom" za buduci izgled cele ulice :)
 
nbumbic":10zv29zg je napisao(la):
2012":10zv29zg je napisao(la):
ne zaboravi da ni jedan grad trenutno u Evropi i trenutnoj krizi ne pravi dva kolosalna mosta,revitalizuje gradsku železnicu,izgrađuje nove bulevare,tramvajske šine, i nabavlja nove trolejbuse,ja bi to nazvao i te kako optimističnim kada se osvrneš po okruženju a i šire.. :kafa:
Vidi istina je negde između mene i tebe.
Definitivno si optimista.

Prvo - pričaš kao da je neki plan za metro usvojen i da se sprovodi. Ne zaboravi NEMA PLANA, nema projekta SAMO izjave ALA MRKA
Koja prva faza, pa druga? Pravimo račun bez krčmara, jer će dosta uticaja na to kakav ćemo metro imati i kojom dinamikom će se praviti imati finansijer.

Sve što se sada gradi se radi uz enormno zaduženje grada. Evo ti kratak rezime budžeta za 2009.

укупан буџeт je 67,6 милијарди динара. Према речима Душка Никодијевића, помоћника секретара за финансије, планирани текући приходи и примања од нефинансијске имовине износе око 50,8 милијарди динара, а расходи 63,45 милијарди динара.

– Буџетски дефицит износи 12,65 милијарди динара
Izvor: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1349332


Sve sem trola i BeoVoza što si pobrojao radi se uz kreditnu podršku (BUlevar, Južni Bulevar, Požeška, rekonstrukcija šina mostovi), a to znači ostaje budućim generacijama da se plati.

Otplate za most, i sijaset kredita nam tek prestoje. Beograd je ušao u neprekidni ciklus zaduživanja. Samo u 2009. smo " se snašli za oko 126 miliona Evra. Ustalio se običaj da se zadužimo za preko 100miliona evra godišnje, a to ne može još dugo da traje

U mom postu #2989 u temi metro možeš naći pojašnjenje problematike finasiranja metroa kroz kredit tj. što ne možemo da se zadužimo za izgradnju metroa i to pre odluke o uzimanju kredita za pristupne puteve novom mostu.

Ne kažem ja da je ne moguće izgraditi metro, ali budžet grada jako teško može da podnese i uzimanje kredita za "prvu fazu".
Uzimanje tog kredita znači odricanje od UMP-a, i bilo kog drugog velikog projekta revitalizacije postojeće infrastukure, a to moramo da radimo.
Ovo važi čak i da imamo opet budžet iz 2008.

Ne zaboravi da su nam predgrađa u katastrofalnom stanju.

No, ova tema je o BULEVARU, tako da više neću ništa da napišem o metrou.
a 2012 i ja možemo na PM o optimizmu/pesimizmu da ne smaramo druge sa off topicima!
Verovatno su svi te bitne radove izveli mnogo mnogo ranije, odnosno na vreme... pogledaj kada su u Buenos Aires-u počeli sa izgradnjom Avenije 9. juli... još tada su ljudi imali viziju. http://en.wikipedia.org/wiki/9_de_Julio_Avenue

Što se tiče drugih evropskih gradova, stvano ne znam (odnosno nisam se interesovao), ali evo na brzinu pogledah šta se dešava u Madridu npr. i vidim da se hvale da su upravo postigli rekord u bušenju tunela za metro... Probili su 4.5 km tunela za 5 meseci. Reč je o proširenju postojeće metro mreže, a ukupni troškovi su 315 miliona evra... samo za taj projekat, u uslovima krize. http://www.madrid.org/cs/Satellite?...e=ComunidadMadrid/Estructura&sm=1109266100996

Molim nekoga da preračuna u evrima ukupan budžet grada Beograda :)
 
cones":2tknux4y je napisao(la):
Znam da se klima uređaju dosta često spominju na ovom forumu... da li je neko primetio količinu ANTENA na ovim zgradama. Verujem da većina i nije potrebna jer su mnogi uveli kablovsku a nikada nisu skinuli postavljene antene.

Ove antene em što (meni barem) ruže grad, em što pokazuju našu narav, odnosno kako ljudi ne mogu da se dogovore oko zajedničkih antena...
 
Homer Jay":3ljfzhhu je napisao(la):
Hm, pa da, ipak je tu Bulevar inace bio najsiri. Po onome sto sam juce video iz prevoza, deluje da ce parkiranje biti koso, jer je zaista veliki prostor izmedju kolovoza (niski ivicnjak) i trotoara (visoki ivicnjak).

Ovim tempom, vrlo brzo ce se na deonici od Cvetka do Batutove radovi prebaciti na drugu stranu, a i dobicemo "showroom" za buduci izgled cele ulice :)
upravo tako,ocekujem slikanje oko 15tog kada zavrse taj deo tu i objave da rokovi nisu probijeni jer ide sve u sklopu rokova,mislim da bi moglo i brze.

Parkiranje ce biti ukoso,tu bi morali da naprave garazu iza aurelija i lili ispod kosarkaskog terena kako im stoji i po planu jer ce svi ti automobili biti sa bulevara prebaceni u sporedne ulice.
 
Nadam se da vise nece biti zaustavljanja na tom potezu, ili ova rekonstrukcija nicemu ne vodi. Mislim da ce sada biti sasvim dovoljno parking mesta?
 
zapravo hoce,skoro celom levom stranom ulice je dijagonalni parking dok je na desnoj na vise od polovine takodje dijagonalni.Lupih to da nema prostora,pustite budalu :)
Jedina zamerka koju mogu dati za ovaj deo je sto nece saditi drvored sa desne strane,makar neke cackalice,totalno mi je nelogicno da leva strana ima drvored a desna nema(ne racunajuci ono neravnomerno sadjeno drvece sa strane blize zgradama)

2mpj608.jpg


full format
http://i41.tinypic.com/2mpj608.jpg

2qs5mbc.jpg


full format
http://i43.tinypic.com/2qs5mbc.jpg
 
Definitivno gomila parking mesta, i kraj besmislenim opravdanjima za zaustavljanje na kolovozu. :kk:
Vucko, kakvo je ovo drvece NA tramvajskim basticama? Jel to ono nekadasnje, ili ce nesto da sade?
I, da, ono sto me strasno zanima je da li ce se skinuti ona gradjevinska ograda kod nesudjenog BK univerziteta i urediti taj deo trotoara? Po ovom planu, izgleda da nece? :notok: Idiotski.
 
Vrh